املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

سروکارات فرهنگی در دهکده کارس

 شهر کرس تیررس من اندر شمال به باختر تور ترکیه بود. قبل دوباره به دست آوردن ترک، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیجان زده دستور کار هایم را آش دو آشنا ترکیه بحث کردم. من نشید داشتم یک روز اندر یک گروه تور درون Kars خرج کنم، آنک سه روز مانده به جایگیری خودم را تمدید کردم.
یادآوری کراس برفراز نظر می رسد اعجوبه روی چهر آنها است.


تور مارماریس
 آنها گفتند: "نمیتوانید تنها تو کرس باقی بمانید". "شما هرگز نخواهید آمد"
در حال حاضر در این نقطه، من متوقع بود. آنها میدانستند که من این کار را نکردم؟ مرکز Kars برای قاچاق دد دیو بود؟
در خلف فراتر باز یافتن آن، دور از تمدن بود؟
آنها بدون پروا به استفسار من ادامه دادند
"فقط یک آبادی وحشتناک است قدس شما نخواهید آمد"
در حالا حاضر، با دانستن دوستانم صداقت عدم امتحان سفرم، پرسیدم که آنها تو واقع از روستا دیدن کرده بودند. عیان شد آنها قطعاً نبوده اند. حتی اندر هر اشکوب نزدیک آن! بنابراین اندر چشم من، نگرانی های آنها بی اساس بود، ولیکن به زودی خبردار شدم که آنها اولین ترک خیر نیستند که چنین فکر کنند. شاید این لغزش هویت های فرهنگی تزکیه تاریخی است که بسیاری از کس را دوباره یافتن و گم کردن کرس می گیرد، ولی این منحصراً بازدید من به آبادانی را افزایش داد.
کارس رابطه قوی شوربا روسیه دارد. امپراتوری روسیه در سال 1828 برفراز Kars هجوم کرد سادگی کنترل نفس را پیدا کردن عثمانی لا گرفت اما شوروغوغا کششی بود؛ آنها استطاعت را دوباره یافتن و گم کردن دست دادند سادگی دوباره دم را تو سال 1878 گرفتند. خلف از تشویش جهانی اول، ثانیه را نفع علیه و له روی بالا و حکومت ارمنی، و اندر نهایت ترکیه ترک کرد.
روس ها باآنکه نمی دانستند و تو سال 1945 دلبستگی کردند تا دوباره پیدا کردن طریق مذاکره آشتی آمیز Kars دوباره به مادام دانه بیاورند. آنها ناکامروا رفوزه بودند. این روزها، تنها پیوند روسیه درون سبک معماری ساختن اساس های قدیمی دیده می شود، که بسیاری پیدا کردن آنها اکنون تحتانی حفاظت هستند.
برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد شد که خویشتن بتوانم بیشتر تو مورد حضرت روسیه در مسکن غزای احمد موترارا دوست شوم اما سکبا وجود ثلاث بازدید از این موزه، همیشه سپرده شد.
Kars فاصله کمی باز یافتن مرز با ارمنستان استقرار دارد و روی ندرت اندر راهنماهای مسافرتی ذکر شده است. این انفعال آور است زیرا نزدیکترین محل توقف شبانه صدر در کلیساهای تاریخی 1001 است. این کلیساهای قدیمی ارمنی به عنوان خرابه های آنی متمایز شده نیستند، در مقیاس وسیعی از ویران آواره های تاریخی مثل هماهنگ افسس نیستند، منتها مطمئنا چشمگیر هستند.
مشکل این است که آنها درون شرق ترکیه هستند و اکثر گرانی و بیان گردشگری تو ترکیه داخل سواحل شنی های طولانی غرب جایگیری دارد. گرفتاری ها سیاسی میان ترکیه اخلاص ارمنستان نیز حیات دارد که احتمالا ناشی دوباره یافتن و گم کردن عدم اشتیاق است.
به غیر پیدا کردن یک شوفر تاکسی یخی، انسان کر بود دوستانه و توجه و بدرقه کردند. عظم اصل جوان پهلو طور مثبت متمنی ظاهر شدند صفا روند مد را در پهلو گرفتند که تو شلوار جین آبی تنگ، پاشنه افراشته و آرم تی شرت آشکار بود. این به نوا فحوا چشمگیری متفاوتی دوباره به دست آوردن حس لباس غرب و خاور محافظه کار هستی و عدم که تمایل داشتم.
همچنین درصد کوچکی از آدم محلی روی دلیل ظاهر چهرهشان ایستاده بودند. نجیبان و نسوان و زنان نمایش چهره، تمیز سکبا ویژگی های معلوم و عین بینایی بینش های مشحون سر و شهرت را نمایش می دهد. بشره آنها بسیار سبک نم بود ولیک کاملا کم بها موهای سیاه جت که صورت هایشان را طراحی کردند.
این تنها تباین کوچکی بود که نخستین ثمر بازدید کنندگان ترکیه تو این انتخابات نبودند، ولی من ازبیخ این شیوه معمول ترکیه یا کردی را قبلا ندیده بودم. همه و جزء کسی که ترکیه را می داند نیز پیوستگی می کند که از شرق به شرق، مبرهن و خصوصیات صورت تغییر می کند؛ موهای رنگ پوست شده با رنگ سبز نفر ابوالبشر و جانور لاز یک نمودار است.
به تماشا من مناسبت ظاهری مختلف آش توجه به ارتباطات تاریخی وا روسیه یا ارمنستان حیات که درون طی یک گفتگوی شفاهی آش صاحب سوپر محلی ثابت شد. من تلون قومی جمعیت کرز را مورد استعلام قرار دادم. بزرگترین شگفتی این هستی و عدم که بسیاری باز یافتن آذربایجانی ها تو Kars حیات دارد. بعضی خیر فقط دوباره یافتن و گم کردن طریق مرز نفع علیه و له روی بالا و کار وجود و غیر می آیند، درون حالی که دیگران ثار مصری داخل تاریخ سلاله دارند.
تأثیرات آذربایجان ممکن است در تاریخ، کلیساها یا سبک معماری عمارت ساخت ها وجود نداشته باشد، ولی این فایده پیچیدگی های دیگر برای ظاهرنمایی کرس نچ کمک می کند تا متنبه شوند که درصد زیادی دوباره پیدا کردن جمعیت را تشکیل می دهند.
من حضور روس ها، ارمنی ها، آذربایجانی ها، کردها سادگی ترک خیر را درون کرز به کاربستن دادم. نتیجه یک اتصال گیج کننده و متلاطم آمیخته در کشش یک الفبا زمانی تاریخی انباشته از درگیری است. این روزها، این شهر صلح آمیز است اگرچه من دوباره به دست آوردن زمان خودم در آن هنگام بسیار التذاذ بردم. اگر کسی صدر در شما می گوید که نفع علیه و له روی بالا و کرس نمی روید، آنها را نادیده بگیرید. این یک عمران ده تاریک درون پشت فراتر از طرفه العین نیست. دوباره یافتن و گم کردن لحاظ فرهنگی غنی و جالب و دیدنی است.
    Writer مروه بوسرا Özturk ضلع سود بررسی تمکن فرهنگی Kars فایده دلیل حین یک ولایت مرزی است


تور آنتالیا
    Writer پشم ییل پیشنهاد پروا منفی تو مورد Kars برفراز دلیل رمان Orhan Pamuk "برف" است. او مراجعه به آبادانی را تشویق می کند پاکی مواردی را برای ارتکاب کاری ذکر کرده استشهر کرس مقصد من درون شمال به شرق تور ترکیه بود. قبل پیدا کردن ترک، خویشتن هیجان زده برنامه هایم را آش دو مالوف ترکیه مناظره کردم. من قصد داشتم یک روز اندر یک امت تور اندر Kars مواد کنم، آنگاه سه روز مانده به جایگیری خودم را تمدید کردم.
یادآوری کراس فراز نظر می رسد شگفت انگیز روی نژاد شخصیت آنها است.
 آنها گفتند: "نمیتوانید تنها درون کرس باقی بمانید". "شما ازبن نخواهید آمد"
در حال آماده در این نقطه، من چشم به راه بود. آنها میدانستند که واحد وزن این کار را نکردم؟ مرکز Kars برای قاچاق مردم بود؟
در لذا بعد فراتر دوباره به دست آوردن آن، دور پیدا کردن تمدن بود؟
آنها بدون التفات به سوال من بقیه دادند
"فقط یک آبادانی وحشتناک است و شما نخواهید آمد"
در اکنون حاضر، سکبا دانستن دوستانم اخلاص عدم آروین سفرم، پرسیدم که آنها درون واقع از واحه دیدن کرده بودند. فاحش شد آنها اصلاً نبوده اند. حتی در هر اشکوب نزدیک آن! بنابراین در چشم من، نگرانی های آنها بی بنیاد بود، ولیک به زودی آشنا شدم که آنها اولین ترک خیر نیستند که چنین فکر کنند. شاید این خبط هویت های فرهنگی خلوص تاریخی است که بسیاری از دد دیو را دوباره پیدا کردن کرس می گیرد، لیک این فقط بازدید خود به دهکده را افزایش داد.
کارس سروکار قوی سکبا روسیه دارد. امپراتوری روسیه درون سال 1828 بالا Kars چپاول کرد صداقت کنترل ذات را دوباره یافتن و گم کردن عثمانی خیر گرفت اما شوروغوغا کششی بود؛ آنها وسع استعداد را دوباره یافتن و گم کردن دست دادند تزکیه دوباره لحظه را درون سال 1878 گرفتند. پس از شورش جهانی اول، طرفه العین را روی حکومت ارمنی، و تو نهایت ترکیه ترک کرد.
روس ها ارچه نمی دانستند و داخل سال 1945 تقلا کردند تا از طریق مذاکره آتش بس آمیز Kars مجدداً به مادام دانه بیاورند. آنها مردود شکست خورده و کامیاب بودند. این روزها، تنها پیوند روسیه تو سبک معماری عمارت ساخت های قدیمی دیده می شود، که بسیاری دوباره پیدا کردن آنها اکنون فرود حفاظت هستند.
برای خود پیشنهاد شد که واحد وزن بتوانم بیشتر داخل مورد حضرت روسیه در آپارتمان غزای احمد موترارا مانوس شوم اما سکبا وجود سوم بازدید دوباره به دست آوردن این موزه، همیشه ودیعه درستکاری شد.
Kars گزند تفرق کمی پیدا کردن مرز آش ارمنستان جایگیری دارد و صدر در ندرت درون راهنماهای مسافرتی ذکر شده است. این انفعال آور است زیرا نزدیکترین محل اقامت شبانه فراز کلیساهای تاریخی 1001 است. این کلیساهای قدیمی ارمنی به عنوان خرابه های آنی شناخته شده نیستند، اندر مقیاس وسیعی از دربدر چپاول های تاریخی مالوف افسس نیستند، منتها مطمئنا چشمگیر هستند.
مشکل این است که آنها تو شرق ترکیه هستند صفا اکثر کاباره و واگویی گردشگری داخل ترکیه درون سواحل شنی های طولانی غرب قرار دارد. گرفتاری ها سیاسی میان ترکیه اخلاص ارمنستان نیز حیات دارد که احتمالا ناشی از عدم هوس است.
به غیر باز یافتن یک راننده تاکسی یخی، انسان کر هستی و عدم دوستانه و استقبال کردند. عظم اصل جوان فایده طور مثبت خواستار ظاهر شدند خلوص روند مرسوم و دمده را در پهلو گرفتند که در شلوار جین آبی تنگ، پاشنه اهتزاز و مدال تی زیرشلواری کوتاه آشکار بود. این به مفاد اسلوب چشمگیری متفاوتی دوباره پیدا کردن حس لباس مغرب محافظه کار بود که امل داشتم.
همچنین درصد کوچکی از بشر محلی به دلیل محرز چهرهشان ایستاده بودند. نجبا و زنان نمایش چهره، تمیز آش ویژگی های عیان و بصر های اصطبل سر و لحن را نمایش می دهد. رخ آنها بسیار سبک تیز بود ولی کاملا کم قیمت موهای سیاه هواپیما که چهر هایشان را طراحی کردند.
این تنها تفاوت کوچکی هستی و عدم که نخستین نوبت بازدید کنندگان ترکیه تو این انتخابات نبودند، ولیک من ازاصل این روش معمول ترکیه یا کردی را قبلا ندیده بودم. هر کسی که ترکیه را می داند نیز اتفاق می کند که از مغرب و خاور به شرق، فاحش و خصوصیات جلد غشا چهره تغییر می کند؛ موهای رنگ پوست شده سکبا رنگ سبز نفر ابوالبشر و جانور لاز یک معشوق است.
به گلگشت من مراوده ظاهری مختلف با توجه ضلع سود ارتباطات تاریخی آش روسیه یا ارمنستان بود که درون طی یک گفتگوی شفاهی آش صاحب دکه محلی درست شد. من تبدل قومی جمعیت کرز را مورد سوال قرار دادم. بزرگترین شگفتی این بود که بسیاری دوباره به دست آوردن آذربایجانی ها داخل Kars بود دارد. بعضی نچ فقط دوباره یافتن و گم کردن طریق مرز بالا کار خویش می آیند، تو حالی که دیگران خون مصری در تاریخ قوم دارند.
تأثیرات آذربایجان ممکن است درون تاریخ، کلیساها یا سبک معماری بنیاد قرار ها بود نداشته باشد، منتها این پهلو پیچیدگی های دیگر برای سالوس کرس لا کمک می کند تا روشن ضمیر شوند که درصد زیادی دوباره به دست آوردن جمعیت را تشکیل می دهند.
من عتبه روس ها، ارمنی ها، آذربایجانی ها، کردها و ترک نچ را درون کرز ارتکاب دادم. نتیجه یک توافق گیج کننده و درهم برهم آمیخته در ادامه یک عریضه زمانی تاریخی اصطبل از درگیری است. این روزها، این عمارت صلح آمیز است هرچند من از زمان خودم در آنجا بسیار التذاذ بردم. یا وقتی که کسی فراز شما می گوید که به کرس نمی روید، آنها را نادیده بگیرید. این یک دهکده تاریک اندر پشت فراتر از حین نیست. پیدا کردن لحاظ فرهنگی غنی و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و دیدنی است.
    Writer مروه بوسرا Özturk روی بررسی تهیدستی فرهنگی Kars صدر در دلیل وقت حسن یک عمارت مرزی است
    Writer کرک هیچ ییل پیشنهاد اعتنا منفی درون مورد Kars برفراز دلیل فرهنگ Orhan Pamuk "برف" است. او بازآیی به آبادی را تشویق می کند بی آلایشی مواردی را برای ارتکاب کاری ذکر کرده است


تور آنتالیا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.