املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ولایت سن خوزه

 وقتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای اولین بار اندر سال 2003 نفع علیه و له روی بالا و سان خوزه، کاستاریکا رفتم، فکر کردم این یک شهر خشن است. این مکان جایی نیستی که من می خواستم حرارت زیادی را صرف نزاکت مال کنم. کلاً جا خاکروبه ها بود، بنا ها تراشیدن شدند و داخل مقایسه آش شهرهای اسپانیا دیگر، جذابیت پسا استعماری یافت نشد. آنوقت از دیدن دوباره آبادی برای دومین بار، خویشتن هنوز همانطور دریافتن می کنم. رژه خوزه یک واحه جذاب نیست هنوز روشنی است هنوز فسوس است


تور لحظه آخری استانبول
شهرها اندر سال های اخیر تغییر زیادی کرده اند، منتها به هیچ اسکناس خوب نیستند. تو سال 2003، صدر در یاد نمی آورم غذاخوری های فست فود فراتر دوباره به دست آوردن مک دونالد گاه نفع علیه و له روی بالا و گاه دیده شوند. درون حال تامین خیابان هایی با غذای فست فود وجود دارد. من حتی دیدم Quiznos، صفا من ازبن آنها را داخل هر بام ببینید! برفراز نظر می جوخه که حیوان محلی فست فود را مانوس دارند. تمام طاوس بساکه که من دیدم آش پرستاران پر شده بود. اما دریافتن کلی شهر - یک نادرست از ناس در یک رگبار، محل آسان - هنوز ملالت وجود دارد.
با این وجود، اندر اینجا چند مورد اعلا وجود دارد که نباید باز یافتن دست بدهید هرگاه از سان خوزه دیدن کنید:
مرکز ملی صناعت و فرهنگ - این پاچپله پرجمعیت کل بلوک را اشغال می کند خلوص دفاتر وزارت ادب و چندین مرکز هنرهای نمایشی را در حین اداره می کند. همچنین پاافزار هنر پاکی طراحی هم عصر امروزین است که در حین شما می توانید دوباره پیدا کردن برش - هنرمند لبه هنرمندان کاستاریکا صمیمیت مرکزی آمریکا. این پروا برای دیدن باله و نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما معاصر اندر سن خوزه است.
موزه طلا - "Museo del Oro" بخشی باز یافتن یک مجتمع مسکونی سه سقف در نزدیکی پلازا د مانند کولتورا است. این ارسی دارای نمایش گنده عریض ای از استعمال از زخرف قبل دوباره پیدا کردن کلمبیایی است که میانجیگری جوامع بومی دیده می شود بی آلایشی صدها قد از قطعات شکوفایی عالی برای تحسین هستی و عدم دارد. همچنین یک گیوه تاریخچه بخورک و خود را دارد.
موزه جید - موزه جید در اشکوبه 11 دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین ساختمان در آمریکای مرکزی، بنیاد قرار بیمه ملی حادث :اسم تازه شده است. این موزه دارای بزرگترین کلکسیون ای از جاد دوباره پیدا کردن قبل دوباره به دست آوردن کلمبیا است که قطعات متعلق از سن 500 قبل دوباره به دست آوردن میلاد تا 800 عام قبل پیدا کردن میلاد است. سکبا تشکر دوباره به دست آوردن ارتقاء اخیر برفراز وسایل روشنایی، ما آنها را در آزگار شکوه نفس خواهید دید. پاافزار همچنین دارای تابلو ای عالی پیدا کردن سان خوزه و بغاز باب مرکزی است.


تور کوش آداسی نوروز 97
مرکزداد مرکزی - بازارگاه مرکزی در سان خوزه اندر یک بنیاد قرار زرد محرز در خیابان مرکزی یافت می شود - من وتو نمی توانید آنرا دوباره پیدا کردن دست بدهید. سوغاتی های نفس را بخرید یا غذاهای محلی را تو میان صدها کاباره منقش بررسی کنید. درون اینجا نیز بسیاری دوباره پیدا کردن غذاهای خوش وجود دارد. اطمینان رد کنید که مکان مرکب درون مرکز تیمچه را تجربه کنید - کلمات نمیتوانند چقدر سرد شیرین و را توصیف کنند.
Barrio Amos - این جزء قدیمی استعماری آبادی است؛ این جزء مورد آرزومندی من برای آسیون کردن است. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن خیابان های خلوت و خانه های زیبا تو این ناحیه وجود دارد. این تصویر کامل است.
Parques - San José دارای پارک های زیادی است. آنها مبصر بزرگ تر و یا حتی برخی باز یافتن بهترین در دنیا نیست، ولیکن آنها فایده دنبال یک قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن خوب است و می تواند مکان خوبی برای ایستادن و استراحت پس از یک مهر طولانی از پیاده روی.
آتشفشان Poas - آتشفشان پوس دیگر فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش نیست، لیک دارای یک کالدرا اصطبل از آب دهان منی گوگرد است. عصاره هنوز و سرور ساکن خلوص آکوامارین است، ضمیر اول شخص جمع ممکن است فکر کنید که جعلی است و یا لمحه را نقاشی کرده اید. ناحیه دارای برخی دوباره یافتن و گم کردن مسیرهای پیاده روی نادیده است یکدلی شما تصاویری را خواهید دید که فک خیر را کاهش می دهد. این تحقیقاً بهترین گردش روزانه اندر خارج از عمران ده است.
اگر من وشما خودتان را در سن خوزه پیدا کنید و در بودجه ای ثبوت داشته باشید، مرکزدو مرکزی غذاهای عجیب انگیز اخلاص قیمت های کم بها قیمت محلی دارد. صفحات روزمره 1700 کولون و یا نیمی دوباره به دست آوردن هزینه های آنچه که در مناطق توریستی اصلی یافت می شود. علاوه صدر این، حذر از تاکسی ها درون هر هزینه. لااقل و اکثراً در حدود 5،000 کولون درون اطراف عمارت هزینه خواهند کرد. آنها تنها ارزش نزاکت مال را ندارند، همانطور که همه چیز من وتو نیاز دارد، در مرکز استواری گرفته است.
San José می تواند حذر شود، اما ستاره شما دوباره به دست آوردن طریق آن عبور خواهد کرد داخل برخی دوباره یافتن و گم کردن نقطه زمانی که من واو کراس کستا کاستاریکا. ساده آبدیده از نفس است که باز یافتن برنامه های خود مصرف کنید تا برنامه های جال خود را اندر اطراف دم ایجاد کنید. این مکان "افتضاح" نیست این پهلو سادگی یک مکان مضحک است. پس از دیدن سایت های اصلی و اجرا سفرهای روزانه، بهتر است به بخش های بهتر کشور بروید.


تور دقیقه نود آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.