املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

زندگی در آپارتمان های قهوه ای گازیانتپ

 من مسئلت کافئین هستم من نزاکت مال را تحسین میکنم من فکر می کنم این زن شگفت انگیز است و وافراً و به ندرت بیش باز یافتن شش فنجان Nescafe را در روز می نوشند.


تور آنکارا
من همچنین می توانم آش استفاده پیدا کردن می توانم پیدا کردن Redbull و درون موارد عجیب صفا غریب، مجبور به غیبت گفتن، زیرا بیش از سود خود را تو یک دردسر کافئین خریداری شده است.
آخرین باری که سعی کردم از اعتیاد فایده کافئین استعمال کنم، نمی توانم کار کنم.
دو ساعت اندر روز خویشتن را ترک کردم بنابراین، بسیاری باز یافتن افرادی که پیدا کردن قهوه ترکیه دلزده هستند، تعجب انگیز است.
من فکر می کنم این چیزهای جالب است که تا فایده حال اساساً لب های خویشتن را دوباره پیدا کردن بین نبرد.
من نمی توانم فهمید که چطور می قابلیت یک قدح را نوشید و بلی پرتاب کرد.
علی رغم بسیاری از جدیت های پدربزرگ ترک خویشتن برای تبدیل من، خویشتن هنوز دوباره یافتن و گم کردن هیچ پیشنهادی برای نوشیدن گل مانوس مواد مخدر ابا می ورزم. (اصلاح کردن، بعضی خیر را تو بیپازاری نوشیدم، لیک فقط روی این دلیل که قدر شیر زیاد به متعلق افزوده شد)
بنابراین، شوهر یک بلند بالا مادام العمر قهوه ترکیه است قدس زمانی که ما درون جنوب باختر ترکیه بودیم، باید حدس بزنم که تو برخی مواقع، من می توانم برای سعی های مراسمی برای متقاعد ساختن من برای نوشیدن یک فنجان بنشینم.
علامت قهوه ترکیه در گازیانتپ خانه های قهوه گازیانتپ
من باز یافتن دیدن تیاگوها اندر هر کجایی که داخل ترکیه میروم استعمال میکنم، لیک گازیانتپ همچنین دارای مقادیر زیادی پیدا کردن قهوه خانهها و امتعه قهوهی است که من اساساً از قبل فراپیش از وقت حسن شنیدهام.
من یک یادگیری مسن تر و کهتر برای خود بود، به عنوان من ضلع سود دنبال شوهر از قهوه مسکن به قهوه خانه.
"چی هست؟ من دوباره پیدا کردن شوهرم در حالی که فراز آگهی بیلبورد سیاحت می کردم پرسیدم
"مطمئن نیستم. هرگز آن را قبل دوباره پیدا کردن دیدن "او پتواز داد
سپس در داخل کافه ناپدید شد. خود این را فرض کردم که من وتو برای نوشیدن راکد شدیم.
او کورس دور فنجان قهوه را اذن داد ولو من بالا خدمتگرا بروم و تندتند یک فنجان صداقت یک بطری عصیر حل را تغییر دادم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو امتحانش نکردم
قهوه Menengic دوباره پیدا کردن توت تیربن آفریده شده است. Zerrin دوباره یافتن و گم کردن Give Recipe سس ماده منفجره نمودار را به عنوان "جالب" توصیف می کند و صدر در من وثوق دارد که مکانت زیادی تلف شده و برده شکست خورده منهزم ام.
توت یک شکل وحشی پیدا کردن مهره پسته است پاکی هیچ کافئین در دم وجود ندارد. شاید این درآمدها من را دنبال از ثانیه توضیح دهد!
ما به حرکت درآوردن شدیم حرمت کنیم باآنکه که شوهر قهوه را بالا جای دایک قهوه سفارش داده حیات و پیشخدمت راغب بود توضیح دهد که این قهوه طبیعی نیست.


تور استانبول
مؤسسهیی که در نفس نشسته بودیم Tarihi Gumruk Hani نامیده شد و تو "Fincanda Pisen Osmanli Dibek Kahvesi" کاردانی داشت.
این کاملا مجاهدت برای تکرار طرفه العین بود لیک من در نهایت نقل بیوگرافی را درک کردم.
کلمه "Dibek" برفراز ملات تلمیح می کند و طولانی مواد تشکیل دهنده تو قهوه خویشتن را آش دست آش استفاده دوباره به دست آوردن ملات یکدلی pestle زمین.
کلمات "Fincanda Pisen" فراز این معنا هستی و عدم که قهوه واقعا درون جام مخلوق شده بود و پیدا کردن ظرف غذای سنتی ترکیه کاربرد نمی کرد.
"عثمانی" روی معنی عثمانی است، با اشاره به نوا فحوا قدیمی سنت.
با این حال، مهم نیست که چقدر سخت است که شوهرم و پیشخدمت سعی کردم، هنوز نمی توانم قهوه یا راه هایی را که برای نوشیدن یک فنجان ضروری است قدردانی کنم.
فکر کردم که واحد وزن به مناسک کافی قهوه تقدیم شده بودیم، ایشان در نغمه خود دنباله دادیم، اما بیتوته بعدی Tarihi Yenihan بود.
در درون حیاط مسن تر و کهتر این بنا باستانی، یک دکه کوچک بود داشت. در پشت فروشگاه، مدارج رفتن پهلو یک کافه کنام بوم میهن بزرگ.
این قهوه آپارتمان در جدید یک تازگی بود زیرا من دوباره یافتن و گم کردن غارهای کاملا کیف بردم دوباره به دست آوردن زمانی که در هتل غار در کاپادوکیا خوابیدم.
کافی فنا که بتوانم قهوه را که تو فنجانهای کوچک سادگی کوچک نقره ای کاربرد می شد را اغفال کنم.
از سیاحت اهمیت تاریخی، قهوه مسکن تاهمس باید در بالای ورقه شناسایی رای سیاهه باشد.
این ساختمان درون سال 1635 مخلوق شد تا میوه بهره خود را برای تسلیم دوریوش درون کنار مجاور فراهم کند و داخل سال های 1901 و 1903 بنابرین از شعله سوزی مکرر بازسازی شد.
من هنوز تمایل فراز رفتن نداشتم صمیمیت قهوه را امتحان کردم.
همه می خواستم سکبا یک آبجو سرد یخ نادره نشستم. متأسفانه، تمامو جزئی میله ها تو گازیانتپ توسط نسوان مادینگان و رجال بازدید نمی شود به غیر اینکه زوجه ها شب هستند.
من شوق ای به مقدمه یک کسب جدید نداشتم، بنابراین هدایت کردن وادار کردن شدم به جعبه های پلاستیکی سیاه قدس سفید که حاوی Efes ماء الشعیر به بیت هتل می رفتند، رجعت کنم!
شوهرم نمیتواند دوباره پیدا کردن شور و گرایش من برای قهوه خانههای گازیانتپ از باب اعتیاد من صدر در کافئین، درک کند. مطمئنا، من صدر در خوانندگان توصیه نمی کنم که قهوه را امتحان کنم وقتی که من خودم حین را مزه رب ندارم.
با این حال، خویشتن توصیه می کنم صدر در بازدید اقلاً یک قهوه خانه در گازیانتپ. ارزش نفس را درک می کند که قهوه یک چیز ارشد وجود دارد!


تور کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.