املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کار با زجر و اذیت

این یک برید مهمان توسط لورا، ناآزموده مسکن ما درون سفرهای زن است. مقایسه با تعذیب و اذیت می تواند یک واقعیت اندوه انگیز زنانه انفرادی نفحه که سیاحت می کند و غامض است بدانید که چسان یک وضعیت سخت را اندر زمانی که در دم هستید استواری دهید. لورا به طور وسیعی جال کرده است - دوباره به دست آوردن جمله به تیر هایی که برای مسافران ماده به طور مختصه مشکل است. به عنوان یک مرد، من متنفذ و ناتوان به ارائه این دیدگاه نیست، بنابراین لورا داخل اینجا برای به اشتراک ارزیابی کردن برخی دوباره یافتن و گم کردن توصیه های تو مورد آنچه که ار شما نفس را در موقعیت مشوش کننده است.


تور کوش آداسی ارزان
بسیاری از مسافران زن تجربه های مختلف زجر و اذیت در آزادراه ها را آزمایش می کنند، تو حالیکه دیگران ممکن است به شمار یک عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله نپوشند. کل چند که تو همه جا اتفاق می افتد، ظلم اذیت و اذیت به بانوان در بعضی از اقصا بیشتر پیدا کردن دیگران رایج است پاکی شما باید پیدا کردن این جال بی نظیر شناسا باشید. نه، این نباید من وتو را بترساند یکدلی یا دوباره یافتن و گم کردن سفرتان جلوگیری کند، منتها آمادگی برای مقابله با موقعیتها سفرهای من واو را صدر در مراتب راحتتر و برفراز جلوگیری دوباره به دست آوردن استرس کمک میکند.
در اینجا برخی دوباره یافتن و گم کردن شرایطی که من با آن پیدا هستم اخلاص چگونه آش آنها به هدف خوردن می کنم.
"چند شتر؟"
صادقانه بگویم بدترین زجر و اذیت اناث نسبت پهلو خاورمیانه است. سیاحت به آن هنگام به آدرس یک زن راحت و بغرنج است و خواه خودتان باشید، می تواند بسیار استرس میلاد باشد.
اولین دام تار من برفراز خاورمیانه داخل سال 2008 سکبا یک ملت بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ نظری نداشتم که خواهش چه چیزی را داشته باشم، و هر حرارت که شنیدم کسی اندر خیابان شنیده می شود، "چند شتر"؟ پس پیدا کردن آنکه مردان پیدا کردن این سوال بپرسند، آنها از چند اشتر که آنها مجبور به پرداخت ثانیه هستند یا وقتی که می خواهند آش شما مزاوجت کنند. در مبدا من آنها را نادیده گرفتم، اما آنجا روش دیگری برای رسیدگی به دم پیدا کردم. پشت از عفو چند روز دوباره به دست آوردن وقوع شوک اولیۀ سبقت ها، من دوباره به دست آوردن نادیده گرفتن نفس خسته شدم. بنابراین دفعه آنوقت من شنیدم: "چند شتر؟" من مواخذه و پاسخ دادم: "بیش پیدا کردن شما می توانید هزینه کنید" این سخنان معمولا انگیزه خنده از رفقا پسر یا فروشندگان اطراف، و ته از لمحه کمی جدی و روان در لحظه مرد. بعضی از نوباوه ها سکبا برخی باز یافتن سخنرانی های هوشیارانه دیگر که حسب معمول تبدیل به زرق و صاعقه و رعد دار بازی می کنند.
باز هم من به طور کلی مسابقه سنور ها را نادیده می گیرم، اما من هرگز هر موقعیتی را که می آید داوری می کنم.
من در راستا سفر دوم خود صدر در خاورمیانه این یکی را شنیدم، لیک این ثمر من خودم جال می کردم. تو یک اتوبوس دوباره به دست آوردن فرودگاه برفراز عمان، مصری در کنار خود پیشنهاد کرد که من وشما باید یک منزل را بخریم، "فقط می دانید، فقط برای صرفه جویی داخل هزینه ها." بله، من مطمئن هستم که چرا. وا توجه برفراز یک گروه عروسی بر روی انگشتش، گفتم: «باید همسرتان را تنها برای اطمینان دوباره پیدا کردن اینکه طرفه العین را خوش است علایق بگیریم؟»


رزرو آنلاین هتل های استانبول
"زنان آمریکایی خطا می کنند؟"
در آقابا، تو جنوب اردن، خویشتن یک شیخ شیرجه داشتم خلوص می پرسید که آیا او می تواند روی من بپیوندد، وقتی که من ضلع سود سراغ اسکی رفتم. این یک ساحل عمومی است، بنابراین خویشتن فکر نمی کنم روی او تعریف کردن هیچ کار خوبی ایفا به جریان انداختن نمی دهد. ما نفع علیه و له روی بالا و مرجان ها حرکت کردیم و او روبروی پسله کردن ماسک کنگره عقب تتمه بود و مجاهدت کرد تا من را بگیرد. خشمگین - خوشبختانه خویشتن یک سباح قوی هستم - واحد وزن از آب دهان منی خارج شدم، فقط نفع علیه و له روی بالا و پایم درون مرجان اخگر زدم. من شروع کردم به حرف بی منطق زدن او، اخلاص او فایده من گفت، "من منحصراً فکر کردم من وتو باید ماسک را تغییر دهید." امتحان نیک. واحد وزن اساسا بالا او گفتم که این بی احترامی به دریافت زنان صمیمیت غیره است. او باز یافتن من پرسید که شوربا زنان آمریکایی چاه اشتباهی کرده است. این اشتباه در هر ادب است، منتها دانستن اینکه نزاکت اردن محافظه کارانه است، می خواستم بدانم آیا خواه یک همشیره و داداش شبیه نفس را بگیرد، نادیده است. پس دوباره پیدا کردن یک تسلیم شرکت، ضلع سود عقب نفع علیه و له روی بالا و سوی کناره ور رفتم بی آلایشی چند روز آنجا او را تحرز کردم. من باز یافتن این وضعیت یاد گرفتم که خوش است بگویم "نه، تو واقع خود می خواهم خودم امروز بخوابم."
در 14 ساعته سوار اتوبوس دوباره یافتن و گم کردن مالاوی فراز زامبیا، خویشتن فکر می کردم که یک دکتر زامبیا که انگلیسی بی سابقه صحبت می کرد کنار من خفته بود. پس از بحث درون مورد تدریس و تعلم و فرهنگ، او فراز سمت کسب سادگی کار گذشتن و پهلو من گفتار که ما باید با هم برفراز بوش (بیابان) حرکت کنیم. او همچنین بی حرکت نخواهد شد که آیا خود او را برای مراجعت کردن و عازم شدن به آمریکا فراخوانی کنم. فراز طور معمول، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد می کنم صندلی های شما را جزا کنید وقتی خودی داشتنی این صندلی را می بینید، لیک اتوبوس کاملا سرشار بود. من او را گسسته کردم وا گفتن او یار شناسا پسر داشتم. متاسفانه، این او را ندیده وجود و وقتی که ما ثانیه را به آماجگاه رساندیم، قبل دوباره به دست آوردن خروج باز یافتن اتوبوس دستش را بوسید. من در لحظه زمان یک ایمیل جعلی روی او دادم، اما من فکر می کنم بهتر است فقط روی شخص بگویید که شما غریبه نی و بله کامل هستید و پیدا کردن حریم خصوصی خود محافظت می کنید. هیچ اطلاعاتی دوباره یافتن و گم کردن قبیل شماره تلفن یا ایمیل روانه نکنید.
آزار پاکی اذیت و تعذیب و اذیت، موقعیت هایی است که مسافرین زن آش آن قبال هستند خلوص باید با آنها یاد بگیرند. اگر در ناحیه ای هستید که جور و اذیت رایج است، حتی با یک شخص دیگر دام تار می کند. گر شما پهلو طور انفرادی هستید، مرتب باشید که ضلع سود سوالات بی اساس به دوست پسر جعلی (یا واقعی) خود لبیک اجر دهید صفا تعیین کنید که چگونه برخی دوباره پیدا کردن این موقعیت نچ را تمشیت می کنید. طی مسافرت، هنگام گزند تعدی و اذیت جنسی، داخل موارد یکسان متفاوت است و وا توجه ضلع سود موقعیت جغرافیایی شما داخل سطوح مختلف اتفاق می افتد.
اگر من وتو یک خنیاگر مرد هستید، پیدا کردن مسافران انفرادی انثی در کشورهایی که بلا و اذیت رایج است خبره باشید. حتی نشستن در کنار یکی دوباره پیدا کردن ما اندر حمل و تکرارمطلب عمومی پاکی یا مفاد اسلوب رفتن اندر کنار من وآنها و آنها کمک می کند تا برفراز کاهش نظرات یکدلی یا حمله.
لورا واکر وب سایت را ایفا به جریان انداختن می کند. یک حیران تنها. او تو حال روبراه در پورتلند قویم است، در آن زمان او Amsha، سامان جانبی و منزلت تجاری کالا تولید شده تو شرق آفریقا را ارتکاب می کند. لورا علاوه بر کسب اخلاص کارش، لورا به عنوان یک مربی شغلی برای پناهندگان تازه واقف در شهرش کار می کند. او آش مشتریان سراسر عالم کار می کند و از دانش بی نهایت خود فراز سواحیلی برای خدمت روی مشتریان کنگو کاربرد می کند. او همچنین تو خدمت مشتریان خاورمیانه، آسیا، کشورهای دیگر تو آفریقا، آمریکای مرکزی بی آلایشی کوبا است.


هتل های ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.