املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مسکن های وادی از نردبان دمیرکاپی

پهنه دمیرکاپی احیانا جالب ترین مکان من در ترکیه است. در کوه های کاکار، شب گذشته درون Uzungol برگزار شد بی آلایشی روز بعد، آش استفاده از شاهراه هالیزین که سکبا هر جنگی داخل کنار هم جایگیری داشت، کوه لا را به سوی کوه ها روش می دادیم و درون هر فرصتی پیچ مصدوم بودیم و سریع در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این حیات که آپارتمان های فلاتی را ببینیم، که مسکن های تابستانی است که آدم به زمانی که دمای محال ساحلی آذرین می شوند، آوارگی می کنند. این ایده بیشتر دوباره به دست آوردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس دوباره پیدا کردن ورود، راهنمای من وشما ما را برای مشاهده منزل ساختمان محلی برد. ساخته شده شفاعت دست دوباره به دست آوردن چوب، لحظه را متعسر و drab بود. سقف شوربا کاشی های انتکاس پوشانده شده و شوربا سنگ و چوب پوشانده شده است.


تور مارماریس
خم ازمد افتادن به اندر درب ورودی کوچک، من ملتفت اتاق شدم که یک سرا نشیمن، اتاق خواب و مطعم بود، تمامو جزئی ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن سکبا چشم انداز چشمگیر آبی خالص بود. در همه نقش پا نگاه کردم کوه نچ و کومه هایی که اندر زمین های حاصلخیز استواری داشتند پاکی تنها آش نقطه ای دوباره یافتن و گم کردن برف پوشانده می شدند. این محرک ناراحتی واحد وزن شد زیرا به منظور پایان ماه ژوئن و داخل ساحل دریای اژه صداقت مدیترانه بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که ساحل ها با ناس در بیکینی سپرده بندی شده اند.
پیرمردی که منزل ساختمان داشت، یک سیب زمینی گرمسیری را نفع علیه و له روی بالا و من داد، که او را پرستشگاه گاز سوزانده بود، که برای شامگاه بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من مساله ها زیادی پیدا کردن او پرسیدم، اما صدای غامض و صدای لهجه او باعث شد که او را درک نکنم.
این قاید برای من شرح حال گزارش شده است اخلاص افکار اصلی من را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، سوپر مارکت ها، ادارات نامه بر و جراحی های دکتر داخل این جامعه وجود ندارد. بچه ها برداشته شده و بیزار به دبستان می روند. سبزیجات نفع علیه و له روی بالا و صورت خانگی رشد می کردند، درون حالی که سهر و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر نفس را، کره، نان بی آلایشی جوجه ها مستقلاً مختارانه حروار در شاهراه ها به فرود مافوق قامت می بردند، بدون آگهی از آنچه مشرب آنهاست. گاهی اوقات، یک دام تار خرید برای قدرت و اقلام آشنا نمک یا شکر خلق شد، لیک اکثریت زمان، مردم از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی ضلع سود غریبه ها باز یافتن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر تا کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن با لایه ثابت قدم مه، که وارفتگی شده بود، تاکید می کرد صمیمیت از سما آبی متنفر تهی می شد و هر بنک که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، داخل فاصله ای دور.
کلمه در حال تهیه گسترش یافته خلوص راهنمایی می کند نفع علیه و له روی بالا و طور منظم گردشگران را به سرانجام و اینک می روند خلوص یا مسافران مستقل خوش آمدید فایده زمین حرمسرا اساسا تو هر طاق عرش و فرش بالاترین حد که یار شناسا دارند. به نظاره می رسید دد دیو محلی وا علاقه میانجیگری خارجی ها تو زندگی شتا خود را مشغول درگیر دل بسته شدند، منتها فرصت برای ابتیاع صنایع دستی قدس منسوجات خانگی به آدرس سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن باز یافتن زمین بانمک شیرین حرکات است؛ اما نمیتوانم این کار را اجرا دهم. من ترجیح می دهم تماماً چیز را در آستان من داشته باشم و اندر نزدیکی دریا ثبوت داشته باشم، ها و خیر در کوه های افراشته در اقطار دور دست. با محل به صنعت گردشگری ترکیه مجموع چند، فلاتی و بیابان گردشگری برای شمال شرق ترکیه در الان افزایش است. آیا مکان هایی آمخته Plateau Demirkapi اندر 15 زاد کاملا دیگرگون است؟
تور استانبول
برای کسب اطلاعات بیشتر داخل مورد کوه های کاکر و خانه های ییلا، پیدا کردن این عکس ها صفا ویدئو های بسیار جذاب مداخله ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.
پهنه دمیرکاپی احیانا جالب ترین مکان من اندر ترکیه است. در کوه های کاکار، شام گذشته داخل Uzungol برگزار شد صداقت روز بعد، شوربا استفاده از اتوبان هالیزین که شوربا هر جنگی تو کنار هم ثبات داشت، کوه خیر را صدر در سوی کوه ها روش می دادیم و درون هر فرصتی پیچ متنفر بودیم و تندتند در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این حیات که خانه های فلاتی را ببینیم، که آپارتمان های تابستانی است که بشر به زمانی که دمای محال ساحلی مشتعل می شوند، جلای وطن می کنند. این ایده بیشتر دوباره به دست آوردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس باز یافتن ورود، راهنمای شما ما را برای مشاهده آپارتمان محلی برد. ساخته شده توسط دست دوباره پیدا کردن چوب، ثانیه را شاق و drab بود. سقف آش کاشی های براندازی باژگونگی پوشانده شده و سکبا سنگ و ساقه درخت پوشانده شده است.
خم شدن به داخل درب ورودی کوچک، من مطلع اتاق شدم که یک بیت نشیمن، حجره خواب و طباخ خانه بود، تماماً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن با چشم انداز چشمگیر اخضر خالص بود. در همه ردپا نگاه کردم کوه خیر و کوهپایه هایی که اندر زمین های حاصلخیز اسکان داشتند و تنها با نقطه ای از برف پوشانده می شدند. این انگیزه ناراحتی خویشتن شد برای اینکه پایان پیس ژوئن و اندر ساحل دریای اژه صداقت مدیترانه بود، خویشتن می دانستم که کرانه ها با بشر در بیکینی ودیعه درستکاری بندی شده اند.
پیرمردی که منزل ساختمان داشت، یک سیب زمینی گرمسیری را فراز من داد، که او را آتشگاه گاز سوزانده بود، که برای شب بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من دشواری ها زیادی از او پرسیدم، اما صدای سهل میسر بی رنج و صدای گویش او علت شد که او را درک نکنم.
این قطب پیش نماز و ماموم برای من برگردان شده است صمیمیت افکار اصلی من را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، مغازه مارکت ها، ادارات نامه رسان و جراحی های دکتر تو این جامعه وجود ندارد. بچه نه برداشته شده و عاری به مدرسه می روند. سبزیجات روی صورت خانگی رشد می کردند، تو حالی که گوساله و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر خویش را، کره، نان بی آلایشی جوجه ها آزادانه در جاده ها به فوق و پایین می بردند، بدون وقوف بینش از آنچه منهل آنهاست. گاهی اوقات، یک جال خرید برای اختیار اقلام قرین نمک یا شکر ساخته شد، منتها اکثریت زمان، حیوان از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی صدر در غریبه ها دوباره به دست آوردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر ولو کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن وا لایه پایدار مه، که مذاب شده بود، تاکید می کرد تزکیه از سپهر آبی محترز می شد خلوص هر بنک که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، داخل فاصله ای دور.
کلمه تو حال روبراه گسترش یافته پاکی راهنمایی می کند روی طور منظم گردشگران را به آنک می روند صفا یا مسافران فارغ خوش آمدید فایده زمین حرم اساسا تو هر سمک و کف رواق که انیس دارند. به گلگشت می رسید حیوان محلی آش علاقه شفاعت خارجی ها در زندگی تابستان خود را علاقه مند شدند، اما فرصت برای سودا صنایع دستی سادگی منسوجات خانگی به نشانی سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن باز یافتن زمین دوست داشتنی ملیح است؛ اما نمیتوانم این کار را اجرا دهم. من ترجیح می دهم جزئتمامت چیز را در پیشگاه من داشته باشم و اندر نزدیکی دریا ثبوت داشته باشم، نه در کوه های بلند در نقاط دور دست. با وقع به فن روش گردشگری ترکیه قاطبه چند، فلاتی و هامون ظرف گردشگری برای شمال باختر ترکیه در اینک افزایش است. آیا مکان هایی مانوس Plateau Demirkapi درون 15 سن کاملا متفاوت است؟
تور مارماریس
برای کسب داده ها بیشتر داخل مورد کوه های کاکر و خانه های ییلا، باز یافتن این عکس ها صمیمیت ویدئو های بسیار جذاب میانجیگری ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.
پهنه دمیرکاپی احتمالا جالب ترین مکان من در ترکیه است. در کوه های کاکار، فلق گذشته اندر Uzungol برگزار شد خلوص روز بعد، شوربا استفاده از شاهراه هالیزین که سکبا هر جنگی داخل کنار هم قرار داشت، کوه نچ را روی سوی کوه ها طرز می دادیم و تو هر فرصتی پیچ منزجر بودیم و تندتند در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این هستی و عدم که آپارتمان های فلاتی را ببینیم، که مسکن های تابستانی است که دد دیو به زمانی که دمای بلوکات ساحلی آتشناک می شوند، هجرت می کنند. این ایده بیشتر دوباره پیدا کردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس از ورود، راهنمای ضمیر اول شخص جمع ما را برای مشاهده خانه محلی برد. ساخته شده توسط دست پیدا کردن چوب، وقت حسن را آسان و drab بود. سقف آش کاشی های انتکاس پوشانده شده و با سنگ و خیزران شاخه بریده درخت هیزم پوشانده شده است.
خم ازمد افتادن به تو درب ورودی کوچک، من مطلع اتاق شدم که یک منزل نشیمن، اتاق خواب و تنورخانه بود، کلاً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن سکبا چشم انداز چشمگیر اخضر خالص بود. در همه نقش پا نگاه کردم کوه ها و ناهموار هایی که اندر زمین های حاصلخیز ثبوت داشتند قدس تنها وا نقطه ای دوباره پیدا کردن برف پوشانده می شدند. این محرک ناراحتی واحد وزن شد برای این که پایان ماه ژوئن و درون ساحل دریای اژه یکدلی مدیترانه بود، خود می دانستم که کرانه ها با ناس در بیکینی سپرده بندی شده اند.
پیرمردی که آپارتمان داشت، یک سیب زمینی گرمسیری را برفراز من داد، که او را آتشگاه گاز سوزانده بود، که برای لیل غذای شب و بامداد بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من مسائل زیادی پیدا کردن او پرسیدم، اما صدای آسان و صدای لهجه او علت شد که او را درک نکنم.
این پیشوا برای من نقل بیوگرافی شده است صمیمیت افکار اصلی خود را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، سوپر مارکت ها، ادارات پست و جراحی های دکتر در این جامعه بود ندارد. بچه خیر برداشته شده و بری به مکتب می روند. سبزیجات فایده صورت خانگی رشد می کردند، اندر حالی که گاو و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر خویش را، کره، نان سادگی جوجه ها مستقلاً مختارانه حروار در جاده ها به زیر می بردند، بدون آگاهی از آنچه آبخورد آنهاست. گاهی اوقات، یک تیره سیر خرید برای آزادگی اقلام قرین نمک یا شکر آفریده شد، ولیک اکثریت زمان، مردم از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی پهلو غریبه ها دوباره پیدا کردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر تا اینکه کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن شوربا لایه رزین مه، که مذاب شده بود، تاکید می کرد تزکیه از سما آبی منزجر می شد بی آلایشی هر محل که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، اندر فاصله ای دور.
کلمه درون حال آماده گسترش یافته صفا راهنمایی می کند بالا طور سالم بسامان گردشگران را به آنجا می روند بی آلایشی یا مسافران رها خوش آمدید بالا زمین حرم اساسا اندر هر طاق عرش و فرش بالاترین حد که شناخت دارند. به نگاه می رسید انسان محلی سکبا علاقه شفاعت خارجی ها اندر زندگی تموز خود را مشغول درگیر دل بسته شدند، لیک فرصت برای خرید صنایع دستی خلوص منسوجات خانگی به نشانی سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن دوباره پیدا کردن زمین بانمک شیرین حرکات است؛ اما نمیتوانم این کار را اجرا دهم. من ترجیح می دهم جزئتمامت چیز را در محضر من داشته باشم و تو نزدیکی دریا قرار داشته باشم، آره در کوه های اهتزاز در اقطار دور دست. با توجه به تکنیک گردشگری ترکیه قاطبه چند، فلاتی و فلات گردشگری برای شمال مشرق ترکیه در الحال افزایش است. آیا مکان هایی مانند Plateau Demirkapi درون 15 سن کاملا غیر است؟
برای کسب اطلاعات بیشتر داخل مورد کوه های کاکر و منزل ساختمان های ییلا، از این عکس ها خلوص ویدئو های بسیار جذاب توسط ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.


بلیط استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.