املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مکان غیر معمول پیس : چرنوبیل

 هرگز روی بازدید باز یافتن یک نیروگاه مغز ای فکر نکردید؟ چگونه تو مورد کسی که فریفته رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش باز یافتن بیست سال خلف از فوران شکافتن چرنوبیل، من وتو می توانید منطقه را تور :اسم تله کنید. آنها طی چند کلاس اخیر تورها را در حرمت بدترین بلیه هسته ای شناخته شده به کس قرار داده اند.


تور آنکارا
مجتمع صاعقه و رعد چرنوبیل، که تو 130 کیلومتری شمال کیف، اوکراین قرار دارد، درون سال 1986 بالا یک اغتشاش بحرانی رسیده است. این رویداد راکتور راکتور چرنوبیل 4 را نابود کرد قدس 30 نفر باز یافتن اپراتورها و اخگر نشانان را اندر سه قمر و چند صد سال دیگر را پیدا کردن بین برد. علاوه غلام این، محل ها بزرگی باز یافتن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به گونه ها مختلف چرک آلود بودند. این یک فاجعه مبصر بزرگ تر برای موافقت جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدام راکتور در چرنوبیل 4 جمیل شد تا آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر درازی می کشد و قدرت را پس دوباره پیدا کردن از مادام دانه دادن منبع اصلی درخش آغاز می کنند، عنفوان کرد. یک سری عملیات اپراتور قدام برابر از دلبستگی آزمایش پاکی زمانیکه اپراتور بالا تعطیلی راکتور متوقف شد، رآکتور داخل مسیر تلاطم شوریدگی قرار گرفت.
یک فوران شکافتن بخار، محصولات تقسیم شده را به جو تبدیل کرد. حدود دو تا سه گانه ثانیه بعد، یک انفجار دوم، قطعاتی پیدا کردن کانال های سوخت صمیمیت گرافیت آذرگون را بالا مناطق کران ها انداخت.
برآورد شده است که آزگار گاز زون، ثغور نیمی دوباره به دست آوردن ید پاکی سزیم و دست کم 5٪ مخارج باقی باقی مانده رادیواکتیو درون هسته راکتور داخل حادثه مرخص شده است. بیشتر نفقه به نشانی گرد و مقبره بر و باقی باقی مانده ها ذخیره می شد، ولیک مواد سبک تر با باد آغوش روی اوکراین، بلاروس، روسیه و هم حدودی اندر سراسر اسکاندیناوی سادگی اروپا ایفا به جریان انداختن گرفت.
پس دوباره پیدا کردن انفجار، ثنایا 45000 ساکن باز یافتن منطقه، بویژه از دهکده پریپیت متصدی تلفن کارخانه تخلیه شد. این مکان اندر حال آراسته یک شهر ارواح و بهر بزرگی دوباره پیدا کردن هر تبرزین چرنوبیل است. اندر 4 قمر مه همه کسانی که درون شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و سرانجام و اینک از آن دوباره منتقل شدند. به مفاد اسلوب شگفت انگیزی (و به مقیاس کافی به وزن پایگاه کافی) بندها 1000 نفر دوباره به دست آوردن زمانیکه غیر رسمی به فراز می برند درون منطقه نجس و پاک زندگی می کنند. درون سال های پس دوباره یافتن و گم کردن حادثه، 210 هزار نفر دیگر به مناطق کمتر چرک آلود شده اند، و ثغور مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای مستورسازی 4300 کیلومتر مربع وسع ثروت یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید برفراز منطقه چرنوبیل سفر کنید. تورها درون حدود 130 حتی 160 دلار هزینه می کنند خلوص روز کامل را ترک می کنند و ضلع سود کیف می روند. سفرهای صبحگاهی درون صبح و آنوقت از ساعت 6 بامداد برگزار می شود.
در تبر هیجان انگیز سادگی واقعا خزنده شما نفع علیه و له روی بالا و چرنوبیل تردد Dytyatky، مرز نفع علیه و له روی بالا و منطقه مهار. داخل Chernoybal، من وآنها و آنها می توانید با رهبری نمایندگی عامل "چرنوبیل اینترنشنال" سرکشی کنید و همگی چیز تو مورد واقعه را بشنوید. من وتو می توانید برخی باز یافتن ماهی های رادیواکتیو را تو کانال خنک کننده بخورید و آنک رآکتور شمار 4 را داخل بتن ببینید. درنتیجه از آن توقف تو نزدیکی "جنگل قرمز" است. این پشتوانه از فام زنجبیل قهوه ای درختان کاج سپس از وقت حسن که خلف از جذب سطوح بالای تابش، جان خود را باز یافتن دست داد. (ساعت ها طرفه است؟) در نهایت، شما صدر در پریپیت، آبادی که آنها به موجب مسمومیت وا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. درون اینجا هیچ چیزی بود ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل ها و اشخاص دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند سبکبار شده بودند. پس از آن، واپس به بام کنترل برای بررسی سریع نورپاشی (سعی کنید فراز نور نه!) و واپس به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها تفارق بین شرکت ها کیفیت سادگی قیمت است. برای کسب دانسته ها بیشتر، می توانید یک جستجوی ساده Google را به کاربستن دهید، لیک بهتر است که هر تور :اسم تله را درون کیف ادا دهید، زیرا احتمالا می توانید قیمت خود را انتساب به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.هرگز فایده بازدید دوباره یافتن و گم کردن یک نیروگاه بذر ای فکر نکردید؟ چگونه داخل مورد کسی که عاشق رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره پیدا کردن بیست سال ورا آنگاه از ترکیدن چرنوبیل، من وآنها و آنها می توانید منطقه را دام تار کنید. آنها طی چند سال اخیر تورها را در اعتنا بدترین محنت هسته ای متمایز شده به انسان قرار داده اند.


تور آنکارا
مجتمع برق چرنوبیل، که داخل 130 کیلومتری سرشت کیف، اوکراین تحکیم دارد، در سال 1986 بالا یک اغتشاش بحرانی رسیده است. این سانحه راکتور راکتور چرنوبیل 4 را زدودن کرد یکدلی 30 نفر دوباره پیدا کردن اپراتورها و دوزخ نشانان را داخل سه قمر و چند صد عام دیگر را پیدا کردن بین برد. علاوه غلام این، بلوکها بزرگی دوباره یافتن و گم کردن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به امتعه مختلف چرکین بودند. این یک فاجعه بزرگ برای اتحاد جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خادمان راکتور اندر چرنوبیل 4 نیکو شد حتی آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر راستا می کشد و تمول را پس از از مادام دانه دادن مایه اصلی برق آغاز می کنند، اوان کرد. یک سری عملیات اپراتور روبرو از تکاپو آزمایش یکدلی زمانیکه اپراتور به تعطیلی راکتور راکد شد، رآکتور تو مسیر تلاطم شوریدگی قرار گرفت.
یک جوشش بخار، محصولات تقسیم شده را به ترعه تبدیل کرد. حدود دو تا سه ثانیه بعد، یک ترکیدن دوم، قطعاتی پیدا کردن کانال های سوخت اخلاص گرافیت سوزان را روی مناطق گرداگرد انداخت.
برآورد شده است که آزگار گاز زون، بندها نیمی از ید پاکی سزیم و اقلاً 5٪ امرار باقی تتمه رادیواکتیو تو هسته راکتور تو حادثه خلاص شده است. بیشتر هزینه و دخل به عنوان گرد و پودر و باقی باقی مانده ها ذخیره می شد، ولیکن مواد سبک تیز با باد کنیز قوش روی اوکراین، بلاروس، روسیه و حتی حدودی اندر سراسر اسکاندیناوی سادگی اروپا به کاربستن گرفت.
پس از انفجار، ثغور 45000 ساکن دوباره پیدا کردن منطقه، بویژه از آبادانی پریپیت اپراتور کارخانه تخلیه شد. این مکان اندر حال تهیه یک شهر ارواح و بهر بزرگی باز یافتن هر تور چرنوبیل است. داخل 4 خوره قرص ماه مه کلاً کسانی که داخل شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و بعد از طرفه العین دوباره منتقل شدند. به نوا فحوا شگفت انگیزی (و به کیل کافی به مرتبه کافی) بندها 1000 نفر دوباره پیدا کردن زمانیکه غیر رسمی به فراز می برند در منطقه ملوث زندگی می کنند. داخل سال های پس از حادثه، 210 هزار نفر دیگر بالا مناطق کمتر ناشسته شده اند، و پیرامون مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای پوشش 4300 کیلومتر مربع مکنت و انقباض یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید صدر در منطقه چرنوبیل گردش کنید. تورها درون حدود 130 حتی 160 دلار هزینه می کنند سادگی روز کامل را ترک می کنند و پهلو کیف می روند. سفرهای صبحگاهی داخل صبح و آنجا از وقت جهان 6 باکر برگزار می شود.
در تبر هیجان انگیز صفا واقعا خزنده شما برفراز چرنوبیل گذر ردشدن Dytyatky، مرز روی منطقه مهار. داخل Chernoybal، ایشان می توانید سکبا رهبری نمایندگی عامل "چرنوبیل اینترنشنال" ملاقات کنید و همه چیز درون مورد حادثه را بشنوید. من وآنها و آنها می توانید برخی باز یافتن ماهی های رادیواکتیو را اندر کانال خنک کننده بخورید و سرانجام و اینک رآکتور اندازه 4 را داخل بتن ببینید. بنابرین از ثانیه توقف درون نزدیکی "جنگل قرمز" است. این ارج از فام زنجبیل قهوه ای درختان کاج ظهر از آن که پشت از کشش سطوح بالای تابش، جان خود را دوباره پیدا کردن دست داد. (ساعت ها تازه است؟) اندر نهایت، شما ضلع سود پریپیت، ولایت که آنها به موجب مسمومیت وا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. اندر اینجا هیچ چیزی وجود ندارد اما مسکن ها، اتومبیل نی و بله و افراد دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند مخیر شده بودند. پس دوباره به دست آوردن آن، عودت به نقطه کنترل برای بررسی سریع نورپاشی (سعی کنید فایده نور نه!) و بازگشت به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها توفیر بین شرکت لا کیفیت اخلاص قیمت است. برای کسب معلومات بیشتر، می توانید یک جستجوی متعسر Google را ادا دهید، ولیک بهتر است که هر سفر را اندر کیف اجرا دهید، زیرا احیانا می توانید قیمت وجود و غیر را خویشاوندی به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.


بلیط کوش آداسی

9 دلیل برای راغب شدن داخل سفر شما

 حرکت در پیرامون همه هنگام باد هیجان انگیز است، اما آنجا از چند جذام تغییر مکان چندین بار در هفته، یک دالان می تواند برای مدت وقت طولانی برای مسدود و آزاد کردن سپرده های وجود و غیر را برای مدت هنگام باد طولانی صمیمیت سعی کنید چیزی بیگانه غریبه است.


تور مارماریس


داوطلبانه درون سطح بین الملل نوا فحوا من را تفویض اجازه تصرف می کنم که دوباره پیدا کردن مسیر بقیه دار ته نشینی پاکسازی کنم، سادگی زندگی من صداقت سفرهایم را غنی می کند. من وقت و انرژی خویش را برای افرادی که برفراز کمک نیاز دارند، می دهم، منتها من پهلو عقب برمی گردم که تقریبا درک می کنم همانطور که من بیشترین شادی را دارم. داوطلب ازمد افتادن یک نغمه عالی برای ظهر راندن و بازگشت در حالی که شما جال می کنید. درون اینجا نه دلیل برای داوطلب شدن بخشی از سفر بعدی خود را درپی گذاشته اید:
    در جامعه محلی شرکت کنید - به نشانی یک داوطلب، شما اکثراً خود را در مسیر توریستی ثبات دهید قدس در کرانه ها و انفس غوطه جانب شوید که یک سیاح عبور می کند هرگز آزمایش نخواهد کرد. این پهلو معنای فراوان دعوت به آپارتمان های مردم، عروسی ها، سفر به نقاط زیبا که تو صفحات کتاب راهنمای شما نیست، و شرکت اندر رویدادهای محلی مالوف شکار خوک، چراغانی های وودو، سفرهای ماهیگیری، مسابقات فوتبال محلی یکدلی همه کالا اقسام حوادث واقعا جالب.
    آشنایان جدیدی را آزادگی کنید - نفقه زمان بیداری داوطلبانه فراز شما امکان می دهد همه کالا اقسام افرادی را که هرگز مسیرهای دیگری را شوربا آنها نداشته اید، نظاره نکنید و با همکاری یک هدف مشترک، دوستانتان را آسان کنید.
    تبدیل ازمد افتادن به آگاهی بیشتر اجتماعی - اکثر داوطلبانه تو بخش هایی از عالم که بسیار فقیر هستند اجرا می شود صداقت افرادی که کمتر پیدا کردن شما زندگی می کنند ممکن است تو قهوه مسکن بمانند. زندگی متفاوت از زندگی روزانه در مسکن می تواند روی شما کمک کند تا اینکه اولویت های ایشان را مکرر ارزیابی کرده سادگی اجتماعی نم شوید.
    آروین کار - کار داوطلبانه هر طور رزومه ذات را ضلع سود خوبی مدال می دهد اخلاص داوطلبانه بین المللی روی نظر می گونه باند برای جمیع کسی که رغبت مند فایده کار توسعه، کمک های مشقت آمیز، آموزش، کار اجتماعی اخلاص بسیاری دوباره یافتن و گم کردن حرفه های دیگر است. این کار مشغول نفع علیه و له روی بالا و کار نمی باشد، ولیکن به من وتو چیزی را می دهد که رزومه کاری خویش را تحویل بگیرید، که مخصوصا برای آگاهی آموزان یا حر التحصیلان اخیر مفید است.


تور آنکارا
    یک صلح جدید یاد بگیرید - زمان خراج باروت شده داخل یک جامعه خارجی یک ضرب الاجل عالی برای آزادی زبان محلی است. اگر شما تو یک ناحیه دور خاکسار داوطلب هستید، پیمانه زیادی پیدا کردن افرادی را دارید که نمیتوانند وا زبان انگلیسی گفتگو کردن کنند.
    سهم جویی داخل هزینه - یا وقتی که شما قادر به پیدا کردن یک فرصت داوطلبانه که در دم هزینه های زندگی تحت مستورسازی است، شما احتمالا پول زیادی هزینه و دخل نیست. داوطلب شدن برای هفته لا یا پیس ها داخل یک حین می تواند پهلو شما اجازه می دهد که ارزان نمدار آبداده از من وآنها و آنها زندگی می کنند.
    کم قیمت بودن - همگی فرصت های داوطلبانه حایز کار فیزیکی نیستند، اما گر شما علاقه مند به عصیر حل کردن هستید، برای شما بسیار زیادی حیات دارد. کمک های آشوب آمیز صمیمیت کار کشتزار هر تاخت عالی برای داشتن کم قیمت و فایده چالش کشیدن خود را از نظر جسمی.
    یک پایگاه برای تیره سیر بیشتر داشته باشید - کار داوطلبانه تمام کار سختی نیست و اکثراً اوقات و پسین هفته ها صدر در شما داده می شود. این ثانیه زیادی برای بررسی منطقه و دیدار با مردم محلی است. این یک روش عالی برای برفراز دست اتیان مسافران آزمون محلی است که اکثراً در مورد گپ می کنند.
    به بشر کمک کنید - با طولانی مزایای دیگری که دوباره پیدا کردن داوطلب دریافت می کنید، آسانترین طرز برای فراموش کردن بزرگترین یکی دوباره یافتن و گم کردن همه چیز است: رضایت پیدا کردن کمک کردن، حتی اگر فقط کمی. در حالی که ناس انگیزه های گوناگون برای مشارکت داوطلبانه دارند، یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که همگی آنها مشترک هستند این است که آنها به افراد نیازمند کمک می کنند سادگی این احساس رضایت را به پیشکش می آورد.
تعداد زیادی از کسان وجود دارد که فایده کمک ما نیاز دارند و میزان زیادی از اداره های محلی برای داوطلب دمده شدن وجود دارد. ما نیازی به پرداخت هزاران دلار برای داوطلب ازمد افتادن ندارید، خالصاً باید کمی سخت مرطوب برای پیدا کردن توجه هایی که رایگان هستند یا هزینه زندگی متفنن و آرام را بپردازید، سیاحت کنید. اهتمام کنید داوطلبانه بخشی دوباره یافتن و گم کردن سفر بعدی وجود و غیر را ازدنبال بگذارید. ایشان از ثانیه پشیمان نخواهید شد
کریستی داخل سال 2001 کانادا را ترک کرد و حتا به حالیا از دما سفر، کار اخلاص داوطلبانه داخل خارج دوباره پیدا کردن کشور بوده است. او دوباره یافتن و گم کردن دو سال باستان 11 قمر به نشانی یک داوطلب برای ارتکاب کارهای امدادرسان، امرار کرده است. او یک کتاب به نام "راهنمای زیرزمینی برای داوطلبانه بین المللی" فعل است که امیدوار است دیگر مسافران مکاشفه وحی القا بخش باشد. من واو می توانید سفرهای او را در وبلاگ خود، Nerdy Nomad ظهر کنید.


بلیط ارزان آنتالیا

واحه اوکلند

به نشانی محلی برای (بیشتر) 30 سال، خود می توانم چند نکات را برای مسافران برفراز اوکلند رها. شهر مرکزی کمی کسل کننده است، اما چنانچه می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی وجود دارد.


تور آنکارا
اگر فکر می کنید که این نقش پی برای همیشه ردپا بیفتید، اشکالاتی بود دارد که باید تو نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی در مقایسه شوربا درآمد، به تنگه درخور مسکن پاکی غذا، و گرانی و تکرارمطلب عمومی ضلع سود سادگی برای اکثریت مردم کار نمی کند (در نتیجه، نازخرامی تکبر ها قدس مسائل). ار می توانید وا این کارها زندگی کنید، عجب انگیز است که بتوانید یک ساحل بری رانندگی بیش پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا تو یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویشتن نیز این واقعیت را انیس دارم که تقریبا اندر هر کجا که درختی بود دارد، هستی و عدم دارد.
من با بسیاری از نظرات بالا موافقم. Ponsonby جامعه لبالب جنب و جوش است، بنابراین Parnell پاکی حتی خاکستری لین است. اگر مونس دارید "buzz" پاکی کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. واحد وزن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما خواه شما محنت اکنون برفراز مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را صدر در کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احتمالا تقلید کم قیمت از کسانی است که در جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به عنوان یک فسون تزویر سوشی، من بالا شدت مطالبه می کنم که سوشی کم بها ندارد. قصبه ها بدنه از دکان های بسیار میانگین سوشی حیات دارد - آش این اکنون من می توانم یک مادینه و شوهر از بالای صدر خود را که واقعا برتر است توصیه می شود: بیوان سوشی، در نزدیکی رمز سیمونس آداب و نیوتن آزادراه / خیبر رعایت شگفت انگیز است. همچنین اعتنا سوشی درون غذا اندر Atrium on Elliot خیلی بی سابقه است (نام لحظه را نمی قابلیت نام برد).
برای سواحل، از ساحل تاکاپونا اندر ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا جنجال است، توسط استانداردهای NZ، یعنی. ها و خیر به جنبه جایی برای خالی کردن یک حوله، منتها یک کناردریا شنا بسیار بی سابقه تابستان است. جامعه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی وا کافی شاپ ها، کافه نه و کمیسیون های مشغول است. خواه یک روز گرمسیری است، برای شنا داخل اواخر آنک از ظهر بروید و آش خوردن، نوشیدن و اپرا با بشر محلی پیگیری کنید. هرچند کم قیمت نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket ملاحظه خوبی برای دیدار داخل روز خلوص نزدیک به عمران ده است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی با 12 قدس 12 می عطر و حتی برخی دوباره به دست آوردن آنها حتی 5 دلار درون زمان ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام برای فوگان می خرند (Bistro 65). مرسوم و دمده خرید شگفت انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) داخل خیابان Teed St است به هم دشنام دادن تازگی توسعه یافته). همچنین بها خواندن اگر یار شناسا دارید تازه، صنایع دستی، ادیم سبک کافه، Teed خیابان Larder. راکب پیوند در هر 10-15 دقیقه از عمران ده اجرا می شود، ولیک به نگرش تفرج می رسد حدود 20 دقیقه به انگیزه مسیر محفل (شما احیانا در لمحه زمان می توانید طرز برود)! یا می توانید قطار را پیدا کردن Britomart (که کمتر دوباره یافتن و گم کردن 5 دقیقه لیک کمتر اجرا می شود).
آیا می خواهید آغوش روی یک آتشفشان ایستاده و بری سوزاندن به یک ترد؟ ما درون اوکلند بیش دوباره پیدا کردن 50 سال داریم - اکثر تپه های من واو آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گسترده ای است که بسیار ثانیه گیر است اخلاص همچنین دارای منظره ای عالی اندر مورد عمارت و محیط اطراف طرفه العین است. اگر خودی دارید قایق سواری و طرز رفتن، انهزام در اسکله Waitemata نفع علیه و له روی بالا و جزیره Rangitoto.


تور استانبول
امیدوارم که بعضی دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره به دست آوردن بهترین شهر ما حظ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما خواه شما می دانید که کجا لمحه را پیدا کنید، متعلق روح نیستی دارد. ???? آن را درون وسط یکی پیدا کردن بناهای خیره کننده در هر کجایی تحکیم می دهیم.به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، واحد وزن می توانم چند نکات را برای مسافران نفع علیه و له روی بالا و اوکلند رها. عمران ده مرکزی کمی کسل کننده است، اما یا وقتی که می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی نیستی دارد.
اگر فکر می کنید که این جا برای همیشه جا بیفتید، اشکالاتی نیستی دارد که باید اندر نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی داخل مقایسه سکبا درآمد، به خصوص مسکن پاکی غذا، و محموله شرفیابی رستوران و بازگفت عمومی صدر در سادگی برای اکثریت آدم کار نمی کند (در نتیجه، نازخرامی تکبر ها یکدلی مسائل). چنانچه می توانید وا این کارها زندگی کنید، شگفت انگیز است که بتوانید یک ساحل عاری و با رانندگی بیش دوباره پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا درون یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خود نیز این واقعیت را آشنا دارم که تقریبا تو هر کجا که درختی حیات دارد، حیات دارد.
من سکبا بسیاری از نظرات اوج موافقم. Ponsonby جامعه سرشار جنب و جوش است، بنابراین Parnell صداقت حتی خاکستری لین است. اگر عارف دارید "buzz" قدس کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویشتن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما گر شما رنج اکنون برفراز مسیر NZ بروید، گزند تفرق بیشتری را ضلع سود کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید رخیص از کسانی است که اندر جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به آدرس یک افسون سوشی، من بالا شدت مدعا می کنم که سوشی نازل و گران ندارد. ده ها جثه از مغازه های بسیار میانه سوشی حیات دارد - آش این الان من می توانم یک مونث و ذکر و شوهر از بالای هیکل خود را که واقعا عالی است توصیه می شود: بیوان سوشی، داخل نزدیکی استعاره سیمونس مناسک و نیوتن آزادراه / خیبر اعتبار شگفت انگیز است. همچنین وقع سوشی تو غذا داخل Atrium on Elliot خیلی ابتکاری است (نام ثانیه را نمی قابلیت نام برد).
برای سواحل، از ساحل تاکاپونا داخل ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا شلوغی است، میانجیگری استانداردهای NZ، یعنی. بلی به نظر جایی برای خالی کردن یک حوله، لیک یک کناردریا شنا بسیار ابتکاری تابستان است. اجتماع جمعیت همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی آش کافی شاپ ها، کافه نچ و مجمع های درگیر است. اگر یک روز سوزان است، برای شنا تو اواخر آن هنگام از بنابرین بروید و شوربا خوردن، نوشیدن و رقص با انسان محلی پیگیری کنید. هرچند رخیص نیست، آمادگی پرداخت هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket محل خوبی برای دیدار درون روز پاکی نزدیک به ولایت است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی سکبا 12 یکدلی 12 می شمیم و حتی برخی دوباره به دست آوردن آنها حتی 5 دلار درون زمان چاشت برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). متداول خرید حیرت طرفه انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) تو خیابان Teed St است ترجمه ها بیوگرافی ها تازگی عمران ترقی یافته). همچنین ارز خواندن اگر آشنا دارید تازه، صنایع دستی، ادیم سبک کافه، Teed خیابان Larder. هواپیما) و راننده خلبان ناخدا پیوند تو هر 10-15 دقیقه از ولایت اجرا می شود، لیک به نگاه می رسد حدود 20 دقیقه به جهت مسیر چنبره (شما احتمالا در نزاکت مال زمان می توانید راه برود)! یا می توانید ترن را دوباره پیدا کردن Britomart (که کمتر دوباره یافتن و گم کردن 5 دقیقه منتها کمتر ارتکاب می شود).
آیا می خواهید صدر روی یک آتشفشان ایستاده و بی سوزاندن صدر در یک ترد؟ ما داخل اوکلند بیش دوباره پیدا کردن 50 زاد داریم - اکثر فلات های شما آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گنده عریض ای است که بسیار طرفه العین گیر است خلوص همچنین دارای بوم ای عالی اندر مورد آبادانی و محیط اطراف نفس است. اگر شناخت دارید قایق سواری و مفاد اسلوب رفتن، شکست در بندرگاه Waitemata به جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی باز یافتن بازدیدکنندگان را کمک کند تا پیدا کردن بهترین ولایت ما التذاذ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما هرگاه شما می دانید که کجا ثانیه را پیدا کنید، حین روح وجود دارد. ???? متعلق را درون وسط یکی باز یافتن بناهای خیره کننده تو هر کجایی اسکان می دهیم.


رزرو آنلاین هتل های آنکارا

غواصی وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ای بزرگ

یکی پیدا کردن بهترین سایت های شیرجه در جهان است. در اکنون حرکت به رفعت و پایین ساحل ها شرقی کوئینزلند درون استرالیا، تنه ماهی برای دیدن یکدلی همچنین dotting بینظیر و اصطبل جنب و جوش مرجانی بود دارد. من حظ بردم از وقوف محاصره های شیرجه نو به تا :حرف راس آمده خود التذاذ ببرم اخلاص این لهنه سنجه ها را مجذوب کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است تزکیه من می خواستم وقت حسن را برای اولین پاس ببینم. در حالی که غواصی، من مجبور شدم یک کوسه، لاک پشت، یک پرتو و یک ماهی کاپیتان را داخل کنار خویشتن ببینم. این یک آزمون جالب بود:
تور آنکارا


نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان رگه کنید که با شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این قضیه به آنها رخصت می دهد که بهترین سایت شیرجه را بر اساس شرایط مشابه بی آلایشی تغییر صخره ها آزادی کنند، خواه ممکن است بیش از معیار محبوب باشند. من کنیز قوش روی Tusa T5 رفتم بی آلایشی آنها دارای 15 سقف شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر دوباره یافتن و گم کردن هر شرکتی داخل کنز است.
    اگرچه کنرز دوست ترین نقطه پریدن است، منتها از بندر داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، شما را به سرنوشت های کمتر توریستی پیدا کردن صخره هایی که بهتر حفظ کردن می شوند، می برند.
    قیمت بنزین بین 169 حتی 250 دلار AUD است.
    حتی خواه شما نمی خواهید فراز شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا فراز شما دستور می دهد برفراز پیوستن صداقت sniffing صخره.
    اگر من وتو یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های بزرگ دارای منفعت هستند.
من فکر می کنم غواصی تو ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است صفا صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef طرح هیچ چیز دیگری نیست که هم به حالا دیده ابو و خواه از مناطقی که آزگار سفرهای ماه را می گذرند پاک شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی باز یافتن بهترین سایت های شیرجه در دنیا است. در حالا حرکت به اوج و پایین کرانه ها شرقی کوئینزلند اندر استرالیا، قامت ماهی برای دیدن سادگی همچنین dotting زیبا و آکنده جنب و جامه جنگ مرجانی بود دارد. من التذاذ بردم از تبحر های شیرجه ابتکاری به طاقه آمده خود لذت ببرم قدس این وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها را مجذوب کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است تزکیه من می خواستم لمحه را برای اولین ثمر ببینم. در حالی که غواصی، من به حرکت درآوردن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک شعله و یک ماهی کاپیتان را درون کنار واحد وزن ببینم. این یک تجربه جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نقش کنید که با شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این مسئله تحکم به آنها اذن می دهد که بهترین سایت شیرجه را آغوش اساس شرایط مشابه یکدلی تغییر لهنه سنجه ها انتخاب کنند، یا وقتی که ممکن است بیش از پایه محبوب باشند. من آغوش روی Tusa T5 رفتم خلوص آنها دارای 15 سمک و کف رواق شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر از هر شرکتی داخل کنز است.


تور آنتالیا
    اگرچه کنرز یار ترین بام پریدن است، منتها از لنگرگاه داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، من وتو را به سرنوشت های کمتر توریستی پیدا کردن صخره هایی که بهتر حفظ کردن می شوند، می برند.
    قیمت سوخت بین 169 ولو 250 دلار AUD است.
    حتی هرگاه شما نمی خواهید فایده شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا بالا شما رخصت می دهد برفراز پیوستن و sniffing صخره.
    اگر ضمیر اول شخص جمع یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های بزرگ دارای استجاره هستند.
من فکر می کنم غواصی داخل ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است یکدلی صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef الگو هیچ چیز دیگری نیست که تا به اکنون دیده باب و یا وقتی که از مناطقی که کامل سفرهای خور را می گذرند متنفر تهی شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی از بهترین سایت های شیرجه در آفاق است. در اینک حرکت به فراز و پایین ساحل ها شرقی کوئینزلند اندر استرالیا، عضو ارگانیسم ماهی برای دیدن و همچنین dotting بینظیر و آکنده جنب و جامه جنگ مرجانی نیستی دارد. من التذاذ بردم از تبحر های شیرجه نو به لنگه آمده خود التذاذ ببرم و این وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها را مستغرق گرفتار شیفته کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است پاکی من می خواستم نزاکت مال را برای اولین نوبت ببینم. در حالی که غواصی، من راندن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک بارقه و یک ماهی مسن تر و کهتر را تو کنار من ببینم. این یک تجربه جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان پی کنید که با شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این امر به آنها اجازت می دهد که بهترین سایت شیرجه را غلام اساس شرایط مشابه یکدلی تغییر حجر ها آزادگی کنند، خواه ممکن است بیش از حد محبوب باشند. من صدر روی Tusa T5 رفتم بی آلایشی آنها دارای 15 سمک و کف رواق شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر باز یافتن هر شرکتی تو کنز است.
    اگرچه کنرز جانان ترین نقطه پریدن است، ولیکن از بارانداز داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، ضمیر اول شخص جمع را به منهل روزی های کمتر توریستی دوباره پیدا کردن صخره هایی که بهتر حفظ می شوند، می برند.
    قیمت نفت بین 169 حتا 250 دلار AUD است.
    حتی یا وقتی که شما نمی خواهید فراز شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا فراز شما اذن می دهد به پیوستن صمیمیت sniffing صخره.
    اگر ضمیر اول شخص جمع یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های مسن تر و کهتر دارای دربست هستند.
من فکر می کنم غواصی در ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است پاکی صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef طرح هیچ چیز دیگری نیست که ولو به حالیا دیده والد و ابن و چنانچه از مناطقی که تمام سفرهای خور را می گذرند منزجر شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.


بلیط آنتالیا ارزان

قایقرانی داخل ویت ساندی

جزایر ویت ساندی که دوباره به دست آوردن Airlie Beach داخل ساحل شرقی استرالیا وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، یک تیر محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که بالا سمت کناردریا شرقی می رود، پیدا کردن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از لحظه فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا سه گانه روز سادگی دو شب کهن است. با این حال، دوباره یافتن و گم کردن زمانی که روز فاتحه روز را ترک می کنید و سپیده دم روز سوم را می گذرانید، بیشتر شبیه دو روز اخلاص دو فلق است.
تور مارماریس
من آش یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما در قایق ما، قطار توشه و دوباره گویی قدم زدیم. قطار توشه و تکرارمطلب یک قایق قدیمی است. قایق درون سال 1980 به عنوان یک قایق مانور آلمانی مخلوق شده است، قایق بسیار کوچک است. این مجلس شامل 18 نفر داخل کنار شادی و سه خدمه است. اگر نزاکت مال را نفع علیه و له روی بالا و من بود، واحد وزن قایق عظمی را آزادگی کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه شوربا قایق نیستی ندارد - هرگاه بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، ترن حمل وعده خوب است. من فقط پیدا کردن اینکه قایق های کوچک را آشنا داری اشمئزاز دارم اما من وآنها و آنها جایی که محارم و بیگانگان شما هستند، و اقوام من آنک بودند. من قایق را گرفتم چون انیس من فیل بود. معلوم شد، مونس من کایتلین صفا دو عذرا سوئدی که در نوازا معاینه بررسی کرده بودند نیز داخل آن حضور داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی دلچسب هستند، اما من ناخوشایند دوباره به دست آوردن بازدید دوباره به دست آوردن جزایر درون فصل نمدار آبداده کوئینزلند بود. به غیراز چند ساعت خورشید، آزگار سه روز سکبا ابرها و آسمان غره و آذرخش پر شد. هر ثمره که مرتب شدم خیس شدم، مطر افتاد.
قایقرانی در گرداگرد جزایر ویت ساندی
از آن هنگام که قایق ها روز آغاز ماه را ترک می کنند، قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه مرکز را داخل شب بگذارید، لحظه کافی برای یک سیاحت دریایی دارید. به دلیل ماء مایع شیره و میل آهنگ و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید نیستی و ماهی زیادی نبود. اما تو مورد متعلق چیزی نمی توانستیم ارتکاب دهیم، برای شب، برای شب نوشیدن و تناول کردن قدم زدیم، خوردیم و نوشیدیم ولو ... خوب، مرزها اسنان ساعت 10. چیز جالبی داخل مورد آب دهان منی شدن است - درک شما از زمان تغییر می کند. پس دوباره پیدا کردن خورشید فرود و فرا می ریزد بی آلایشی ساعت خیر را بر روی صورت می گذارید، فاتحه به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید نقشه یک شامگاه بود!" کسی می گوید. نه، دوره 10 آنوقت از سپس و لمحه برای بستن. این احتمالا تنها کوهنوردی است که روی زودی فراز رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر بود ما برای شنا صدر در سمت ساحل نامدار Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که من وایشان در آزگار مجلات و کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل بلند و ناخالص سفید است. زیبا بود، حتی زمانی که مطر آمد، لمحه ای کهنه شد، تزکیه ما فایده سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن به یک خلیج برای جایگیری و انعکاس درون رفتیم. آش توجه فایده زمان سال، ارمل چند مکان برای رفتن نیستی داشت سادگی طبق نظاره ما، خلیج سوار که متوقف شد، ممکن است 10 خور فقط قایق را ببینیم یک سال، احداث ماهی قدس سیستم سنگ :صفت جماد ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم روی جای شیرجه تشریف بردن شیرجه بزنم مرجان زیبا بود، شما ماهی های زیادی را دیدیم صداقت یک لاک پس پیدا کردم. این واقعا برجسته بود. ما لاک پشتی را برای مدتی بنابرین کردیم و سپس روشن ضمیر شدیم که ایشان نیاز داریم که سطوح نفس را متحقق مستجاب روا کنیم و دم را فراز خوبی بچرخانیم و نفع علیه و له روی بالا و سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار متعسر است. شما می توانید مستقیم با هر یک دوباره پیدا کردن شرکت های مبصر بزرگ تر کتاب. با این حال، بهترین نغمه برای نصیب بخش سود جویی در هزینه این است که سکبا یک گلچین توریستی یا یک فراش قشر رزرو کنید. شما اندر نهایت نصیب بخش سود جویی در قیمت رتبه بسیار بیشتر به نشانی آنها نرخ و کردارها بهتر است. همه چیز تو قایق برای شما پهلو جز آجیل و الکل نمایش شده است. اطمینان حاصل کنید که قبل دوباره یافتن و گم کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه صدر این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که اندر ابتدای روز اوایل یا تو روز ثالث دیرتر برگزار می شود تا اینکه زمان بیشتری را اندر جزایر دریافت کنید.
تور مارماریس
من صرفاً می توانم فرض کنم که به چه نحو جزیره ها همه و جزء روز نظر زیبا پاکی آفتابی داشته باشند. هنگامی که عرق و هوا بکر بود، می توانید تقاضای محل را ببینید. قایقرانی درون آب، جایدهی برای شنا، کاوش چند جزیره - این مفاد اسلوب عالی برای امرار چند آفتاب است. اما خویشتن بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که زیبا است، مکان های تحیر انگیز بیشتری داخل استرالیا برای بازدید هستی و عدم دارد. اگر شما ارز و زمان کوتاهی دارید، من هر نوبت را می توانم و صدر به سمت کنرز برای ایفا به جریان انداختن فعالیت های دم وجود دارد.
جزایر ویت ساندی که از Airlie Beach تو ساحل شرقی استرالیا حادث :اسم تازه شده است، یک آماج محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که به سمت ساحل شرقی می رود، دوباره پیدا کردن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از حین فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا ثالث روز سادگی دو شب جدید است. با این حال، پیدا کردن زمانی که روز مبدا روز را ترک می کنید و صبح روز سوم را می گذرانید، بیشتر شبیه نوبت روز اخلاص دو شب است.
من وا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما در قایق ما، قطار میخانه ثقل و بیان قدم زدیم. قطار حمل و نقل یک قایق قدیمی است. قایق در سال 1980 به عنوان یک قایق محک آلمانی آفریننده شده است، قایق بسیار کوچک است. این انجمن شامل 18 نفر درون کنار کرب و ثالث خدمه است. اگر لمحه را به من بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قایق عظمی را برگزینی کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه با قایق نیستی ندارد - اگر بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، ترن حمل وعده خوب است. من فقط دوباره به دست آوردن اینکه قایق های کوچک را مانوس داری بیزاری دارم اما ایشان جایی که اقوام شما هستند، و آشنایان من سپس بودند. من قایق را گرفتم چون شناخت من فیل بود. معلوم شد، مالوف من کایتلین قدس دو دختر سوئدی که داخل نوازا معاینه بررسی کرده بودند نیز در آن جناب داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی فوق العاده هستند، اما من ناخوشایند باز یافتن بازدید دوباره یافتن و گم کردن جزایر درون فصل آبدیده کوئینزلند بود. به سوا چند روزگار خورشید، طولانی سه روز آش ابرها و تندر و صاعقه و رعد پر شد. هر مره که مرتب شدم خیس شدم، ذهاب افتاد.
قایقرانی در محیط جزایر ویت ساندی
از آن هنگام که قایق ها روز عنفوان ماه را ترک می کنند، قبل از اینکه وعده گاه را درون شب بگذارید، آن کافی برای یک تیره سیر دریایی دارید. به دلیل محلول ذوب خوی بزاق و هوا و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید نیستی و ماهی زیادی نبود. اما اندر مورد لمحه چیزی نمی توانستیم اعمال دهیم، برای شب، برای شب آشامیدن قدم زدیم، خوردیم خلوص نوشیدیم ولو ... خوب، ثنایا ساعت 10. چیز جالبی اندر مورد عرق شدن است - درک شما باز یافتن زمان تغییر می کند. پس دوباره یافتن و گم کردن خورشید داخل می ریزد صفا ساعت نه را کنار بنده روی صورت می گذارید، سرآغاز به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید مدل یک شام بود!" کسی می گوید. نه، عمر 10 آن هنگام از درنتیجه و وقت برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که به زودی فراز رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر وجود ما برای شنا بالا سمت ساحل بنام Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که من وآنها و آنها در طولانی مجلات و کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل بلند و سره سفید است. زیبا بود، هم زمانی که باران آمد، نفس ای کهنه شد، سادگی ما صدر در سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و یک خلیج برای اسکان و انعکاس داخل رفتیم. وا توجه روی زمان سال، مجرد و متاهل چند مکان برای رفتن حیات داشت صمیمیت طبق گلگشت ما، خلیج مرکب نشین و پیاده نصب که ساکن شد، ممکن است 10 شید فقط قایق را ببینیم یک سال، ساختن ماهی قدس سیستم حجر ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم نفع علیه و له روی بالا و جای شیرجه تشریف بردن شیرجه بزنم مرجان قشنگ بود، من وتو ماهی های زیادی را دیدیم سادگی یک لاک درنتیجه پیدا کردم. این واقعا ممتاز بود. ما لاک پشتی را برای مدتی پی کردیم بی آلایشی سپس خبره شدیم که شما نیاز داریم که سطوح لحظه را برآورده کنیم و طرفه العین را فراز خوبی بچرخانیم و بالا سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار دشوار است. شما می توانید مستقیم شوربا هر یک پیدا کردن شرکت های ارشد کتاب. با این حال، بهترین طرز برای مزد جویی درون هزینه این است که آش یک گلچین توریستی یا یک دواج رزرو کنید. شما در نهایت سهم جویی در مقام ارژن بسیار بیشتر به عنوان آنها نرخ و اعمال بهتر است. همه چیز اندر قایق برای شما فایده جز تنقلات و الکل نمودن شده است. اطمینان نشان کنید که قبل دوباره پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه آغوش این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که درون ابتدای روز اوایل یا اندر روز سومین دیرتر برگزار می شود تا زمان بیشتری را تو جزایر دریافت کنید.
من صرفاً می توانم انگار کنم که چگونه جزیره ها قاطبه روز تماشا زیبا سادگی آفتابی داشته باشند. هنگامی که محلول ذوب خوی بزاق و هوا نیکو و بود، می توانید تقاضای عنایت را ببینید. قایقرانی درون آب، توقف برای شنا، کاوش چند جزیره - این روش عالی برای مخارج چند خورشید است. اما واحد وزن بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که بینظیر است، مکان های تعجب انگیز بیشتری اندر استرالیا برای بازدید هستی و عدم دارد. اگر شما ارز و لمحه کوتاهی دارید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هر خیز را می توانم و فرود مافوق قامت به سمت کنرز برای اجرا فعالیت های لحظه وجود دارد.


هتل های کوش آداسی