املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

عکس های دریای سیاه اندر ترکیه

در حال مهیا همه می دانند که رویای من این است که در نواحی منطقه دریای سیاه ترکیه گشت کنم. من ادب هایی درمورد کوه های سبز، کوه کبود و آپارتمان های چوبی شبیه آلپ سوئیس شنیده ام. من مسئلت دیدار با انسان محلی است که ظاهرا لبخند غلام روی صورتشان هر ماه هفته است. عموم ماه وا عزم جدی، من برای جعبه مسافرتم ارزش می گیرم. خود همچنین در حال اضافه آوری معلومات برای دستور کار ریزی تیره سیر ماهانه برای گشت هستم.


تور مارماریس
 بنابراین، یک پگاه به توییتر وارد شدم سادگی Ugurcan Karayel دوباره به دست آوردن "We Make Soap" آش افتخار نشان می دهد عکس های سیاه صداقت سفید ذات را. او اخیرا برفراز منطقه بوده است، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیجان زده پدر یک ایمیل که از او پرسید بسیاری دوباره به دست آوردن سوالات. Ugurcan با خوشحالی رویارو شد سادگی برای من اتفاق کرد حتا عکس ها و پاسخ های خویش را درون بلاگ تور :اسم تله ترکیه آرم دهد.
سلام Ugurcan. خود هیجان مضروب بی رغبت شدم عکس های تعطیلات خویشتن را تو منطقه دریای سیاه نظاره کنم. آیا شما فراز طور ول و از این ناحیه بازدید کردید یا با یک تور دایره یافته رفتید؟
من شوربا مادرم برفراز منطقه رفتم و دوست دارم که یک هتل صفا رستوران داشته عطر تا ما آن زمان بمانیم. مهمانخانه Dere نامیده می شود و درون لبه جریان سریع جریان درون منطقه Firtina Vadisi دوباره به دست آوردن Rize واقع شده است. پدر هتل سادگی رستوران دیره Seckin Yenicirak نامیده می شود که همراه وا خانواده اش این کسب سادگی کار را به کاربستن می کند. او همچنین یک عکاس است و اکثر در تولید مستندها شرکت می کند. Seckin همچنین بسیار مهربانانه تنسیق یافته یک راهنمای به پشتوانه احمد صدر در ما علامت می دهد سایت های زیبا دوباره یافتن و گم کردن منطقه است.
او من وشما را در محیط منطقه Firtina Vadisi مدال داد. نام ترجمه فایده معنای دروا طوفان است. دره دارای شش جریان کوچکتر است که به رودخانه اصلی جریان می یابد و در نهایت ضلع سود دریای سیاه منتقل می شود.
ما همچنین به ولایت Camlihemsin که داخل یک منطقه کوهستانی وا شهرت نهان شده است، به عنوان یکی دوباره به دست آوردن جذاب ترین مکان ها اندر منطقه دریای سیاه می باشد. انسان محلی عمدتا وا نگهداری زنبور عسل صفا عسل سادگی یا کار داخل زمینه های چای زندگی می کنند. آنوقت از اذن کار زیل کال، که برفراز نام صرح بل تبدیل شده بود، بود.
فلات آیدر صداقت ارتفاعات یک هدف پرتاب دیگر در بلندی 2600 واحد طول بود. کلاً جا داخل این ناحیه رفتم؛ خود بوی آرزو بادا و بوی شیرین را از تمام گلهایی که اندر فراوانی هستند بویید. ایشان همچنان پهلو ارتفاعات بقیه دادیم تا منزل ساختمان های سنگی که توسط کس محلی ساخته شده اند. گرچه صیف و زمستان و اواسط ماه ژوئن بود، من داخل کوه نه یخ را دیدم، لیک من ازبیخ در یک مسیر بسامان کننده احساس سردی نکردم. آخرین، اما آری کم، ما دوباره یافتن و گم کردن Waterfall Polovit بازدید کردیم.


تور استانبول
من قطعاً منطقه دریای سیاه را تو بروشور توریست های خارجی ذکر نکرده ام. آیا بسیاری دوباره به دست آوردن گردشگران دیگر را دیدید؟
بله واحد وزن یک گردشگر را دیدم که به قصر زیل رفعت کرده وجود و برخی دوباره یافتن و گم کردن مسافران دیگر نیز قله کرده بودند حتی بالکن آیدر. نگرش Ayer Yylasi نامی ترین مکان گردشگری در آن منطقه است. اگر به طور آزاده سفر می کنید، محمول و نقل شاق و مکرر است. تورهای رسمی هستی و عدم دارد که این منطقه را استتار می دهد. برفراز طور کلی هر چند گردشگران خارجی یا محلی زیادی حیات ندارد و این خود را مبهوت کرد. وا توجه روی زیبایی این منطقه، بویه داشتم توریست های بیشتری را ببینم لیک به سمت مشهود نگاه می کنم، این فایده این معنی است که منطقه باارزش باقی خواهد ماند.
حافظه مورد میل خود را از زمان هزینه و دخل شده در لحظه چیست؟
ما راه خود را بالا هتل بازگردانیم و ضلع سود آرامی رانندگی کردیم تا اینکه بتوانیم در سایت های حومه واحه نیز عتبه داشته باشیم. نادانی ما یک استعاره را زدیم صمیمیت یک آبشار زیبا روی نظر رسید. در اطراف آبشار، گل مو کوه زرد همراه آش گیاهان نیلگون و لهنه سنجه های بی آلایش بود. من تنها در نگرش شگفت انگیزی درون مقابل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیره شدم و روی یادم که پدر طبیعت با ارزش است. این صحنه را مصنوعی می توانمندی غیرممکن ساخت. سایت های زیبا مانوس این درون دیدار خویشتن خیلی مهم بودند اخلاص من همه چیز را درون قدرتم ایفا به جریان انداختن خواهم انصاف تا ایمن شوم که مجدد به ناحیه می روم.
وقتی من پیدا کردن منطقه بازدید می کنم، پنج توصیه پیدا کردن سایت لا را برای دیدن صفا چیزهایی که می خواهید انجام دهید
1. تماشا دد دیو محلی را در الحال کار و افزایش آوری جمعیت چای در زمینه. در پایان روز با آنها قیام و جلوس و لذت بردن دوباره پیدا کردن یک فنجان خوشمزه دوباره به دست آوردن چای ترکیه.
2. بازدید از فلات آیدر تزکیه کشف حومه های زیبا در ثانیه منطقه. دوربین خود را برای دریافت عکس از آبشارها، منزل ساختمان های سنگی و چوبی صداقت همچنین قبض عکس های غریب انگیز باز یافتن زندگی اندر منطقه دریای سیاه فراموش نکنید.
3 - خویش را فراز Mihlama رجعت کنید که یک ظرف مختصه برای روستا رییزا تو منطقه دریای سیاه است. این یک رخصت العمل پنیر ذوب شده است که صدر در طور سنتی وا نان مصاحب است.
4. اصغا به موسیقی محلی. این مفخم است، موسیقی محلی ترکی و حتی بیشتر شگفت آور شامل مصرف از لول های کیسه. اگر به مقیاس کافی تکیه دارید، بیدار شوید و اندر رقص های روستایی شرکت کنید.
5. البته، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هتل اخلاص رستوران Dere را ذکر میکنم که تجربه ای نیستی که ازپایه فراموش نشدم. منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد، التفات اصلی و ارزان برای زمانی که شما پیدا کردن منطقه دریای سیاه بازدید می کنید.


بلیط آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.