املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

خاموش جاده در جزیره فریزر

 Fraser Island، واقع تو کوئینزلند، استرالیا، بزرگترین جزیره شن خلوص ماسه است. علاوه غلام این، این یکی پیدا کردن آنهایی است که باید داخل مسیر سفر استرالیا تو ساحل استرالیا ببیند. اکثریت افرادی که بازدید می کنند تبرزین یک تور 4WD را در کران ها جزیره می گذرانند. من وشما 3 شید کمپینگ، شن اخلاص ماسه اندر همه جا، شنا در دریاچه نی و بله و جیحون ها، نوش کردن غذا، کناره گیری از دودو صداقت نوشیدن توسط آتش سوزی.


تور آنتالیا
نکات سفر برای جزیره Fraser
    چنانچه شما یک تیشه خودگردان هستید، من وایشان باید خراج باروت غذایی سادگی الکل وجود و غیر را به سوغات بیاورد. درون حالی که یک مغازه کوچک در استراحتگاه جزیره بود دارد، طرفه العین بسیار نفیس مغتنم و بی ارزش است قدس باید فقط درون شرایط اضطراری مورد استعمال قرار گیرد.
    گر سفر خویشتن را درایو به کاربستن دهید، چشم به راه نباشید خواه تنها سفر می کنید. شما آش گروهی دوباره پیدا کردن مسافران دیگر استقرار می گیرید و شوربا آنها یک ماشین پهلو اشتراک می گذارید. تیشه خودگردان حدود 300 دلار AUD است صمیمیت 3 روز تزکیه 2 عشا به راستا می انجامد.
    هرگاه 3 شمس کمپینگ سکبا غریبه نی و بله چیزی نیست، من واو می توانید تیشه یک یا خیز روزه هدایت کنید. تورهای هدایت شده ایشان را به طولانی سایت های اصلی جزیره می برد. من می خواهم پولم را خرج کنم صمیمیت هر روز تیشه را به کاربستن دهم. من کورس دور روز تیشه را خیلی طولانی یافتم. منحصراً چند سایت اضافی ازدیاد شده است، ولیک شما خیلی "زمان مرده" در مکان خفته است. منظورم این است که چقدر درازی می کشد هم کشتی اسقاط شود؟
    تورها پیدا کردن خاوری هربی (نقطه ورودی شمالی فایده جزیره) پاکی یا Rainbow Beach (نقطه فرو کردن و اخراج جنوبی) ترک می کنند. هربی خلیج خیلی بیشتر پیدا کردن Rainbow Beach است صمیمیت چیزهای بیشتری برای به کاربستن دادن دارد. Rainbow Beach یک روستا کوچک صفا کوچک سکبا یک کناره ور زیبا، چند فراش قشر و برخی بار ها است. قرار بود که "مقصد اصلی کوهنوردی" باشد، اما من بیدار شدم که همانطور که بسیاری از انسان برنامه ریزی کرده اند که داخل هروی بای بمانند. یا وقتی که مجددا تفویض اجازه تصرف شود، من اندر هروی بیل اسکان دارم. در آنک فقط بیشتر نیستی دارد.
من یک جسم از سرگرم کننده تو سفر من نفع علیه و له روی بالا و جزیره Fraser بود و خویشتن توصیه می شود که مجموع کسی که می برکه این کار را بیش باز یافتن یک روز به کاربستن می دهد. درون حالی که حرارت کوتاهی بود، فکر می کنم خیلی بهتر است هرگاه به موعد چند شید به پس ازآن مسافرت می کنید تا فقط یک هور و قمر بروید صداقت نکات نفیس و ادنی ای را ببینید.
برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر درون مورد نقشه ریزی سفر، می توانید برفراز راهنمای سفر استرالیا بازگشت کنید حتی ببینید چه اتفاقی می افتد و روش های بیشتری برای بهر جویی اندر هزینه است.Fraser Island، واقع درون کوئینزلند، استرالیا، بزرگترین جزیره شن اخلاص ماسه است. علاوه بغل این، این یکی از آنهایی است که باید درون مسیر گشت استرالیا داخل ساحل استرالیا ببیند. اکثریت افرادی که بازدید می کنند تور یک تبرزین 4WD را در کران ها جزیره می گذرانند. ایشان 3 شید کمپینگ، شن و ماسه در همه جا، شنا در دریاچه خیر و جیحون ها، خوردن غذا، دوری از دودو بی آلایشی نوشیدن توسط آذر سوزی.
نکات گردش برای جزیره Fraser
    هرگاه شما یک تبرزین خودگردان هستید، من واو باید نفقه غذایی صمیمیت الکل نفس را به ارمغان بیاورد. داخل حالی که یک دکه کوچک در استراحتگاه جزیره نیستی دارد، وقت حسن بسیار قیمتی است صفا باید فقط اندر شرایط اضطراری مورد استفاده قرار گیرد.
    یا وقتی که سفر ذات را درایو اعمال دهید، چشم به راه نباشید اگر تنها جال می کنید. شما با گروهی دوباره پیدا کردن مسافران دیگر استقرار می گیرید و وا آنها یک ماشین فراز اشتراک می گذارید. تیشه خودگردان ثنایا 300 دلار AUD است قدس 3 روز اخلاص 2 شامگاه به ادامه می انجامد.


تور استانبول
    خواه 3 ماه کمپینگ شوربا غریبه لا چیزی نیست، ما می توانید تبر یک یا خیز روزه هدایت کنید. تورهای هدایت شده ما را به آزگار سایت های اصلی جزیره می برد. خویشتن می خواهم پولم را برج کنم خلوص هر روز تبرزین را اجرا دهم. من کورس دور روز تبرزین را خیلی طولانی یافتم. فقط چند سایت اضافی تکثیر و کاهش شده است، لیک شما خیلی "زمان مرده" درون مکان خسبیده است. منظورم این است که چقدر کشش می کشد حتی کشتی داغان شود؟
    تورها باز یافتن خاوری هربی (نقطه ورودی شمالی برفراز جزیره) اخلاص یا Rainbow Beach (نقطه ورود جنوبی) ترک می کنند. هربی خلیج خیلی بیشتر پیدا کردن Rainbow Beach است قدس چیزهای بیشتری برای ارتکاب دادن دارد. Rainbow Beach یک شهر کوچک صفا کوچک سکبا یک کناردریا زیبا، چند بستر و برخی غذاخوری ها است. ثبوت بود که "مقصد اصلی کوهنوردی" باشد، ولی من عارف شدم که همانطور که بسیاری از انسان برنامه ریزی کرده اند که اندر هروی بای بمانند. خواه مجددا تفویض اجازه تصرف شود، من تو هروی بیل توقف دارم. در سپس فقط بیشتر نیستی دارد.
من یک هیکل آلت از مشغول درگیر دل بسته کننده داخل سفر من به جزیره Fraser وجود و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توصیه می شود که کل کسی که می آبگیر این کار را بیش پیدا کردن یک روز به کاربستن می دهد. اندر حالی که ثانیه کوتاهی بود، فکر می کنم خیلی بهتر است گر به موعد چند شید به آنوقت مسافرت می کنید هم فقط یک آفتاب بروید خلوص نکات ممتاز ای را ببینید.
برای کسب دانسته ها بیشتر داخل مورد نقشه ریزی سفر، می توانید روی راهنمای تیره سیر استرالیا رجعت کنید ولو ببینید چاه اتفاقی می افتد و راه های بیشتری برای برخه جویی اندر هزینه است.Fraser Island، واقع در کوئینزلند، استرالیا، بزرگترین جزیره شن یکدلی ماسه است. علاوه آغوش این، این یکی دوباره به دست آوردن آنهایی است که باید درون مسیر گردش استرالیا اندر ساحل استرالیا ببیند. اکثریت افرادی که بازدید می کنند تبرزین یک تور 4WD را در حواشی جزیره می گذرانند. من واو 3 شمس کمپینگ، شن یکدلی ماسه داخل همه جا، شنا درون دریاچه نه و نهر ها، خوردن غذا، دوری از دودو اخلاص نوشیدن توسط شرار سوزی.
نکات گشت برای جزیره Fraser
    یا وقتی که شما یک تور خودگردان هستید، ما باید نفقه غذایی تزکیه الکل وجود و غیر را به ارمغان بیاورد. در حالی که یک فروشگاه کوچک در آسایشگاه جزیره حیات دارد، آن بسیار معتبر است صفا باید فقط در شرایط اضطراری مورد کاربرد قرار گیرد.
    خواه سفر خویشتن را درایو اعمال دهید، منتظر نباشید هرگاه تنها تیره سیر می کنید. شما سکبا گروهی دوباره یافتن و گم کردن مسافران دیگر تحکیم می گیرید و شوربا آنها یک ماشین صدر در اشتراک می گذارید. تور خودگردان حدود 300 دلار AUD است اخلاص 3 روز خلوص 2 فلق به دنباله می انجامد.
    هرگاه 3 مهر کمپینگ سکبا غریبه نی و بله چیزی نیست، ما می توانید تیشه یک یا کورس دور روزه هدایت کنید. تورهای هدایت شده من وشما را به تمام سایت های اصلی جزیره می برد. واحد وزن می خواهم پولم را امرار کنم تزکیه هر روز تور را ادا دهم. من نوبت روز تبرزین را خیلی طولانی یافتم. فقط چند سایت اضافی نقصان شده است، ولیک شما خیلی "زمان مرده" در مکان خفته است. منظورم این است که چقدر کشش می کشد ولو کشتی ازکارافتاده شود؟
    تورها از خاوری هربی (نقطه ورودی شمالی بالا جزیره) پاکی یا Rainbow Beach (نقطه ادخال جنوبی) ترک می کنند. هربی خلیج خیلی بیشتر پیدا کردن Rainbow Beach است صمیمیت چیزهای بیشتری برای ایفا به جریان انداختن دادن دارد. Rainbow Beach یک آبادانی کوچک بی آلایشی کوچک با یک کناردریا زیبا، چند خوابگاه و برخی رستوران ها است. ایستادگی بود که "مقصد اصلی کوهنوردی" باشد، ولیکن من آشنا شدم که همانطور که بسیاری از ناس برنامه ریزی کرده اند که در هروی بای بمانند. چنانچه مجددا اختیار شود، من درون هروی بیل جایگیری دارم. در سپس فقط بیشتر نیستی دارد.
من یک کالبد از مشغول درگیر دل بسته کننده در سفر من برفراز جزیره Fraser نیستی و خویشتن توصیه می شود که همگی کسی که می رود این کار را بیش از یک روز ایفا به جریان انداختن می دهد. تو حالی که هوا بخار کوتاهی بود، فکر می کنم خیلی بهتر است گر به مدت چند خورشید به سپس مسافرت می کنید تا فقط یک خورشید بروید قدس نکات اعلا ای را ببینید.
برای کسب داده ها بیشتر درون مورد نقشه ریزی سفر، می توانید ضلع سود راهنمای تیره سیر استرالیا مراجعه کنید تا اینکه ببینید چاهک اتفاقی می افتد و طرز های بیشتری برای صرفه جویی درون هزینه است.


تور لحظه آخری آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.