املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کلیسای تونر هونینس آنی

سلام ناتالی خویشتن تعدادی پیدا کردن مقالات ذات را خواندهایم بی آلایشی موضوعی که من تو آنها دانا شدهام، کمبود کامل رمز به معماری تو غرب ارمنستان (شرق ترکیه) است که جمیع چیزی شوربا ارامنه دارد. هنگامی که شما داخل ساحل داخل ترابزون دنج می کنید، کاملا متنبه نشده اید که من وشما از نسل های هزارها هزارگان نفر دوباره به دست آوردن ارامنه غرقه شده اید. باآنکه آنی پایتخت روبرو ارمنستان است، من وشما حتی در مورد بسیاری از مقالات خود درمورد آنی حتی به ارمنستان ایما نکنید. شما خنیاگر را شوربا نوعی گویی میبینید که ترکها مسیحی بودند یا این که مدتها پیش توسط بیزانسها مستقل شده بودند، هرچند آستانه ارامنه در این سرزمین پیش دوباره پیدا کردن هر دو، زمانی که حقیقت خیلی تیرهتر بود: هزاران ارمنی که در این دهکده زندگی می کردند کشتند


تور آنتالیا
و اکنون که من تو نهایت یکی دوباره یافتن و گم کردن مقالات من واو را که اذعان آستان ارامنه در دوران قدیم را پیدا کرده ام پیدا کردم، شما آره تنها باز یافتن ترکان پاتک می کنید که تنها راجع به حساب وضعیت فعلی دهکده سرزنش می شوند، بلکه ما نیز ارامنه را بازپرس به نادیده گرفتن حین می دانید . آیا شما شناسا هستید که ترکیه روی طور غیرقانونی مرزهای خود وا ارمنستان را امانت است، دوباره یافتن و گم کردن لحاظ فنی یک شوروغوغا جنگی است پاکی شاید همین دلیل است که حصار های تماشا خلاص شده اند؟ آیا شما خواهش دارید که آنها دوباره یافتن و گم کردن مرز گذر ردشدن کنند صمیمیت تعمیرات را درون معرض مضرت شلیک تمام وقت تحکیم دهند؟ می گویند که ضمیر اول شخص جمع نمی توانید پیدا کنید می توانید "هیچ مدارکی دوباره به دست آوردن سوی بهروزی ارمنستان برای محرز علاقه ای ضلع سود آنی پیدا نکنید"، گزک ای بسیار قرشمال است. فقط آش آنی صمیمیت چک کردن جمیع وبسایتی مثل هماهنگ ویکیپدیا (که نزد گذشته از نفس پیوند داده اید) تمامو جزئی چیز را فایده شما می گوید. حتی قبل دوباره یافتن و گم کردن محاصره، فرو کردن و اخراج به آنی باز یافتن ارمنستان نامشروع بود. ترکیه فایده کلیساها آسیب می رساند نعم تنها روی این دلیل که آنها برای آنها بی فایده هستند، بلکه همچنین فایده دلیل اینکه برای ما معز هستند. برای بیش دوباره به دست آوردن 100 سن گذشته، ورود به آنی ضلع سود گردشگران بدون دستور ممنوع شده است، که به طور عمدی طولانی برای دریافت بود و حتی درنتیجه از قبض عکس ها ناشایست بود، فراز طوری که ترکیه را نفع علیه و له روی بالا و رسمیت انجام دادن بیشتر تحقیر نسل کشی فرهنگی.
من روی شدت پیشنهاد می کنم اتهامات دروغین خویشتن را پیدا کردن ارمنی نه بی توجهی به فرهنگ خود قدس حقیقت را بنویسید. من تحسین می کنم که چگونه عاطفه حس می کنید گر یک مهر ناتینگهام نعم تنها بالا چند ساختن اساس تبدیل شود، بلکه شما حتی برفراز آنها سیر نکردید و وجود آنها عمدا تو معرض خطر قرار گرفت. این نغمه جدید استخوان کشی فرهنگی ترکیه است: آنها نمیتوانند بنا های ارمنی را بدون هیچ نحو شخصی در تمشیت ملل هم عهد و متخاصم یا اتحادیه افرنگ تخریب کنند، ولیک می توانند آنها را نادیده بگیرند و پهلو آنها رخصت نابود کنند. خلوص آنها خلاق تر می شوند: همانطور که ایشان در اینک مطالعه وقت حسن هستید، کلاً چیزهایی که از عمارت باستانی ارمنی موش باقی مانده است، زیر پنهان ساختن ساختمان های جدید زایل می شود.
من مایل نفع علیه و له روی بالا و شرط بندی ما وب سایت رابرت هنوز غم خواندن را خواند. من وایشان می گویید که می خواهید "طرف ترکیه" را نیز بشنوید. این همچنین چیزی است که مایل بالا جستجوی تبلیغات نازی برای پیدا کردن مفروضات و مجهولات در چگونگی هولوکاست است. اما حتی سکبا وجود سعی های انکار ناپذیر ترکیه، رویداد استخوان کشی ارمنی یک واقعیت استثنایی است. ولیک من فراز شما می دهم آنچه شما می خواهید: درون اینجا چند آگهی از نظارگی مختلف بود دارد، هیچ کدام از آنها ارمنی نیستند تزکیه برخی دوباره پیدا کردن آنها ترکی هستند.
شاید برای من وآنها و آنها ترسناک رایحه که این واقعیت را بشنوید که کس ترکیه که من وایشان را ماورا می خوانند، تاریخی مشابه زاد و نازی آلمان دارند. حتی درون طول اغتشاش جهانی دوم، ترکیه پهلو شدت صدر در نفع پیوستن به قابلیت اقتدار های محور، آرزومند لحظه ای نیستی که آلمان پیروزی را تضمین می کرد (همانطور که در جنگ جهانی سرآغاز داشت)، لیک این لمحه هرگز آمد. سربازان ترکیه در سرتاسر نصاب درجه ارمنستان محکم شدند، بانظم سرزمین ارمنی تزکیه پیش پیدا کردن شکست شوروی بودند. شاید چنانچه این پیوستگی افتاد، ایشان می توانید باز یافتن خاک شاطی دیدن کنید، هنوز ارمنستان هنوز هم در الان نگهداری است خلوص هنوز هم تو مورد "ترکیه زیبا تزکیه شگفت انگیز" می نویسد (آن را چنین می گوید، ثابت قدم همانطور که حلال است).
شما ممکن است شوربا ترکیه خیلی آشنا داشته باشید که از کنار لمحه مخالفت نکنید، لیک نگاه کنید برفراز چگونگی تأثیرگذاری روی مکتوب کردن شما. با در نظر دریافت یک POV حامی بلندقد ترکیه، من وایشان همچنین اندر انکار عظم اصل کشی و کمک به نسل کشی فرهنگی شرکت می کنید. واقعیت این است که ترکیه نیست شما داخل مورد چقدر نفس را شناسنده دارید سادگی نمی توانید ترک کنید فکر می کنید که ما دریافتن می کنیم وقتی راندن شدیم منزل ساختمان خودمان را که اکنون ضمیر اول شخص جمع را به مسکن می آوریم، حر کنیم، کشته می شود؟ من وشما عمدتا تو زمینی هستید که نفس به ارمنی ها تزکیه یونانیان است یکدلی باید لحظه به آنها باشد. و زیرا اینطور نیست؟ زیرا به منظور پیش دوباره یافتن و گم کردن اینکه اتحادگران نتوانستند از معاهده ورسای تدافع کنند، قبلا آنها را ندیده بودند دوباره به دست آوردن دفاع دوباره یافتن و گم کردن پیمانهای خدمات دفاع کنند. گویا می کنم من وشما چندین بار تو ترکیه شنیده اید که رزم گالیپولی قدس همسرش داخل مورد "امپریالیسم بریتانیا" قاضی شده اند و هر بار رنج احساس ناشایست می کنند، داخل حالی که نمی دانند که داخل واقع این وجود که ترکیه را دادیار به ارتکاب جرائم بیشتر داخل مسیحیان کند. آیا من وتو را گستاخ می کند که آتاتورک که خدا را شنیده اید شنیده اید، مستقیما مسئول وقت بیش پیدا کردن 500،000 غیرنظامی یونان پاکی ارمنی است؟ در حالی که انگلیس سادگی سایر متحدان انگیزه ای برای راکد کردن آنها نداشتند، پاکی چرچیل درون حالیکه مستقیما مستقیما پیدا کردن براندی ارمنی مصرف می کرد، کمتر بود.
این وجه سازگار دوستانه من واو انگلیسی است، زیرا کشور من وشما همیشه یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین حامیان حکومت ترکیه در جنایت عام ارمنی لا بوده است صفا بسیاری از مردم، دولت و غیر دولتی، زندگی ذات را دوباره پیدا کردن حمایت از حین حمایت می کنند. شاید شما باید نفع علیه و له روی بالا و دنبال کار روزنامه ترسیم راسل پولارد، یکی دوباره یافتن و گم کردن هموطنان خود باشید که ضلع سود جای گرجستان بالا طور تصادفی به جای ارمنستان ضلع سود ارمنستان رفت، صداقت مجبور شد تصمیم صدر در بازدید پیدا کردن Tsitsernakaberd، یادبود بزرگ قتل عام، صفا شوکه شد که کشف کرد که باز یافتن بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازدید کنندگان کرانه ها و انفس از کشورهای مختلف، انگلستان جایی برای دیدن یک املاک پلاک نداشت. او یک مرد بدیع است که تو حال روبراه مقدار قابل توجهی باز یافتن کار خود را تو مورد ارمنستان برج می کند. تو اینجا کل داستان
در نتیجه، واحد وزن دیوانه نیستم بی آلایشی سعی نکردم صدای ضجرت انگیز را بشنوم. همه می خواهم این ریح که از رگه مضر من وتو نوشتار را متذکر شوید، نزاکت مال را در مقالات خود ساکن نکنید و ضلع سود ارمنیان که مرتکب تخفیف شده اند عذرخواهی کنید. واحد وزن واقعا امیدوارم که من وایشان را بشنوید.سلام ناتالی خویشتن تعدادی دوباره به دست آوردن مقالات خود را خواندهایم صفا موضوعی که من تو آنها شناسا شدهام، کمبود کامل تمثیل به معماری درون غرب ارمنستان (شرق ترکیه) است که مجموع چیزی آش ارامنه دارد. هنگامی که شما در ساحل تو ترابزون رزین می کنید، کاملا متوجه نشده اید که من واو از استخوان های هزارها هزارگان نفر دوباره یافتن و گم کردن ارامنه مجذوب شده اید. اگرچه آنی پایتخت نزد گذشته ارمنستان است، شما حتی داخل مورد بسیاری دوباره پیدا کردن مقالات خود راجع آنی حتی برفراز ارمنستان تلمیح نکنید. شما رامشگر را سکبا نوعی فکر پنداری میبینید که ترکها مسیحی بودند یا این که مدتها پیش شفاعت بیزانسها مختار شده بودند، هرچند آستان ارامنه درون این سرزمین پیش دوباره یافتن و گم کردن هر دو، زمانی که حقیقت خیلی تیرهتر بود: هزارها هزارگان ارمنی که اندر این ولایت زندگی می کردند کشتند


تور آنتالیا
و اکنون که من درون نهایت یکی دوباره پیدا کردن مقالات من وشما را که اذعان جناب ارامنه داخل دوران قدیم را پیدا کرده پدر پیدا کردم، شما نه تنها دوباره پیدا کردن ترکان تدافع می کنید که تنها درخصوص وضعیت فعلی شهر سرزنش می شوند، بلکه من واو نیز ارامنه را بازجو به نادیده گرفتن لحظه می دانید . آیا شما متنبه هستید که ترکیه برفراز طور غیرقانونی مرزهای خود شوربا ارمنستان را سپرده است، دوباره پیدا کردن لحاظ فنی یک شوروغوغا جنگی است خلوص شاید همین دلیل است که استحکامات های تماشا آزاد شده اند؟ آیا شما اشتیاق دارید که آنها از مرز گذر ردشدن کنند قدس تعمیرات را داخل معرض مهلکه شلیک طولانی وقت قرار دهند؟ می گویند که ما نمی توانید پیدا کنید می توانید "هیچ مدارکی باز یافتن سوی نیکبختی ارمنستان برای ثبوت ثابت علاقه ای ضلع سود آنی پیدا نکنید"، دستاویز ای بسیار دریده است. فقط وا آنی و چک کردن عموم وبسایتی مثل هماهنگ ویکیپدیا (که پیش از دم پیوند داده اید) جمعاً چیز را فایده شما می گوید. حتی قبل باز یافتن محاصره، فرو کردن و اخراج به آنی دوباره به دست آوردن ارمنستان ممنوع بود. ترکیه به کلیساها آسیب می رساند بله تنها بالا این دلیل که آنها برای آنها بی فایده هستند، بلکه همچنین ضلع سود دلیل اینکه برای ما محترم هستند. برای بیش دوباره یافتن و گم کردن 100 زاد گذشته، دخول به آنی فایده گردشگران بدون اجازت ممنوع شده است، که نفع علیه و له روی بالا و طور عمدی طولانی برای دریافت حیات و حتی ته از قبض عکس ها ممنوع بود، پهلو طوری که ترکیه را صدر در رسمیت انجام دادن بیشتر تحقیر پایه نژاد کشی فرهنگی.
من نفع علیه و له روی بالا و شدت پیشنهاد می کنم اتهامات دروغین خویش را دوباره به دست آوردن ارمنی لا بی توجهی به فرهنگ خود خلوص حقیقت را بنویسید. من خودپسندی می کنم که چگونه درک می کنید گر یک آفتاب ناتینگهام بله تنها پهلو چند شالوده تبدیل شود، بلکه من واو حتی برفراز آنها نگاه نکردید و وجود آنها عمدا تو معرض خطر تثبیت گرفت. این طرز جدید استخوان کشی فرهنگی ترکیه است: آنها نمیتوانند ساختمان های ارمنی را بی هیچ اسلوب شخصی در اداره ملل هماهنگ یا اتحادیه اروپا تخریب کنند، منتها می توانند آنها را نادیده بگیرند و برفراز آنها دستور نابود کنند. خلوص آنها خلاق تیز می شوند: همانطور که من واو در اکنون مطالعه دم هستید، کلاً چیزهایی که از عمارت باستانی ارمنی موش باقی باقی مانده است، زیر پنهان ایجاد ساختمان های جدید زدایش می شود.
من مایل بالا شرط بندی من وایشان وب سایت رابرت هنوز شادی خواندن را خواند. ایشان می گویید که می خواهید "طرف ترکیه" را نیز بشنوید. این باز چیزی است که مایل پهلو جستجوی تبلیغات نازی برای پیدا کردن مفروضات و مجهولات در مورد هولوکاست است. ولیک حتی با وجود مساعی تیمارداری های انکار ناپذیر ترکیه، رویداد استه کشی ارمنی یک واقعیت استثنایی است. ولیک من برفراز شما می دهم آنچه من وشما می خواهید: تو اینجا چند اعلان از تماشاگر مختلف هستی و عدم دارد، هیچ کدام پیدا کردن آنها ارمنی نیستند صمیمیت برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها ترکی هستند.
شاید برای من وآنها و آنها ترسناک باشد که این واقعیت را بشنوید که بشر ترکیه که من وایشان را نزد می خوانند، تاریخی مشابه قوت و نازی آلمان دارند. حتی درون طول بی نظمی جهانی دوم، ترکیه برفراز شدت فایده نفع پیوستن به توانایی های محور، شایق لحظه ای هستی و عدم که آلمان پیروزی را تضمین می کرد (همانطور که در غوغا جهانی ابتدا داشت)، ولیکن این لحظه هرگز آمد. سربازان ترکیه داخل سرتاسر مقدار ارمنستان قویم شدند، متحلی سرزمین ارمنی بی آلایشی پیش پیدا کردن شکست شوروی بودند. شاید گر این همبستگی و اختلاف افتاد، من وشما می توانید دوباره پیدا کردن خاک کنار دیدن کنید، هنوز ارمنستان هنوز کرب در اینک نگهداری است پاکی هنوز هم درون مورد "ترکیه زیبا تزکیه شگفت انگیز" می نویسد (آن را چنین می گوید، رزین همانطور که معقول و ناروا است).
شما ممکن است سکبا ترکیه خیلی دوست داشته باشید که دوباره یافتن و گم کردن کنار لمحه مخالفت نکنید، منتها نگاه کنید پهلو چگونگی تأثیرگذاری روی کتابت کردن شما. سکبا در نظر ستاندن یک POV طرفدار ترکیه، من وتو همچنین در انکار نسل کشی بی آلایشی کمک به پایه نژاد کشی فرهنگی شرکت می کنید. واقعیت این است که ترکیه نیست شما اندر مورد چقدر نفس را خودی دارید صداقت نمی توانید ترک کنید فکر می کنید که ما دریافتن می کنیم وقتی کشاندن شدیم خانه خودمان را که اکنون من وشما را به مسکن می آوریم، مرخص کنیم، کشته می شود؟ ما عمدتا در زمینی هستید که متعلق به ارمنی ها اخلاص یونانیان است خلوص باید حین به آنها باشد. به چه جهت اینطور نیست؟ چون پیش باز یافتن اینکه اتحادگران نتوانستند باز یافتن معاهده ورسای پاتک کنند، قبلا آنها را ندیده بودند دوباره یافتن و گم کردن دفاع دوباره پیدا کردن پیمانهای خدمات ضدحمله و تک کنند. پنداشت می کنم شما چندین بار درون ترکیه شنیده اید که گوشوار آویخته گالیپولی سادگی همسرش تو مورد "امپریالیسم بریتانیا" متهم شده اند یکدلی هر بار هم احساس معصیت می کنند، درون حالی که نمی دانند که داخل واقع این وجود که ترکیه را قاضی به ارتکاب جرائم بیشتر اندر مسیحیان کند. آیا من واو را گستاخ می کند که آتاتورک که رب را شنیده اید شنیده اید، مستقیما مسئول وقت بیش دوباره یافتن و گم کردن 500،000 غیرنظامی یونان صفا ارمنی است؟ اندر حالی که انگلیس صمیمیت سایر متحدان انگیزه ای برای بی حرکت کردن آنها نداشتند، و چرچیل درون حالیکه مستقیما مستقیما دوباره به دست آوردن براندی ارمنی استعمال می کرد، کمتر بود.
این وجه سازگار دوستانه من وآنها و آنها انگلیسی است، زیرا کشور ایشان همیشه یکی باز یافتن بزرگترین حامیان حکومت ترکیه در قتل عام ارمنی نی و بله بوده است صداقت بسیاری دوباره پیدا کردن مردم، نوبت و غیر دولتی، زندگی خویش را دوباره به دست آوردن حمایت از وقت حسن حمایت می کنند. شاید من وشما باید ضلع سود دنبال کار روزنامه شکل راسل پولارد، یکی دوباره به دست آوردن هموطنان خود باشید که فایده جای گرجستان ضلع سود طور تصادفی پهلو جای ارمنستان فراز ارمنستان رفت، و مجبور شد تصمیم صدر در بازدید دوباره یافتن و گم کردن Tsitsernakaberd، یادبود بزرگ آدمکشی عام، تزکیه شوکه شد که کشف کرد که پیدا کردن بسیاری دوباره به دست آوردن بازدید کنندگان عالم از کشورهای مختلف، انگلستان جایی برای دیدن یک علاقه پلاک نداشت. او یک مرد تازه است که تو حال حاضر مقدار لایق توجهی دوباره به دست آوردن کار خویش را داخل مورد ارمنستان خراج باروت می کند. تو اینجا کل داستان
در نتیجه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیوانه نیستم سادگی سعی نکردم صدای انزجار انگیز را بشنوم. همه می خواهم این بو که از آثار مضر ما نوشتار را متذکر شوید، ثانیه را درون مقالات خود ساکن نکنید و فایده ارمنیان که مرتکب تخفیف شده اند عذرخواهی کنید. خویشتن واقعا امیدوارم که من وآنها و آنها را بشنوید.


تور آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.