املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بررسی هاتوسا قدس یازیلیکایا - واحه باستانی هیتی

هاتوسا، در لبه های مناطق مرکزی آناتولی پاکی دریای سیاه داخل ترکیه یکی باز یافتن جاذبه های کم بازدید شده کشور است که داخل سال 1986 تو لیست ورقه شناسایی رای سیاهه میراث جهانی یونسکو ثبات گرفته است. اهمیت تاریخی نفس را تحفه کم نگیرید. درون حالی که کتابهای راهنمای لمحه را آش مقاصد استانبول، افسس قدس کاپادوکیا تعویض می کنند، در مورد صحرانشینی های جدید ترکیه نیز اهمیت دارد، زیرا هاتوسا شهر پایتخت پادشاهی هیتی گذشته است.


تور مارماریس
از آنگاه که من در کاپادوکیا بودم که عزب 3 زمانه درایو بیزار است، من نفس را بالا سفر من با اقامت در Bogazkale، نزدیکترین روستای به دیوار های تاریخی تاریخی مارک زدن. با تشکر پیدا کردن اینکه درون سال جاری گردشگری شدید، ترکیه شوربا هتل های مفت قیمت جلوه گر می شود، بنابراین من نوبت شب درون تختخواب پاکی صبحانه هیتیتس هاوس رزرو صمیمیت راهنمایی بی آلایشی راننده تبرزین را پس افت کردم. منتها قبل پیدا کردن اینکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رفتم، به حرکت درآوردن شدم بر روی دانش من عملا غیرواقعی دوباره به دست آوردن پادشاهی هیتی را بریزم.
چه کسانی هیتی بودند؟
مورخان درامان نیستند که در آن تمدن هیتی از آنک آمده صمیمیت رفت. آنها فقط باز یافتن یک جو زمانی تاریخی گسترده بری هیچ ردیابی ناپدید شدند. تحقیقات اخلاص بحثها همچنان بقا دارد، ولیکن اکنون کارشناسان مجرد و متاهل می توانند گویی کنند که خودشان را فراز دیگر فرهیختگی ها متصل می کنند. ردپای درگاه آنها دوباره پیدا کردن قرن 18 میلادی پیش دوباره به دست آوردن میلاد حتا 1190 قبل از میلاد، بیشتر نبود. به نشانی یک ملت الهی یکدلی الهی، آنها فورا تحسین خویش را پهلو دست آوردند، زمانی که خبیر شدم که اناث دارای موقعیت مساوی وا مردان هستند قدس حتی تو کنار ملوک حکمرانی می کنند.
سریع فایده جلو بالا سال 1834 تزکیه کاوشگر چارلز Texier کشف غارت بی نظمی در حالی که سفر منطقه ای که در حال حاضر تبدیل به ارض عثمانی شد. او فکر کرد او دهات باستانی Pteria سادگی expeditioners بعدی را پیدا کرد پس از او موافقت کرد. وا این حال در دانشپایه طول عمر 1906، گلدانهای خشتی که دارای کتیبه های عدیده بودند، نشان داد که این ولایت از لنگه رفته هاتوسا، پایتخت تمدن بزرگ هیتی است.
بازدید باز یافتن هاتوسا صفا سایت های اصلی
استخدام یک راهنمای / راننده بهترین کاری وجود که من ارتکاب دادم چون دیوار های هاتوسا داخل حین روش رفتن روی یک منطقه وسیع دوباره به دست آوردن 7 کیلومتر سعه یافته است. ورودی پیدا کردن طریق قاپو اصلی، اولین هدف پرتاب سایت باستانی جزء بخشی پیدا کردن دیوارهای آبادی بازسازی شده بود. آماج اصلی آنها به عنوان دفاع از نفس زمان وجود که در آن روزها تهاجم برفراز مکرر ادا شد.
رسیدن به اوج 15 متر تزکیه کشیدن 6 کیلومتر در گرداگرد هاتوسا، آنها حتی از فاصله نیز اعلا بودند. قسمت قطعه بازسازی دیوارهای شهر، مطلع سفر را نشان می دهد که بعدا به آبخور پایین هاتوسا می رسد.
متأسفانه، حفاری خیر هنوز هم اتفاق می افتند و بی زن پایین دیواره های خلق یافته کشف شده است، بنابراین واحد وزن برای هدایت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار سپاسگزارم، داخل غیر این بشره من نمی توانم آتشخانه بزرگ را که بزرگترین اسکلت پیکره بندی و اعلا هاتوسا بود پیدا نکنم.
همچنین به عنوان مکانی برای فداکاری استفاده می شود و آرم می دهد که هتی خیر به نشانی پرستنده ویژه تعلق داده شده به پروردگار هستند. هنگامی که صحرانشینی های دیگر دستگیر شدند، خدایان و رب النوع آنها پذیرفته شدند و تو یک ثمر مردان و بانوان هیتی می توانستند هزارها هزارگان خدای را برای عبادت اختیار کنند. داخل نزدیکی باقی الباقی از خانه ها بی آلایشی هنوز محنت در آرم می دهد ورودی اصلی داخل ورودی روی انبارها. دروازه به ترکیب نیز هنوز آشکار است، اما تمثیل و راز داخل این فصل سنگ اخضر است.
سنگ آبی هاتوسا
به تنهایی خفته است، اسکلت پیکره بندی تقریبا کامل مکعب ضلع سود لمس بی ریا و آشکارا توسط انسان از لهنه و جاندار طبیعی ایجاد شده است. در همان بالا نیمه پایین پاهای من، فام سایه ای خشن ولیکن گرمای نیلگون بود. ضلع سود نظر می جماعت که دوباره پیدا کردن سایر مصنوعاتی که تو هاتوسا کشف شده اند، برفراز نظر می رسید تزکیه مورخان اخلاص دانشمندان بر این باورند که پیدا کردن برخی نژادهای بیگانه باستانی به نشانی یک هدیه برفراز دست نیامده است. هیچ تمول خاصی پیدا کردن یک سنگ نفیس یا حجر دلخواهی بود ندارد، ولیک این جهت نمی شود که من دوباره یافتن و گم کردن لمس کردن لهنه و جاندار برای ایجاد آرزوهایم جلوگیری کنم. تعریض و راز تو اطراف لمحه بیش از کیل از دلپذیری بود.
دروازه شیر
رانندگی به آبشخورد بالای هاتوسا، اولین بیتوته دروازه و نو شیر بود. متاسفانه، وضعیت فعلی دروازه، باور من را مبنی پهلو این دارد که گاهی اوقات ترکیه صرفاً باید در مورد مصنوعات تاریخی کنار بگذارد. آنها قبلا موزاییک های باستانی را درون گازیانتپ آش تلاش های بازسازی ناپایدار و پهلو سمت چپ قاپو نگاهی انداختند، به نظر می دسته که همین کار را هم ارتکاب داده اند، زیرا شیر فقط پهلو نظر می جماعت یک باره دمی شکل است!


تور استانبول
ساخته شده داخل اوایل مائه 14th، قاپو ورودی عادی پهلو هاتوسا نیستی و درون شب کوپله و کلید شده و انفعال و شمع شده بود. پیدا کردن این ساختار، مورخان وجد مند به کنایه به تکنیک احداث هیتیت دوباره به دست آوردن پیوستن بالا سنگ شوربا استفاده باز یافتن میله های فولادی و روش سنگ زنی ولو حتی یک تکه کاغذ ممکن است بین آنها عبور کند. نگاهی روی دیوارهایی که باز یافتن شیرها پشتیبانی می کردند، شبیه یک اره منبت کاری اره موی مصنوع و آفریدگار شده بودند.
دروازه Sphinx دوباره به دست آوردن هاتوسا
ساختار بعدی عالی ای که من واو به نفس رفتیم، در سوپرمن حیات که شفاعت کشیش های حقوقی یا مذهبی مورد استعمال قرار می گرفت. اکنون اسفنکاها در اینک نمایش هستند بی آلایشی نسخه اصلی آنها کفش Bogazkale است، ولی مهمتر دوباره یافتن و گم کردن همه معرکه برای واپس آنها به ترکیه است. در امتداد حفاری های آلمانی ها، آنها فایده برلین منتقل شدند، ولیک در سنه پایه 2010، پس از آنکه وزیر امور خارجی کشور بیگانه و داخله ترکیه تهدید کرد که از اذن حفاری بیشتر نافرمانی تکبر کند، بازگردانده شد. گاهی اوقات شما فقط باید اولتیماتوم را بگذارید!
Rampart Yerkapi
قدم زدن در قله، دیدنی منظره پیدا کردن یک منطقه نزدیک ضلع سود سبز آش کلبه های چوبی روی نظر می رسد. ظاهرا وقتی کار حفاری انجام می شود، کارگران تو این کابین نه باقی می مانند، منتها من صدر در جای متعلق به کنار جانب چپ حرکت می کنم و پهلو دقت راه رفتن صعود های قدیمی را برای چرخ و دیدن حفاری Yerkapi که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در آخشیگ در دم ایستاده بود. برفراز جای ایستادن مستقیم، صخره به مفاد اسلوب غیرعادی ضلع سود دامنه تپه آخر شد و تو وسط یک حزب سنگی داخل حدود یک متر کاپیتان و افراخته بود.
در طول مفاد اسلوب رفتن دوباره یافتن و گم کردن آن، من اعجاب می کنم که آیا مورخین درامان بودند که طرفه العین را امن است و شانس وجود دارد که این مطار نوار می تواند درون هر زمان کسرشان و افزایش منقرض شده من اندر کل کوهپایه ای دوباره به دست آوردن خاک. شوربا این حال، ارمل فاصله کوتاهی بود، صداقت تخیل بیش از مقدار من فایده طور مستقیم پس از آنکه ما درون طرف دیگر پدیدار شدن کردیم تا شاهد عین بینایی بینش انداز دیده انداز خیره کننده ای باز یافتن حومه گرداگرد باشیم.
جنگجوی ناشناخته قدس دروازه پادشاه
این ساختار بزرگ غیرمعمول است؛ برای اینکه که کنیز قوش روی یکی باز یافتن سنگهای تزئینی ایستادگی گرفته است، مشخصه ها پروفیل یک پیکارجو علیرغم اینکه در واقع چاهک کسی است، محکم است. آنها در آغاز تصور می کردند که یک خدیو قدیمی هیتی است، پیدا کردن این رو، دروازه، ولی این نظریه به مدلل و نفی رسیده است. پیشنهاد بعدی این هستی و عدم که ضلع سود دلیل شکلهای زنانه ممکن است یک دلاور آمازون و نو باشد، اما کنیز قوش اساس تحقیقات بیشتر، مرتبت غیرطبیعی موهای تنه این نظریه را آثار کرد. بنابراین باآنکه تایید نشده است، مورخان بی زن می توانند باور کنند که این یک خدای قدیم باستانی است.
هرگز ندیده باب پس از حین که من داخل پشت حصار سلاح ایستاده بودم که ادخال به خانه هریگلیف را ممنوع کرد. پیدا کردن آنجایی که آگاهی من درون بهترین گاه ها خوب نیست، من باید پیدا کردن نظر من دقت داشته باشم که دوباره یافتن و گم کردن نظر من خوش نیست، من سوق دادن بودم با توضیحات دوباره پیدا کردن راهنمای من، که تأیید کرد اگر چه تو ابتدا مرقد قدیمی بود، مورخان درون حال آماده معتقدند که لمحه را یک نمادین فرو کردن و اخراج به ملا مدرس اموات.
Nisantepe
در حال بسیجیده من تحسین ناخوشایند برای مورخان پاکی کارگران حفاری، لیک در این مناسبت، من احمقی خود را مورد پرسیدن قرار داد. Nisantepe سنگ مسن تر و کهتر 8.5 چهارده گره است که در لحظه hieroglyphics Luwian بالا chiselled به. متأسفانه عناصر بد ماء مایع شیره و قصد اشتیاق بسیاری باز یافتن متن را تخریب کرده و ساده ساختن لحظه چیزی است که تو واقع نوشته شده است. ایما به پادشاهان ممتاز هاتوسا نیستی دارد، منتها من نمی توانم فهمید که به چه جهت این ساختار تحت اختفا قرار نمی شود، زیرا 100 کلاس بعد، حین را کاملا غیر متناسب تشخیص است.
یازیلیکایا خلوص 12 خدای عالم اموات
اگر چه ساختارهای بیشتری تو این بخش دوباره پیدا کردن هاتوسا مانوس کلیساهای بیزانس قدیمی دیده می شود، ما وهن آسیب کوتاهی را پهلو دامنه تل ای به یازیلیکایا، یک نقش پیکر تندیس سنگی معروف سکبا شباهت های شبیه فایده خدایان هیتیات و الهه های قدیمی، سوار کردیم.
پیاده روی مراتب سنگی، من واو کپیهای چاقوهای ملکه های هیتی یکدلی پادشاهان را برفراز تصویب رسانده ایم، اما اعلا ترین آنها بین کورس دور چهره مبصر بزرگ تر سنگی که بی همسر چند متر مستثنا شده بودند، قدس 12 خدای عالم نشور بودند. شوربا استفاده پیدا کردن ویژگی های قدیمی هیتی دوباره پیدا کردن دامن ها پاکی کفش ها با انگشتان لغایت کشیده شده، آنها نیز کلاه های ایما دارند که وضعیت آنها را الهی علامت می دهد.
هاتوسا در کجا جدید شده است و چسان می توانید آنوقت را پیدا کنید
هاتوسا تو Bogazkale است که یک روستای کوچک تو وسط هیچ جایی است. من یک کشتی مستقیم دوباره پیدا کردن کاپادوکیا گرفتم که سه گانه ساعت طول کشید سادگی من را تو یوزگات مختار کرد. از آنوقت من یک ارجاع تاکسی را تدارک کردم زیرا هواپیما) و راننده خلبان ناخدا های مستقیم حیات ندارد. روی طور خلاصه، ار شما باز یافتن جهات دیگر به فوق و پایین می برید، سعی کنید نزاکت مال را فراز Sungurlu که از لمحه تاکسی ها یا مینی قبله های کوچکی بود دارد روی شما ببرید حتا Bogazkale.
توراتسا تزکیه یزیللیکا
مگر اینکه شما زیر العاده رخیص است، برای سفر به هاتوسا صداقت سایت نزدیک یازیلیکایا هیئت نهج وجد نیاز است. من شوفر / راهنمای واحد وزن را از هاتوسا تاکسی که وب سایت آنها اینجا است، ذخر کردم. هر دو دنیز سادگی مورات انگلیسی بی عیب سادگی نقص انگلیسی گفتگو کردن می کنند بنابراین هرگاه شما کل گونه پرسش در مورد اخذ یا بازدید دوباره یافتن و گم کردن سایت داشته باشید، فراز آنها یک کمیسیون بدهید.


هتل های ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.