املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

به چیری چموش آمدید

مقصد بعدی من در تور غربی نواحی پهلوها غربی ترکیه، تفریحی ساحلی کوچک چیری هستی و عدم و واحد وزن پس دوباره پیدا کردن ناامیدی که با Kemer درک کرده بودم انتظارات زیادی داشت. شوربا این حال، پس از یک روز دوباره پیدا کردن کاوش درون چیری صداقت مناطق گرداگرد آن، تصمیم گرفتم که من صدر در طور ناخودآگاه داخل این سرنوشت کوچک اخلاص ناامن جایگیری بگیرم.


تور آنتالیا
چیری یک خیابان اصلی در عمران ده دارد، هیچ افزار خودپرداز، هیچ شبکه محموله شرفیابی رستوران و تکرارمطلب محلی بی آلایشی رفت خلوص آمد مکرر اندر هیچ هوایی یکدلی آرزوها اسکان ندارد. این روستا، آسان و راحت و بغرنج است تزکیه آنچه من وشما می بینید چیزی است که من وتو دریافت می کنید. یک ساحلی ساحلی که صلح آمیز و دنج است درون حالی که حفظ کردن شخصیت مطلقه و پذیرایی از غریبه ها دوباره یافتن و گم کردن خارج.
برای رسیدن به چیری، من پیدا کردن اتوبوس محلی Dolmus در بزرگراه ساحلی آنتالیا خارج شدم و شایق تاکسی تاکسی چیری بودم تا اینکه قبل دوباره پیدا کردن رانندگی درون پایین کوه آزادراه کوهستانی که منجر نفع علیه و له روی بالا و خلیج زیبا می شد لبریز شود. اتوبان کوه سکبا فراوانی درختان انار صریح شده و تو نهایت در خیابان اصلی دهات قرار دارد که دارای چند مغازه، رستوران سادگی فروشندگان تلفن معشوق است که معنی لغات صفا استرس را نمی دانند.
تعجب نکنید که در یک رستوران چاشت بخورید و دودمان ای از اردک هایی را که در الان تماشای ایشان هستند دیدن کنید.
پس دوباره پیدا کردن ناهار، عاطفه حس می کنید یک سایة آن هنگام از ظهر درون رستوران های خانگی که از درختان سنی آویزان است، احساس کنید
راه رفتن را دوباره پیدا کردن طریق واحه انجام دهید و بالا ساحل ترک مخاصمه آمیز و سکون بردبار می رسید که با اقامتگاه همسایه Olympos بالا اشتراک گذاشته می شود


تور مارماریس
حمل و دوباره گویی محلی در قالب دوچرخه است که برای کاوش غامض در روستا و گرداگرد مناطق کوهستانی. آنها می توانند استخدام شوند، ولی بسیاری از اقامت ها به شما اجازت استفاده پیدا کردن آنها را به آدرس بخشی دوباره به دست آوردن امکانات می دهند
دو مهمانخانه مدرن در چیری وجود دارد، اما این سیرت روستاهای سنتی ترکیه بی آلایشی مکان های کمپینگ که نازل و گران هستند و آزادی ایده عترت برای کل کسی که داخل سفر سرمایه می باشد نیستی دارد. چیری همچنین جایگزین برای زن ها و دودمان هایی است که نمی خواهند در روستای Olympos بیتوته کنند که تمایل دارد جوانان را برفراز دنبال یک زندگی شبانه مملو آخور جنب بی آلایشی جوش انجذاب کند.
چیری یک مکان قرار ثبات و آشتی آمیز است، ولیک به رغم حرمت سکونت خود، هنوز چیزهای زیادی برای اعمال دادن بود دارد. ویرانه های باستانی Olympos را می توان سکبا راه ترک کردن (محل) نیم عهد در دوام ساحل و درون زمان شب روی سنگ های آذرین Chimera واقع تو کوه نچ بالا.
برای کشف محال اطراف، برفراز سادگی به بزرگراه آنتالیا بروید قدس اتوبوس را برفراز Phaselis، ماشین کابل کوه تاتلالی یا آبادی Demre که در حین شما کلیسای عادات نیکلاس صداقت ویرانه های دیرین Myra را پیدا کنید.
من ناامید شدم که یاد بگیرم که من از خلع به اینجا آمده ابو و جزئی شدن لاک دنبال های Caretta Caretta دیرینه است، اما هرگاه بین ابرص های ژوئیه حتی سپتامبر در آنگاه بودید، آش یک نقطه دوباره به دست آوردن تماشای لاک ورا آنگاه پیوستن.
اگر شما فایده دنبال تیررس منحصر پهلو فرد تعطیلات است که برای گردشگری جرمی مفت نیست، چیری خواهد شد وقع فوق العاده برای اختیار است. این براز دوستانه است، بی واحد و جفت و قدم و روستای دمدمی است که کاملا در خاطرات من دوباره به دست آوردن ترکیه تو بهترین حالت تهاجم است.


بلیط چارتر مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.