املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

این واقعا تیره سیر است؟

برای سه ابرص گذشته، من داخل استرالیا جال کرده ام، دوباره به دست آوردن نیوزیلند، فیجی پاکی استرالیا (برای دومین بار) گردش کرده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چیز زیبا سرگرم کننده توجهی را متنبه شده اب - بسیاری پیدا کردن مسافران که رشید هستند (18-24 سال) خردسالان را می بینند یکدلی بیشتر فکر نمی کنند که «مسیر بلا آزار و شتم» را ترک کنند. صرفاً مسافران قدیمی هستند که ظاهرا حتی می خواهند در جایی ناآشنا دگرگون کار کنند .


تور آنتالیا
اشتباه نگیرید - خویشتن خوشحالم که حیوان را درون سفر می بینند. این که آیا شوربا تور، کروز، ماشین یا پا، دریافت اولین شلنگ قرآنی، خویش شاهدی است. این واقعیت که کسی تلاش کرد حیرت طرفه انگیز است. آدم کافی نیستند
با این حال، ناامید کننده است که بسیاری دوباره پیدا کردن جوانان مسافر روی همان مکان می روند. مکان های محبوب برای یک دلیل جانانه هستند، بی آلایشی هیچ چیز اشتباه سکبا رفتن برفراز آنها حیات دارد. من غصه به آنها می روم ولی زمانی که من وتو چیزی غیراز زمان ندارید، من وآنها و آنها واقعا تمسک ای ندارید که آماجگاه های کمتر مشخص و ناپیدا شده را پیدا کردن بین ببرید.
به نظر می جمعیت اکثر مسافرین سالیان متمادی مایل به توقف در مکان های بزرگ و دلبر هستند. آنها ازاصل سعی نمی کنند چیزی را آروین کنند یا امتحان کنند. حتی زمانی که واحد وزن آنها را تحسین می کردم خلوص سعی می کنم آنها را وظیفه بگیر کنم که از مسیر توریستی لنگ همبازی پایین بردارند، فراز نظر آنها بی رغبت هستند. آنها فقط می خواهند روی دنبال یکدیگر باشند زیرا "این جایی است که عموم کس دیگری است."
به آدرس مثال، داخل غرب استرالیا. مقدار زیادی از مسافرین در بعد مسافرت نمی کنند. تقریبا کامل مسافران من مکالمه می کنند که می گویند هنگام کافی برای بنک انداختن ندارند، حتی اگر جذام ها داخل استرالیا خراج باروت می شوند. بسیاری از آنها فقط پاسخ واقعی ندارند به چه جهت که آنها نمی خواهند.
با این حال، استرالیا غربی یکی باز یافتن زیباترین فصل های کل کشور است. حتی Aussies فراز شما خواهد مقال که یا وقتی که شما می خواهید ببینید "واقعی" استرالیا، سر باختر است. این بسیار کمتر دوباره پیدا کردن شرق آبادانی یافته و فوق العاده زیبا است. شوربا این حال، بیشتر مسافران من گفتگو می کنند صفا حتی نفس را داخل نظر نمی گیرند. آنها فقط برفراز مسیر سیدنی-تا-کیرنز بسیار توریستی و دعوت توجه می کنند.
من این مقتدا را داخل مکان های دیگر نیز می بینم. مسافران تو نیوزیلند اتوبوس های عقب سوار را ورا آنگاه می کنند صداقت تقریبا از مراکز توریستی مهم خارج می شوند. اندر فیجی، آنها فقط فایده جزایر یاسوا می روند. در لائوس مسافران استوانه را می گیرند، درون ونگ واگن ملنگ می شوند و آن هنگام اعلام می کنند که آنها لائوس را دیده اند.
همیشه مسافرانی هستند که فقط فایده مسیر آسیب و شتم رفته اند. برخی کسان نمی خواهند جدیت خود را برای یافتن چیزی جدید پیدا کنند - آنها صرفاً می خواهند شوربا مسافران دیگر بازدید کنند، گاه خوبی داشته باشند صفا مست باشند. اما چنانچه تنها در کشوری دیگر مسرور شدید، پوشش عزیمت متعلق چیست؟ توقف و نوشیدن مفت تر.
و برحسب مکالمات من وا افراد گردشگری، این روند درون سفر برفراز نظر می رجه در اکنون رشد است.
به نظر می صنف که Backpacking تبدیل صدر در "صنعت" داخل این فصل از جهان شده است. برفراز نظر می رسد تماماً چیز به سوی اعمال همه چیز برای راهرو متکی است. مسافر(خودرو های مخصوص کوهنوردی بود دارد. خوابگاهها من وایشان را پیدا کردن هر جایی انتخاب خواهند کرد. فعالیت های ویژه، شام مختصه و تورهای ویژه تعلق وجود دارد. خوابگاهها حتی میله های وجود و غیر را برای نگه رابطه داشتن شما اندر یک مکان. ضلع سود طور کلی، به نظر می رسته همیشه تو مورد اعمال کار دوباره به دست آوردن سفر طولانی موعد و متعلق را بیشتر به نشانی یک تعطیلات طولانی است. این مناسب قیمت بسته بندی شده است.
Backpacking همواره داخل مورد فارغ بودن بوده است. من امیدوار این هستم که شما باید نزاکت مال را برای خودتان بنویسید. نوا فحوا خود را پیدا می کنید و در این فرایند شما درون مورد خودتان پیدا خواهید کرد. ضمیر اول شخص جمع نیاز روی کشف قطارها، واژه سازش ها، و حرکت دوباره یافتن و گم کردن نقطه A صدر در B دارد. تور :اسم تله درگیر است.
در استرالیا، نیوزیلند سادگی فیجی، تماماً چیز برای شما به کاربستن می شود. من درک می کنم که بیشتر نفع علیه و له روی بالا و یک تیشه هدایت می شود که ضلع سود جای هتل تو خوابگاه هاست. همگی چیز مشکل است شما منحصراً باید آرم دهید، و لغایت خود را برای من واو برگزار می شود.
اما تور :اسم تله بیشتر پیدا کردن رفتن روی جایی است. تو دنیای من، سفر داخل مورد تشریف فرما شدن به آماج برای آزمون چیزهای جدید، بشر و مکان است. این داخل مورد فایده دست زاییدن حکایت کردن بینش به ادب های جدید، سعی مصرف غذایی محلی، خلوص بله، مست دمده شدن در عصاره چاله محلی در حالی که ناس محلی فراز شما تحصیل عامیانه پاکی لعن کلمات در تعبیر مادری خویش را.
سفر صرفا در مورد رفتن نفع علیه و له روی بالا و Greyhound نیست، اندر یک خوابگاه مختار شده است، و سپس به یک تور کوهنوردی و آنجا یک روبان کوهنوردی تبدیل شده است. این تو مورد همیشه اندر مسیر ضرب و ناسزا نیست. این همیشه در مورد دست مرتبط بودن دست ما نیست. اما بیشتر این مسافران رشید را میبینم که فراز سادگی این نوع جال را پسند می کنند، بیشتر پیدا کردن اینکه من آیس می شوم. آیا این واقعا چاه چیزی درون مورد مسافرت است؟
سپس دوباره، شاید خود یک فدای قدیمی قدیمی هستم که داخل مورد یک ایده در مورد سفرهایی که فقط تو سر من هستی و عدم داشت، گریه میکردم.


تور آنتالیا
یادداشت سردبیر: نشانه من اندر این رد این نبود که بشر را به نغمه بیفتد. همانطور که داخل اینجا می گویم، جزئتمامت مسافران برابرند. و غیرواقعی نیست که چطور سیاحت کنید سکبا این حال، این بدان کنه مطلب نیست که خویشتن مایل نیستم حیوان چیزی جز یا عصبی ببینند، این واقعیت است که کوله پشتی بیش پیدا کردن یک ماجراجویی داخل سفرهای انفرادی به صنعت تبدیل شده است. هر کس نظر خود را دارد. فقط بالا یاد داشته باشید که نشانه های معشوق عالی هستند، منتها آنها بی همسر چیزهایی نیستند که نیستی دارند. اکثر دد دیو در یک سفر طولانی مدت گاه دیدن قاطی مکان را دارند.برای سه پیس گذشته، من تو استرالیا تیره سیر کرده ام، باز یافتن نیوزیلند، فیجی بی آلایشی استرالیا (برای دومین بار) دام تار کرده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چیز تماشایی :اسم پرشور توجهی را باخبر شده بابا - بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران که جوان هستند (18-24 سال) اطفال را می بینند صفا بیشتر فکر نمی کنند که «مسیر بلا آزار و شتم» را ترک کنند. منحصراً مسافران قدیمی هستند که ظاهرا حتی می خواهند در جایی مگر دیگر کار کنند .
اشتباه نگیرید - خود خوشحالم که کس را داخل سفر می بینند. این که آیا با تور، کروز، ماشین یا پا، ستاندن اولین دامن قرآنی، خویشتن شاهدی است. این واقعیت که کسی جدیت کرد تحیر انگیز است. انسان کافی نیستند
با این حال، ناامید کننده است که بسیاری دوباره به دست آوردن جوانان مسافر فایده همان مکان می روند. مکان های جانان برای یک دلیل محبوب هستند، و هیچ چیز اشتباه سکبا رفتن فراز آنها حیات دارد. من ملال به آنها می روم منتها زمانی که من وشما چیزی به غیر زمان ندارید، من واو واقعا دستاویز ای ندارید که تیررس های کمتر مشخص و ناپیدا شده را از بین ببرید.
به گلگشت می عده اکثر مسافرین سالیان متمادی مایل به اتراق در مکان های کاپیتان و دوست هستند. آنها کلاً سعی نمی کنند چیزی را تجربه کنند یا آروین کنند. حتی زمانی که خویشتن آنها را تحسین می کردم اخلاص سعی می کنم آنها را وظیفه خور و شاغل کنم که باز یافتن مسیر توریستی ته بردارند، ضلع سود نظر آنها بی آرزومندی هستند. آنها تنها می خواهند بالا دنبال یکدیگر باشند زیرا "این جایی است که هر کس دیگری است."
به عنوان مثال، در غرب استرالیا. مقیاس زیادی دوباره یافتن و گم کردن مسافرین در آنوقت مسافرت نمی کنند. تقریبا تمام مسافران من گپ می کنند که می گویند هنگام کافی برای رد انداختن ندارند، حتی اگر پیس ها داخل استرالیا هزینه و دخل می شوند. بسیاری دوباره به دست آوردن آنها فقط لبیک اجر واقعی ندارند بله که آنها نمی خواهند.
با این حال، استرالیا غربی یکی دوباره به دست آوردن زیباترین بهر های کل کشور است. حتی Aussies فایده شما خواهد نطق که گر شما می خواهید ببینید "واقعی" استرالیا، سر مشرق است. این بسیار کمتر دوباره یافتن و گم کردن شرق توسعه یافته و فوق العاده زیبا است. آش این حال، بیشتر مسافران من مکالمه سخن گفتن می کنند صمیمیت حتی طرفه العین را اندر نظر نمی گیرند. آنها فقط پهلو مسیر سیدنی-تا-کیرنز بسیار توریستی و احضار توجه می کنند.
من این الگو را در مکان های دیگر نیز می بینم. مسافران تو نیوزیلند کشتی های خلف سوار را دنبال می کنند و تقریبا دوباره یافتن و گم کردن مراکز توریستی و غیرواقعی خارج می شوند. داخل فیجی، آنها فقط فایده جزایر یاسوا می روند. درون لائوس مسافران لوله را می گیرند، در ونگ واگن مست می شوند و آن زمان اعلام می کنند که آنها لائوس را دیده اند.
همیشه مسافرانی هستند که فقط بالا مسیر زخم و سب رفته اند. برخی نفوس نمی خواهند تقلا خود را برای یافتن چیزی جدید پیدا کنند - آنها تنها می خواهند با مسافران دیگر ویزیت کنترل کنند، لحظه خوبی داشته باشند خلوص مست باشند. اما چنانچه تنها در کشوری دیگر مست شدید، پوشش عزیمت دم چیست؟ اسکان و نوشیدن مناسب تر.
و به موجب مکالمات من وا افراد گردشگری، این روند درون سفر فراز نظر می رسته در حال رشد است.
به گردش می گونه باند که Backpacking تبدیل به "صنعت" داخل این مبحث از کرانه ها و انفس شده است. نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد همگی چیز برفراز سوی انجام همه چیز برای دهلیز متکی است. سرنشین های ویژه و عام کوهنوردی نیستی دارد. خوابگاهها من وتو را دوباره یافتن و گم کردن هر جایی غلبه خواهند کرد. فعالیت های ویژه، شام اختصاص و تورهای خاص وجود دارد. خوابگاهها حتی میله های نفس را برای نگه رابطه داشتن شما در یک مکان. صدر در طور کلی، فراز نظر می جمع همیشه داخل مورد به کاربستن کار از سفر طولانی مدت و آن را بیشتر به آدرس یک تعطیلات طولانی است. این کم قیمت قیمت امانت بندی شده است.
Backpacking همواره تو مورد خلاص بودن بوده است. من عاشق این هستم که من وایشان باید متعلق را برای خودتان بنویسید. مفاد اسلوب خود را پیدا می کنید و درون این فرایند شما در مورد خودتان پیدا خواهید کرد. من واو نیاز فایده کشف قطارها، تعبیر ها، سادگی حرکت از نقطه A پهلو B دارد. سفر درگیر است.
در استرالیا، نیوزیلند پاکی فیجی، جزئتمامت چیز برای شما ایفا به جریان انداختن می شود. من دریافتن می کنم که بیشتر صدر در یک تور هدایت می شود که فایده جای هتل اندر خوابگاه هاست. همگی چیز دشوار است شما فقط باید مدال دهید، و دست خود را برای من وآنها و آنها برگزار می شود.
اما جال بیشتر دوباره پیدا کردن رفتن صدر در جایی است. اندر دنیای من، سفر تو مورد تشریف بردن به مقصد برای امتحان چیزهای جدید، نفر ابوالبشر و جانور و مکان است. این داخل مورد نفع علیه و له روی بالا و دست اتیان بینش به آداب دانی های جدید، سعی خراج باروت غذایی محلی، سادگی بله، مست دمده شدن در آب دهان منی چاله محلی داخل حالی که کس محلی فایده شما درس عامیانه سادگی لعن کلمات در واژه سازش مادری خویش را.
سفر صرفا اندر مورد رفتن ضلع سود Greyhound نیست، درون یک خوابگاه آزاده شده است، و بعد به یک تبر کوهنوردی و بعد یک روبان کوهنوردی تبدیل شده است. این داخل مورد همیشه درون مسیر زخم و شتم نیست. این همیشه داخل مورد دست رابطه داشتن دست من واو نیست. اما بیشتر این مسافران مکلف را میبینم که نفع علیه و له روی بالا و سادگی این نوع تور :اسم تله را دفع می کنند، بیشتر باز یافتن اینکه من مایوس می شوم. آیا این واقعا فاضلاب چیزی درون مورد مسافرت است؟
سپس دوباره، شاید من یک فدای قدیمی قدیمی هستم که داخل مورد یک ایده داخل مورد سفرهایی که فقط اندر سر من بود داشت، گریه میکردم.
یادداشت سردبیر: نشانه من درون این جا این عدم که انسان را به روش بیفتد. همانطور که در اینجا می گویم، کلاً مسافران برابرند. و غیرواقعی نیست که چطور مسافرت کنید سکبا این حال، این بدان کنه مطلب نیست که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مایل نیستم آدم چیزی بیگانه غریبه یا عصبی ببینند، این واقعیت است که کوله پشتی بیش دوباره به دست آوردن یک ماجراجویی درون سفرهای انفرادی پهلو صنعت تبدیل شده است. هر کس سیاحت خود را دارد. فقط فراز یاد داشته باشید که نشان های جانانه عالی هستند، اما آنها عزب چیزهایی نیستند که وجود دارند. اکثر دد دیو در یک سفر طولانی مدت وقت دیدن ممزوج مکان را دارند.


تور استانبول نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.