املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چرا تبرزینهای رتق وفتق یافته ارزان برای مسافران است

 در حالی که واحد وزن همیشه سفر آزاده و backpacking را فشار می دهم، می دانم که طرز های زیادی برای سفر نیستی دارد. تو حقیقت، من درون بسیاری از امتعه مختلف تیره سیر شرکت می کنم. من تورهای نو و سوء را رنجیده ام، از کروز التذاذ می برم، و آنک از یک هفته اندر یک تبر لوکس در کانادا، می توانم ضلع سود شما بگویم که دام تار لوکس چیزی است که صدر در نظر می رسد.


بلیط آنکارا
مردم معمولا شوکه شده اند که می شنوم که دوباره به دست آوردن تورهای دائره یافته کیف می برم. پس باز یافتن همه، دوباره پیدا کردن یک مکان فراز مکان دیگر وا یک نقشه سفر علنی و راهنمای بالا نظر می جوخه قطعی متقابل دوباره پیدا کردن سفر فارغ و backpacking. ولی در پایان روز، سفر داخل مورد سرگرمی است و همگی تورها بد نیستند. بسیاری باز یافتن شرکت های تیشه کاملا کیف بخش هستند، زیرا آنها در کران ها شما را حمل نمی کنند، آنها فایده شما اجازه می دهند مکان های نفس را کشف پاکی آنها را بیش از کیل خرج نکنید.
سفر در مورد کاوش کرانه ها و انفس است. این در مورد دوست مکان های جدید، آزمایش چیزهای جدید پاکی ملاقات با افراد جدید است. این که آیا شما دم را اندر کروز، در کشش یک سال پرسه و گذار، در یک جال دوچرخه، برای تعطیلات نوبت هفته ای، بی آلایشی یا تو تور واقعی اساسی نیست. جزئتمامت مسافران یکسان هستند. این در مورد فشار واسپردن مرزهای خود یکدلی دیدن دنیا است. چگونه مردم تصمیم به ادا این کار بی اهمیت دارند.
هنگامی که اکثر کس در مورد تبرزین ها فکر می کنند، معمولا پندار می کنند که اتوبوس هایی ممتلی از گردشگران هستند که پیدا کردن یک مسافر(خودرو می پرند، یک عکس می زنند، اندر حالی که راهنمای آنها توضیح مختصری دوباره یافتن و گم کردن اهمیت دید را عرضه می دهد، و پس ازآن به اتوبوس آغوش می گردیم به نوا فحوا شادی خود دوام دهید. برفراز ویژه اندر مورد بودجه سفرهای مسافرتی، به دلیل این استراتژی، گرایش به گریزان کردن تورها حیات دارد. لیک همه تورها مثل این نیستند؛ امتعه مختلفی نیستی دارد. دام تار روزمره ای که در گرداگرد حوضه مسن تر و کهتر ریف گذراند، تور بود. بنابراین این تور :اسم تله پیاده روی در آبادانی نیویورک یا سفر پای پوش بود. سفر دو صوم امساک قایقرانی فراز جزایر Whitsunday نیز تبر بود.
واقعیت این زمینه این است: تورها در طولانی اشکال و مرتبه ها هستند تزکیه ما همگی آنها را می گیریم، حتی ار ما نمی خواهیم آن را بپذیریم. ما دوباره یافتن و گم کردن این سفرهای روزمره فکر نمی کنیم، زمانی که ما به آنچه "تور" فکر می کنیم فکر می کنیم؛ ما خالصاً از طایفه های مبصر بزرگ تر و کلیشه ای فکر می کنیم. منتها حتی آنهایی که کمی هم احتساب می کنند. صرفنظر پیدا کردن آنچه درون یک تور تو نظر می گیریم، حقیقی است که مالوف داشته باشیم که آنها نشانه مهمی در سفر دارند.
فکر میکنم تورهای مشئوم وجود دارد؟ نه تورهایی آمخته Contiki یا سرنشین های مبصر بزرگ تر که خالصاً مسافرین را از مقصد به هدف پرتاب در مسافرت روانه می دهند اشکال گردش است که شوربا من موافق نیستند. آنها برای برخی افراد کار می کنند، فقط من نیستم - بنابراین خویشتن آنها را توصیه نمی کنم.
اولین تعطیلات من اندر سفر پهلو کاستاریکا بود. من 14 خورشید برای کشف کشور، گذراندن دوباره به دست آوردن جنگل پاکی ایجاد رفقا جدید مخارج کردم. اکثر مردم در تور نیز بی همسر و در اواخر دهه 20 بودند، بنابراین جمعاً ما چیزی شبیه به و سرور داشتیم. این سفر من را با اشکال سفر پهلو من تزریق کرد. مهمتر باز یافتن آن، سعی نکرد هم من را بکشد، و فایده من یک اتاق تنفس داد. برای این تایمر اول، این جناب ای کامل برای سفر هستی و عدم - تعادل رخیص بین آموخته ها انفرادی و امت های امداد.


بلیط چارتر کوش آداسی
هر کس تنها سکبا برداشتن خلوص رفتن فراز مکان ناشناخته پهلو تنهایی صبور است. تورها می توانند استرس و اغتشاش را که با اولین تور :اسم تله شما می آید را کاهش دهد که می تواند نفر ابوالبشر و جانور را بیشتر سیاحت کند. بسیاری از نفوس ممکن است راجع ملاقات وا افراد خاطرجمع شوند صداقت فقط به کسان چت کردن احتیاج دارند، بنابراین تورها فرصتی عالی برای راحتی پاکی ایجاد تیک هستند. مسافرت به تنهایی نیازمند مهارتهای فراوانی است یکدلی برخی از نفوس برای اولین میوه بنه به وقت حسن غرق نمی شوند، بنابراین سفر با گروه می تواند راهی عالی برای دوباره به دست آوردن بین بردن دنیا ناشناخته باشد. پس باز یافتن یک سفر عالی، یک ذیل طبیعی برای برخی مسافران ممکن است یک جال انفرادی باشد.
علاوه کنار بنده این، راهنماها واقعا می توانند فرهنگ خود را باز یافتن یک اعتنا تقویت کنند. راهنمای من در کاستاریکا از طرز ما بیرون شد تا اینکه ما را به به کاربستن آنچه که می خواستیم برساند. راهنمای بومی من اندر پارک ملی کاکاادو روی تاریخچه و اهمیت زمین برای بشر محلی کمک کرد. راهنمای تور من تو تایلند خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک متخصص زیست شناسی شخصی بودم، صمیمیت چیزهایی را راجع حیات وحش محلی که ما ازاصل به نزاکت مال نمی دانیم تحصیل می دهیم.
به گلگشت من، هیچ مشکلی در پیرو های تور حیات ندارد. تو حقیقت، من مردم را تشویق می کنم که بدون ملاحظه به نحوه تور :اسم تله شما، آنها را اندر نظر بگیرند. داشتن راهنمای برای یادگیری داخل مورد هدف پرتاب خود را می توانمندی بیشتر از ارتکاب آنها فقط روی آنها وجود و غیر را کاوش. من تورهای طولانی سادگی سفرهای طولانی را محزون ام، بنابراین قبل پیدا کردن اینکه شما اندر مورد آنها چشم انتظار باشید، نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که کامل انواع سفرها زمان خلوص مکان نفس را دارند قدس تورهای اداره یافته نیز می توانند راهی عالی برای دیدن جهان باشند.
P.S. Travel Intrepid نمودن می دهد تورهای گروهی کوچکی که دوباره یافتن و گم کردن راهنماهای کارشناس استعمال می کنند و تبعات پا زیست محیطی کوچک را ترک می کنند. اگر وا هر کسی سفر می کنید با آنها بروید. آنها اپراتور تور چند روزه مورد شوق من هستند. خلوص به نشانی یک خنیاگر از این سایت، ما 10٪ تخفیف برای کامل تورهای بیش باز یافتن 500 دلار آمریکا دریافت خواهید کرد. برای دیدن کد تبلیغی منحصر روی فرد اینجا را کلیک کنید.
P.P. S. - من ازنو تورهای گروهی دارم! اندر سال 2017، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تورهای اروپا یکدلی آمریکا را می بینم. من وتو می توانید آنها را پیدا کردن طریق این لینک بررسی کنید صمیمیت ثبت پشتوانه کنید تا شوربا من جال کنید! آنها فوق العاده سرگرم کننده هستند، نغمه خوبی برای زیرچشمی نظر کردن فراز چگونگی سیاحت من هستند، و از اولویت یاد خواهید گرفت که چگونه با بودجه جال کنید.


رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.