املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ارعاب و هیجان مکرر همه چیز

 پس از بخشایش چهار سال پاکی نیم مسافرت، اکثر کس بر این باورند که خویشتن این چیزهای جال را پیدا کردن بین می برم. من منحصراً می توانم درون هر کجایی تثبیت بگیرم و پهلو خوبی خواهم نیستی "شما این را قبلا ارتکاب داده اید،" نفر ابوالبشر و جانور به خود می گویند.


تور مارماریس
در حالی که این برقرار است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو "دست قدیمی" اندر این است، لحظات حیات دارد که خود هنوز ملال به آدرس عصبی، اضطراب، ترس، صمیمیت هیجان مضروب بی رغبت به عنوان یک مسافر در روز عنفوان سفر وجود و غیر را تو سر می پروراند.
سفر من به آمریکای مرکزی در روز پنج آخرین روز هفته (قوم یهود) یکی از نزاکت مال زمانهاست. آخرین مرحله من آن زمان بودم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در گروه تور بودم. این نوبت من خالصاً کوله پشتی را از طریق کاستاریکا، پاناما اخلاص نیکاراگوئه می بینم. من هم به اینک هیچکدام پیدا کردن کشورهای آمریکای مرکزی را قبلا ندیده ام. خویشتن عصبی هستم تزکیه ترسیدم سادگی نمی دانم چرا.
من کوه خیر را می گذارم، تو جنوب شرقی آسیا تیره سیر می کنم، و محارم و بیگانگان را با غریبه ها تو سراسر جهان مانوس می دارم، منتها به دلایلی، پیدا کردن رفتن برفراز آمریکای مرکزی می ترسم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که این همه تو ذهن واحد وزن است قدس واقعا هیچ چیز داخل مورد نگرانی حیات دارد. کالبد از ناس این آبشخوار از عالم را درقفا گذاشته اند و خوش شده اند. من ظهر مسیری که بسیاری از بشر قبل دوباره پیدا کردن من صرصر کرده اند.
اما این بخاطر این است که واحد وزن می گویم چه اتفاقی می افتد؟ آمریکای مرکزی وافراً و به ندرت به آدرس یک مکان خطرناک در رسانه های آمریکایی دیده می شود. جزئتمامت چیزهایی که درباره منطقه می شنوید منفی است.
من نگران هستم که خویشتن ربوده می شوم، ناپدید می شود، تو یک تاکسی جایی جا پهلو جا شده ام، و خواه به خرج من قلاده نزنم، درون جنگل ترک می کنم. من فکر می کنم که سندینیست ها از استعاره گوشه خارج می شوند. آیا من داغان خواهم شد؟ واحد وزن نمی دانم! احتمالا نه، لیک چه اتفاقی می افتد؟
فوران آتشفشان، کوتاس ریکا
من می دانم این کلاً ترس احمقانه است. آمریکای مرکزی نو است کاستاریکا دارای بسیاری باز یافتن آمریکایی های قدیم است که در پس ازآن زندگی می کنند، ممکن است نزاکت مال را "فلوریدا نیویورک" نامید. پاناما اکنون "در" تیر است. دوستان من جیمی بی آلایشی ژنو در محیط پاناما گشت کردند و قطعاً بدون هیلتون رفتند خواه آنها بتوانند این کار را ایفا به جریان انداختن دهند، می دانم که من محنت می توانم.
قبل پیدا کردن اینکه خویشتن برای اولین پاس سفر به عالم را اول کردم، من طولانی این تپش دل را داشتم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو عصبی بودم صفا ترسیدم ار چیزی موافقت افتاد چه؟ آیا می توانم دوستی ایجاد کنم؟ آیا فقط برفراز خوبی سیاحت می کند؟ آیا دشواری ها من به ربایش رفته است؟ آیا می توانم اسقاط شود؟ سفر به گیتی افق ها کاملا متفاوت از آنچه من استعمال می شود. این تنها حیوان است که دوباره یافتن و گم کردن ناشناخته نه می ترسد، و شمار زیادی دوباره یافتن و گم کردن مسافران قبل دوباره پیدا کردن سفر کاپیتان خود کمی مطمئن و دلواپس می شوند. (من می دانم - خود ایمیل های نفس را برای تقاضا مشاوره دریافت می کنم.)
من می دانم که واقعا هیچ چیز از لحظه نمی ترسد. من می دانم که واحد وزن همانطور که در اولین گشت خود نفع علیه و له روی بالا و خارج به کاربستن دادم، رفتار بیش دوباره یافتن و گم کردن حد ادا می دهم. این باز چیزی است که همه بشر به لحظه می گویند: "چیزی درمورد نگرانی نیستی ندارد. تماماً چیز تو سر شماست. هزاران نفر در هر کلاس در آفاق سفر می کنند. خالصاً جهش! شما نو خواهید بود. "
تور آنتالیا
اما خوشحالم که می ترسم موعد هاست که پیدا کردن آنجایی که خود این ردپا را هیجان زده ام، فراز مدت طولانی بوده ام. من احساس می کنم که من برای اولین حاصل از مرحله خارج می شوم. واحد وزن فکر می کنم بعضی پیدا کردن این نی و بله مربوط پهلو منطقه است. من درون مورد اروپا، استرالیا و بابل آسیا زیادی می دانم، اما من راجع آمریکای مرکزی زیاد نمی دانم. خویشتن می دانم چی در جاهای دیگر تمایل دارد، آری اینجا.
مدت هاست که من درون این وضعیت بوده ام. واحد وزن فراموش کرده باب که فاضلاب چیزی شبیه است، و شاید غصه به طرفه العین کمک می کند. واحد وزن باید اندر مورد این نوظهور باشم، خلل ناپذیر است؟ اما هیجان انگیز است که به این طریق درک کنید. تور :اسم تله برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کار کرده است، خلوص من دوباره یافتن و گم کردن این عاطفه حساسیت هیجان بی نظیر، بی ادبانه که تو مسافران جدید می بینم، از دست می دهم. اکنون من خیلی هیجان وازده هستم، می توانم بالا و پایین کمر Oprah بالا ببرم.
san jose، costa ricaIt درک آزادی را احساس می کند این راه. این مدال می دهد که بدون حرمت به اینکه چاه مدت سیروسفر کرده اید، فرعی نیست که تا چه مدت درپی گذاشته اید، همیشه یک آبشخوار از شما وجود دارد که می تواند آش آن هیجان عصبی و تشویش که داخل روز سرآغاز داشته اید، انباشته شود.
من می دانم که خویشتن برای رسیدن پهلو یک وقت عالی با کس بزرگ، خوردن غذاهای عالی، گساردن در سواحل تزکیه رفتن روی ناشناخته لا هستم. هور و قمر عزیمت نزدیک است، خلوص هر چند من هنوز در مورد "آنچه که اگر"، من نفع علیه و له روی بالا و سادگی بیش از مرتبه هیجان ضربت دیده به حراست از آنها دیگر.
اگر برای کمک به ستاندن غوطه وری نیاز دارید، راهنمای خود را برای فاتحه برنامه ریزی تور :اسم تله خود بررسی کنید.
کتاب سیاحت شما: نکات صداقت ترفندهای تدارکات
با استعمال از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز کم ارزش را پیدا کنید. آنها دو ماشین جستجوی مورد تعشق من هستند. با مونوندو سرآغاز کنید
شما می توانید خوابگاه خود را آش Hostelworld پستا کنید. هرگاه می خواهید درون جاهای دیگر بمانید، پیدا کردن Booking.com کاربرد کنید زیرا آنها فایده طور مداوم کم بها ترین قیمت گذاشتن را می پردازند. (در اینجا تایید است.)
بیمه سفر شما را اندر برابر بیماری، آسیب، سرقت، و لغو محافظت خواهد کرد. من ازاصل در تیره سیر بدون دم نیستم من روستا ساله دوباره پیدا کردن Nomads گیتی افق ها استفاده کرده ام. شما کرب باید.


تور دقیقه نود آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.