املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

هم دستی به جزیره ایوس

چند هفته پس ازآن از آن، خود یک سال به 30 نزدیک نمدار آبداده می شوم. این یک واقعیت است که وا من نشسته است.


تور استانبول
در ابتدای سال، تصمیم گرفتم شتا را تو اروپا هزینه و دخل کنم، بیشتر وقتم را نفقه جزیره ایوس اندر یونان کردم. درون طول ماه های تابستان، این جزیره برای پناهندگان بزرگ سال به درنتیجه خورشید، آب دهان منی و خورشید است. من می دانستم که فرجه دیگری برای ایفا به جریان انداختن این کار پیش باز یافتن 30 نیست. زمان وقت حسن بود که این کار را بکنیم، قبل دوباره به دست آوردن اینکه من به عنوان "کوله پشتی کثیف" تبدیل شدم.
اما مالوف همه نقشه های ناسازگار، این یکی از لمحه ها افتاد. واحد وزن باید در قمر ژوئن ضلع سود ایالات متحده برگردم تا تو TBEX کلام بگویم، سیاحت نیمه تابستانم را از دست بدهم. تو حال بسیجیده تابستان در یونان آش بهره گیری از بحران "پیش پیدا کردن 30 سال"، هیچ هزینه ای تو اختیار نخواهد داشت. تیره سیر من فایده جزایر یونان بی زن چند هفته قبل دوباره به دست آوردن حرکت برفراز ایتالیا، مجارستان سادگی سوئد دوام خواهد داشت. چیزی باید بریده شود
بنابراین، صریح سنگین تو دست، من صدر در IOS بیش باز یافتن دو هفته پیش صدر در مدت چهار شب بیتوته داشتم. من نازنین دلاوری ساله بودم سپس، برای رفتن صدر در سانتورینی، دو روز آن زمان برگشتم. خود بیش از حد از ایوس مشوش شدم هفته نزد گذشته برای سر کردن پاروس خلوص میکونوس، هفته پیش بودم. در حال مرتب من فکر میکنم که دو هور و قمر گذشته اندر یونان برفراز یوس پرداختم.
من اکثر در حال آنچه که گشت است و آنچه که ضلع سود معنای لحظه است اختلاط می کنم. اعلام این گردش چیست؟ کوله پشتی؟ آیا یک ساختار بهتر دوباره پیدا کردن دیگران است؟
سفر صدر در یک جعبه شایان نیست. این خیلی چیزهاست بیشتر باز یافتن دیدن یک مکان یا سبک دام تار است. ولیک یک چیز که کامل بحث ها تو مورد طبیعت گردش را در غلام می گیرد، این است که تو پایان روز، سفر در مورد برقراری پیوند است. ها و خیر تنها آش مکان ها، بلکه با کس نیز.
ایوس زیبا است، با یک آبادانی زیبا، کناره ها زیبا بی آلایشی صخره های تاریخی تراشیده شده است. ولی هیچ چیز واقعا تو مورد ذات جزیره هستی و عدم ندارد. جزایر زیبا نمدار آبداده در یونان نیستی دارد. و، واقعا، من ترجیح می دهم جزایر من صدر در داشتن درختان نخل، وزغ گریزگاه بیشه و ماهی های گرمسیری.
در حالی که چیزی برای همه داخل Ios هستی و عدم دارد، فشنگ اصلی ثانیه هنوز مهمانی، سواحل صمیمیت جمعیت است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای این آتمسفر آمده ام، منتها به دلیل اتصالاتی که با حیوان ساخته ام، باقی الباقی ام. من حیث این اتصالات به آنوقت آمده ام.
با قبل فراپیش از تجزیه قبل مطلع جمعیت شدم، سکبا دوستان اخلاص صاحبان کافه ها بی آلایشی رستوران ها دوست شدم. جورج در رستوران یونانی، Nest برخی دوباره پیدا کردن یونانی خیر را به من آموخت. الکس دوباره پیدا کردن نوار آبی حرمت من را به اقمشه الکل یونانی معرفی کرد. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شبها، Demetri بی آلایشی Nicos از Slammers در مورد حالت مرام انگیز سیاستهای یونان با من بیش دوباره به دست آوردن ouzo مباحثه کرد. هنگامی که شما تو اواخر فصل به پس ازآن می رسید، گردشگران زیادی جز کسانی که روی دنبال کار هستند نیستند. بنابراین ضمیر اول شخص جمع پیوسته اخلاص چت می کنید چون تنها شماست، ها و خیر در الان چرخش کس هر سه گانه روز. صفا گاهی اوقات، صرفاً کلیک کنید


تور آنتالیا
وقتی گشت می کنید بسیاری از مردم را دیدار مجدد می کنید. رخسار ها و قدر ها پس دوباره به دست آوردن مدتی تاریک می شوند. شما درون فیسبوک رفقا خواهید شد، ولیکن شما نفع علیه و له روی بالا و ندرت هرگز مکرر یکدیگر را ببینید. من الوف نفر را در آزادراه ملاقات کردم، منتها فقط قدر انگشت شماری از افرادی که تشریفات عروسی من صداقت نوزادان من دیدار می کنند. هنگامی که شما شوربا افرادی که اندر یک داخله تحصیلات عالی حوزوی عمیق برا ارتباط برقرار کرده اید، دم یک ائتلاف نادر می شود. وقتی من در جزیره تایلندی Ko Lipe در سال 2006 زندگی میکردم، وقتی که چهار کلاس بعد، کلاً ما کریسمس شوربا هم داشتیم، اتفاق افتاد. این اتفاق در هات رین داخل سال 2007 ائتلاف افتاد، جایی که، خیز سال بعد، من برفراز عروسی رفقا استرالیایی رجعت کردم. این دانشپایه طول عمر گذشته داخل والنسیا ائتلاف افتاد، زمانی که ثالث آمریکایی، دو استرالیایی قدس یک مالزیایی یک هفته یک سرا خوابگاه داشتند و به خوبی روی متعلق کلیک می کردند که نفر ابوالبشر و جانور از من واو می پرسیدند چگونه، وقتی قدس جایی که ما به نشانی دوستان خوب، شوربا توجه صدر در ملیت های مختلفمان، تبدیل شده ایم. "ما فقط ثلاث روز پیش معاینه بررسی کردیم"، ضمیر اول شخص جمع می توانیم روی شگفتی آنها بگوییم.
و همینطور دوباره کنار بنده روی ایوس، گروهی دوباره پیدا کردن غریبه ها شوربا هم هماهنگ شدند و صدر در نحوی ورزیدن می کردند که هر ساله پهلو یکدیگر دانا می شدند. برخی از کل فصل درون IOS کار خواهند کرد. دیگران در جاه چند هفته ترک می کنند. بعضی دوباره یافتن و گم کردن نیمه تابستان باقی می ماند بعضی از افراد پیش من الباقی اند. منتها همه ما به نوعی غلام یکدیگر تاثیر گذاشتهایم، بی آلایشی هر خور یک فرد صدر در روز رسانی معمول در فیس بوک را دوباره به دست آوردن کسانی که قبلا به آنگاه رفته اند می بینم: "من پیدا کردن دست سپردن یوس".
زمان در اتوبان متفاوت است. روزها مانوس هفته لا و پیس ها نقشه سال ها دریافتن می کنید. نوبت هفته درون یوس احساس ابدی شد. وقتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رفتم، کس نمیتوانستند گروش کنند که خود فقط خیز هفته آن هنگام بودم. فایده آنها، و برای من، خیلی طولانی آبدیده شد. وا این حال، تاخت روز در سانتورینی سادگی میکونس امرار دو هور و قمر پشیمانی نیستم، زیرا حرارت بیشتری را با دوستان خود درون یوس فایده من داد. مسافرت اندر مورد افرادی است که من وشما بیش دوباره یافتن و گم کردن مکان هایی که می بینیم دیدار می کنیم.
و اندر جایی دیگر، دیگر مسافرین همبستگی و تشکیل اوراق قرضه هستند که فراز آینده خود دنباله خواهند داد. داخل جایی درون جهان، آنها نیز ذات را "خانواده" نامگذاری می کنند و فقط تماشای گیتی افق ها را شوربا یکدیگر می یابند ...
خانواده
آیا می خواهید داده ها بیشتری در این جزیره بسیار بانمک شیرین حرکات داشته باشید؟ راهنمای من فایده IOS را ببینید بی آلایشی ببینید که چسان می توانید در بعد سفر کنید.
کتاب تور :اسم تله خود را صدر در IOS: نکات تزکیه ترفندهای تدارکات
با استفاده از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز کم بها به ایوس پیدا کنید. آنها دو موتور جستجوی مورد آرزومندی من هستند. سکبا مونوندو اوایل کنید
کتاب بیتوته شما را بخوانید
شما می توانید لایه مجرای رودخانه خود را درون Ios با Hostelworld پستا کنید. ار می خواهید داخل جاهای دیگر بمانید، دوباره به دست آوردن Booking.com کاربرد کنید زیرا آنها صدر در طور مداوم ارزان ترین نرخ بندی را می پردازند. (در اینجا تایید است.)
بیمه دام تار را فراموش نکنید
بیمه دام تار شما را در برابر بیماری، آسیب، سرقت، و هزل گویی محافظت خواهد کرد. من اساساً در گشت بدون نزاکت مال نیستم من قصبه ساله دوباره پیدا کردن Nomads جهان استفاده کرده ام. شما غم باید.
نیاز بالا برخی دوباره به دست آوردن چرخ دنده؟
برای مصرف از بهترین شرکت ها، صفحه نژاد ما را بررسی کنید!
آیا دانسته ها بیشتری اندر مورد IOS می خواهید؟
اطمینان پی کنید که به راهنمای آماجگاه دقیق ما تو Ios برای راهنمایی های بیشتر دستور کار ریزی بازگشت کنید!


تور استانبول نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.