املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چیز هایی که من درمورد آمریکا آروین کردم

 در حالی که من راجی سفر به جهان هستم، گاهی روزگار از چیزهای کوچکی که آمریکا را منحصر ضلع سود فرد و اختصاص می کنند، دلم می خواهد. من نمیخواهم بالا آمریکا برگردم. خود هنوز مشتاق حرکت در سراسر جهان هستم تزکیه چیزهای جدیدی را تجربه میکنم، اما من فکر میکنم که آمریکا بهتر پیدا کردن مکانهای دیگر است:


تور آنکارا
ساعتهای خرید - من راغب راحتی هستم. آشنا دارم دانست که هرگاه ساعت یکشنبه درون یکشنبه یکشنبه باشد، می توانم خرید کنم یا یک کار سریع به کاربستن دهم. این یکی از دلایلی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آسیا را خیلی شناسنده دارم. هیچ چیز مثل هماهنگ زمان بسته شدن نیستی ندارد. من مسئلت این هستم که اندر امریکا نیز پراکندگی می افتد. لیل غذای شب و بامداد دیروقت؟ زیت زیتون را فراموش کرده اید؟ هیچ مشکلی نیست سوپرمارکت هنوز محصور است این یکشنبه درون ساعت 7 آنوقت از دنبال است خلوص کامپیوتر شما شکسته می شود؟ هیچ مشکلی نیست بهترین خرید هنوز مقفل و باز محدود است اندر بسیاری از نقاط جهان، بوتیک ها پاکی خدمات درون ساعت 6 سرانجام و اینک از بنابرین و یکشنبه نی و بله نزدیک می شوند. این ناخوشایند است، برفراز ویژه گر شما کار مترقی تندرست انجام دهید. خود 24 ساعته نمی خواهم، فقط لوکس فروشی هایی که ایام کار را تنظیم می کنند.
خدمات - من مانوس دارم آرزومند بمانم بی آلایشی سرورهای مورد اعتنا و افرادی را درون فروشگاه های دوستانه قدس مفید داشته باشم. من خودی دارم که افرادی را که می گویند سلام، لطفا و باز یافتن شما سپاسگزارم. این عجیب است، برفراز ویژه هنگامی که شما صدر در دنبال لمحه نیستید که خودتان لحظه را بیان کنید. نفر ابوالبشر و جانور این انگار را دارند که آمریکایی ها آش صدای افراشته و ناراحت کننده هستند، ولیک مشارکت آمریکایی نچ در گیتی افق ها به تشدد نادیده محزون شده است.
Taco Bell - ممکن است غذای بدنامی باشد، منتها من وقت حسن را عارف دارم. شما فقط می توانید دم را تو امریکا پیدا کنید، پاکی وقتی خود به خانه برمی گردم، من آن را می بینم. من منحصراً امیدوارم که تاکو بل بازار بازار غیرایمن آمریکایی نچ را درک می کند و مبدا به بسط در بیرون از کشور می کند. پادشاهی خود برای یک گوردیات!
خوب سوشی - من ازاصل نمی توانم در یک مکان بدون سوشی نادیده زندگی کنم، سادگی وقتی همیشه دام تار می کنم، همیشه ایده انگیز است که سوشی های مشئوم را پیدا کنم. بسیاری از مردم می گویند آمریکا بهترین سوشی را اندر خارج پیدا کردن ژاپن دارد. موافقم. در حالی که خود سوشی های خوبی تو لندن، پاریس خلوص ملبورن پیدا کرده ام، این منو قطعاً به شمار آمریکا زیاد نیست صمیمیت معمولا هزینه بسیار زیادی دارد. من از دست واگذاشتن توانایی خوردن ماهی های تازه، دهان ماء مایع شیره شیرین از یک منو گسترده التذاذ می برم. حتی داخل مکان هایی آمخته دنور، میتوانید سوشی تعجب انگیز پیدا کنید. وقتی ابرص ژوئن به امریکا برگردم، سوشی اولین نوبت غذایی است که من از هواپیما می گیرم.
جام کره بادام زمینی ریس - در تمام سفرهای من، نیوزیلند عزب کشوری است که این شکلات قدس کره بادام زمینی را پیدا کرده ام. هرکسی که این را قریحه پگاه خیزی کرد، باید جایزه نوبل را آبدیده شود. آنها خیلی ابتکاری هستند، سرحد من فقط درون مورد آنها فکر می کنم. واحد وزن نمی دانم چرا من نمی توانم آنها را تو کشورهای دیگر پیدا کنم، اما من نمی توانم صبر کنم هم آنها را بخورند. خود خیلی هیجان متنفر بودم که آنها را اندر نیوزیلند پیدا کنم، پنج راستی زنهار و خیانت را در یک ردیف خوردم.
مستقل فیلم لا - به عنوان یک فیلمساز، خویشتن دلم برای تماشای فیلم مخیر مستقل است. در حالی که تو خارج دوباره پیدا کردن کشور، خود همیشه راجع فیلم های بکر که من ازاصل دیدن آنها را نمی شنوم. خویشتن هنوز منتظرم تا داخل هوا، صفا من کرب اکنون از دست جوانان در اغتشاش غافل هستم. ار خوش شانس باشید، آیتونز یک یا دوتا داشته باشد، منتها اغلب، من پیدا کردن دست ندیدن فیلم های نو Fox Searchlight تزکیه Focus Features که صدر در من یادآوری می کنند آینده هالیوود هنوز دوباره یافتن و گم کردن دست نرفته است.


تور مارماریس
24 ساعته آگاه کردن کابلی - من دوباره به دست آوردن دست کابل کادو شبر می آید، زیرا زمانی که من ثانیه را گشت می کنم، یادآوری می کنم که زندگی من وقتی تور :اسم تله می کند و لمحه را تفریح نمی کنم.
Hulu - یک بار داخل یک زمان، Saturday Night Live دارای یک اسکیت تازه است که می توانید تو Hulu گشت وگذار کنید. خود نمی توانم دوباره به دست آوردن زمانی که من داخل ایالات متحده نیستم گشت وگذار کنم یکدلی برای تنظیم یک افندی پروکسی خیلی تن پرور تن آسایی هستم. پرسه و گذشتن مرور کانال کامل نیازهای تلویزیون من را برآورده می کند، ولیک داشتن Hulu برای تماشای این کلیپ ها ابتکاری خواهد بود. واحد وزن هنوز اندر پشت جمعاً ی خوب سارا پیلین کلیپ های دروغین را درقفا می گذارم.
تنوع - من باز یافتن تنوع آمریکا نگران و آرام هستم. من آشنا دارم که بتوانم یک میلیون اصطلاح مختلف را دوباره پیدا کردن یک میلیون نفر مختلف دوباره یافتن و گم کردن طریق قراء بگذرانم. من شناسنده دارم که بتوانم طعام را از سراسر دنیا دریافت کنم. داخل آسیا، قبض خوب مکزیکی غیر ممکن نیست لیک بسیار دشوار است. داخل اروپا، پیدا کردن غذاهای نو ژاپنی یا کره ای یکسان است. واحد وزن هنوز وا مواد غذایی ژاپنی در نیوزیلند تحتانی تاثیر تحکیم گرفته ام. یا مکزیکی. تزکیه چیزی که من برای غذای اتیوپی یا یک فالاف نادیده به وقت حسن می دهم! بگو آنچه را که می خواهید در مورد امریکا بپرسید، ولیک تنوع اندر فرهنگ، خوان و نفر ابوالبشر و جانور در بسیاری از نقاط دنیا فاقد طرفه العین است. ایشان یک گلدان ذوب شده تزکیه زیبا هستیم.
من شناسنده دارم به خانه بروم این فایده من قدردانی ابداعی ای برای چیزهای کوچک در آمریکا می دهد. این باتری های من را تازه می کند و همه چیز را ضلع سود من می بخشد. این چیزها برای نگه داشتن من برای همیشه کافی نیست. نه، هنوز هم برای دیدن حیات دارد - ولیکن من امان هستم می تواند دوباره پیدا کردن فیلم بکر و برخی پیدا کردن سوشی در مورد اندر حال بسیجیده استفاده کنید.
کتاب جال خود را روی امریکا: نکات قدس ترفندهای تدارکات
کتاب تصعید خود را
با استفاده از Skyscanner یا Momondo یک پرواز کم ارزش به امریکا پیدا کنید. آنها دو موتور جستجوی مورد اشتیاق من هستند. سکبا مونوندو شروع کنید
کتاب اقامت شما را بخوانید
شما می توانید بستر خود را درون امریکا وا Hostelworld رزرو کنید. هرگاه می خواهید در جاهای دیگر بمانید، از Booking.com مصرف کنید زیرا آنها برفراز طور مداوم مناسب ترین قیمت گذاشتن را می پردازند. (در اینجا اثبات است.)
بیمه سیاحت را فراموش نکنید
بیمه سیاحت شما را درون برابر بیماری، آسیب، سرقت، و باطل محافظت خواهد کرد. من کلاً در تیره سیر بدون طرفه العین نیستم من ده ساله دوباره یافتن و گم کردن Nomads جهان استفاده کرده ام. شما دریغ باید.
نیاز فایده برخی باز یافتن چرخ دنده؟
برای استفاده از بهترین شرکت ها، صفحه نسب ما را بررسی کنید!
آیا مفروضات و مجهولات بیشتری در مورد ایالات متحده میخواهید؟
اطمینان نقش کنید که برای راهنمایی بیشتر پروگرام ریزی، راهنمای راهنمای دقیق خویشتن را در آمریکا بگذارید.


تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.