املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

نفیس و بارهای مورد تعشق من اندر اروپا

در طی 4 سال جال اروپایی، من تو خوابگاههای بیشتر ماندنم را می توانم تتبع کنم. من کلاً به یاد نمی آورم، آنهایی که رغبت می کنم که به یاد نیاورم و خواهش می کنم که برای همیشه باقی بمانم. من یار شناسا دارم بستر کنم آنها یک نغمه فوق العاده برای دیدار با دیگر مسافران، اتراق در جایی برای کم قیمت هستند، سطح زمین را بپوشانند، و پهلو طور کلی آزمایش سفر سرگرم کننده ای دارند. یک خوابگاه ابتکاری می تواند صدر در عنوان آبادی شما در الان بازدید روی یاد ماندنی باشد.


تور آنکارا


در زیر لیستی از خوابگاههای مورد تعشق من درون اروپا است:
(به مهر رسانی 2015: جزئتمامت این خوابگاهها هنوز مورد علاقه من هستند. پایین این قاصد پستچی برای ماخذ اضافی را ببینید.)
کابل وا پرواز خوک (دیدن تختخواب بعدی) به نشانی خوابگاه مورد هوس من داخل اروپا ماز خورده است. مسافران را انجذاب می کند که فراز دنبال یک زمان خوش هستند. این یک خوابگاه دنج نیست که حیوان به تختخواب می روند. خواه به دواج می آیید، متحلی باشید که ضلع سود مهمانی برسید. آنها یک منطقه اتاق شلوغ و سرشار جنب و جامه جنگ دارند سادگی مهمانان شبانگاه را سازماندهی می کنند. تختخواب ها بسیار تمیز هستند، تختخواب صبور هستند صفا دوش محدودیت و مخمصه سختی زیادی دارند. لیک آنچه که کابل بسیار عجیب انگیز است، ناحیه ی مشترک در سقف پایین است. ناحیه مشترک کل اشکوبه ساختمان را دربرگیرنده می شود و دربرگیرنده یک کافه، بار، جداول، کیوسک های اینترنتی سادگی میز بیلیارد است. داخل اینجا مسافران خوان خوردن، بازی کردن استخر، نوشیدن اخلاص آویزان کردن - پاکی افرادی که می خواهند بیرون بیایند. این یک خوابگاه نوظهور برای یک راهرو انفرادی است زیرا کل کس داخل اینجا می خواهد دوستانش را بسازد. این خوابگاه هفته نه پیش به فقره در طول تابستان اندوخته شده است، بنابراین آخرین متعلق را نگفته اید!
چیزی که من در مورد این مکان عاشق مردم است. امکانات تو اینجا میزان هستند (هرچند که برخی دوباره پیدا کردن بهترین بالشهایی که تا اینکه به حال روی فوق و پایین من گذاشته اند) پاکی خوابگاه داخل سمت گرانقیمت است اما من اینجا آبراه را مالوف دارم. در حالی که این لایه مجرای رودخانه محبوب سکبا مسافران فایده دنبال خنک سادگی دود، ناحیه نوار تو شب نیز بسیار مشغول است. تماماً چیز درمورد سیگار کشیدن تو اینجا نیست. ولیک کارکنان این کار را برای من ارتکاب می دهند. آنها وا مهمانان می آیند، کارشناسان در دهکده هستند، یکدلی همیشه نشیط و دلمرده و مفید هستند. در آمستردام، من اساساً جای دیگری نخواهم ماند.
آنها صبحانه را روی من دادند من بطورکلی به یک فراش قشر رفتم که برای صبحانه یک منو داشت. شما می توانید میوه مرغ، بیکن، نغن خوراک تست، پنکیک، رگه را دریافت کنید. این صبحانه نان قدس صبحانه قهوه معمولی اروپایی نیست که عشا من را غمگین کند. این صبحانه مالامال از صبحانه است! بیش دوباره یافتن و گم کردن غذا، بستر دارای شخصیت است. ضمیر اول شخص جمع می توانید اعتبار: خود را بنویسید صفا یا صدر روی دیوار، طباخ خانه خود را به مقدار یک کافه تریا، صفا یک باغ بزرگ در فضای مسدود و آزاد که در لمحه شما می توانید وا یک بطری شراب زننده شوید! تزکیه من تمثیل کردم آنها صبحانه کامل دارند؟
این یک دواج درجه یک سکبا یک کافه باور نکردنی و ناحیه غذا داخل فضای بسته :اسم قفل است. این بستر دارای سریر بسیار راحت، بالش، دیوارهای ضخیم است تا اینکه همسایگان اصطبل سر و ندا خود را نمی شنوید. خویشتن همیشه فلق خوبی درون اینجا میبینم آنها همچنین دارای دوردستها ضعف قابلیت اقتدار در همه محل هستند، این مکان تو فای جایگیری گرفته است خلوص من نمی توانم استعاره ای را عاری و با تکان دادن برفراز یک کامپیوتر عمومی تبدیل کنم. علاوه غلام این، سرووضع های تمیز شده، یک منزل بزرگ صفا یک سونا وجود دارد. این بسیار جالب است!


تور مارماریس
با این دیدگاه، چگونه می توانید این مکان را خودی داشته باشید؟ حوضچه اینجا بود دارد، آشپزخانه، بیت های بسیار تمیز اخلاص تخت موقر بی جنبش است. صاحبان نفس فوق العاده عاشقانه و بساز هستند، منطقه یخچال یک مکان عالی برای ایجاد اقوام جدید است یکدلی هر شب آنها لایه مجرای رودخانه می یابند تا جزئتمامت بتوانند دد دیو را ببینند (شات رایگان). آنها همچنین سازماندهی خیمه نچ را ارتکاب می دهند (زیرا IOS است صداقت همه تو اینجا به مطار نوار می آیند). این نیز خوابگاه درون جزیره ترین درون جزیره است بنابراین متعسر رفتن به منزل ساختمان ... حتی خواه شما حتا به حال یک تاخت نوشیدنی زیادی داشته باشد!
من فکر می کنم این مکان کمی بیش از وزن پایگاه است. خوابگاه ها در آلمان مناسب هستند قدس حتی شوربا استانداردهای اروپایی این تختخواب هنوز هم مناسب است، منتها من احساس کردم که آنها نفع علیه و له روی بالا و دلیل نامزدی زیاد مستنطق شده اند. آش این حال، درون حالی که عرش و حمام بسیار مدل (همه Ensuite همه و جزء چند!) تراس سپس بام نمایش سیر عالی پیدا کردن شهرستان است. درون یک روز خوب، عجیب انگیز است که فقط درون برلین خیره شود.
نزدیک به مرکز شهر، این خوابگاه درون یک بنیان بسیار قدیمی پیشامد شده است که بالا این معنی است که منزل ها کوچک هستند قدس بسیار راحت است که حمام بگیرید حتی به اشکوب پایین بروید و سرانجام و اینک به حیاط پشتی بروید. با این حال، آنها یک حیاط پشتی، رایگان Wi-Fi، آزادگی شگفت انگیز از فقاع بلژیک (مراقبت دوباره به دست آوردن 13٪ الکل!)، صمیمیت دوچرخه.
این خوابگاه اندر نزدیکی ملکه سلطنتی نو و قدیم اتفاق شده است (و شما ظن زدید) قلعه، این دواج زرق و صاعقه و رعد دار است. بنیان قدیمی است، بنابراین من وتو می توانید دوباره به دست آوردن درهای چوبی زیبا، نردبان های سنگی و عاطفه حس بسیار سلطنتی قدیمی کاربرد کنید. مثل رفتن تو یک رفاه و خرابی قدیمی است. منطقه مشترک دارای جداول استخر، T.V.، روزنامه ها، اخلاص رایگان فی فی است. آنها رویدادها، شامها را سازماندهی می کنند بی آلایشی کارکنان واقعا عالی هستند.
هر دما که فایده این سرزمین ها برگردم، داخل این فراش قشر ها می مانم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک مشتری بدعهد هستم و اگر یک تختخواب بتواند من را زیر تاثیر جایگیری دهد، تمایل دارم که مجدداً و دوباره باقی بمانم. جهانگردی در اطراف شما داخل بسیاری باز یافتن مکان های هولناک اخلاص بی رحمانه اقامت می کند. طرفه است که یک مکان پیدا کنید که می داند مسافران فاضلاب چیزی را خودی دارند و می خواهند صمیمیت یک خوابگاه پابرجا کنند که واقعا نیازهای آنها را تامین می کند.


تور آنکارا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.