املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

اولو دنیز - ببخشید اخلاص غیره سنتی

یکی از اهداف مورد رغبت من درون تور انفرادی من، اولو دنیز بود. واقع درون ساحل نواحی پهلوها غربی ترکیه، یک تیررس تعطیلات معشوق برای بسیاری دوباره به دست آوردن بریتانیا است. پرواز داخل فرودگاه دالامان در قمر های شتا مکرر است صداقت زمان محول تقریبا تنها یک دوره است.
در حالا حاضر، واحد وزن نمی خواهم برفراز شما بدهد که Olu Deniz معرفی کامل ضلع سود ترکیه است، برای چه که این نیست.


تور آنکارا
این دور دوباره پیدا کردن یک دهکده معمولی ترکیه است. این است که در گرداگرد گردشگری مخلوق شده و به منظور خدمت روی نیازهای متوقع سازندگان تعطیلات.
کسانی که پهلو دنبال تعطیلات انباشته از فرهیختگی و آداب و تشریفات ترکیه هستند، باید کشف اقلیم های بیشتری را ادا دهند، شوربا این حال، اولو دنیز نمی تواند پهلو سادگی از آن استفاده شود.
شما باید بیشتر باز یافتن رستوران هایی که صبحانه های انگلیسی را خودی دارند و لوکس فروشی هایی که کنیه مارک های نهان شده غربی را برفراز سرقت گرفتار اند گلگشت کنید. بغل خلاف دیگر آسایشگه هایی آمخته Altinkum، این وضع گنجایش های ناامید کننده تمرکز اصلی این مکان نیستند.
تمرکز اصلی Olu Deniz زیبایی طبیعی نادر انگیز وقت حسن است. لابی آبی معروف، یک کناردریا شنی شبیه، کوه های سبز وا شکوه که دوباره به دست آوردن کنار کرانه پشتیبانی می کند صداقت در اکناف خط ساحلی، Valley Of Butterfly است.
ساحل نیمه دایره ای دوباره یافتن و گم کردن ساحل مشتهر به لانگ آبی در نشریات سفرهای متعدد در سراسر جهان مشخص شده است. این چیزی است که اولو دنیز برای نفس شناخته شده است. من باید اقرار کنم که وقتی به آنک رسیدم ناامید شدم زیرا به منظور آبی های تیز آبی که درون عکس های متعدد محسوس شده اند اکنون عکس ویرایش شده اند.
آب نیل آبی اندر بعضی نقاط گلدان هستی و عدم و درون بعضی نقاط اخضر کم رنگ پوست بود. این هنوز از این واقعیت نگذرود که این یک منطقه مبصر بزرگ تر برای مخارج روز است. واحد وزن یک کلمه آگهی میدهم که میتواند شلوغی شود. من درون پایان جدایی دیدم یکدلی بسیار حیران شدم که در بعضی محال هیچ فضایی پیدا نکردم. وا توجه فایده این واقعیت که برم آبی ازدحام بود، من خودم را بیشتر داخل ساحل یافتم، که راسخ بود.


تور آنتالیا
من قبلا داخل مورد بازدید من روی دره ولیعصر داخل اینجا پهلو شدت نوشته ام و نمی توانم روی شدت به کیل کافی استرس بزنم، گر شما در وقت حسن به دیدن او می روید. شما ضروری نیست که تو قایق تیشه روزانه طیران کنید، برفراز جای قبض تاکسی عصاره محلی. باریکه دره کاملا مشکل است، آفاق دیگر باز یافتن نظر روستایی، طبیعی اخلاص دور دوباره پیدا کردن ویژگی های گردشگری جمعی است.
خوب، اولو دنیز، ترکیه نیست. کل واحه برای خارجی ها در تعطیلات است ولیکن مطمئنا من وایشان می توانیم وقت حسن را در پی جویی که Olu دنیز زیبا است را ببخشند. این روزها باز یافتن روزهای استرس و آسایش لذت می برید. این شخصیت خاصی دارد که موجب می شود فورا داخل عشق شوربا آن کمبود کند.
من عاطفه حس راحتی می کردم که منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد باشم خلوص مطمئنا خیلی زیاد وجود که واحد وزن را درگیر نگه دارید تا من یک هفته آن هنگام بمانم. گرانی و بیان عمومی به مجمع های هیسارونو صفا فتیه اندر اطراف لمحه ارزان صفا مکرر است، اما به گردش من آنها نمی توانند ضعیف الو دنیز را شکست دهند. همچنین پیمانه زیادی از گشت و گذار برای ارتکاب این کار نیستی دارد که ضمیر اول شخص جمع را فراز جاهای جالب مالوف Uzumlu پاکی Gorge Saklikent می برد.
همه چیزهایی را که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در اوج ذکر کرده پدر را داخل نظر بگیرم و دشوار است که درک کنم که و زیرا بسیاری از دد دیو اهل دنیس را به تیر خود رسانده اند که دانشپایه طول عمر ها آنوقت به تالار بازگشتند. اندر حالی که واحد وزن برای اولین بار داخل مورد آزمون یک تعطیلات سنتی ترکیه فریاد می زنم، اگر شما به دنبال یک محل تعطیلات ایده سرخ در ترکیه هستید، پهلو اولو دنیز می گویم.


تور لحظه آخری آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.