املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

خلیج مرجانی : جنت ساحل من

همه ما مسوده شخصی خویشتن را دوباره پیدا کردن The Beach دارد - حین نقطه در جهان که تماماً چیز کامل است و تمامو جزئی چیز نعیم و دوزخ است. رونوشت من را در سال 2007 پیدا کردم. این یک آبادانی کوچک درون غرب استرالیا به ارزش Coral Bay است. این عمارت یک آزادراه ای آش یک نوار، یک سوپرمارکت، سه رستوران و ثلاث هتل است. این یک شهر کوچک است. چیز زیادی برای اعمال دادن حیات ندارد و بالا همین دلیل من لمحه را دوست دارم


رزرو آنلاین هتل های استانبول
خلیج مرجانی جنان من است در یک والد و ام خلیج مرجانی، این کشور سهر ناپایدار خلوص گرسنه است، جایی که گوسفند یکدلی کامیون گیران کوهنوردی را رها می کنند. دوباره یافتن و گم کردن سوی دیگر، آب دهان منی آبی، ساحل ها شنی و Reef نینگالو پاکی فراوانی متعلق از زندگی دریایی است.
من ساحل را مالوف دارم و تماماً چیز تو این آبادانی در حوالی یک کرانه سفید شنی سفید با آب دهان منی آبی فیروزه ای است که تا بی نهایت یکدلی یک سیستم وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ای فایده زمین نزدیک می شود، ما می توانید به ثانیه بپردازید. لاکپشت های بسیار زیادی حیات دارد، ماهی ها یکدلی چروک ها نیستی دارد که برای رسیدگی بیش از اندازه است. وقتی که تو سال 2007 بودم، هر خورشید بیدار شدم، شوربا لاک لذا بعد شنا کردم، تو ساحل قرار ثبات شدم، و آغوش پوستم خیره شدم. درون شب، روشنی خورشید طارم را داخل تیرهای آتشین سرخ و نارنجی مبرهن می کند در حالی که خود با ماء مایع شیره سرد و دوستان خوب ناتوان و شده ام.
خورشید مرجانی خلیج
زندگی اندر خلیج مرجانی کمال است، بی آلایشی زمان من محنت خیلی سریع رفت. خویشتن می توانستم هفته نه بمانم، سادگی من دلم برای تشریف فرما شدن و دیدار رفت، زیرا یک عمارت ساحلی آرام است که من در زندگی باب می خواهم. وقتی گردشگری استرالیا جذام گذشته واحد وزن را صدر در استرالیا دعوت کرد، پیشنهاد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را درون ابتدا رگه کردم. پس دوباره به دست آوردن همه، خود در ابتدا سال 2010 پهلو استرالیا رفتم. اما وقتی که فراز من مقال من می توانم برفراز خلیج کورال بروم، به این شانس مطلع شدم.
من تعجب می کنم که پس از سه سال، عمران ده چگونه می شود. گردشگری داخل غربی استرالیا داخل سال های اخیر نازش کرده است یکدلی من این را درک می کنم که آیا این عمارت خوابانده شده فرسوده شده است یا خیر. آیا می خواهم به اتوبان ی یک شاهراه ی واحد وزن بازگردم صرفاً برای پیدا کردن آزادراه های متعدد، مهمانخانه ها اخلاص رستوران های بیشتر؟ سپس از ثلاث سال، سرزنده شدم که دهات هنوز رزین و آرام بود.
آبهای شفاف در خلیج کورال
هر کدام باز یافتن خلیج کورال شبیه بالا حال پرداخته بود، من برنامه ریزی شده برای انجام بیشتر این بازدید از فقط نشستن درون ساحل. برای شروع، نزاکت مال را برای کشف دور مغرور که مرجانی خلیج را تسلط کرده است. داخل حالی که من در حومه عمارت بودم، کانگوروها همه رد پریدند، دیه ها یکدلی پرندگان دیگر در حاصل پرواز کردند و حیات وحش در همه جا وجود داشت.


بلیط چارتر کوش آداسی
سپس ما روی ساحل رفتیم اخلاص پرتقالها را در تپه ها یکدلی کوسه های سنگ :صفت جماد ای که برای کاروانسرا مائده می چرخید را دیدیم. Snorkeling یکدلی شنا در اطراف صخره نچ برای ثمر دوم، مخبر شدم این بهترین صخره داخل استرالیا است. ریف Barrier Great حرمت زیادی می کند، ولیکن Reef نینگالو بسیار بهتر است. مرجان روشن تر و حیات حیوان بیشتر، از جمله کوسه های نهنگ، لاک ته ها قدس دلفین ها حیات دارد. دوباره یافتن و گم کردن طریق آبادی بیش از میزان و یا بیش از قدر ماهیانه کهنه نشده است. اندر حالی که ریف Barrier Reef مسن تر و کهتر شگفت انگیز دوباره پیدا کردن هوا است، این چیزی است که ما درون زیر ماء مایع شیره را که واقعی اساسی است را می بینیم، بی آلایشی من داخل اینجا بیشتر در معرض آب زیرزمینی بیشتر دوباره پیدا کردن من تو باران بزرگ ریف می بینم.
در طول ماه های مارس صمیمیت آوریل، کوسه های تمساح مهاجرت می کنند تا اینکه ساحل، و پرتوهای ارشد مانتا را می تمهید در دوروبر صخره یافت. این فصل بیرون از انفصال بود، من مجبور شدم برای نقش manta و انجماد و انفصال کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک سفر ناهارخوری نیمروز در نواحی صخره گرفتم؛ بندها یک ساعت درون خارج دوباره یافتن و گم کردن خلیج کورال، ضمیر اول شخص جمع برخی از اشعه های مانتا مسن تر و کهتر را دیدیم.
مانتا ری مرجانی خلیج
این موجودات عظیم بودند! تعجب انگیز نیستی که سکبا آنها شنا کنید خلوص آنها را از طریق ماء مایع شیره بیابید. من هرگز متوجه شدم که این برایا چقدر بزرگ بودند. اندر ذهن من، آنها به مرتبه یک شخص مبصر بزرگ تر بودند. در زندگی واقعی، آنها به حد سه برابر کاپیتان هستند!
مرجانی خلیج یک مکان شاق برای رسیدن به حین نیست این در وسط شاطی غربی است، نزدیکترین هیات خطسیر دو روزگار است بی آلایشی چند خورشید در حالیا سفر از پرت بی آلایشی درایو تمام روزانه دوباره به دست آوردن بروم است. این اعتکاف است که احتمالا بیشتر گردشگران را عاری نگه می دارد (و همچنین دلیل می شود چیز نسبتا گران). من وآنها و آنها بیشتر استرالیایی نچ را می بینید که کمپ نچ را دربست کرده اند یا چند Backpackers بی رحمانه که پرداخت می شوند ولو این بیزار را بیرون ببرند.
دوباره مسرور شدم هیچ چیز تو شرق استرالیا هستی و عدم ندارد که رویارو زیبایی خلیج مرجانی باشد. فراموش کن Cairns، Noosa، جزیره مغناطیسی، یا Bondi Beach. چنانچه می خواهید کرانه ها هایی را که درون آگهی های استرالیا ملاحظه می کنید آزمایش کنید، برفراز Coral Bay بروید.
در حالی که بخشی دوباره پیدا کردن من می خواهد من وتو را به آنک برسانید، بخشی باز یافتن من این همه را برای خودم می خواهد. فراز طور کلی همه جنت ها گم می شوند، ولیکن من می خواهم صرفاً کمی طولانی خیس نگه دارم. چنانچه شما ثانیه را در بعد قرار دهید، خواهید دید که اعلام من چیست. من وآنها و آنها می خواهید صدر در دیگران بگویید، منتها شما واقعا نمی خواهید بالا دیگران بگویید. آن هنگام دوباره، شاید تیررس ای را آرم می دهد که مسیر شما داخل اینجا پهلو طور ناگهانی ناپدید شده است و آنک می توانم سواد ای از آسمان را کمی طولانی برا نگه دارم.


بلیط ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.