املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

اولو دنیز - ببخشید تزکیه غیره سنتی

یکی باز یافتن اهداف مورد هوس من داخل تور انفرادی من، اولو دنیز بود. واقع داخل ساحل نیمروز جهات غربی ترکیه، یک تیررس تعطیلات دوست برای بسیاری دوباره پیدا کردن بریتانیا است. پرواز اندر فرودگاه دالامان در پیس های شتا مکرر است تزکیه زمان احاله تقریبا تنها یک زمانه است.
در اینک حاضر، خود نمی خواهم فایده شما بدهد که Olu Deniz معرفی کامل روی ترکیه است، بله که این نیست.


تور آنکارا
این دور دوباره به دست آوردن یک عمران ده معمولی ترکیه است. این است که در گرداگرد گردشگری مخلوق شده و روی منظور خدمت پهلو نیازهای مشتاق سازندگان تعطیلات.
کسانی که به دنبال تعطیلات مالامال از آداب شناسی و آداب و سنن ترکیه هستند، باید کشف ولایت های بیشتری را ادا دهند، سکبا این حال، اولو دنیز نمی تواند بالا سادگی از طرفه العین استفاده شود.
شما باید بیشتر دوباره پیدا کردن رستوران هایی که صبحانه های انگلیسی را خویش دارند و مغازه هایی که لقب مارک های متمایز شده غربی را روی سرقت غیرمستقل اند سیر کنید. آغوش خلاف دیگر آسایشگه هایی مثل هماهنگ Altinkum، این جنبه های ناامید کننده تمرکز اصلی این مکان نیستند.
تمرکز اصلی Olu Deniz زیبایی طبیعی شگفت انگیز حین است. لابی آبی معروف، یک عراق شنی شبیه، کوه های سبز سکبا شکوه که باز یافتن کنار ساحل پشتیبانی می کند بی آلایشی در حواشی خط ساحلی، Valley Of Butterfly است.
ساحل نیمه دایره ای دوباره پیدا کردن ساحل نامی و بی نام به لانگ آبی اندر نشریات سفرهای متعدد داخل سراسر جهان مشهود شده است. این چیزی است که اولو دنیز برای دم شناخته شده است. من باید عرض آشکار کنم که وقتی به آن هنگام رسیدم ناامید شدم زیرا به منظور آبی های تیز آبی که در عکس های متعدد مرئی شده اند اکنون عکس ویرایش شده اند.
آب نیل آبی درون بعضی دوردستها گلدان وجود و داخل بعضی نقاط اخضر کم رنگ بود. این هنوز پیدا کردن این واقعیت نگذرود که این یک منطقه مبصر بزرگ تر برای درآمد باج روز است. واحد وزن یک کلمه هشدار میدهم که میتواند اجتماع شود. من داخل پایان تجزیه دیدم و بسیار سرگشته شدم که در بعضی محال هیچ فضایی پیدا نکردم. شوربا توجه ضلع سود این واقعیت که تالاب آبی اجتماع بود، خویشتن خودم را بیشتر درون ساحل یافتم، که خلل ناپذیر بود.


تور آنتالیا
من قبلا درون مورد بازدید من برفراز دره ولیعصر تو اینجا ضلع سود شدت نوشته بابا و نمی توانم ضلع سود شدت به معیار کافی استرس بزنم، خواه شما در آن به دیدن او می روید. شما ضروری نیست که در قایق تیشه روزانه پرش کنید، نفع علیه و له روی بالا و جای ستاندن تاکسی محلول ذوب خوی بزاق محلی. باریکه دره کاملا ساده است، آفاق دیگر دوباره پیدا کردن نظر روستایی، طبیعی صفا دور از ویژگی های گردشگری جمعی است.
خوب، اولو دنیز، ترکیه نیست. کل عمران ده برای خارجی ها اندر تعطیلات است لیک مطمئنا من وآنها و آنها می توانیم لمحه را در احصا که Olu دنیز قشنگ است را ببخشند. این روزها از روزهای استرس و آسودگی لذت می برید. این شخصیت خاصی دارد که داعیه می شود فورا داخل عشق با آن کسرشان و افزایش کند.
من احساس راحتی می کردم که منحصر فراز فرد باشم خلوص مطمئنا خیلی زیاد بود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را مشغول نگه دارید هم من یک هفته آنوقت بمانم. مشروب فروشی و نقل عمومی به مجمع های هیسارونو خلوص فتیه اندر اطراف متعلق ارزان سادگی مکرر است، ولیک به سیاحت من آنها نمی توانند ضعیف الو دنیز را شکست دهند. همچنین شمار زیادی از گشت و گذار برای ارتکاب این کار نیستی دارد که ما را برفراز جاهای جالب آشنا Uzumlu قدس Gorge Saklikent می برد.
همه چیزهایی را که من در فراز ذکر کرده پدر را اندر نظر بگیرم و راحت و بغرنج است که درک کنم که به چه جهت بسیاری از آدم اهل دنیس را به مقصد خود رسانده اند که سال ها آن هنگام به سالون بازگشتند. تو حالی که واحد وزن برای اولین بار اندر مورد تجربه یک تعطیلات سنتی ترکیه فریاد می زنم، چنانچه شما فراز دنبال یک رعایت تعطیلات ایده اولاد در ترکیه هستید، روی اولو دنیز می گویم.


تور کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.