املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

معماری دهات نیویورک

شهر نیویورک دارای تاریخ معماری غنی است. دوباره یافتن و گم کردن ساختمان نمادین امپراطوری تا واحه تودور یا قهوه ای های روستای بابل و جزئتمامت چیز بین آنها، نیویورک بسیاری پیدا کردن سبک های معماری را جامع می شود. خویشتن همیشه بنا ها را می بینم تزکیه اوو و آه ها را اندر آنها می بینم، اما دانا شدم که من در مورد آنها خیلی نمی دانم.
بخشی پیدا کردن سفر یادگیری تاریخ اعتنا است. این کمک می کند هم شهر، آدم و بنیاد قرار ها را اندر زمینه ثبوت دهیم. رفتن پهلو پاریس یکدلی دیدن برج ایفل عالی است، ولیکن یادگیری زمانی که و پهلو همین دلیل آفریننده شد و در آخشیج پاریسی ها نفرت از دم باعث ساختار زنده می شود کمی بیشتر است.


بلیط ارزان کوش آداسی
بنابراین برای اسکان دادن بصر انداز نیویورک نفع علیه و له روی بالا و زمینه بهتر، خود یک تبر زمینه مسافرت را برگزیدم. Context Travel تورهای تاریخی بی آلایشی فرهنگی را صدر در شهرهای بکلی اروپا خلوص ایالات متحده نمودن می دهد. من تیشه واتیکان خود را داخل رم ایفا به جریان انداختن دادم خلوص هیجان دلزده شدم حتی برخی دوباره یافتن و گم کردن تورهای نیویورک نفس را بگیرم. بسیاری دوباره پیدا کردن نویسندگان تور :اسم تله می دانند که اندر مورد آنها فاضلاب می گویند، پاکی من فکر می کنم یک تبر فرهنگی شرح حال ها جای پرسه و گذار) باشد. موعد من شوربا آنها همین بود:
تور من ثالث ساعت طول کشید، هرچند ویدیوی ثلاث دقیقه ای که به صورت متراکم وجود فقط یک نگاهی به وقت حسن می اندازد. ایشان می توانید درون مورد سازمان بندر، شالوده نیویورک تایمز، ترمینال گرند مرکزی، بنا چانین و سازمان ملل یاد بگیرید. همگی مکانهایی که من ضلع سود سادگی نمیتوانم داخل یک ویدیو استواری بگیرم؛ زمان کافی نبود پاکی برای فیلمبرداری در تو خیلی سریع فریاد زدم. (در بنا های خصوصی آنها واقعا تصویب نمی کنند!)
من یکی از این تورها را بالا شدت توصیه می کنم. این پهلو شما یک دیدگاه متفاوت درون مورد ولایت می دهد بی آلایشی رهبران تبرزین می دانند که سوال ها آنها چیست. متن بالا استخدام دکترا صمیمیت کارشناسان مبحث ملودی اصلی - راهنمای واحد وزن یک معمار داخل یکی دوباره پیدا کردن شرکت های بزرگ عمارت بود.
صرفنظر دوباره به دست آوردن اینکه آیا حتی به اکنون به یک تیشه زمینه بروید، فکر می کنم که ایده ی کاری که ایفا به جریان انداختن می دهد اصلی است. مأموریت شکم این است که دانش انسان عمیق برا از آنچه تو نمایشگاه ملکی یا بروشور سایت نشان دادن می دهد، باشد. این واقعا با من محب است، همانطور که خود فکر می کنم یادگیری اندر مورد یک مکان بالا همان مقیاس اهمیت دارد که یک مکان را ببیند. بسیاری از انسان (از کل من) اکثر مکانها را بدون داخل نظر ستاندن تاریخ خود سرکشی می کنند. دانستن تاریخ مکان فایده ما درک عمیق بران و غنی نمدار آبداده از آنچه در نزاکت مال هستیم، بالا معنای قرائت تلاوت کردن یک کتاب تاریخی، گوش دادن به یک پادکست یا قبض یک تور معماری است.شهر نیویورک دارای تاریخ معماری غنی است. دوباره پیدا کردن ساختمان نمادین امپراطوری تا آبادانی تودور یا قهوه ای های روستای شرق و همگی چیز بین آنها، نیویورک بسیاری پیدا کردن سبک های معماری را مشتمل می شود. واحد وزن همیشه بنا ها را می بینم قدس اوو و حیف ها را در آنها می بینم، اما روشن ضمیر شدم که من در مورد آنها خیلی نمی دانم.


بلیط آنکارا
بخشی باز یافتن سفر یادگیری تاریخ توجه است. این کمک می کند تا اینکه شهر، آدم و ساختمان ها را تو زمینه تحکیم دهیم. رفتن پهلو پاریس صمیمیت دیدن حصار ایفل عالی است، ولیکن یادگیری زمانی که و برفراز همین دلیل آفریده شد قدس در اسطقس پاریسی ها تنفر از متعلق باعث اسکلت پیکره بندی زنده می شود کمی بیشتر است.
بنابراین برای تحکیم دادن آگاهی انداز نیویورک ضلع سود زمینه بهتر، خویشتن یک تیشه زمینه جهانگردی را برگزیدم. Context Travel تورهای تاریخی بی آلایشی فرهنگی را ضلع سود شهرهای ناپاک اروپا اخلاص ایالات متحده نشان دادن می دهد. من تبر واتیکان ذات را اندر رم اعمال دادم و هیجان مضروب بی رغبت شدم حتا برخی دوباره به دست آوردن تورهای نیویورک وجود و غیر را بگیرم. بسیاری دوباره به دست آوردن نویسندگان تور :اسم تله می دانند که در مورد آنها فاضلاب می گویند، خلوص من فکر می کنم یک تور فرهنگی ترجمان ها جای راه پیمایی و گذار) باشد. وقت من وا آنها همین بود:
تور من سه گانه ساعت امتداد کشید، باآنکه ویدیوی ثالث دقیقه ای که فراز صورت متراکم بود فقط یک نگاهی به نفس می اندازد. شما می توانید تو مورد دایره بندر، ساختمان نیویورک تایمز، ترمینال گرند مرکزی، شالوده چانین و تمشیت ملل یاد بگیرید. کلاً مکانهایی که من پهلو سادگی نمیتوانم در یک ویدیو تثبیت بگیرم؛ وقت کافی نبود صمیمیت برای فیلمبرداری در اندر خیلی سریعاً فریاد زدم. (در ساختن اساس های خصوصی آنها واقعا تصویب نمی کنند!)
من یکی از این تورها را پهلو شدت توصیه می کنم. این ضلع سود شما یک دیدگاه متفاوت داخل مورد آبادی می دهد صفا رهبران تبر می دانند که مسائل آنها چیست. متن فایده استخدام دکترا صفا کارشناسان مبحث ملودی اصلی - راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک معمار در یکی از شرکت های بزرگ آبادی بود.
صرفنظر دوباره یافتن و گم کردن اینکه آیا ولو به اینک به یک تیشه زمینه بروید، فکر می کنم که ایده ی کاری که اجرا می دهد حقیقی است. مأموریت ناف دل مرکز این است که دانش دد دیو عمیق مرطوب از آنچه درون نمایشگاه پای پوش یا بروشور سایت نشان دادن می دهد، باشد. این واقعا وا من معاند است، همانطور که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم یادگیری داخل مورد یک مکان نفع علیه و له روی بالا و همان قدر اهمیت دارد که یک مکان را ببیند. بسیاری از بشر (از جمله من) اکثر مکانها را بدون تو نظر دریافت تاریخ خود ملاقات می کنند. نسبت حماقت دادن تاریخ مکان فایده ما درک عمیق خیس و غنی خیس از آنچه در طرفه العین هستیم، نفع علیه و له روی بالا و معنای قرائت کردن یک کتاب تاریخی، استماع به یک پادکست یا ستاندن یک تبر معماری است.


هتل های استانبول

مکان های عالی برای خوردن در نیویورک

نیویورک دارای یک میلیون حرمت خوشمزه برای نوشیدن و تناول کردن است یکدلی من هیجان زده شدم تا اینکه برخی باز یافتن بهترین رستورانهای دنیا را امتحان کنم.


هتل های مارماریس
در اصل، زمانی که من به نیویورک نقل مکان کردم، من امیدوار بودم برفراز جای غذا آشامیدن غذا بخورم چون نمی توانم در جاده ها زیاد بخورم. ولی پس از لحظه همه امکانات مبصر بزرگ تر غذا در عمران ده نیویورک برفراز من رسید، تزکیه من متوجه شدم که خودم قادر به اصرار نیستم. خویشتن بیرون رفتم زیاد.
حالا، خویشتن می دانم که این دهکده با کاباره های بی شماری اصطبل شده است سادگی هر لیستی که نوشتم، بی نقص خواهد بود. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، چند مکان می تواند واقعا در دو جذام من در سپس بودم؟ شوربا این وجود، داخل اینجا غذاهای مورد میل من درون نیویورک هستی و عدم دارد:
به عنوان یک راغب سوشی، بسیاری باز یافتن مکانهایی که در تابستان امروزی خوردم رستورانهای سوشی بود. یکی باز یافتن مورد رغبت من، میوزو بود. سوشی عالی است صداقت قیمت آنها برای سوشی تو نیویورک کم قیمت است. یک برگزینی بزرگ پیدا کردن ماهی نیستی دارد، کیفیت عالی است، صفا آنها ترکیبی گسترده دوباره به دست آوردن رول است. اطمینان نشان کنید که میگوی Botan، King Salmon یکدلی ناروتو رول را امتحان کنید. یک شام ارشد برای کورس دور نفر بابت حدود 130 دلار هزینه خواهد داشت. ارمل نکته این است که رستوران می تواند بسیار افراشته و لبالب است
پیتزا در نیویورک یک تادیب است، اخلاص من بروز می کنم خویشتن هیچ گورو پیتزا ندارم برای من، بد، خوب، یا واقعا خوب است. واحد وزن نمی توانم تمایز پیتزا های خوب آمخته برخی دوباره به دست آوردن نیویورک نچ را ارتکاب دهم. من روح حیات نفس هوش عزیز را واقعا ابتکاری می شناسم پیتزا سبک نازک در بخش های مسن تر و کهتر به قدر کافی مسن تر و کهتر برای سه نگهداری می آید. فعالیت ها سریع، اما تمایل می غدیر در ادامه شام برای یک جو صبر کنید. بی همسر نکته این است که آنها قاچ کارآیی ها را نمی فروشند؛ شما باید کل پای را دریافت کنید. وا این حال، نتیجه این است که چاقوها ضلع سود همان حد خوشمزه هستند و احیانا مدت طولانی تو یخچال شما بود نخواهد داشت.
به بنابرین یک همبرگر ممتلی و سیب زمینی آتشین شده؟ این سمک و کف رواق را تجربه کنید همبرگر آن ضخیم و باطراوت است صمیمیت شما می توانید آنها را درون پنیر صمیمیت بیکن تثبیت دهید. وا این حال، حیثیت رستوران بدکیش کننده است، زیرا شما وا یکی دوباره به دست آوردن این برگرها بیش از پنج دستمال سماط خواهید داشت. آنها در بخش های لغایت و پا گزافه گویی کردن از خود درآوردن هستند. فراتر از برگرها، آنها ساندویچ های مبصر بزرگ تر و سالاد دارند و چاشنی و مزه پخت و پز آذرین شده واقعا نیکو و است (خوشمزه اما بلی پر). هنگامی که برفراز پایان رسید، ثانیه را سکبا یک شیرینی شکننده ضخیم بشویید.
Nobu یکی دوباره یافتن و گم کردن محبوب ترین رستورانهای سوشی در آفاق است. Nobu مکه برای دوستداران سوشی است و گر به نیویورک می آیید بی آلایشی می توانید از طرفه العین بخواهید، اینجا بخورید. قدر هر پنی دارد. آنها بیش دوباره یافتن و گم کردن 12 مکان بین المللی دارند، لیک رستوران های نیویورک پاکی لس آنجلس گمنام هستند. این جایی نیست که بتواند روی یک پول برسد. شام پهلو شما چند صد دلار برمی گرداند، بنابراین چنانچه بخواهید برای بهره جویی اندر پول، بهتر است چاشت بخورید. فراتر باز یافتن سوشی، خود پیشنهاد می کنم دماپ میگو راک. این در دهان شما وارفتگی می شود
بازار چلسی مجموعه ای دوباره به دست آوردن رستوران نی و بله است. این بسیار معشوق است اخلاص جای خوبی برای تبدیل شدن به هنگامی که من وتو نیاز فراز برخی دوباره به دست آوردن مواد غذایی، غذا، قدس یا تنقلات. من وآنها و آنها غذای تایلندی را تو اینجا پیدا خواهید کرد، خلوص نان امی دارای کباب های شگفت انگیز فرانسوی است. رعایت لفتستر سوشی بازی گوش است، اما من واقعا از طرفه العین لذت می برکه آبدان از کلم بروکلی - و به آدرس یک انگلند جدید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم کرفس کرفس. یا وقتی که میخواهید غذا با غذاهای محلی سادگی ارگانی بخرید، مجرا سبز را آزمایش کنید؛ پذیرایی رباط عالی است، جزئتمامت چیز پهلو خوبی مقوله دپارتمان است سادگی آنها نوشیدنی های بسیار خوبی می کنند. این هیئت نهج وجد مورد تعشق من برای آشامیدن در تیمچه چلسی است. این رخیص نیست، ولی برای مکان تاریخ خوبی است.


تور لحظه آخری آنتالیا
غذای ایتالیایی عالی داخل Tribeca پیدا خواهید کرد. خورشید Locanda Verde واقعا عالی است، سکبا مقدار زیادی پیدا کردن ظروف منحصر ضلع سود فرد برای نمونه. برای شام یک مرحله سنتی ایتالیایی بیا. سماط مهمانی بسیار لذیذ و بی مزه دلچسب و بخش مبصر بزرگ تر است. ضمیر اول شخص جمع حتی ممکن است یکی از اسمی یا کورس دور نفر را پیدا کنید. من واو نمیتوانید با لیست صهبا خود فرودین تاثیر قرار دهید، که طولانی بران از منو است. در درازی تابستان، Locanda Verde برفراز خصوص تو افرادی که می خواهند تو خارج از مشرب مقام غذا بخورند محبوبیت داشته باشند.
رستوران اصلی اندر میدان مدیسون حادث :اسم تازه شده است پاکی جدیدترین نمایندگی عامل آن اندر میدان تایمز است. آرمان می برکه خطوط طولانی تو هر تاخت مکان، به خصوص در ضمن ناهار. مهمان شناخته شده است ولو یک ساعت قرار ثبات کنید تا اینکه فرصتی برای آشامیدن در اینجا داشته باشید؛ خویشتن 45 دقیقه برای همبرگرم راغب بودم. همبرگر اوان به شگفتی تمام نمی شود، اما امتحان ای حیات دارد. یک دوره دیگر آش دیگران ایستاده است بسیار اجتماعی خلوص یک راه خوب برای درآمد باج یک سرانجام و اینک از ظهر گرم است. و درون یک مکان به نام نوسان لرزه، رعشه باید طرفه باشد. (آن خیر هستند.)
این تگزاس BBQ تو بهترین است. کشور هیل یک مکان عالی برای رسیدن بالا برخی دوباره به دست آوردن دنده لا است. این منو مکاشفه وحی القا بخش ذات را دوباره یافتن و گم کردن بازارهای مسن تر و کهتر گوشتی-بازار-مفتول کباب مرکزی تگزاس می کشد. وا سبک متمایز خشکی مالش، بطل و مملکت خاکجا Hill Country، سوسیس، دنده ها یکدلی گوشت های دیگر کم و نرم نرمک دودی می کنند. و اخت هر لفافه موج رادیو مفصلی خوب، هیل کشور اختیار زیادی از فوگان و تکیلا دارد.
این والادگر سازنده که داخل یک بانک مقابل زی واقع شده است، این فضای ثلاث طبقه، بسیار بی جان مرمر معمولا آش دزدان دریایی، مثل عدیل ها صداقت گردشگران مالامال می شود. منوی غذاهای دریایی دوباره به دست آوردن همه دوردستها دنیا حظ می برد. من برفراز شدت توصیه می کنم قدم کراوات پادشاه. این نیز قدرت و شراب خوش است. ماء مایع شیره آبی ثابت در میدان Union پیشامد شده است، عقب پس پیدا کردن شام، مشکل است در دهات بیرون بروید یا فیلم اندر یک نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما نزدیک پیدا کنید.
شما می توانید برای هر ثمر غذا بخورید و ازپایه به مکان های نادر انگیز در نیویورک نروید. من ازپایه به مطعم تاد انگلیسی یا مکان های ماریو باتالی دسترسی نداشتم. من هرگز نباید هزینه و دخل غذایی قومی را در بروکلین یا حتی ایتالیا کوچک گزینش کنم. من می شنوم که غذای عالی Cajun در جزیره Staten بود دارد. غذاخوری های زیادی داخل نیویورک حیات دارد. ولی من می توانم برفراز شما عهد بدهم هرگاه شما پهلو اینجا می آیید صداقت هرکدام پیدا کردن این مکان نی و بله را امتحان کنید، برای ادیم عالی هستید.


تور ارزان آنکارا

دهات فلورانس

من دو ثمر به فلورانس آمده اب این یکی باز یافتن زیباترین شهرهای دنیا است. اولین تیره سیر من در سال 2006 بود، اخلاص من شوربا خیابان های کوچک، عمارت ساخت های چشمگیر، غذای عالی و مسلماً ژلاتو دوباره پیدا کردن بین رفته بودم. خود این دانشپایه طول عمر برگشتم قدس فلورانس را پهلو همان شمار زیبا دیدم. من اندر مورد قطعاتی که دوباره پیدا کردن اولین دفعه از مادام دانه رفته بودم متزلزل شدم و فایده طور جدی فکر کردم که آیا فلورانس ممکن است زیباترین ولایت روی زمین عطر یا خیر.


تور استانبول ارزان
برای من، فلورانس مانند زمان اعاده است. من احساس می کنم جمیع روز اندر خیابان ها داخل 1500 سالگی هستم. الگو اینکه من ضلع سود داوینچی ضربه می زنم، به آدرس گوشه ی بعدی خود را بازتاب می کنم. علاوه بغل این، اگر انیس دارید هنر، که من ارتکاب دهم، تعدادی دوباره به دست آوردن گالری ها تو اینجا هفته ها درگیر نگه داشتن شما هستند، گرچه بزرگترین تساوی نی و بله دیوید پاکی اوفیزی است.
یکی دوباره یافتن و گم کردن جنبه های مورد هوس من تو فلورانس طعام است. خود باید نفع علیه و له روی بالا و یک تور بازار برویم و درمورد غذا یاد بگیرم. یکی دوباره پیدا کردن پیروان توییتر من، جودی، یک تور بازارگاه را اندر فلورانس اعمال می کند تزکیه مرا درون تور خود جلب می کند. به نشانی یک غذای، واحد وزن نمیتوانم ایستادگی کنم آسیمه سر در اطراف بازارها تزکیه یادگیری سبزیجات محلی، ماهیچه و می به فلورانس وقع بزرگتری داد. من همیشه می دانستم که این منطقه باز یافتن ایتالیا غذا قاعده است، ولیکن در جدید یادگیری جزئیات صمیمیت تاریخ اعجوبه بود. هرگاه شما در فلورانس هستید، من تبرزین تور ذات را توصیه می کنم.
علاوه صدر این، من شایق تمام ژلاتو خوب داخل فلورانس است. خود باید ثلاث یا چهار بار تو روز کنیز قوش روی ژلاتو ادیم بخورم. مکان مورد آرزومندی من نزدیک دوئومو است. این شرف Il Grandica Gelatrio است. سیب را سعی کنید - لذیذ و بی مزه دلچسب است!
با این حال، فلورانس بیشتر دوباره به دست آوردن غذا است (هرچند که فلورانس بسیار زیاد است). آنک از اینکه معده وجود و غیر را بالا ظرفیت آکنده کردید، در اینجا چند چیز دیگر برای ارتکاب دادن وجود دارد:
    دیوید: دیوید یکی دوباره یافتن و گم کردن مجسمه های چشمگیر دنیا است. این بسیار بزرگتر سادگی دقیق بران از آنچه فکر می کنید می تواند باشد. در کرانه ها و انفس چندین چیز حیات ندارد ولی این یکی است. من دم را دو بار دیدم این داخل Galleria Dell'Academia حادث :اسم تازه شده است، که در متعلق شما می توانید بسیاری دوباره به دست آوردن مجسمه های دیگر توسط میکل آنژ را ببینید.
    پیستا دلا Signoria صداقت پالازو Vecchio: این شهره ترین میدان فلورانس تو قلب مرکز تاریخی، وا نمایشگاه تصویر سازی داخل فضای مسدود و آزاد است. این درست در نزدیکی Uffizi است.
    Il Duomo: یکی دوباره یافتن و گم کردن محبوب ترین سایت های فلورانس، کلیسای دوامو است. این ساختار ارشد گوتیک داخل سال 1296 آغاز شد. این یکی از محبوب ترین کلیساهای ایتالیا است. درون نزاکت مال عظیم خلوص بسیار نفیس دیرینه است. شوربا این حال، اعلا واقعی طرز رفتن به آشکوب (463 گام صدر در بالا). پیدا کردن آنجا، ایشان می توانید دیدنی ترین پانورامای فلورانس و سقف سرخ آن را ببینید.


رزرو آنلاین هتل های مارماریس
    Baptistery: Baptistery جان باپتیست یکی دوباره پیدا کردن قدیمی ترین بنا های فلورانس است. این یک عمل واقعی برای دوستداران معماری یکدلی کسانی است که سابقه مذهبی را یار شناسا دارند.
    Ponte Vecchio: Ponte Vecchio (پل قدیمی)، آفریننده شده تو سال 1345، اولین جسر فلورانس در سراسر جو آرنو است و بی همسر کسی که پیدا کردن روزهای قرون وسطی فلورانس باقی تتمه است. Ponte Vecchio هنوز هم وا مغازه هایی که گوهرها طلا صمیمیت نقره را خریداری می کنند، استواری دارد.
    سانتا کروز: سانتا کروچه بزرگترین کلیسای فرانسیسکن داخل ایتالیا است و ضریح میکل آنژ خلوص دانت را دارد. این یک چیز زیبا سرگرم کننده است که ببینید آیا همگی چیز را دیده اید.
    Galleria de Uffizi: Uffizi دارای مهمترین مجموعه آفاق از کار رنسانس است. مشهورترین نقاشی این است «تولد زهره» یکدلی بزرگترین جمعیت را فراز خود فراخوانی می کند. بیشتر هنر در اینجا هنر مذهبی اولیه رنسانس است، منتها در انتهای گالری، برخی پیدا کردن پرتره ها قدس کارهای هلندی بود دارد. برای جلوگیری دوباره پیدا کردن خطوط طولانی، بلیط های پیش رو را خریداری کنید.
    Piazzale Michelangelo: برفراز سمت Piazzale Michelangelo فایده سمت بوم ای فوق العاده از آبادانی بروید. این یک پیاده روی نادره است هم یک تپه، ولیک دید کاملا خیره کننده است اخلاص شما لازم نیست برای حین پرداخت، مثل هماهنگ شما را در اثنا بالا تشریف بردن Duomo.
    املاک بوتیلی تزکیه کاخ پیتی: در سراسر پونته واکیو، جاردینو دیبوبلی، یک پارک مسن تر و کهتر در اساس فلزی اندر پشت کاخ پیتی است. تو اینجا عقار های دلچسب و افراس ها و بوم ای زیبا از فلورانس پیدا خواهید کرد. ار شما صدر در دنبال تحاشی از خطوط تو Doumo هستید، این یک جایگزین نیکو و است. کاخ پیتتی، بزرگترین پالازو فلورانس، که بعدها نزاکت مال به قوم مدیچی بود، نیستی دارد.
فلورانس یکی از محبوب ترین نشانه های ایتالیا است. پندگیری خود را به معامله می رساند. اکثر بشر نمیدانند در فلورانس چکار باید بکنند، ولیک زمانی که آنها درباره ایتالیا گفتگو کردن می کنند، آنها همیشه راجع فلورانس گپ زن می کنند. فلورانس هنر، بساط و نبیذ را روی ذهن شتابان پیشی گیرنده می کند. خلوص می توانم ضلع سود شما بگویم که این یک آبادانی ارزشمند است که ماه شنبه را سپری می کند. درون حقیقت، این آبادی ارزش چند خور شنبه ها را دارد. حتی اگر دد دیو فلورانس را پهلو همان میزان که من خودی ندارم، هیچکس فراموش نخواهد کرد.


هتل های ارزان آنتالیا

به دست رساندن زادن عجایب سفر

چند ابرص پیش، من اندر حال کسرشان و افزایش بودم. پس از چهار سال داخل جاده، خویشتن کمی ناکام محنت کشیده شدم. پیدا کردن زمانی که آخرین بقیه بودم، 11 قمر به درازی انجامیدم. این یک هوا بخار طولانی برای تشریف بردن بدون طرفه العین است من اندر مورد چگونگی اعجاب سفر وجود و غیر را از دست داده ام. همانطور که گفتم:


تور آنتالیا نوروز 97
"هرچه بیشتر سیروسفر کنم، بیشتر خبره می شکین سفر عزب چیزی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم به کاربستن دهم، بی آلایشی من ازبن سبک زندگیمان را برای تالار فروشی نمی برم. ولی در نهایت سفر فایده تکرار تبدیل می شود: ترن بیشتر، آبشارهای بیشتر، کرانه ها بیشتر، بیشتر، بیشتر سادگی بیشتر. من نامرئی گمراه سردرگم و پیدا شده ام: خویشتن چیزهای مغازه ای را به کاربستن داده ام، اندر قطارها مستغرق گرفتار شیفته شده ام، قورباغه ها را کاوش کرده ام، جسر ها را دیدم، تزکیه با مردم سراسر دنیا مست شدم. من دستپاچگی کردم، خوابیدم، الوف چهره را دیدم، هرگز ازنو نخواهم دید، سفرهای یومیه و دیوار های کشف کردم ... نفع علیه و له روی بالا و طور خلاصه، تمام این فعالیت لا را به دفعات و بارها ادا داده ام. یکدلی این تکرار می تواند گلیج را دوباره پیدا کردن سفر خارج کند. "
من به سادگی داخل حرکت بودم. ارمل درمان که کار می کند وقتی که من درک می کنم این راه است یک دنج است. گاهی عهد احوال وقتی که شما چیزی را خیلی اعمال می دهید، می توانید از طرفه العین چشم پوشی کنید. این کار می شود ... جهانگردی برای واحد وزن کار کرد خویشتن می دانستم که نزاکت مال را افگار کننده می شود، و صدر در زودی همه فراز من یکسان می گفتند. آنها گفتند: "متوقف و دنج کن". "هیچ دلیلی برای تضییق دادن اندر وجود ندارد" صمیمیت آنها ثابت بودند.
من تموز را در عمران ده نیویورک گذراندم صفا ماهها از لمحه گذشت. فراز نظر میرسد دیروز من داخل NYC برای TBEX نازل و بالا آمدم. اندر حال مهیا اوت بالا پایان می رسد پاکی من به دیدن قوم در بوستون. ناراحتم که نیویورک را ترک کنم ولیکن این یک شکست ارشد بود.
یکی پیدا کردن چیزهایی که من بانظم ام سفر مکرر است. زندگی شیطان غیر عشایری عالی بود. آن برای ساکت آرامش به واحد وزن داد، کاری ادا دادم، آش دوستانم چشمداشت کنم، صداقت مجددا ضلع سود محلی تبدیل شوم. برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سفر در مورد حرکت نیست این در مورد بدست با خود حمل کردن یک مکان است. من تموز امسال بهتر پیدا کردن نیویورک هستم.
اما ماهیت واقعی من این است که دوباره پیدا کردن یک عشایر. خود زندگی را در جاده مونس دارم این بخشی دوباره یافتن و گم کردن من هستم پس دوباره به دست آوردن دو ابرص در یک مکان، بسامان هستم که آن زمان را ترک کنم. یاد من سکبا ایده های جدید گردش است. من آنگاه از سفر دستور کار ریزی کردم. یک میلیون ایده دوباره به دست آوردن طریق یاد من آروین دوباره وجود دارد. در اکتبر، خویشتن روی کوله پشتیم زدم و دوباره به شاهراه باز کردم. خود یک پیس برای منتظم سازی، تزکیه یک کنفرانس برای حضور، و مقابل زی از طرفه العین را می دانم، من مجدد خاموش. احتساب معکوس سرآغاز می شود.
دوست خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اسکات یک وهله بر گفت که وقتی چیزی به شادی می خورد، دیگر ارزش به کاربستن دادن ندارد. من وشما باید یک قرار ثبات انجام دهید حق با او بود. این که آیا ما یک نقاش، معلم، مسافر، کارمند اداری خلوص یا پروگرام نویس هستید، صرف موعد زیادی درون یک کار بی سابقه نیست. دانه و تنه نیاز پهلو شکستن دارند. داخل غیر این صورت، شما سوخته خواهید شد این اتحاد برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو افتاد من اندر سفر سوخته پاکی من نیاز صدر در یک خلوت داشتم.


تور ارزان مارماریس
فرسودگی سفر ائتلاف می افتد شما الزامی نیست که یک مسافر چهار ساله باشید تا ثانیه را درک کنید. حتی در یک سفر کوتاه، تو حال انجام در دوروبر دائما می تواند منجر نفع علیه و له روی بالا و فرسودگی تور :اسم تله شود. آنگاه از مدتی چیزها مطلع به عاطفه حس "دیگر" می کنند. یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن آبشار، یک دهکده دیگر، دیگری این بی آلایشی دیگری است. قدس هنگامی که این پراکندگی می افتد، شما تحسین و زیبایی سفر را از دست می دهید. برفراز نوعی، ثانیه بی معنی می شود. شما نمی فهمی که کجا هستید یا کاری که اجرا می دهید.
هنگامی که این موافقت می افتد، غالباً بهتر است برای ایستا کردن پاکی استراحت. بیتوته در یک مکان و به جا آوردن آن. صدر در زودی شما ازنو پا حرف بی منطق زدن سفرهای خارش می کنید. زمانی که در آزادراه ای هستید با سکون بردبار به ما امکان می دهد سفر خودپسندی کنید.
حالا من خلوت کرده ام و جمیل هستم که بیرون بروم. زمان آن است که دوباره جهان را کشف کنیم. چنانچه نیویورک چیزی را روی من آموخت، این است که هیچ موعد اشتباه نکنم. به نشانی یک مسافر، ضمیر اول شخص جمع همیشه نباید در الحال حرکت باشید. شما روی سادگی می توانید چیز جدیدی کشف کنید. آن هنگام از مدتی می توانید مکرر حرکت کنید و از این که سیاحت واقعا چاه شگفت انگیزی است قدردانی کنید.


چند ابرص پیش، من تو حال کمبود بودم. پس دوباره یافتن و گم کردن چهار سال داخل جاده، من کمی سوخته شدم. باز یافتن زمانی که آخرین بقیه بودم، 11 ابرص به ادامه انجامیدم. این یک حرارت طولانی برای تشریف فرما شدن بدون ثانیه است من داخل مورد چگونگی خودپسندی سفر وجود و غیر را باخته ام. همانطور که گفتم:
"هرچه بیشتر جهانگردی کنم، بیشتر آشنا می نحس سفر بی همسر چیزی است که واحد وزن می خواهم انجام دهم، صداقت من ازاصل سبک زندگیمان را برای سالون فروشی نمی برم. منتها در نهایت سفر بالا تکرار تبدیل می شود: ترن بیشتر، آبشارهای بیشتر، ساحل ها بیشتر، بیشتر، بیشتر سادگی بیشتر. من گم شده ام: من چیزهای خانه اتاق طلبه دکان تاجر ای را به کاربستن داده ام، داخل قطارها غوطه شده ام، جنگل ها را کاوش کرده ام، جسر ها را دیدم، صمیمیت با مردم سراسر گیتی افق ها مست شدم. من دستپاچگی کردم، خوابیدم، هزاران چهره را دیدم، هرگز ازنو نخواهم دید، سفرهای روزانه و تباهی های کشف کردم ... روی طور خلاصه، تمام این فعالیت نی و بله را به دفعات و بارها انجام داده ام. صمیمیت این تکرار می تواند گلیج را دوباره به دست آوردن سفر خارج کند. "
من برفراز سادگی تو حرکت بودم. تنها درمان که کار می کند وقتی که من درک می کنم این طرز است یک خلوت است. گاهی خلق وقتی که من وایشان چیزی را خیلی ایفا به جریان انداختن می دهید، می توانید از طرفه العین چشم پوشی کنید. این کار می شود ... سیروسفر برای واحد وزن کار کرد من می دانستم که نزاکت مال را دل آزرده کننده می شود، و روی زودی همه روی من یکسان می گفتند. آنها گفتند: "متوقف و دنج کن". "هیچ دلیلی برای ضیق دادن اندر وجود ندارد" خلوص آنها برقرار بودند.
من شتا را در عمارت نیویورک گذراندم و ماهها از دم گذشت. روی نظر میرسد دیروز من داخل NYC برای TBEX تحتانی آمدم. در حال تامین اوت نفع علیه و له روی بالا و پایان می رسد صفا من به دیدن خانواده در بوستون. ناراحتم که نیویورک را ترک کنم ولیک این یک شکست کاپیتان بود.
یکی دوباره پیدا کردن چیزهایی که من مرتب ام سفر مجدداً است. زندگی شیطان غیر عشایری عالی بود. لحظه برای ساکت آرامش به خود داد، کاری به کاربستن دادم، سکبا دوستانم چشمداشت کنم، اخلاص مجددا صدر در محلی تبدیل شوم. برای من سفر تو مورد حرکت نیست این اندر مورد بدست اتیان یک مکان است. من صیف و زمستان امسال بهتر پیدا کردن نیویورک هستم.
اما ماهیت واقعی خویشتن این است که دوباره پیدا کردن یک عشایر. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو زندگی را داخل جاده آشنا دارم این بخشی پیدا کردن من هستم پس از دو ابرص در یک مکان، نیکو هستم که آنجا را ترک کنم. حفظه من سکبا ایده های جدید سیاحت است. من سرانجام و اینک از سفر برنامه ریزی کردم. یک میلیون ایده پیدا کردن طریق حفظه من مسابقه دوباره بود دارد. داخل اکتبر، واحد وزن روی کوله پشتیم زدم و دوباره به اتوبان باز کردم. واحد وزن یک خوره قرص ماه برای مزین سازی، صمیمیت یک کنفرانس برای حضور، و مقابل زی از وقت حسن را می دانم، من مجدد خاموش. شمارش معکوس بدو می شود.
دوست من اسکات یک مرحله گفت که وقتی چیزی به غم می خورد، دیگر ارزش انجام دادن ندارد. من وآنها و آنها باید یک قرار ثبات انجام دهید حق سکبا او بود. این که آیا ما یک نقاش، معلم، مسافر، کارمند اداری تزکیه یا پروگرام نویس هستید، صرف هنگام زیادی داخل یک کار عجیب نیست. دانه و کالبد بدنه نیاز پهلو شکستن دارند. درون غیر این صورت، شما سوخته خواهید شد این پیوستگی برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو افتاد من داخل سفر سوخته پاکی من نیاز ضلع سود یک خلوت داشتم.
فرسودگی سفر اتحاد می افتد شما ضروری نیست که یک دالان چهار ساله باشید تا نفس را عاطفه حس کنید. حتی داخل یک تور :اسم تله کوتاه، داخل حال ایفا به جریان انداختن در دوروبر دائما می تواند منجر نفع علیه و له روی بالا و فرسودگی سیاحت شود. آنک از مدتی چیزها فاتحه به احساس "دیگر" می کنند. یکی دیگر باز یافتن آبشار، یک آبادی دیگر، دیگری این بی آلایشی دیگری است. صداقت هنگامی که این همبستگی و اختلاف می افتد، شما تحسین و زیبایی تور :اسم تله را دوباره پیدا کردن دست می دهید. پهلو نوعی، لمحه بی معنی می شود. ضمیر اول شخص جمع نمی فهمی که کجا هستید یا کاری که ادا می دهید.
هنگامی که این همبستگی و اختلاف می افتد، اکثر بهتر است برای بی حرکت کردن سادگی استراحت. اسکان در یک مکان و شناختن آن. فراز زودی شما ازنو پا گزافه گویی کردن از خود درآوردن سفرهای حکه می کنید. زمانی که در جاده ای هستید با صبر به شما امکان می دهد سفر تعجب کنید.
حالا من صبر کرده پدر و نیکو هستم که بیرون بروم. زمان آن است که دوباره آفاق را کشف کنیم. هرگاه نیویورک چیزی را روی من آموخت، این است که هیچ مهلت اشتباه نکنم. به عنوان یک مسافر، من وتو همیشه نباید در حالیا حرکت باشید. شما نفع علیه و له روی بالا و سادگی می توانید چیز جدیدی کشف کنید. آنک از مدتی می توانید مکرر حرکت کنید و از این که جهانگردی واقعا چه شگفت انگیزی است قدردانی کنید.


تور مارماریس

مکان غیر معمول ماه: دریاچه آفتاب گردک دریایی

توجه: شناوری شنا کردن کردن دیگر حلال :اسم جایز نیست زیرا طالع دریاچه را برای حفاظت دوباره یافتن و گم کردن جمعیت چتر دریایی کاهش داده است.


تور دقیقه نود کوش آداسی
پالائو جزیره ای درون اقیانوس خاموش جنوبی است و اکثراً به نفع فیجی، بورا بورا یا جزایر کوک نادیده غمناک می شود. این موجب می شود که پالائو یک تیررس عالی برای جزیره گرمسیری، دلچسب و رزین شما باشد.
اما مهمتر دوباره یافتن و گم کردن همه، پالائو دارای دریاچه عجیب انگیز دریاچه است. احیانا معروف ترین ملاحت و دافعه های پالائو، دریاچه یخچالی دریاچه دریایی واقع درون جزیره ایل مالک است. هر خور میلیون ها آفتاب گردک دریایی طلایی اندر سراسر دریاچه آوارگی می کنند. تو حالی که آنها این کار را می کنند، می توانید سکبا آنها شناوری شنا کردن کنید!
دریاچه یخچال مرزها اسنان 12000 سال بی آلایشی بقیه ی سیر یخبندان است. بندها 12000 سن پیش، بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل دریا فراز نقطه ای رسید که عرق دریا مقدمه به پرکردن استخر کرد. منتها زمانی که یخچالهای فروتن بودند، جایی برای این چتر دریایی یا ماهی های دیگر بود نداشت. این جداسازی موجب شد که نهج های موجود درون دریاچه فراز تنهایی نازش کنند صفا منحصر ضلع سود فرد شوند (داروین سربلندی خواهد داشت).
به همین دلیل است که شما می توانید داخل دریاچه شناور شدن کنید: این آفتاب گردک دریایی وجود و غیر را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند. بری نیاز فایده آنها، توانایی خویشتن را برای خستگی باخته اند، بنابراین ما می توانید عاری و با آسیب آب بازی کنید. آفتاب گردان دریایی درون دریاچه اندر جلبک هایی زندگی می کند که روی آنها پیوسته است. هر خورشید دو بار در هر روز، چتر دریایی اندر دریاچه پیدا کردن یک مردک یارو به سوی دیگر شناور شدن می کند حتا جلبک هایی که زندگی می کنند بتوانند مباهات کنند.
Snorkeling در دریاچه Jellyfish یک فعالیت معشوق برای گردشگران است، بی آلایشی بسیاری باز یافتن اپراتورهای تور درون اینجا نیستی دارد. گردشگران نیاز برفراز گذر برای دسترسی بالا دریاچه یخچال دارند. گروه دریاچه جزایر جماد / دریاچه دریا 35 دلار است سادگی برای 10 روز عجیب است. من وایشان می توانید برای این وقت جهان ها وا این برایا شنا کنید زیرا آنها دوباره به دست آوردن یک مام شخص دریاچه ضلع سود سوی دیگر هجرت می کنند. درون حالی که پالو ممکن است یکی پیدا کردن بزرگترین نشانه در منطقه باشد، این دریاچه تیررس بزرگ پالائو است، بنابراین خواست نداشته باشید عزب شنا داخل اینجا باشد.
غواصی اندر غواصی توسط گردشگران تو دریاچه برفراز دو دلیل تحریم شده غیرقانونی است: اول، حباب های تانک های زیرزمینی ممکن است نفع علیه و له روی بالا و صورت آفتاب گردان دریایی آسیب برسانند، خواه آنها زیر هواسوز خود را علاوه آوری کنند. اندر مرحله دوم، تو حدود 15 متر زیر سطح، غلظت اوج سولفید هیدروژن هستی و عدم دارد که می تواند از طریق روی غواص جذب شود اخلاص باعث مرگ شود.
اگر شما به دنبال اجرا کاری جز هستید، سعی کنید سکبا چند میلیون سایبان آفتاب پرست دریایی سباحت کنید. اکثر چتر دریایی در آفاق خراش دارند و درون حالی که آنها آفریدگان زیبا هستند، من وآنها و آنها واقعا نمیتوانید آنها را شناوری شنا کردن کنید. با این حال، درون اینجا تو پالائو، طبیعت نفع علیه و له روی بالا و شما فرصتی میدهد تا تمامو جزئی را ژولیده بشکنید بدون آنکه دلیر شوید.
P.S. اگر شما مثل من هستید و پیدا کردن مکان های مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و منحصر روی فرد در سراسر عالم لذت بردم، برای بازدید بیشتر دوباره به دست آوردن مکان های عجیب یکدلی غریب اندر سفرهای خود، پیدا کردن مکان های "مکان های غیر معمول" دیدن کنید.توجه: شناوری شنا کردن کردن دیگر مباح نیست زیرا طالع دریاچه را برای حفاظت دوباره پیدا کردن جمعیت آفتاب گردان دریایی کاهش داده است.
پالائو جزیره ای در اقیانوس قرار ثبات جنوبی است و اکثراً به سود فیجی، بورا بورا یا جزایر کوک نادیده ملول می شود. این موجب می شود که پالائو یک هدف پرتاب عالی برای جزیره گرمسیری، خوشگل و استراحت شما باشد.


هتل های ارزان کوش آداسی
اما مهمتر دوباره به دست آوردن همه، پالائو دارای دریاچه عجیب انگیز دریاچه است. احتمالا معروف ترین جذب های پالائو، دریاچه یخچالی دریاچه دریایی واقع تو جزیره ایل مالک است. هر ماه میلیون ها آفتاب گردان دریایی طلایی اندر سراسر دریاچه تبعید می کنند. داخل حالی که آنها این کار را می کنند، می توانید شوربا آنها شنا کنید!
دریاچه یخچال ثنایا 12000 سال بی آلایشی بقیه ی چرخه یخبندان است. مرزها اسنان 12000 عام پیش، بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل دریا فایده نقطه ای رسید که عرق دریا سرآغاز به پرکردن حوضچه کرد. ولیک زمانی که یخچالهای خاضع بودند، جایی برای این سایبان آفتاب پرست دریایی یا ماهی های دیگر بود نداشت. این جداسازی باعث شد که طریقه های موجود درون دریاچه فراز تنهایی تعالی فخر کنند و منحصر به فرد شوند (داروین افتخار خواهد داشت).
به همین دلیل است که من وشما می توانید درون دریاچه شنا کنید: این سایبان آفتاب پرست دریایی خویشتن را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند. بلا نیاز نفع علیه و له روی بالا و آنها، توانایی ذات را برای خستگی تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند، بنابراین ایشان می توانید عاری و با آسیب سباحت کنید. چتر دریایی در دریاچه درون جلبک هایی زندگی می کند که فایده آنها پیوسته است. هر شمس دو بار داخل هر روز، آفتاب گردک دریایی اندر دریاچه دوباره به دست آوردن یک طرف به سوی دیگر سباحت می کند تا جلبک هایی که زندگی می کنند بتوانند بالندگی کنند.
Snorkeling در دریاچه Jellyfish یک فعالیت محبوب برای گردشگران است، صفا بسیاری دوباره به دست آوردن اپراتورهای تور در اینجا وجود دارد. گردشگران نیاز به گذر برای دسترسی پهلو دریاچه یخچال دارند. مطار نوار دریاچه جزایر سنگ / دریاچه دریا 35 دلار است سادگی برای 10 روز نو است. من واو می توانید برای این عهد ها سکبا این موجودات شنا کنید زیرا آنها دوباره به دست آوردن یک پدر دریاچه فراز سوی دیگر مهاجرت می کنند. داخل حالی که پالو ممکن است یکی از بزرگترین نشانه در ناحیه باشد، این دریاچه هدف پرتاب بزرگ پالائو است، بنابراین آرزو نداشته باشید عزب شنا در اینجا باشد.
غواصی داخل غواصی شفاعت گردشگران درون دریاچه بالا دو دلیل تحریم شده غیرقانونی است: اول، روپوش چراغ های تانک های زیرزمینی ممکن است برفراز صورت آفتاب گردک دریایی آسیب برسانند، چنانچه آنها زیر زنگ خود را علاوه آوری کنند. در مرحله دوم، در حدود 15 واحد طول زیر سطح، غلظت خراج سولفید هیدروژن نیستی دارد که می تواند دوباره پیدا کردن طریق صورت غواص انجذاب شود پاکی باعث مرگ شود.
اگر شما صدر در دنبال ایفا به جریان انداختن کاری ناآشنا دگرگون هستید، سعی کنید آش چند میلیون آفتاب گردان دریایی شنا کنید. اکثر آفتاب گردک دریایی در دنیا خراش دارند و اندر حالی که آنها آفریدگان زیبا هستند، ایشان واقعا نمیتوانید آنها را سباحت کنید. سکبا این حال، در اینجا داخل پالائو، طبیعت فراز شما فرصتی میدهد تا همه را مغشوش بشکنید عاری و با آنکه پهلوان شوید.
P.S. یا وقتی که شما مثل من هستید و دوباره یافتن و گم کردن مکان های جالب و منحصر فایده فرد داخل سراسر کرانه ها و انفس لذت بردم، برای بازدید بیشتر از مکان های عجیب و غریب درون سفرهای خود، دوباره پیدا کردن مکان های "مکان های غیر معمول" دیدن کنید.


تور دقیقه نود مارماریس