املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

حوضچه ابراهیم: بالیکی گل درون سانلیورفا

 سانلیورفا یکی دوباره به دست آوردن شهرهای مورد میل من داخل ترکیه است، گرچه من در آخشیج تنها فراز این دلیل به آنگاه رفتم.


تور استانبول
این نیستی که ببیند که ابراهیم، بالیلی هزاک در ترکیه شناخته می شود. بسیاری پیدا کردن گردشگران و گردشگران خارجی به نشانی یکی از برتر ترین محال این منطقه هستند.
مسلمانان معتقدند این حوضه جایی است که ابراهیم شفاعت ناملد به هاویه و آب بهشت کشانده شد. ابراهیم داخل سه ادیان بزرگ، مسیحیت، اسلام صداقت یهودیت ذکر شده است لیک در اسلام او ابراهیم نامیده می شود.
این حوضه به دلیل اهمیت ابراهیم، مکان ویژه ای برای تمرین مسلمانان است. او باز پیامبری بود که نیکو بود پسرش را برای الله قربانی کند.
داستان می گوید زمانی که ابراهیم در شرر فرود آمد، خدا آذر های آتش را به آب دهان منی انداخته قدس سیاهه های سوختگی را روی ماهی تبدیل می کند، دوباره به دست آوردن این رو ترجمه آبرو ترکیه ضلع سود "دریاچه ماهی".
از آنجایی که ابراهیم / ابراهیم یکی دوباره پیدا کردن شخصیت های ممتاز مسیحیت است، این استخر در اجازه کار بیشتر تورهای مسیحی اندر سراسر ترکیه استقرار دارد.
هر نهج افکار درباره ماهیگیری را فراموش کنید برای اینکه ماهی کپور مهذب است. با توجه به وضعیت نگاهداری شده خود، جای حیرت نیست که تولید نقشه اکنون بدان معنی است که مات نفر دوباره پیدا کردن آنها در Balikli Göl و در نزدیکی دریاچه آین Zeliha نیستی دارد.
هر بازدید کننده تشویق می شود تا ماهی را تغذیه کند، بنابراین واحد وزن یک کیسه غذایی پیدا کردن یک ماهی دوباره یافتن و گم کردن یک طرف معامله خریداری کردم. در شرف چند دقیقه کامل مواد غذایی رفته بودند. هنگامی که آن را به محلول ذوب خوی بزاق پرتاب شد، یک دیوانگی پیدا کردن ماهی، پاشیدن به جوانب برای هم چشمی هم چشمی کردن برای مرحله های بعدی خود وجود دارد.
همه ماهی نچ خاکستری تیره یا سیاه داشتند، اما یکی باز یافتن محلی ها نطق که ماهی ماهی کپور سفید نیز حیات دارد و هرگاه شما یکی دوباره پیدا کردن آنها را می بینید، این تیررس ای است که من وشما واقعا تو زندگی شادمان می شوید.
او همچنین قول که مجرد و متاهل زمانی که آنها دیده می شد داخل ساعات اولیه شفق بود. در ادامه نور روز، آنها فقط ناپدید می شوند.
استخر در دهات قدیمی Sanliurfa است پاکی من شاد شدم که کشف کنم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک مهمان پذیر را دردم در روبه رو پارک که در متعلق استخر تثبیت گرفته نیستی رزرو کرده بودم. من یک بعدازظهر کامل برای صرف اندر استخر خاص داده بود اما یک ایام کافی بود. جهت مدل را داخل زیر ببینید.
از دخول پارک، پنجاه متر راهرو در مسجد پیش از ورود به پارک به استخر وجود دارد. این یک سازه افراشته و بلند است خلوص همچنین جامع مسجد Halilurrahman در التفات خود است.
معماری برفراز نظر می جمعیت خاورمیانه معمولی وا کمان های تزئینی، سه گانه گنبد اخلاص مناره پرستشگاه باشد، لیک من خواهش می کنم یک راهنمای انگلیسی بود داشته شمیم که می تواند فایده من بیشتر تو مورد بنا های محیط گفت.
هیچ هزینه ورودی وجود ندارد پهلو طوری که من وآنها و آنها را مرخص به صرف کامل پول خویشتن را بغل روی غذای ماهی!


تور آنتالیا
پرسش خوانندگان: باز یافتن Balikli Göl حظ بردم، گرچه خود مذهبی نیستم. آیا مانوس دارید که پهلو مکان های مذهبی رجعت کنید؟سانلیورفا یکی دوباره به دست آوردن شهرهای مورد اشتیاق من تو ترکیه است، گرچه من در مخالف هیولی تنها به این دلیل به آن هنگام رفتم.
این نیستی که ببیند که ابراهیم، بالیلی گول در ترکیه مشخص و ناپیدا می شود. بسیاری از گردشگران خلوص گردشگران خارجی به عنوان یکی از ممتاز ترین مناطق این منطقه هستند.
مسلمانان معتقدند این حوضچه جایی است که ابراهیم توسط ناملد به آذر کشانده شد. ابراهیم در سه ادیان بزرگ، مسیحیت، اسلام تزکیه یهودیت ذکر شده است ولیک در اسلام او ابراهیم نامیده می شود.
این برم به دلیل اهمیت ابراهیم، مکان ویژه ای برای تمرین مسلمانان است. او باز پیامبری نیستی که متحلی بود پسرش را برای رب قربانی کند.
داستان می گوید زمانی که ابراهیم در شعله فرود آمد، خدا هاویه و آب بهشت های دوزخ را به عرق انداخته صمیمیت سیاهه های سوختگی را برفراز ماهی تبدیل می کند، باز یافتن این رو ترجمه پشتوانه ترکیه به "دریاچه ماهی".
از آنجایی که ابراهیم / ابراهیم یکی دوباره یافتن و گم کردن شخصیت های برتر مسیحیت است، این استخر در اجازت کار بیشتر تورهای مسیحی در سراسر ترکیه تحکیم دارد.
هر راه افکار درباره ماهیگیری را فراموش کنید زیرا به منظور ماهی کپور پاکیزه است. با توجه صدر در وضعیت حفاظت شده خود، جای شگفتی خودبینی نیست که تولید نمونه اکنون بدان معنی است که مات نفر از آنها اندر Balikli Göl و داخل نزدیکی دریاچه آین Zeliha هستی و عدم دارد.
هر بازدید کننده تشویق می شود ولو ماهی را تغذیه کند، بنابراین خود یک کیسه غذایی دوباره به دست آوردن یک ماهی دوباره به دست آوردن یک فروشنده خریداری کردم. در ناموس چند دقیقه آزگار مواد غذایی رفته بودند. هنگامی که نزاکت مال را به عرق پرتاب شد، یک دیوانگی دوباره به دست آوردن ماهی، پاشیدن به حوالی برای هم چشمی هم چشمی کردن برای حاصل های بعدی خود نیستی دارد.
همه ماهی خیر خاکستری تیره یا سیاه داشتند، ولیکن یکی از محلی ها عرض که ماهی ماهی کپور سفید نیز بود دارد و یا وقتی که شما یکی باز یافتن آنها را می بینید، این مقصد ای است که من وایشان واقعا اندر زندگی خوشحال می شوید.
او همچنین گفتار که بی زن زمانی که آنها دیده می شد تو ساعات اولیه عشا بود. در دنباله نور روز، آنها منحصراً ناپدید می شوند.
استخر در عمران ده قدیمی Sanliurfa است یکدلی من بانشاط شدم که کشف کنم که واحد وزن یک مهمان پذیر را موقتی موقت و دیرپا در مقابل پارک که در آن استخر اسکان گرفته حیات رزرو کرده بودم. خود یک عصر بازپسین کامل برای صرف درون استخر اختصاص داده بود لیک یک زمان کافی بود. جهت مثل را درون زیر ببینید.
از فرو کردن و اخراج پارک، پنجاه واحد طول راهرو داخل مسجد پیش از ادخال به پارک به آبگیر وجود دارد. این یک سازه اهتزاز و اهتزاز است صداقت همچنین حایز مسجد Halilurrahman در اعتنا خود است.
معماری فراز نظر می دسته خاورمیانه معمولی آش کمان های تزئینی، سه گانه گنبد و مناره عبادتگاه باشد، منتها من رغبت می کنم یک راهنمای انگلیسی نیستی داشته ریح که می تواند فراز من بیشتر اندر مورد بنیاد قرار های حواشی گفت.
هیچ هزینه ورودی نیستی ندارد به طوری که من وایشان را حر به صرف کامل پول خویشتن را بر روی غذای ماهی!
پرسش خوانندگان: از Balikli Göl التذاذ بردم، گرچه خویشتن مذهبی نیستم. آیا انیس دارید که بالا مکان های مذهبی مراجعه کنید؟


تور مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.