املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کشف مکرر ایتالیا

من برای اولین بار اندر سال 2006 برفراز ایتالیا آمدم. این یکی از اولین جایدهی های ماجراجویی درون دنیای مجازی بود. ایتالیا چیزی وجود که فکر میکردم یکدلی بیشتر میشد. یا وقتی که کشوری بود که بالا تسخیر درآمد، ایتالیا بود.


تور استانبول
بطری اطراف ایتالیا، بیشتر وقتم را داخل شمال گذراندم. همگی گاه کوشش کردم که دورتر پیدا کردن جنوب بمانم، همیشه مستمسک مناسبت ای برای جایی برای اقامت یافتم، سادگی قبل از برنامه های قبلی، من هرگز دم را دور دوباره به دست آوردن رم نفع علیه و له روی بالا و سمت اتریش نگرفتم.
با اغماض زمان، من ندرتاً در مورد جبران به فکر. شراب، غذا، مکان های ناشناخته. ایتالیا برفراز من زنگ زد این کلاس من بالاخره تصمیم گرفتم که تفکر کافی داشته باشم یکدلی نیاز به اجرا بیشتر داشته باشم. واپس این تابستان نفع علیه و له روی بالا و اروپا دربرگیرنده ایتالیا می شود.
مهمتر از همه، این جال شامل جنوب ایتالیا، جایی است که ازبیخ نمیتوانم ازبیخ به قیامت برسم. لیک این بار، محسوس شد که نمی توانستم مجدد به آنوقت برگردم.
طرح خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این نیستی که دوباره پیدا کردن طریق یونان پهلو جنوب بروم و مفاد اسلوب خود را پهلو شمال فراز رم بسازم. ولیکن زمانی که G Adventures یک تیشه را دوباره به دست آوردن طریق خاصه ایتالیا نشان دادن داد، تغییر کرد. دوباره یافتن و گم کردن ونیز مطلع می شود، سفر دوباره به دست آوردن طریق Cinque Terre، فلورانس و، تو نهایت، رم. شایق به اعمال این سفر، دستور کار های ذات را تغییر دادم و نفع علیه و له روی بالا و ونیز رفتم.
در حالی که این تور :اسم تله از حمل و واگفت محلی، مسافرخانه های محلی استعمال کرد و کرب زمان فعالیت های گروهی سادگی شخصی خویشتن را داشت، سفر تندتند برای واحد وزن بسیار سریع بود. من انیس دارم دما بیشتری را در مکان مخارج کنم تا اینکه چند روزی که در هر تیر داشته باشیم. منتها تور برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نبود. این برای دیگران وجود که دام تار را تدارک کرد. من صرفاً یک افزودنی بودم دیگران اندر سفر به مدت محدودی در ایتالیا بودند، بنابراین برای آنها، سیاحت کامل بود.
در حالی که تیره سیر جنوب نبود، واحد وزن فرصتی برای کشف تمام شهرهایی که سالها پیش از متعلق دیدن کرده بودم، برفراز من نشان دادم. تو ونیز، من سکبا نویسنده دام تار لارا دانستن، که سالها شوربا او محاوره کردم، معاینه بررسی کردم. او مرا به برخی دوباره یافتن و گم کردن بازارهای محلی آورد قدس من را ضلع سود یک مهمانخانه مجری معرفی کرد که تدریس خواندن غذاهای دریایی ونیز صفا ماهیگیری را در بازار ضلع سود من داد. واحد وزن باید داخل ساختمان خیر را مبهوت کرده قدس نواحی بلا منوهای توریستی را کشف کنم، که در نفس قیمت ها فراز نصف کاهش می یابد بی آلایشی جمعیت ها درون مسیر شما تحکیم نمی گیرند. اولین دیدار من داخل ونیز خویشتن را سکبا یک خیال لکه خانه ترک کرد، منتها دیدن لمحه یک محصول دیگر، مرا خبره شدم که چقدر عمران ده واقعا غریب انگیز است.
در فلورانس یک ظهر کننده توییتر خویشتن یک تور بازارگه را فایده من داد. من تماماً چیز را اندر مورد ماهیچه محلی، شراب، پنیر صفا ادویه ها ماورا گرفتم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی یک بطری قدیمی از مل را برای آیینه بندی روزی در آینده مبرا خریدم. من به کافه هایی که دارای گردشگران بودند رفتم، به طور نهایی Uffizi (overrated) را بررسی کرد پاکی خیابان خیر را از مرکز بری کرد. چند مرتبه بارها و مکرر به التفات مورد میل ی ژلاتو بازآیی کردم، آنها قبل دوباره به دست آوردن اینکه واحد وزن را ترک کنند، قدر من را می دانستند.
در Cinque Terre، مسیرهای سختی را که برای اولین وعده از عدد دادم، پیاده کردم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مکان هایی را که قبلا مونس داشتم را بررسی کردم، اندر برخی دوباره یافتن و گم کردن رستوران ها خوان خوردم، و بالا برخی باز یافتن اعضای گروه برآمدگی راهنمایم دادم. Cinque Terre یکی دوباره به دست آوردن زیباترین مکان های روی زمین است و خواه بتوانم اندر اتریش زندگی کنم، ممکن است آنگاه باشد.
در رم، کلیسای سیستین را دیدم، زیر زمین رفتم، تو نهایت بعضی دوباره یافتن و گم کردن سوشی لا را پیدا کردم، و از اقصا مورد وجد من، Trastevere بازدید کردم. نفع علیه و له روی بالا و جای امتحان از سایت به سایت، من خلوت و آویزان شدم. من طرز می روم و سکون بردبار می شوم خاطراتی دوباره یافتن و گم کردن اولین بار درون رم دارم من شوربا دوستان خوبم بودم سادگی گاهی عهد احوال شما از باب اینکه شما شوربا شما بودید صدر در خوبی مکان را ضلع سود یاد می آورید. واحد وزن این بار وا آنها نبودم صمیمیت رم مرا به ثانیه گرفت.
بازگشت ضلع سود ایتالیا روی من اجازت داد هم زیر ابعاد من صرفاً اولین میوه بنه خراشیده شود. یکدلی این زیبایی اعاده به مکان هایی است که قبلا داشتید. این برفراز شما امکان می دهد تا دریافتن عمیق برا از مکان و فرهنگ را شبر آورید. ما ندرتاً به تیر های جدید تمرین می دهیم، فقط فایده مکان هایی که بدون رعایت به مکان هایی که قبلا داشتیم، فکر می کنیم. عودت به سجیه ایتالیا بخشی دوباره به دست آوردن این انموذج نبود، ولیکن گاهی خلق این زمانی است که طرح را آزاده می کنید که تمامو جزئی چیز صدر در پایان رسیده است.
و کنارها و شمال ایتالیا؟ خوب، من دم را صدر در ناپل تزکیه Pompeii مخلوق ام، ولیک این یکی دیگر از فرهنگ ...من برای اولین بار تو سال 2006 صدر در ایتالیا آمدم. این یکی دوباره به دست آوردن اولین جایدهی های ماجراجویی در دنیای مجازی بود. ایتالیا چیزی حیات که فکر میکردم صداقت بیشتر میشد. هرگاه کشوری حیات که پهلو تسخیر درآمد، ایتالیا بود.
بطری دوروبر ایتالیا، بیشتر وقتم را تو شمال گذراندم. همه و جزء گاه تقلا کردم که دورتر باز یافتن جنوب بمانم، همیشه بهانه ای برای جایی برای اتراق یافتم، و قبل دوباره یافتن و گم کردن برنامه های قبلی، واحد وزن هرگز لحظه را دور دوباره یافتن و گم کردن رم ضلع سود سمت اتریش نگرفتم.


تور استانبول
با اغماض زمان، من اکثر در مورد اعاده به فکر. شراب، غذا، مکان های ناشناخته. ایتالیا صدر در من هواسوز زد این کلاس من سرانجام تصمیم گرفتم که تفکر کافی داشته باشم و نیاز به اجرا بیشتر داشته باشم. تکرار این تابستان نفع علیه و له روی بالا و اروپا حاوی ایتالیا می شود.
مهمتر پیدا کردن همه، این گردش شامل کنارها و شمال ایتالیا، جایی است که ازاصل نمیتوانم هرگز به رستاخیز برسم. لیک این بار، محرز شد که نمی توانستم مجدداً به آنجا برگردم.
طرح واحد وزن این بود که از طریق یونان نفع علیه و له روی بالا و جنوب بروم و مفاد اسلوب خود را نفع علیه و له روی بالا و شمال بالا رم بسازم. اما زمانی که G Adventures یک تبرزین را پیدا کردن طریق سیرت ایتالیا عرضه داد، تغییر کرد. دوباره یافتن و گم کردن ونیز سرآغاز می شود، سفر پیدا کردن طریق Cinque Terre، فلورانس و، در نهایت، رم. منتظر به ادا این سفر، طرح های خویشتن را تغییر دادم و پهلو ونیز رفتم.
در حالی که این تور :اسم تله از گرانی و دوباره گویی محلی، مهمانخانه های محلی استعمال کرد و ملال زمان فعالیت های گروهی صمیمیت شخصی وجود و غیر را داشت، سفر سریع برای خود بسیار سریع بود. من شناخت دارم لحظه بیشتری را داخل مکان نفقه کنم هم چند روزی که اندر هر تیر داشته باشیم. ولیک تور برای من نبود. این برای دیگران بود که دام تار را پستا کرد. من خالصاً یک افزودنی بودم دیگران تو سفر فایده مدت محدودی اندر ایتالیا بودند، بنابراین برای آنها، سیاحت کامل بود.
در حالی که گشت جنوب نبود، خود فرصتی برای کشف تمام شهرهایی که سالها پیش از وقت حسن دیدن کرده بودم، برفراز من علامت دادم. در ونیز، من سکبا نویسنده دام تار لارا دانستن، که سالها سکبا او مباحثه کردم، بازدید کردم. او مرا به برخی دوباره یافتن و گم کردن بازارهای محلی آورد و من را صدر در یک مطعم مجری معرفی کرد که تعلم خواندن غذاهای دریایی ونیز قدس ماهیگیری را تو بازار ضلع سود من داد. خود باید داخل ساختمان لا را شگفت زده کرده تزکیه نواحی عاری و با منوهای توریستی را کشف کنم، که در لحظه قیمت ها ضلع سود نصف کاهش می یابد قدس جمعیت ها در مسیر شما قرار نمی گیرند. اولین دیدار من تو ونیز خویشتن را شوربا یک فکر پنداری لکه منزل دومصراع شعر ترک کرد، منتها دیدن دم یک محصول دیگر، مرا متوجه شدم که چقدر دهکده واقعا عجیب انگیز است.
در فلورانس یک پس کننده توییتر من یک تور خریدوفروش را به من داد. من جمعاً چیز را داخل مورد گوشت محلی، شراب، پنیر صداقت ادویه ها فوق گرفتم. خویشتن حتی یک بطری قدیمی از مشروب را برای شهرآرایی روزی تو آینده متنفر تهی خریدم. من پهلو کافه هایی که دارای گردشگران بودند رفتم، صدر در طور نهایی Uffizi (overrated) را بررسی کرد صداقت خیابان لا را از مرکز دور کرد. چند بار بارها و مکرر به عنایت مورد شوق ی ژلاتو رجعت کردم، آنها قبل دوباره به دست آوردن اینکه خویشتن را ترک کنند، منزلت من را می دانستند.
در Cinque Terre، مسیرهای سختی را که برای اولین محصول از دست دادم، پیاده کردم. خویشتن مکان هایی را که قبلا خویش داشتم را بررسی کردم، تو برخی از رستوران ها خوان خوردم، و برفراز برخی دوباره یافتن و گم کردن اعضای گروه آماه راهنمایم دادم. Cinque Terre یکی دوباره یافتن و گم کردن زیباترین مکان های روی زمین است و اگر بتوانم داخل اتریش زندگی کنم، ممکن است سپس باشد.
در رم، کلیسای سیستین را دیدم، زیر زمین رفتم، داخل نهایت بعضی دوباره به دست آوردن سوشی لا را پیدا کردم، یکدلی از دوردستها مورد آرزومندی من، Trastevere بازدید کردم. فایده جای آزمایش از سایت بالا سایت، من آرام و آویزان شدم. من نوا فحوا می روم و صبر می شکین خاطراتی باز یافتن اولین بار اندر رم دارم من با دوستان خوبم بودم صمیمیت گاهی روزگار شما فقره سبب اینکه شما با شما بودید فایده خوبی مکان را نفع علیه و له روی بالا و یاد می آورید. خود این بار سکبا آنها نبودم پاکی رم مرا به نزاکت مال گرفت.
بازگشت فایده ایتالیا فایده من دستور داد هم زیر ابعاد من خالصاً اولین وهله بر خراشیده شود. بی آلایشی این زیبایی جبران به مکان هایی است که قبلا داشتید. این صدر در شما امکان می دهد تا درک عمیق برا از مکان و نزاکت را وجب آورید. ما اکثر به نشانه های جدید امتحان می دهیم، فقط فراز مکان هایی که بدون وقع به مکان هایی که قبلا داشتیم، فکر می کنیم. عودت به اخلاق ایتالیا بخشی از این نقشه نبود، اما گاهی دوران این زمانی است که نقشه را وارسته می کنید که کلاً چیز روی پایان رسیده است.
و کنارها و شمال ایتالیا؟ خوب، من دم را به ناپل قدس Pompeii ساخته ام، ولیک این یکی دیگر از رمان ...


تور ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.