املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کوله پشتی گیاهی

مسافرت سکبا محدودیت های غذایی می تواند چالش برانگیز باشد، ولی نباید جلوگیری کننده از دیدن جهان شود - حتی درون بودجه ی کوله پشتی. آکیلا مک کانل، قدوه بلاگر یکدلی مسافرتی غذا، یک زندگی گیاهخواری بوده است. اندر این برید مهمان، Akila راهنمایی های غیر مد و توصیه های عملی برای جال به دنیا به عنوان یک کوهنورد گیاهی نمایش می دهد.


تور لحظه آخری آنکارا


وقتی به دد دیو میگوییم که ما اندر سراسر دنیا سفر می کنیم، اولین پرسش من این است: "اا، چگونه می خورید؟"
من یک گیاهخوار مطرح شدم که دوباره یافتن و گم کردن گیاهخوارگی من دوباره پیدا کردن طریق کالج داخل جنوب (سرزمین سبزیجات جوشانده شده با ژامبون) لبالب شده هستی و عدم و حیث سفر دنیای من واو تغییر نکرده بود. تو عین حال خوردن غذا یکی دوباره پیدا کردن دلایل اصلی جال ما است، بنابراین یک سال دوباره پیدا کردن سالادهای مجروح کننده یکدلی راحتی مغازه های سپرده بندی شده خوان نمی خورد. معرفت دانایی خوب این است که پس باز یافتن هشت پیس در جاده، خود هنوز دریغ یک کوهنورد خوش نجم اقبال گیاهخواری هستم، برای این که من این چهار زیور آیین را دنبال می کنم:
زبان محلی را بیاموزید. بسیاری از تعبیر ها برندگی طرف ای دارند که صدر در معنای "گیاهخواری" است، لیک من اغلب ثانیه را یافتم که زبان مورد کاربرد قرار نمی گیرد. به آدرس مثال، ما تو حال مهیا در ژاپن هستیم، جایی که "بژتاریان" ضلع سود معنای "گیاهخواری" است، لیک به سیر می عده بسیاری از انسان خالی از نظر ظاهر شده اند، زیرا دد دیو ژاپنی از این واژه استفاده نمی کنند. دوباره پیدا کردن سوی دیگر، اگر من باز یافتن غذاهای "yasai" بخواهم، آنها نوبت های غذایی مبتنی پهلو سبزیجات را نمودن می دهند.
"گیاهخواری" نیز برفراز معنای مختلف در کشورهای نوع به نوع و همگون است. در تایلند، شرح حال گزارش گیاهخواری نیز می تواند فراز معنی ذخایر ماهیانه باشد. چنانچه شما می گویید "jai ka"، مطعم شما ثمره های غذایی گیاهخواری بودایی را که جامع محصولات گوشتی یا پیاز یا سیر نمی شود، ارائه می دهد.
مقداری تحقیق کن. HappyCow.net حاوی لیست کافه های گیاهخواری درون سراسر جهان است صفا بیشتر کتابهای راهنمای کتاب تعرفه گیاهی را نمودن می دهند. من ضلع سود شدت توصیه می کنم پیدا کردن افراد محلی که به زبان انگلیسی گفتار می کنند برای تقاضا توصیه ها. داخل فلورانس، مالک هتل من وتو پیشنهاد La Cipolla Rossa، یک بار که تو غذاهای مبدع و ویرانگر ایتالیایی تخصصی بود. شوهر من یک استیک کاملا باتجربه شده را خوردند، داخل حالی که یک غذای گیاهخواری خوشگل که شامل سبزیجات تزکیه پنیر کبابی نیستی خدمت کردم.
علاوه بر جستجو برای رستوران های خاص، تحقیق در مورد چیرگی های محلی. تقریبا تو هر کشور، در برخی پیدا کردن محصولات گیاهی، مالوف توفو صمیمیت tsukemono (ترشی سبزیجات) درون ژاپن، amarillos (پیتزای آتش فام شده) داخل پورتوریکو، gazpacho تو اسپانیا، خلوص bibimbap (یک شجر برنج، سبزیجات و بذر مرغ) درون کره مطلع و تازه کار است. اندر عین حال، داخل کشورهای خاص، غذاهای گیاهی، محصولات گوشتی "مخفی" دارند؛ برای مثال، بیشتر اجازه العمل های تایلندی پاکی کامبوج وا سس ماهی خلق شده است، بنابراین مهم است که حین سفارش این غذاها رب ماهی را محسوس نکنید.


بلیط استانبول ارزان


مایل باشید حرکت کنید صدر خلاف رستوران های وا کیفیت حاصل که می توانند کارکنان اصطلاح انگلیسی و کیل زیادی دوباره به دست آوردن گزینه نچ را درون اختیار داشته باشند، رستوران های مادری سادگی پاپ که با پشتوانه های مسافرتی سرکشی می کنند، ممکن است مواد لازم برای غذا نوش کردن غذاهای گیاهی نداشته باشند. اگر وا کارمندان آرام کنید، آنها نمیتوانند کاری ادا دهند، باز یافتن مشکلات آنها تشکر کنید و پهلو رستوران دیگری بروید. وافراً و به ندرت شما ممکن است غذا عاری و با گوشت طعام بخورید، اما نزاکت مال را با یک نوبت مبتنی صدر حیوانات پخته شده صدر در سادگی صدر در دلیل miscommunication.
لوازم پشتیبان را مشروب فروشی کن. درون آخرین شب جایدهی ما در استرالیا، من یک سیب زمینی کاردان شده پاکی چیپس سیب زمینی را برای شام ارائه دادم صمیمیت بقیه گروه خوردند پرنده کبابی صفا سیب زمینی ماهر شده. من ازدیاد کردم که نوشیدنی کربوهیدرات سنگین وا مخلوط پشتیبان من دوباره به دست آوردن میله granola. همیشه سبدهای یومیه غذاهای میان وعده مخدوش را که تو شهرهای مسن تر و کهتر بازسازی می کنیم، همیشه توشه می کنیم. پیدا کردن محصولات گیاهی تو شهرهای مسن تر و کهتر معمولا سهل میسر بی رنج است: میله های گرانولا، ممزوج پیاز، آجیل خیر و ودیعه درستکاری های میوه خشک اندر سوپر مارکت ها صفا فروشگاه های فارغ بال آهسته در توانایی هستند. اندر شهرهای کوچکی که تولید ودیعه درستکاری بندی ممکن است بالا آسانی درون دسترس نباشد، ما بازارهای برزن را برای میوه ها اخلاص سبزیجات ابداعی خالی می کنیم.
من اقرار می کنم که یافتن گزینه هایی برای من وابستگی به شوهر همهجانبه من کمی مشکل خیس است. شوربا این هستی و عدم شما همیشه می توانید صرف غذایی گیاهی را تو صورت نوآورانه فکر کنید. اندر ایتالیا، اکثراً دوره های سرآغاز یا primi piatti غذاهای پاستای گیاهی هستند، بنابراین من اکثراً به دو دوره اول، نه یک دوره مطلع و یک دنباله اطراف اصلی، رخصت دادم. گرچه اکثر ثمر های غذایی ایرلندی مشتمل نوعی ماهیچه گاو، سوپ بی آلایشی سیب زمینی ماهر شده تقریبا در هر میخانه پرستاری می کنند. درون ژاپن، یک جامعه نهان شده غذاهای دریایی، بیشتر معبدها بودایی بی آلایشی شینتو، غذای گیاهی را شوربا قیمت کم ارزش برای ناهار عرضه می کنند. برای مسافر رویشی، نوشیدن و تناول کردن در اتوبان ها نباید کامل سالاد باشد، ولیک فکر خلوص کار کمی بیشتر است.
ذهن آکیلا (و کمرنگ) به آدرس سفر و می خورد درون سراسر گیتی افق ها گسترش می یابد. او در حال بسیجیده در آتلانتا قویم است صفا دارای شرکت تبر مواد غذایی، Atlanta Food Walks، تیشه غذائی است که محلات، رستوران ها، صفا هنر آتلانتا را نفیس و ادنی می کند. حتی شامل اجازت العمل هایی برای غذاهای صحیح و متعسر برای تهیه می باشد. وقتی او تورهای پیشرو مشغول نیست، او درباره غذا تحریر کردن و وبلاگ نویسی می کند.


بلیط ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.