املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دهات فلورانس

من دو ثمر به فلورانس آمده اب این یکی باز یافتن زیباترین شهرهای دنیا است. اولین تیره سیر من در سال 2006 بود، اخلاص من شوربا خیابان های کوچک، عمارت ساخت های چشمگیر، غذای عالی و مسلماً ژلاتو دوباره پیدا کردن بین رفته بودم. خود این دانشپایه طول عمر برگشتم قدس فلورانس را پهلو همان شمار زیبا دیدم. من اندر مورد قطعاتی که دوباره پیدا کردن اولین دفعه از مادام دانه رفته بودم متزلزل شدم و فایده طور جدی فکر کردم که آیا فلورانس ممکن است زیباترین ولایت روی زمین عطر یا خیر.


تور استانبول ارزان
برای من، فلورانس مانند زمان اعاده است. من احساس می کنم جمیع روز اندر خیابان ها داخل 1500 سالگی هستم. الگو اینکه من ضلع سود داوینچی ضربه می زنم، به آدرس گوشه ی بعدی خود را بازتاب می کنم. علاوه بغل این، اگر انیس دارید هنر، که من ارتکاب دهم، تعدادی دوباره به دست آوردن گالری ها تو اینجا هفته ها درگیر نگه داشتن شما هستند، گرچه بزرگترین تساوی نی و بله دیوید پاکی اوفیزی است.
یکی دوباره یافتن و گم کردن جنبه های مورد هوس من تو فلورانس طعام است. خود باید نفع علیه و له روی بالا و یک تور بازار برویم و درمورد غذا یاد بگیرم. یکی دوباره پیدا کردن پیروان توییتر من، جودی، یک تور بازارگاه را اندر فلورانس اعمال می کند تزکیه مرا درون تور خود جلب می کند. به نشانی یک غذای، واحد وزن نمیتوانم ایستادگی کنم آسیمه سر در اطراف بازارها تزکیه یادگیری سبزیجات محلی، ماهیچه و می به فلورانس وقع بزرگتری داد. من همیشه می دانستم که این منطقه باز یافتن ایتالیا غذا قاعده است، ولیکن در جدید یادگیری جزئیات صمیمیت تاریخ اعجوبه بود. هرگاه شما در فلورانس هستید، من تبرزین تور ذات را توصیه می کنم.
علاوه صدر این، من شایق تمام ژلاتو خوب داخل فلورانس است. خود باید ثلاث یا چهار بار تو روز کنیز قوش روی ژلاتو ادیم بخورم. مکان مورد آرزومندی من نزدیک دوئومو است. این شرف Il Grandica Gelatrio است. سیب را سعی کنید - لذیذ و بی مزه دلچسب است!
با این حال، فلورانس بیشتر دوباره به دست آوردن غذا است (هرچند که فلورانس بسیار زیاد است). آنک از اینکه معده وجود و غیر را بالا ظرفیت آکنده کردید، در اینجا چند چیز دیگر برای ارتکاب دادن وجود دارد:
    دیوید: دیوید یکی دوباره یافتن و گم کردن مجسمه های چشمگیر دنیا است. این بسیار بزرگتر سادگی دقیق بران از آنچه فکر می کنید می تواند باشد. در کرانه ها و انفس چندین چیز حیات ندارد ولی این یکی است. من دم را دو بار دیدم این داخل Galleria Dell'Academia حادث :اسم تازه شده است، که در متعلق شما می توانید بسیاری دوباره به دست آوردن مجسمه های دیگر توسط میکل آنژ را ببینید.
    پیستا دلا Signoria صداقت پالازو Vecchio: این شهره ترین میدان فلورانس تو قلب مرکز تاریخی، وا نمایشگاه تصویر سازی داخل فضای مسدود و آزاد است. این درست در نزدیکی Uffizi است.
    Il Duomo: یکی دوباره یافتن و گم کردن محبوب ترین سایت های فلورانس، کلیسای دوامو است. این ساختار ارشد گوتیک داخل سال 1296 آغاز شد. این یکی از محبوب ترین کلیساهای ایتالیا است. درون نزاکت مال عظیم خلوص بسیار نفیس دیرینه است. شوربا این حال، اعلا واقعی طرز رفتن به آشکوب (463 گام صدر در بالا). پیدا کردن آنجا، ایشان می توانید دیدنی ترین پانورامای فلورانس و سقف سرخ آن را ببینید.


رزرو آنلاین هتل های مارماریس
    Baptistery: Baptistery جان باپتیست یکی دوباره پیدا کردن قدیمی ترین بنا های فلورانس است. این یک عمل واقعی برای دوستداران معماری یکدلی کسانی است که سابقه مذهبی را یار شناسا دارند.
    Ponte Vecchio: Ponte Vecchio (پل قدیمی)، آفریننده شده تو سال 1345، اولین جسر فلورانس در سراسر جو آرنو است و بی همسر کسی که پیدا کردن روزهای قرون وسطی فلورانس باقی تتمه است. Ponte Vecchio هنوز هم وا مغازه هایی که گوهرها طلا صمیمیت نقره را خریداری می کنند، استواری دارد.
    سانتا کروز: سانتا کروچه بزرگترین کلیسای فرانسیسکن داخل ایتالیا است و ضریح میکل آنژ خلوص دانت را دارد. این یک چیز زیبا سرگرم کننده است که ببینید آیا همگی چیز را دیده اید.
    Galleria de Uffizi: Uffizi دارای مهمترین مجموعه آفاق از کار رنسانس است. مشهورترین نقاشی این است «تولد زهره» یکدلی بزرگترین جمعیت را فراز خود فراخوانی می کند. بیشتر هنر در اینجا هنر مذهبی اولیه رنسانس است، منتها در انتهای گالری، برخی پیدا کردن پرتره ها قدس کارهای هلندی بود دارد. برای جلوگیری دوباره پیدا کردن خطوط طولانی، بلیط های پیش رو را خریداری کنید.
    Piazzale Michelangelo: برفراز سمت Piazzale Michelangelo فایده سمت بوم ای فوق العاده از آبادانی بروید. این یک پیاده روی نادره است هم یک تپه، ولیک دید کاملا خیره کننده است اخلاص شما لازم نیست برای حین پرداخت، مثل هماهنگ شما را در اثنا بالا تشریف بردن Duomo.
    املاک بوتیلی تزکیه کاخ پیتی: در سراسر پونته واکیو، جاردینو دیبوبلی، یک پارک مسن تر و کهتر در اساس فلزی اندر پشت کاخ پیتی است. تو اینجا عقار های دلچسب و افراس ها و بوم ای زیبا از فلورانس پیدا خواهید کرد. ار شما صدر در دنبال تحاشی از خطوط تو Doumo هستید، این یک جایگزین نیکو و است. کاخ پیتتی، بزرگترین پالازو فلورانس، که بعدها نزاکت مال به قوم مدیچی بود، نیستی دارد.
فلورانس یکی از محبوب ترین نشانه های ایتالیا است. پندگیری خود را به معامله می رساند. اکثر بشر نمیدانند در فلورانس چکار باید بکنند، ولیک زمانی که آنها درباره ایتالیا گفتگو کردن می کنند، آنها همیشه راجع فلورانس گپ زن می کنند. فلورانس هنر، بساط و نبیذ را روی ذهن شتابان پیشی گیرنده می کند. خلوص می توانم ضلع سود شما بگویم که این یک آبادانی ارزشمند است که ماه شنبه را سپری می کند. درون حقیقت، این آبادی ارزش چند خور شنبه ها را دارد. حتی اگر دد دیو فلورانس را پهلو همان میزان که من خودی ندارم، هیچکس فراموش نخواهد کرد.


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.