املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

قایقرانی دریایی درون ترکیه: یک غرور جولان جنگ وجدال شخصی برای تسخیر

"به من تکیه کن، خویش جوان من، هیچ چیز - کاملا چیزی نیست - نیمی دوباره به دست آوردن این حشمت به میزان کافی داخل مورد قایق ها خرج می شود" دوباره گویی قول دوباره پیدا کردن موش آب دهان منی از دمل در Willows
به نحو معمول، ایده واحد وزن برای دوباره یافتن و گم کردن بین برنده شدن ورزیدن بازی کردن سرگرم شدن قایق ها همیشه یک کروز لذت آرام بخش در کنار عریضه ساحلی است. شوربا این حال، زمانی که سکبا فرصتی برای ادا کاری کاملا فوق العاده و بدون رسم مواجه شدم، تصمیم گرفتم سکبا قایقرانی دریایی شوربا Bougainville Travel، که تو تورهای قایقرانی روزانه صفا هفته ای تو ترکیه فعالیت می کنند، ثبت شرف کنم.


تور مارماریس
من وقت خود را شوربا آنها داخل پشت صحنه درون فعالیت های ماجراجویی خود گشت وگذار داشتم و تخیل می کردم که بی نیاز به ماء مایع شیره پرواز کند. قایقرانی دریایی روی طور کلی تو لیست های اصلی جریان کار داخل ترکیه نمایش داده نمی شود. این شمس یک معرفی عالی برای چیزی جدید بود. چیزی که من کلاً در حال انجام حین فکر نکرده بودم.
من صدر در زودی روشن ضمیر شدم که ایده های پیش پیش بینی شده ای درمورد کایکینگ دریایی اندر واقع ریب بود.
"اگرچه قایقرانی تمایل دارد جمعیتی جوانتر را کشش کند، اما همچنان یک ورزش مادامالعمر است که عموم کسی میتواند به حین دسترسی پیدا کند. این یک ورزش کردن است که همه و جزء کسی می تواند لذت ببرد، زیرا این موضوع درون مورد استطاعت نیست، بلکه در مورد تکنیک است. " - نقل قول دوباره یافتن و گم کردن کاترین کار
مربی قایقرانی دریایی
قبل پیدا کردن ثبت قدر برای این تیشه باید واگویی قول فوق را بخوانم. اندر حالی که واحد وزن به مباحثه ایمنی و دستورالعمل های نمایش شده توسط راهنمای شما گوش عالی گورخر داد، برفراز طور مشخص یادآوری وقع بیشتری را بالا تمایل قاطعانه برای پریدن تو کایاک و فرود مافوق قامت و آوا می کردم.
نتیجه مغلوط من این وجود که وقتی اندر کایاک بودم، برای نیم ساعت بدو من داخل حلقهای یا درون جهت کاملا مخالف شوربا بقیه ملت خندیدم!
هنگامی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توانستم نفس را تو مسیر درست برگردانم، ما از لنگرگاه اوگیز تو خارج دوباره پیدا کردن کشور رفتیم. اولین نشان ما Kekova آبادی غرق شد، دروغ گفتن یک جزیره کوچک مستثنا شده دوباره پیدا کردن سرزمین اصلی صدها سنه پایه پیش در طول زلزله.
قایقرانی دریایی اندر ترکیه
من بهترین آزمون کردم، سهل میسر بی رنج و خشمگین بودم، منتها همیشه از بقیه ملت عقب باقی مانده بودم. گزند تفرق ای طولانی باز یافتن من، قایق سواری فرار کرد. گزند تفرق ای نداشت تا پژمردگی های عصاره را که نغمه من حیات به استراحت برسانند، لیک من روی این شک که کایاک واحد وزن می تواند تبدیل شود، همچنان که من هنوز تمرکز محل من به دلبستگی برای کنترل نزاکت مال بود، پروا نکرده بود.
در دم زمان من وتو به آبادانی Kekova روستا غرق شده رسیده بودم، مجبور شدم مدعا کنم که متاسفانه این یکی اندر زندگی بود که من سکبا تلاش اخلاص تمرکز خیلی کم نمی شدم. خود قایقی دریایی را صدر در پشت قایق ایمنی که در درازی مسیر پیروی می کرد الحاق کردیم و روی کاپیتان هجوم در هیئت مدیره پیوستیم که وا توصیف های خنده خانه سعی کرد به من بگوید که مغلوط می کنم.
خیلی دیر شد و عاطفه حس شکست پهلو پایان رسید.
من خانواده تاریخی Kekova را دوباره یافتن و گم کردن یک قایق آگاهی کردم، زمانی که دیگران کیف بردن باز یافتن قایقرانی دریایی را از دم لذت برده بودند.


تور آنکارا
از کاکووا، تیر بعدی، خلیج زیبای سیمنا، روستای لیکیان باستانی است که عزب توسط قایق سزاوار دسترسی است.
تعطیلات بازنشستگی مدال داد که دیگران عنفوان به رایت کردند ولیک مصمم بودند که این دامان پایین را دنباله دهند.
این مدرس، همانطور که تمنا می رفت، طولانی تلاشش را در دست داشت. آن زمان از همه، او هر آفتاب هفته در طول تابستان تور قایقرانی دریایی را تکمیل کرد. قایقرانی دریایی یکی پیدا کردن محبوب ترین تورهای گردش Bougainville است قدس من را سراسیمه کرد که دیگران در حالا دستیابی صدر در چیزی بودند که خود در دم شکست مصدوم بودم.
این خلق شامل کایکرهای با آروین و اولین مرتبه بود که حرفه قایقرانی دریایی را امتحان کرده بودند. اگرچه من با موفقیت صداقت شادی آنها پیوستم، زیرا در دم روز یک خرامش شخصی برای من برفراز وجود آمد.
می بینید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه تو زندگی ناامید بوده والد و ابن که قاطبه کاری ادا می دهم، من طبق معمول برای اولین نوبت موفق می شوم. خود اغلب دانا می شوم که داخل زمان کم بها در جای رخیص قرار می گیرم و ام من هنوز ملالت تا فایده امروز می گوید: "من می توانم اندر *** نزول کنم خلوص هنوز بوی شوکران رز".
من فراز سختی می توانم چیزهای زندگی را برای بسپارم که در نهایت شکست مضروب بی رغبت ام، راندن شدم بفهمم که قایقرانی دریایی چیزی حیات که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید در لمحه کار کنم. این نفع علیه و له روی بالا و طور طبیعی پهلو من نمی آید و فایده جای متعلق من را ناامید کرد و وا بی اعتمادی، که زندگی جرأت کرد چیزی برایم بفرستد که نمیتوانم ادا دهم.
قایقرانی دریایی پیدا کردن Ucagiz
تمایل زیادی برای ثبت شرف دوباره، وا من هر ماه است. من فکر می کنم که به جای یک تبر گروهی، یک ولو یک درس آش یک مربی، حتی در یک حوضچه شنا، نقطه اوان خوبی خواهد بود. درسها تکنیک ها تزکیه هماهنگی من را تاثیر می بخشد و در نهایت من پهلو کاس برگردم صفا این تیشه قایقرانی دریایی را سکبا سهولت پاکی پیروزی کامل کنم.
تمایل زیادی برای ثبت شرف دوباره، آش من هر شمس است. خود فکر می کنم که به جای یک تیشه گروهی، یک ولو یک درس سکبا یک مربی، حتی اندر یک تالاب شنا، نقطه اوان خوبی خواهد بود. درسها تکنیک ها قدس هماهنگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را بهبود می بخشد و درون نهایت من ضلع سود کاس برگردم صفا این تور قایقرانی دریایی را آش سهولت صمیمیت پیروزی کامل کنم.
 من مزین پذیرش شکست نیستم تثبیت ورزش قایقرانی دریایی، پروا من را ضلع سود خود احضار کرده است تزکیه هیچ تمایلی برای دوباره یافتن و گم کردن دست واگذاشتن ندارد. مطمئنا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید این جدیت اضافی را بپردازم، منتها مطمئنا نتایج بسیار لذت بخش صمیمیت بزرگتر خواهد بود.
"قایقرانی دریایی در مورد گردش است. قایقرانی دریایی درون مورد کاوش است. قایقرانی دریایی درون مورد روی اشتراک گذاری تجربیات صمیمیت خاطرات آش دیگران است. بیشتر دوباره پیدا کردن قایقرانی دریایی بیشتر دوباره پیدا کردن سورتینگ است. »نقل قول پیدا کردن پیت دینگل
اگر بخواهید قایقرانی دریایی داخل ترکیه را تجربه کنید، Bougainville Travel تورهای قایقرانی دریایی را تو سواحل قبله غربی صدر در کار می گیرد. بسیاری دوباره به دست آوردن آنها برای معرفی من به فعالیت های جوراجور ماجراجویی تو کاس صمیمیت مناطق اطراف ثانیه بسیار سپاسگزاریم.


بلیط ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.