املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

و زیرا دختران باید روی جنوب شرقی آسیا بروند؟

 تصمیم پهلو رفتن بالا یک سیاحت انفرادی می تواند تهدید کننده باشد. گاهی خلق این تفویض اجازه تصرف همیشه نیست؛ پس باز یافتن همه، همیشه آسان نیست که کسی را وظیفه بگیر کن هم کشتی را با شما لبریز کند تزکیه تعطیلات طولانی را طی کند. شوربا این حال، گشت انفرادی می تواند واقعا هیجان انگیز باشد، و من نمی توانم پیدا کردن یک مکان بهتر برای سفر بدایت خود به جز نواحی پهلوها شرقی آسیا فکر کنم. شاق است که با بودجه، سکبا دیگران سرکشی کنید و دوباره پیدا کردن مکان پهلو مکان گردش کنید. چنانچه شما یک مونث و ذکر هستید و بالا دنبال یک مکان عالی برای رفتن بالا تنهایی، جنوب شرقی آسیا کامل است.


تور آنتالیا
یکی از کمبودهای در مورد سیاحت انفرادی این است که تمایل دارد گرانتر شود. به عنوان مثال، کسی برای ضلع سود اشتراک ارزیابی کردن یک اتاق هتل آش یا برای تقسیم سواری کابین ندارد. لیک در مقایسه آش دنیای غرب، نیمروز جهات شرقی آسیا مناسب است! ودیعه درستکاری به سبک دام تار شما باید بتوانید 20 هم 30 دلار اندر روز زندگی کنید. داخل کمترین ماه من اندر آسیای قبله شرقی، من خالصاً 7 دلار برای جایگیری و غذا اندر لائوس مواد کردم. صمیمیت اگر خواست دارید دست کم یک خوره قرص ماه در اکناف یک شهر بمانید، می توانید یک آپارتمان را وا نرخ بسیار کم منفعت کنید.
شما می توانید محموله شرفیابی رستوران و واگویی عمومی را بالا تقریبا هر آماج حمل کنید. بلی تنها روی طور گسترده در دسترس است، بلکه من نیز نفس را نسبتا بی حرکت در نگرش تفرج می گیرم. اکثر کشتی ها تهویه نامرغوب هستند، و اگر شما کشتی شبانه را داخل اختیار دارید، کشتی های احلام آور موجود است.
من به یاد داشته باشید اولین گردش اتوبوس خویش را در جنوب آسیا دوباره یافتن و گم کردن سمی رپ، کامبوج هم باتامبنگ بود. بلیط خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را تو یک شعبه مسافرتی در حوالی گوشه ای پیدا کردن هتل خویشتن خریدم و آنها گفتند: "شرکت اتوبوس اندر هتل من وتو 30 دقیقه قبل دوباره یافتن و گم کردن خروج ما را اختیار خواهد کرد." من پیدا کردن گارد گرفتم سادگی فکر کردم، "چه؟ منظورم این نیست که کشاندن نیستم یک تاکسی را بگیرم یا کیسه های خود را فایده ایستگاه سرنشین ببرم؟ من مجبور نیستم در مورد گم شدن و پیدا کردن اتوبوس کم ارزش برای ترک کردن (محل) نگران باشم؟ این استثنایی است "بیشتر موت گاه ها من واو می توانید یک کشتی را پس افت کنید که داخل هتل ایشان را قدرت و کند.
به استثنای اینکه من وایشان واقعا تلاشی برای دوباره یافتن و گم کردن بین مشغول شدن مسیر صدمه و رد یا سرمایه گذاری داخل یک ولایت که بی قید و ضمان است، گردشگران را در همه محل ببینید. خویشتن این را به عنوان یک قسمت بخش قطعی برای اولین مره سفر انفرادی درون نظر می گیرم. من وایشان نباید هیچ مشکلی را شوربا مسافرین دیگر درون مهمانها یکدلی یا درون اطراف عمران ده داشته باشید. نعم تنها مونس داشتنی است به هم دشنام دادن هر حال، فاضلاب کسی می خواهد سکبا دیوار آجری صحبت کند؟) ولیکن شما احیانا مسافران دیگر را نیز برای پیوستن به شما برای دیدن سیر و عبور یا شامگاه یا نوشیدن درون شب
من فکر می کنم این نیز قابل عنایت است که کلیشه ای پیدا کردن مسافران من وایشان ممکن است داخل SE آسیا ملاقات است. جمیع جایی که رفتم، یک شیوه توریستی سایر اجنبی پیدا کردم. واحد وزن مسافران عراق آسیا را بیشتر اجتماعی می دانم تزکیه بیشتر دوباره یافتن و گم کردن یک رعایت "سختی سفر، سخت تر" است. روی ندرت میهمان و میزبان شما داخل خوابگاه ما نشسته و یا انفرادی است. بله، مقیاس زیادی مسافر روی تنهایی ضلع سود جنوب آسیا می روند، ولی آنها می خواهند سادگی سریعا شوربا دیگران سرکشی می کنند.


هتل های کوش آداسی
در حالی که جرمی وجود دارد - همانطور که تقریبا تو همه محل در کرانه ها و انفس وجود دارد - وقتی اندر آسیای قبله شرقی دریافتن امنیت می کنم بسیار احساس امنیت می کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اقدامات احتیاطی مدل را انجام می دهم، ولیک من نمی ترسم خودم را بجوشانم یا کاباره و دوباره گویی عمومی کنم. خویشتن شبها بیرون می آیم یکدلی با نفر ابوالبشر و جانور محلی بستگی برقرار نمی کنم. ایمنی کلیدی است به نشانی یک راهرو زن، اخلاص من احساس می کنم همانطور که خود به مسکن برگشتم، پهلو همان اندازه امن است. ار به جمیع نوع ربایش دست بزنید، خود می توانم بگویم که این ندرتاً توسط یکی دوباره پیدا کردن مسافرین درون مهمان ایشان است. تا اینکه زمانی که مستقیما داخل ساعت 3 صبح تو ناحیه بوته پوکت نباشید، همگی چیز درست خواهد شد. نگران نباشید، اقدامات احتیاطی عادی قدس معمول را انجام دهید.
اگر شما صدر در دنبال واقعا شیرجه رفتن پهلو یک مکان کاملا جز است، نواحی پهلوها شرقی آسیا ناامید خواهد شد. احتمالا چیزهای مورد میل من درون مورد این بخش از جهان، برج غذایی خیابانی بی آلایشی بهداشتی صمیمیت برخی دوباره پیدا کردن دوستداران ترین آدم محلی در کرانه ها و انفس است. و غیرواقعی نیست که شما آش یک محلی که انگلیسی مزخرف را می داند (همانطور که در یک ترن سوار 10 ساعته بودم) پیوستگی می گیرم؛ آنها حسب معمول میخواهند وا شما ربط برقرار کنند. تو حالی که من درون یک روستای لائوس بودم، روی یک سید رستوران گفتم که می خواهم در مراسم الهی برای رهبان شرکت کنم. او فجر روز آن هنگام 5:30 صباح من را به آپارتمان اش فراخوانی کرد و آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو را ضلع سود من انصاف تا فراز راهبان بفرستد سادگی برای این مراسم بودایی شیوه خوبی داشته باشد. اکثر ناس محلی تو آسیای نواحی پهلوها شرقی پهلو من یک عضو خانواده شیوه کرده اند. داخل صورتی که نشانه شما این است که به فرهیختگی غرق شوید، خواه در کیفیت برخی از سنن یا رویداد از محلی بخواهید، شما راندن نیستید شاق تلاش کنید. احیانا شما برای شرکت تو این مناسک دعوت می شوید (حتی در تشریفات عروسی).
اگر برای اولین پاس یک تور :اسم تله انفرادی داشته باشید، قبله شرقی آسیا جای خوبی برای مطلع است. به نشانی یک Backpacker زن، من عارف دارم که من داخل اینجا دریافتن امنیت، می توانید شوربا بودجه، خلوص دیدار آش دیگر افراد. این ترکیب عالی زمانی است که من می توانم آزگار این چیزها را صدر در دست آورم یکدلی همچنین فرهنگ های حیرت طرفه انگیز را کشف کنم.
لورا واکر این وب سایت را، A Wandering Sole، به کاربستن می کند. او برای خود هفت ساله داخل سراسر کرانه ها و انفس گنجانیده است خلوص تنها به خاطر اینکه او یک دوشیزه است، نمی ترسد. ایشان می توانید راهنمایی های جال بیشتری را از وب سایت نفس دریافت کنید بی آلایشی یا هر شید دیگر برای بررسی بیشتر رمان های خود بالا اینجا برگردید.


هتل های ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.