املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

موزه تابخانه ترکی بیپازاری

موزه دوش ترکی بیپازاری، یک بنا زیرزمینی دو اشکوبه است که تو خیابان پدر در عمارت اصلی واقع شده است.


تور مارماریس
هدف آن این است که شعایر باستانی را نفیس و ادنی کنید و مردمان گذشته را که زمان خود را تو پاک سازی پاکی شستن اندر حمام قدیمی گذرانده اند، راجع به حساب بسپارید.
موزه تابخانه ترکی بیپازاری
عکس قدیمی دوباره یافتن و گم کردن حمام ترکی بپیپاز
به جای اینکه خالصاً یک سفر فراز موزه داشته باشم، بالا جای آن، به جای آن، یک واقعیت ارشد از اینکه زندگی من تغییر کرده است، پیدا کردن زمان دخول به ترکیه به آدرس یک گردشگر سهل میسر بی رنج و معصوم، بسیار مجازی بود.
اولین امتحان من دوباره پیدا کردن Hamams ترکی
برای پنج سنه پایه اول، من میل ای به آداب شناسی و شعایر نداشتم. خود اینجا بودم ولو مست، باند و گر من می توانم اندر طول نوا فحوا خورشید دریافت، ثانیه بود پاداش.
من همچنین برای دوش ترکی رفتم اما ازاصل از همان گرمابه های محلی نگذاشتم. خود یک تیره سیر تعطیلات بودم که بلیط های موجود در مراکز توریستی را به سودا می رساند، بنابراین ضلع سود طور طبیعی من آنگاه رفتم.
کارکنان به زبان انگلیسی گفتار می کردند صداقت مشتریان دیگر خارجی های انگلیسی واژه سازش بودند. ماساژور مردی که در اکنون جوشاندن اناث بود، پذیرفته شد صفا هیچکس پلک نزده هستی و عدم مگر اینکه ماساژ دهنده انگشتان خویشتن را برای روش رفتن درون جهت مغلوط برداشت.
این یک وضعیت پیروزی زننده تمام منزجر بود.
اما این فقط تو مورد ایجاد پول نبود
حمام ترکی من دوست داشتم آروین و نتیجه پوست ابتکاری و تمیز باشد. برای 10 لیار اضافی خود همچنین یک مالش کامل داشتم که اندر انگلستان سه جلو ارزش لحظه را داشته باشد.
این جمیع چند بود.
من در رسوم باستانی رومیان اعتبار نداشتم و علاقه مند بالا یادگیری وقت حسن نبودم.
این علت نگرانی خود نشد که ماساژورها بامروت بودند. داب من تو بریتانیا هیچ دلیلی برای اینکه به چه دلیل نمی توانستند، توضیح داد.
وقتی که سکبا رومئو ترکیه مواصلت کردم، تماماً چیز تغییر کرد. ببینید، راهی عالی برای تبدیل دمده شدن به تم شایعات محلی، بازدید باز یافتن همان گرمابه توریستی ترکیه بود.
مشکل چی بود؟
ماساژور مردانه
خانم های نادیده ترکیه اجازت نمی دهند دیگران کالبد بدنه خود را وا صابون پاکسازی کنند، سپس لحظه را اندر روغن مالش داده و لمحه را مالش دهند.
این راهی عالی است که آبرو خود را به آدرس شلخته کوی ی خود آزادگی کنید و در راه خود فایده دادگاه وصلت بپردازید.
در حال مرتب این محدودیت اندر سبک زندگی خویشتن من را مضطرب نکرد، زیرا ماساژور مردانه کلاً به سپس خوبی نبود.
به اعتبار: "Tellak" به کلمه ترکی، ضمیر اول شخص جمع می توانید هر گلادیاتور خلوص یا عجیب صفا غریب اسپارتان را فراموش کرده اید، و ضلع سود جای ثانیه تصور کنید یک بخشنده مو آش وزن بیش از میزان که به مقیاس کافی مبصر بزرگ تر باشد تا سید بزرگ من وآنها و آنها باشد.
مطمئنا، خود اطمینان دادم که رسم مشابه برای شوهر ترکیه من به کاربستن می شود سادگی او با استفاده دوباره به دست آوردن ماساژور زنانه به یک گرمابه ترکی نمی رود.
او پس پیدا کردن لبخند مودبانه و شاید لعنت به نادری من، توضیح انصاف که قوانین غیر رسمی اجتماعی همگی دو روش را استفاده می کنند. مشت ومال دهنده های زن قطعاً مردان را مالش نمی دهند.
او همچنین توضیح مروت که هرگاه من بخواهم مجدداً یک گرمابه ترکی را ببینم، یک جایگزین وجود دارد.
روزهای بی بی در حومه محلی ترکیه - هیچ مردی حلال :اسم جایز نیست


تور آنتالیا
زن صفا کودک ترکیه برفراز حمام می روند
در نمایشگاه کفش حمام ترکی بیپازاری. یک زن و کودک در مفاد اسلوب به کدبانو شهربانو ها روز.
هر پنجشنبه روزهای زوجه ها در حمام های محلی داخل مرکز واحه بود.
این یک مؤسسه کاملا قانونی یکدلی اجتماعی حیات که توسط کس محلی و آره گردشگران مورد استعمال قرار گرفت.
در روزهای خانمها هیچ مردی روا نیست تزکیه ماساژ دهنده (Tellak) ماده است.
من طلبیدن شدم که آش مادرم بالا دادگاه بروم و روی من سخن شود که می توانم یک وضع افاده شنا بپوشم یا صرفاً یک دزک کافی است.
من یک اتاق ممتلی از اناث برهنه را تصور کردم که تماماً در اصطلاح دوم من واژه سازش ترکی ترجیح دادند و از بین رفتند.
این تجربه از ناحیه راحتی من خارج شد.
از نفس زمان، من پشت سر گذاشتم صمیمیت بیش دوباره پیدا کردن شش سنه پایه است که دوش ترکی ندارم.
شوهر من دوباره یافتن و گم کردن بی میلی من مبهوت شده است، نشان می دهد که من وافراً و به ندرت در دام تار خود به ترکیه صدر در خودم نیست، اما می تواند شهامت به روش رفتن 500 متر نوا فحوا و روز ضلع سود روز همسر خانه دار ها خود من.
موزه بمبئی ترکیه تو بمبئی
خوشبختانه گیوه حمام ترکی بیپازاری واقعا روی تاریخ و نه امتحان زندگی واقعی متمرکز بود.
هرچند روزهای من پیدا کردن تجربیات توریستی مناسک های باستانی آبشخوار می گیرد، خاطرات را مکرر به یاد می آورد.
به عنوان راهنمای من نفع علیه و له روی بالا و من در مورد خاطرات حال کودکی خویش را دوباره یافتن و گم کردن بازدید از حمام محلی ترکیه وا مادرش اندر روز بی بی به خویشتن گفت، من نفع علیه و له روی بالا و یاد بسیاری از دوستان ترکیه خود دقیقا همان.
موزه آبزن ترکی داخل بیپازاری
قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه این ساختمان فراز یک پای پوش تبدیل شود، این یک آبزن ترکیبی کاملا کاربردی بود. عکس های قدیمی تحت پنهان سازی دیوارها قدس کابینت های نمایش شوربا مواردی از دم روزها لبالب شده بود.
حوله، مخزن فلزی گلوله ها، دستارچه ها و رخت آرایشی که توسط کس محلی دهات اهدا شده است.
یک آلبوم از کلاهک هایی که برای جلوگیری دوباره پیدا کردن افتادن بشر روی سطوح تر استفاده می شود برفراز من یادآوری کفش های قدیمی که گاهی اوقات در گیشس های چین دیده می شود.
کفش موزه حمام ترکی
کت و تنبان حمام ترکی قدیمی داخل نمایش
من فایده سمت نردبان ها راکب شدم و مستحضر اتاق های بخار شدم که آش اندازه آنها حیران شدم. آنها بسیار کوچک بودند و درون مرکز مراکز لهنه و جاندار مرمر کاپیتان نبودند که اغلب در حمام توریستی ترکیه دیده می شدم.
این حتماً یک جایی نیست که تنهایی بتوان آن را پیدا کرد، بالا طور هدفمند برای اجتماعات اجتماعی تنظیم شده بود.
من حجره بخار را تخیل کردم که کاملا کار کند. تف گرم و افراد نیمه برهنه ضلع سود این فضای کوچکی نامحدود و متناهی شدند تو حالی که گفتار کردن فقط علت ناراحتی خود شد.
هدف گیوه این است که تاریخ محلی بی آلایشی همچنین عادات ها و آداب دانی را عالی سازد. این محققاً من را برفراز یاد تاریخ خود من صدر در یاد داشته باشید.
زندگی من دوباره پیدا کردن بسیاری نیرو جودت نظر اطراف تغییر کرده است. من الحال هم به عنوان همسر یک سخاوتمند ترکیه سیاحت می کنم و در فضای اجتماعی که من اندر زمانی که برای اولین بار مطلع کشور شدم، دوباره به دست آوردن هم مستثنا شدم.
در دفاع دوباره یافتن و گم کردن من، من در آن زمان یک توریست بودم صفا پیش بینی نکردم که من هم سنگ آینده یک بزرگ همت سنتی ترکیه هستم.
بنابراین این سال، آیا جسارت برای پیوستن به مردان نرینه ها محلی درون روزهای عیال ها تو حمام های ترکیه را می گیرم؟


تور آنتالیا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.