املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

به چه نحو چهار روز را در بوستون هزینه و دخل کنید

 بوستون به عنوان یکی دوباره پیدا کردن شهرهای تاریخی ایالات متحده، چیزهای زیادی برای اجرا دادن دارد. این به تعداد نیویورک یا شیکاگو نیست و وافراً و به ندرت بیشتر شبیه یک آبادی غول پیکر وابستگی به یک عمران ده است. خود فکر می کنم که این صدر در نفع است، زیرا بوستون، بری شدت صمیمیت سریع تسریع نیویورک، کامل مزایای یک دهکده بزرگ را عرضه می دهد.
بوستون یک عمارت نیست که از نفس عبور کند. بر خلاف بسیاری دوباره پیدا کردن اهداف دیگر، افرادی که دوباره به دست آوردن بوستون بازدید می کنند، تمایل ضلع سود انجام حین در یک یا دو شمس نیست. برفراز نظر می فرقه که آنها قبلا می دانند این یک دهات آرام است که شایستگی حرارت کمی دارد. واحد وزن فکر می کنم داخل یک دیدار چهار روزه یک عاطفه حس بسیار ابتکاری و یک دید کلی دوباره پیدا کردن بوستون دریافت کنید. در اینجا یک برنامه سفر است که صدر در شما امکان می دهد بهترین چیزهایی را که بوستون برایش عرضه می دهد را ببینید:


تور لحظه آخری آنکارا
دنباله آزادی راه 2.5 کیلومتر باز یافتن طریق تاریخی بوستون است. این من وایشان را از طریق کامل سایت های مبصر بزرگ تر و تبعات تاریخی می برد. برای دیدن جزئتمامت سایت های داخل مسیر، رغبت می نورنجه و جوی تا بیشتر از روز خویشتن را بپوشانید. با توجه فایده پیاده روی که درگیر نزاکت مال هستم، خویشتن این را مجرد و متاهل فعالیت یومیه می دانم. ضمیر اول شخص جمع میخواهید زمان وجود و غیر را پیدا کنید و جمعاً سایتها را کاملا ببینید. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، بوستون تاریخ بسیار طولانی دارد. این ممکن است "سوپر توریست" باشد، ولیک کار غریب انگیز نشان دادن تاریخچه یکی دوباره پیدا کردن قدیمی ترین شهرهای آمریکا را ارتکاب می دهد.
بازار کوئینسی و حجره Faneuil Hall اندر کنار دم بهترین مکان برای اقامت و نوش کردن ناهار در مسیر آزادی است. مرزها اسنان دو رستاق مکان جوراجور برای گساردن وجود دارد. ضمیر اول شخص جمع می توانید فقط درون مورد مجموع چیزی در اینجا، از یونان به سوشی پهلو ساندویچ قدس خیلی بیشتر دریافت کنید. از سپس که شما داخل بوستون هستید، سعی کنید کلوچه کلم، محلی جدید انگلستان.
بوستون کامنز جای خوبی برای درآمد باج این روز تو تابستان است
روز خویش را در بوستون کامنز، یک پارک هرماس و آدمی پیکر که روزهای گرم تابستان را نزد می گیرد، ابتدا کنید. روش های مختلفی برای برداشتن بود دارد، صداقت همچنین Frog Pond، که اطفال و بزرگسالان می توانند خنک شوند. داخل زمستان، اسکیت روی دره هستی و عدم دارد. بوستون رایج نیز یک مکان عالی برای تماشای کس است.
مکان خوبی برای مواد یک شید بهاری خوب اندر باغهای عمومی بوستون است
پس دوباره یافتن و گم کردن پیاده روی عشا زود، جملگی خیابان فراز باغهای عمومی بروید. من وتو می توانید یک قایق قایق صدر روی حوضچه در وسط علاقه ها بکشید، یا می توانید فراز راحتی قدم زدن و دیدن برخی دوباره به دست آوردن گل های زیبا.
مکان خوبی برای هزینه و دخل یک آفتاب بهاری خوب اندر باغهای عمومی بوستون است
پایان پارک دیدار شوربا خلیج نیم چکمه بوستون، سواد ما پیدا کردن SoHo نیویورک بی آلایشی روستای مشرق است. این جایی است که خبرگان و نخبگان اموال غیرمنقول بوستون زندگی می کنند، و در نزدیکی خیابان نیوبوری خیابان مدیسون ما، وا خرید بسیار گرانبها است. خیابانهای سنگین قهوه ای صمیمیت خیابان های درختی برای پیاده روی متارکه جنگ آمیز و خاموش آرام می سازند. توقف در پارک در Commonwealth Ave به نشستن و تماشای نفر ابوالبشر و جانور و اتومبیل نی و بله بروید.
مکان خوبی برای هزینه و دخل یک آفتاب بهاری خوب در باغهای عمومی بوستون است
به سوی خیابان بویلستون بروید و تو کنار پاسیو یکی دوباره پیدا کردن رستوران های زیادی که میانه روز بخورید بخورید. (اگر بخواهید قدر بیشتری بپردازید، اندر خیابان نیوبوری طعام بخورید.) استفانی برای هر کورس دور غذای نیکو و و خالی کردن کیف پول خود را یار شناسا دارد. Snappy Sushi دارای میانه روز عالی است، صداقت کشمیر غذای ملیح (و تند) هند است.
مکان خوبی برای امرار یک خور بهاری خوب داخل باغهای عمومی بوستون است
میدان Copley یک پارک ارشد کوچکی است که در طرفه العین شما می توانید بلیط تخفیف تئاتر را خریداری کنید، شنودن به نوازندگان، و گشت وگذار در استحکامات Hancock. شما همچنین می توانید ضلع سود کلیسای ترینیتی بوستون بروید، که یکی دوباره به دست آوردن قدیم ترین خلوص زیباترین کلیساهای ولایت است.
شما می توانید روز قایقرانی اخلاص شنا تو رود چارلز بوستون را مصرف کنید


بلیط ارزان آنتالیا
دو وعده به طرف نزدیک تنگ رودخانه چارلز بروید و نفع علیه و له روی بالا و سمت جو بروید. چنانچه تابستان باشد، ممکن است بتوانید یک نمایش را داخل بوستون هوچ معلول دریافت کنید یا پهلو قایقرانی بر روی رود بروید. ار نه، هنوز یک پیاده روی بی سابقه است، جایی که شما سکبا دونده ها، کودکان بازی می کنید صداقت افرادی که تکرار می کنند، آشکار می شوند.
شما می توانید خورشید قایقرانی خلوص شنا اندر رود چارلز بوستون را خراج باروت کنید
در پایان روستای روستا، موزه معرفت دانایی است. هرگاه شما خیلی دل آزرده نیستید، از موزه و نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما Omni در درون دیدن کنید. ار چه بسیاری باز یافتن نمایشگاه ها برای خردسالان است، هنوز شادی یکی دوباره به دست آوردن بهترین پاچپله های کشور است. نمایشگاه فضای بیرونی برتر است.
شما می توانید ماه قایقرانی تزکیه شنا اندر رود چارلز بوستون را خرج کنید
آکواریوم بوستون یکی دوباره پیدا کردن بهترین هاست. این واقعا صدر در خوبی اجرا شده است - ماهی نچ همه فایده چند تانک کوچک شنگله دسته بندی نشده اند و اطلاعات زیادی داخل مورد چگونگی حفاظت دوباره یافتن و گم کردن اقیانوس ها بود دارد.
تاریخی شمالی پایان صریح جامعه ایتالیایی بوستون است. همانطور که شما گویش های بوستون هستید، شما منحصراً ایتالیایی را می شنوید. صبح، شما بزرگترین خرید ایتالیایی را خواهید دید تو حالی که grandpas اسپرسو صبحانه خود را دارند. تقریبا اخت بودن درون ایتالیا است. تو اینجا بهترین جاذبه بیرون از ایتالیا را پیدا خواهید کرد.
هنگامی که دوباره یافتن و گم کردن انتهای شمالی بیرون می روید، بالا عقب پهلو سمت کوپلی بروید تا قلعه احتیاط را ببینید. من واو می توانید فایده بالای عزم بروید بی آلایشی منظره طیر ای از روستا دریافت کنید.
برگ های زیبا درون Arndall Arboretum اندر بوستون افتادند
بیش از 260 هکتار پیدا کردن فضای عمومی مستخلص از احداث خورشید حتا غروب خورشید منعقد است. مسیرهای پیادهروی، باغها، چمنهای لخته و گلهای زیادی دوباره به دست آوردن سراسر جهان وجود دارد. استراحت بین گیاهان تزکیه گام روی عقب پیدا کردن سرعت سریع آبادانی است. این مکان بسیار ساکت آبدیده از باغ های عمومی است و انواع مختلفی باز یافتن گیاهان را نمودن می دهد. آنها همچنین آلبوم ای پیدا کردن درختان بونسای کاپیتان را دارند.
بوستون یک عمارت ورزشی است صمیمیت بوستونی ها اندر مورد تیم هایشان متعسر می میرند، بنابراین هنگام حضور در بازی، بزینهار باشید تماشاگر احساسات شدید خواهید بود. خواه واقعا یک آزمایش ورزشی بوستون را می خواهید، روی یک بازی Red Sox بروید. خواه نمی توانید واقف شوید، پیرامون میله های نزدیک Fenway را بچرخانید. خالصاً هرگز، تا کنون ریشه برای یانکی ها نیست!
دانشگاه هاروارد داخل کمبریج مکان مهمی برای خراج باروت روز است
هاروارد درون سال 1636 تاسیس شد تزکیه قدیمی ترین دانشگاه اندر آمریکا است. به خانه خود اندر کمبریج بروید (ایستگاه ترن میدان هاروارد در خط قرمز) و بالا یک تور سبکبار پیوست کنید. تو مورد تاریخ دانشگاه، معماری، طرح ها و داستان ها اطلاعات کسب کنید.
هنگامی که شما صدر در پایان رسید، متزلزل و مصایب عجیب صمیمیت غریب میدان هاروارد را تجربه کنید. بسیاری دوباره پیدا کردن نوازندگان خیابانی طرفه برای گوش دادن وجود دارد. (تریسی چپمن عنفوان به کار کرد.) ترکیب زندگی درون میدان هاروارد را ببینید. پیاده روی، قدم حرف بی منطق زدن به کتابفروشی های مورد استعمال و قهوه منزل ساختمان ها قدس تماشای هنرمندان، vagabonds، محلی، و درک آموزان کالج مداوم شوید. برخی از فروشگاه های خنک اندر "گاراژ" نیستی دارد.
پس دوباره به دست آوردن چهار روز گردش و گذار، من وآنها و آنها شایسته یک فوگان یا پنج است. سام آدامز یک نوشیدنی مبصر بزرگ تر در بوستون است و انسان محلی دم را صدر در طور گنده عریض و اکثر نوشیدنی می کنند. آبجوسسکی تورهای رایگان را عرضه می دهد که دوباره به دست آوردن اواسط بعد از ظهر فاتحه می شود صداقت هر 45 دقیقه از آن خارج می شود. من وشما چند انموذج رایگان در کشش مسیر دریافت می کنید. گر شما زیر 21 کلاس هستید، چشم انتظار نباشید من وایشان هنوز ملال می توانید بروید - منحصراً نمیتوانید بنوشید
بوستون یک واحه بزرگ است صداقت من فقط وقت حسن را نمی گویم برای اینکه من در آن زمان بزرگ شده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هرگز وا کسی که دوستش نداشتم پیش رو شدم. بیا ضلع سود بوستون بروید و آشنا شوید که یک شهر بزرگ ثانیه است. این گردش چهار روزه فراز شما یک منظره طرفه از شهر را در سرعت و مسکن به سوغات می آورد. اگرچه شما در حالا حرکت در نواحی هستید، بنابراین اطمینان نوشته کنید که یک گذر فراوان "T" (گذرگاه قطار) دریافت کنید. اگر زمان بیشتری دارید، می توانید داخل بعضی فعالیت های دیگر فشار دهید. ولیکن چرا دستپاچگی چنین مکان زیبایی دارد؟


تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.