املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

در حالا بازدید دوباره پیدا کردن پومپی

وقتی که بالندگی کردم، می خواستم یک دیرینه شناس باشم. من تاریخ را مونس داشتم خلوص فکر کشف پرستشگاهها و مرقد در بک ها مرا هیجان زده کرد. من کتابت فرا کتاب های تاریخ یونانی سادگی رومی را نظارت کردم و مقال هایی با عالم تاریخم دارم، حتی 13 ساله. پهلو طور خلاصه، خویشتن یک جادوگر بزرگ از عدد کشیدن بودم. به نشانی یک گیک بزرگ تاریخ، بازدید دوباره پیدا کردن Pompeii، دهکده ویران شده مداخله کوه Vesuvius در 79 AD، همیشه داخل لیست من از چیزهایی که باید ادا شود اوج است. خاکستر نقصان خفت کرد و صدر در سرعت لحظه را نفع علیه و له روی بالا و عنوان دهات حفظ کرد. این مکان داخل زمان منجمد است.


تور استانبول
این سال، خویشتن بالاخره نفس را دیدم. من دنیا سفر کرده ابو و بسیاری از دربدر چپاول های تحیر انگیز دیده ام، اما این یکی دوباره به دست آوردن بهترین هاست. عمارت ساخت ها، نقاشی های دیواری، خیابان ها، گلدان ها، اجسام - کلاً چیز روی خوبی حفظ می شود. و حتی گر فقدان نگهداری نفس باعث تلفات این سایت شده است، خویشتن هنوز هم نزاکت مال را مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده جالب برای صرف کردن مهر است. بی زن امید من این است که نیکبختی ایتالیا اقدامات خود را سکبا هم ایفا به جریان انداختن دهد تا این سایت را نیست کند.
واقع اندر نزدیکی ناپل ایتالیا، Pompeii راستا می کشد یک شمس کامل برای دیدن. ار واقعا میخواهید درونی ایندیانا جونز را تحسین کنید و باز یافتن هر ساختمان در اینجا بازدید کنید، یک نیمه اضافی را برنامه ریزی کنید. من تو روز کامل خودم را دیدم، منتها حتی بیشتر باز یافتن آنکه من دوباره یافتن و گم کردن دست رفته بودم. وا توجه نفع علیه و له روی بالا و این مبحث ملودی اصلی چه باید بکنید، مخصوصا ار روز دوم نمیتوانید برگردید؟ داخل اینجا برخی دوباره به دست آوردن نکات ممتاز Pompeii:
فاحشهخانه یک خانه کوچک سکبا تخت سنگ و گستره احمق هایی از اقدامات مشتریان می تواند برای پرداخت. این فیلم قدیمی است و یکی دوباره یافتن و گم کردن پرطرفدارترین خانه ها داخل همه Pompeii است. (احتمالا کرب همین اکنون هم هست!)
در نزدیکی ____________صفه سالن گفتمان، این حمام فوق العاده خوب به خاطرسپردن شده است، یکدلی شما حتی می توانید در درون دیوار زیرچشمی نظاره کنید حتی ببینید که چگونه حمام را حاره می کنند.
این مکان داخل خارج پیدا کردن منطقه اصلی حادث :اسم تازه شده است، من این مکان را شناخت داشتم زیرا نقاشی های دیواری معمولی به خوبی به خاطرسپردن شده و رنگ طرفه العین بسیار عالی بود. دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که کمی پیاده روی است، بسیاری از اشخاص هم در اینجا نبودند.
مکان پرجمعیت درون پومپی، این سندیکا درست تو نزدیکی قاپو اصلی است. این مرکز اصلی زندگی تو پومپه بود و همچنین ضمیر اول شخص جمع می توانید ببینید که رد آنها یافت می شود.
یکی دیگر دوباره پیدا کردن حمام حفظ شده، این یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین اندر پومپای است، دارای یک بیت بزرگتر پاکی جمعیت بسیار کمتر است. من وایشان همچنین می توانید برخی از بدن نگهداری شده را ببینید.
یک خانه زیبا سکبا یک اتاق بزرگ پشت، نقاشی های تحیر انگیز صداقت یک مبدا زیبا موزاییک. من وایشان حتی می توانید آشکوب شیب منزل دومصراع شعر مورد استعمال برای علاوه آوری آب باران را ببینید.
این بزرگترین منزل ساختمان در Pompeii است قدس نام آن از مجسمه تو حیاط جلویی است. یک حیاط مسن تر و کهتر در پشت نیستی دارد که ضمیر اول شخص جمع همچنین می توانید یک موزاییک بسیار دقیق از صحنه آویز پیدا کنید.


تور مارماریس
این وحشی قدیمی که تو پشت Pompeii وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، کست های ناس را حفظ کرده است که از آبادانی خارج شده اند. درون اینجا یک باغ فوق العاده بود دارد.
مکان دیگری که از جمعیت بالا دور است، این خانه دارای نقاشی پرنقش ونوس الهه است. درون اینجا نیز چند عقار وجود دارد و عکس ای دقیق پیدا کردن مریخ.
این آمفی تئاتر مبصر بزرگ تر جایی است که آنها بازی های باستانی را که آنها را سرگرم می کردند، برگزار کردند. این یک مکان صبر است که در پیرامون حرکت کند صمیمیت موقعیت خود را تو انتهای پمپیا فراز دست بیاورد، اندازه کمی از دد دیو آنجا را می بینید، مخصوصا تو صبح پگاه یا بعدازظهر بعد از ظهر.
درست تو کنار آمفی تئاتر، "کاخ بزرگ" یک پارک ورزش و محل برگزاری طایفه های جوانان بود. این نیز یک مکان عالی برای گریز از جمعیت است.
یکی باز یافتن قدیمی ترین آپارتمان های پومپای، این احیانا بیشتر دوباره به دست آوردن یک موطن بود. یک باغ کوچک درون پشت وجود دارد، نقاشی دیوانه رب النوع و حتی یک فروشگاه سفره کوچک داخل جلو.
صدها شالوده برای دیدن و متزلزل شدن در پومپی حیات دارد. تنها آنهایی که برتر هستند حین زیادی را استفاده خواهند کرد. این صرفاً سایت های مورد هوس من هستند - کل دو محبوب و کمتر جانانه هستند، ولیکن همه قشنگ هستند.
    برای تعطیلات بپا باشید تماماً جاذبه ها مقفل و باز محدود نیست چون آنها می گویند که هستند. خود تعدادی دوباره یافتن و گم کردن مکان هایی را که شما تحکیم بود قادر به بسته شدن پیدا کنید پیدا کردم. آنها حتی یک وهله بر هم سپرده اند که خود به حوالی نگاه می کنم.
    عنفوان در پشت. برای جلوگیری پیدا کردن جمعیت، پیدا کردن دورترین معابد بالا سمت جلو حرکت کنید. اکثریت مردم به مرکز Pompeii میروند، یکدلی شما می توانید باز یافتن منطقه اصلی زمانی که جمعیت تو اواخر سرانجام و اینک از خلف رفته اند.
    راهنمای صوتی را اجرا ندهید. تورهای صوتی را برای 10 یورو خریدم و ثانیه را تبذیر دادم. کتاب سبکبار آنها روی شما شامل داده ها کافی می باشد. راهنمای صوتی خیلی بیشتر توضیح نمی دهد
 زمان محدود؟ یک تیشه هدایت کنید داخل حالی که درون حال مفاد اسلوب رفتن بودم، فایده تعدادی از تورهای هدایت گوش عالی گورخر دادم و آش دانش خود تحت تاثیر تثبیت گرفتم. فایده علاوه، من شناسنده دارم بتوانم باز یافتن سؤالاتی که می توانند چیزهای بیشتری را توضیح دهند استخبار کنند. تورهای هدایت شده بالا سادگی من وآنها و آنها را فراز نکات برجسته می اندازند، غیراز اینکه یک جال شخصی اجرا دهید.
     آوردن محلول ذوب خوی بزاق زیادی در دنباله تابستان، لمحه سوزانده می شود. برای جلوگیری دوباره به دست آوردن سوزاندن، پایه زیادی از عصیر حل و برخی پیدا کردن کرم های ضد خور را بردارید.
در طرفه العین زمان من سرانجام و اینک بودم، من برفراز سختی برون Pompeii خراشیده شد، صداقت من طولانی روز را مشحون کرده بودم! یک شمس من عارف دارم برفراز عقب برگردم اخلاص از کامل ساختمانهایی که پیدا کردن دست داده بابا بازدید کنم. اما سرانجام و اینک دوباره، خویشتن یک مکتب تاریخی هستم صداقت می توانم روزها را درون میان آوار ها مصرف کنم. خواه زندگی و طرفه العین کشیدن را انموذج من نکنی، یک مهر برای دیدن مهمترین ها، کافی است. اطمینان پی کنید که باز یافتن مرکز روستا دور شوید تا بعضی دوباره به دست آوردن سایتهای متمایز شده سادگی کم جمعیت را ببینید. توان زدن داخل میان ویرانه نه یک درک عجیب قدس غریب ولیک زیبا است.


تور آنتالیا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.