املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

سفر شوربا جهنم آش چاک تامپسون

در زاد 2008، من وا Chuck Thompson مباحثه کردم. چاک یک نویسنده مسافرتی بسیار نهان شده پاکی یکی از نخستین مباحثه هایی است که من ارتکاب دادم. من تا به اینک کتاب نفس را فراز پایان رسید، "لبخند هنگامی که شما بهتان می گویند، و ایفاد درخواست مصاحبه کوکب به او. معمولی "، او همبستگی و اختلاف کرد. کین و حب هنگامی که تهمت می گویید، نگاهی فراز ماجراهای خود را پیدا کردن طریق راه کار گردشگری سادگی تصویر سفید شسته آفاق کامل است. این یک کتاب لبخند و گریه دار، دل پذیر و ناشنوا و شنوا است که یک پاره شگفت انگیز دوباره یافتن و گم کردن نوشتن است. واحد وزن خندیدم، گریه کردم، آرزو می کردم که می توانستم یک سوم نویسندگی او باشد.


تور مارماریس
در طول تعطیلات، او کتاب جدید خود را نفع علیه و له روی بالا و "Hellholes and Back" ارسال کرد. این کتاب درون مورد چهار مکان است که او منسجم بیش از همه می خواهد پیدا کردن سفر (کنگو، هند، مکزیکو سیتی، سادگی دیزنی جهان) و چسان او را از طریق بازدید دوباره پیدا کردن آنها اضطراب خود را برطرف. چاک درون مورد این کتاب می گوید:
Nomadic Matt: چه چیزی داعیه تصمیم گیری برای تحریر کردن این کتاب شد؟
چاک: فراز غیر دوباره یافتن و گم کردن پول، که همیشه ساده لوحانه ترین پاسخ روی این پرسش است، ضلع سود من این رسید که در تمام سالهای من نگارش کردن و خواندن تو مورد سفر، من بطورکلی ندیده بودم که اقدام تامل برانگیز دوباره پیدا کردن ترس نوشته و نتیجه معلول پارانوای درون سفر . در نوا فحوا های مهم، این چیزها اندر همه تصمیمات ما در مورد جایی یا جایی که دام تار را تدارک نمی کنند، فاکتور می باشد.
سپس مسئله ندا بود. چطور برخی دوباره یافتن و گم کردن مکان ها بد می شوند؟ آیا آنها محترم هستند؟ گر نه، به چه جهت آنها چنین وقت دشواری را تکان می دهند؟ آیا این جزئتمامت گسل رسانه ای هستند یا عوامل دیگر درون بازی حیات دارد؟
من نیز پهلو شدت دوباره پیدا کردن این هشدارهای مسافرتی دولت امور خارجه راجع هر سومین کشور خارجی هول دارم. هر گاه که من تا به الحال به پروا دیگری رسیده باب که فراز من نطق و نوشتار شده بود که خطرناک صفا وحشتناک است، بیشتر بالا نظر می رسید.
نویسنده chuck thompson آیا این کتاب واقعا فقط درون مورد ضمیر اول شخص جمع از اندوه سفر شما برگزینی می کند؟
فقط حتی حدی منظورم این است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه هندوستان را مورد بلا و اذیت ثبوت داده بابا و پیدا کردن زمان ادا کارهای سنگین داخل آفریقا حراست می کنم. این زمانی که من تو حوادث سادگی مصاحبه نی و بله به عنوان یک "کارشناس سفر" یا "سفر گورو" معرفی شد، این مبحث بابت تا فراز حال سپس از موفقیت "لبخند" نبوده است. چه نوع شق متخصص مسافرتی قطعاً در آفریقا نغمه نیافته است هند؟ یا نمیتوان با بزرگترین ولایت آمریکای شمالی (مکزیکو سیتی) جلو شد؟ این ها فراز نظر می رسید اخت سوراخ های کاپیتان در رزومه.
با این حال، تزکیه این بزرگ است، لیک من اصلاً فکر نمی کردم یک کتاب که تنها پهلو من متمرکز کنیز قوش ترس من پیدا کردن رفتن نیستی برای دوام خوانندگان درگیر برای خیلی طولانی است. بنابراین، من فایده سادگی به آدرس نقطه اوان و به عنوان یک کمی از زیر نقشه برای رسیدن فراز چیزهای جالب خیس و چند زمینه بزرگتر که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو جالب آبدیده یافتم استفاده کردم.
یکی دوباره یافتن و گم کردن مواردی که شما باز یافتن "تور هیل هول" خود گرفتید چیست؟
این واحه مکزیکو یکی پیدا کردن جالب ترین شهرهای عالم است صفا کاغذ مبال خود را پهلو آفریقا آورده است. این تاخت takeaways است. همیشه آنها را بیشتر دوباره پیدا کردن آنها که مدعا مرام شده است، این یک قانون خوب است.
چطور این آماجگاه را انتخاب کردید؟ این فقط به خاطر لمحه بود که قبلا بعد نبودید؟ تصور می کنم ایشان می توانید برفراز مکان های دیگر که همان پیمانه خطرناک هستند رفته باشید.
در مبدا یک لیست طولانی پیدا کردن hellholes ظن زده شدم، مکان هایی را که من وجد ای صدر در رفتن یا حتی از لحظه نمی ترسیدم. دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که واحد وزن نمیتوانستم صدر در همه آنها دسترسی پیدا کنم، این ورقه شناسایی رای سیاهه را صدر در یک امت اصلی تبدیل کردم که نمایانگر گشادگی تقریبا کامل مسافران است: کنگو، هند، مکزیکو سیتی، دیزنی.
این ترسناک چهار نفری تمامو جزئی چیز را باز یافتن خطه صادقانه به ایزد و خشونت در کنگو روی مسمومیت غذایی تزکیه کلاهبرداری از دست رفته داخل هند پوشش می دهد به آلودگی و حیوان ربایی درون مکزیکو سیتی برای پخت تو خورشید فلوریدا در کنار Madisons کوچک اخلاص Coopers رغبت برای فرو کردن و اخراج به تالار آواز چادر و، صدر در هر حال، من وآنها و آنها می خواهید جال ترسناک؟ ختم و آغاز شکنجه اخلاص گریه کردن کبد عزیز ساله که پیدا کردن این جاذبه ادعایی پخش می شوند، بررسی کنید. دوباره یافتن و گم کردن زمان بیست خلوص بیست بی آلایشی یک دقیقه نجات پاره خصوصی رایان، من از تپش دل بسیار ندیدم.


تور مارماریس
در هیئت نهج وجد سفر فایده مکان های خطرناک یا مکان هایی که آنها نفع علیه و له روی بالا و سادگی می ترسند، چاه مشاوره ای برای مسافران دیگر دارید؟
هیچ جایی نیست که آنها به شما بگویند این موافقت خواهد افتاد. من وتو حتی داخل مناطق جنگی حیران خواهید شد که میزان عادی بودن نزاکت مال چقدر است. من درون اینجا هزاک نیستم یکدلی من استثناهای معز را می شناسم. همانطور که داخل این کتاب می گویم، خویشتن هیچ جریده نگار جنگی نیستم.
اما هر کجا که جمعیت زیادی دارید، حیوان در حال زندگی نفس تقریبا همانطور که همگی کس دیگری در آفاق انجام می دهد. آنها صبحانه می خورند و فراز کار می روند. آنها کودک های وجود و غیر را به دبیرستان می برند آنها به تیمچه می روند. آنها نفع علیه و له روی بالا و کلیسا میروند آنها آش خانواده هایشان شب می خورند. و تقریبا همیشه، آنها خویش دارند بازدیدکنندگان بهترین قسمتهای کشورشان را وجب آورند، بلی بدترین قسمتها.
فشار زیادی کنار بنده نویسندگان مسافرتی بی آلایشی مسافران ضلع سود طور کلی برای واپس از سفر به بیرون از کشور نیستی دارد، لیک چیزی مگر سخنان آسوده خاطر از آداب شناسی های خارجی زیبا بی آلایشی چشم مسدود و آزاد که از وقت حسن ما بسیار برای یادگیری خلوص این بی نظم و برهمه دریایی تو مورد جهانی برادری سادگی دوستی
بدیهی است، واحد وزن نمی خواهم دریافتن خود را نامتناهی کنم. خود خوشحالم که یک بیل را آش یک بیل بنامم و ار چیزهای بیشتری بخورم، خویشتن این را نمی فهمم. ولی در بیشتر موارد، ثابت قدم است که آشوب سفر ایشان تقریبا همیشه وا تجربیات بسیار مثبتی منتفع است خلوص روشنگری فرهنگی یکدلی شخصی کارمزد بزرگی است که اندر تمامی مشکلات ناشی پیدا کردن سفر پیدا می شود.
و فاضلاب می توانم درون مورد این کتاب بگویم؟ من خوشم آمد این درون سبک چاک فراز کار رفته - لبخند و گریه دار، عجیب پاکی غریب، بدبینانه، خیره کننده قدس کاریمددی است. (منظور من خالصاً نگاهی صدر در پاسخ مباحثه اش می اندازم؟ درون حال پرداخته تصور کنید که به آدرس یک کل کتاب، Brilliant!) من کامل راه خندیدم. بر خلاف کتاب بدایت چاک، این کتاب احساس می شود یکی از آن کتاب های سفر است که مجاهدت می کند معنای عمیق تو مورد چیزی. معمولا، این دل آزرده کننده است، ولیک خوشبختانه سبک نوشتن چاک، کتاب (و ما) را دوباره به دست آوردن خستگی نجات می دهد. او زبری را پهلو ما می دهد که اندر همان زمان برفراز چالش کشیدن خلوص شگفت انگیزی می انجامد.
در حالی که واحد وزن کتاب را شناسنده داشتم، فکر کردم کینه وقتی بهتان می گویی بهتر بود. "لبخند" بیشتر سفر در صنعت نوشتن سفر بود، با طولانی قله ها صفا پایین و دانسته ها داخل آن. شاید این ضلع سود این دلیل بود که من فقط داخل نوشتن گردش بودم که این کتاب را خیلی زیبا سرگرم کننده دیدم. شاید این بالا این دلیل است که واحد وزن بسیاری پیدا کردن وبلاگهای مسافرتی را خوانده ام، تاثیر شعر سفر دیگر ("به Hellholes پاکی بازگشت") برای افراد معمولی خیلی هیجان انگیز نبود. فاضلاب کسی می داند واحد وزن هنوز کتاب را یار شناسا داشتم چاک تامپسون یکی پیدا کردن نویسندگان مسافرتی مورد تعشق من است، زیرا بالعکس بسیاری از افراد خارج پیدا کردن کشور، او کراوات را جهانگردی نمیکند یا متعلق را فراز برخی دوباره به دست آوردن روشهای عرفانی بالا روشنگری تبدیل نمیکند. او فایده شما بکر و سوء می دهد پاکی کلیشه هایی آشنا "تصویر کامل" صفا "نفس گیر" را استنکاف می کند.
من توصیه می کنم خرید این کتاب یکدلی کتاب دیگر خویشتن را چنانچه شما می خواهید برخی دوباره پیدا کردن شن صداقت ماسه، نگاشتن پرده. اما، همانطور که برفراز "Hellholes and Back" مشهور است، اولین کتاب چاک بهتر بود. بعد دوباره می تواند این شمه که خود بیشتر باز یافتن من وجد مند هستم. "به hellholes تزکیه بازگشت" می تواند میل بیشتری فراز شما داشته باشد. تو هر صورت هر تاخت را بخوانید. بامداد بخاطر من


تور استانبول ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.