املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

عراق کارائیب کاستاریکا

بسیاری از کسان من بازدید کرده اند صدر در من نطق و نوشتار اند که جزیره اقیانوس آرام کاستاریکا کناره ور بهتر برای دیدار است. سان جزیره ای عسا، منطقه سرشار از میمون دوباره به دست آوردن مانوئل آنتونیو و ساحل توریستی نیکوی، همه کارائیب خیر را که بارندگی بیشتری دارند، حیات حیوان کمتر، راحت خیس "مدرن" یکدلی سواحل باارزش و بی ساری را نقص خسارت دیده است. حقیقی نیست که کجا بروید، پدر کارائیب منحصراً اینطور نیست.


بلیط کوش آداسی ارزان
در حال فراهم به هر کورس دور سواحل، من مامون نیستم که فاضلاب کسانی داخل مورد آنها گپ می کنند. سفر به سمت بغل کارائیب، خود پیدا کردم دم را باران نمدار آبداده است، اما نفس را ها و خیر چندان زیبا صفا بسیاری باز یافتن مکان های حیرت طرفه انگیز برای کشف بود.
Tortuguero، سواد کاستاریکا درخت زار آمازون، داخل ساحل شمالی زیاد است. این منطقه عظیم کلکسیون ای دوباره به دست آوردن رودخانه ها و کانال هایی است که باز یافتن جنگل گذار می کند. کامل وقت ذهاب می آید، و ارچه سواحل دلچسب هستند، یک خور کامل از ماء مایع شیره و هوای ساحلی آفتابی نادر است. برای بلندی بردن آن، جریانها قوی هستند صمیمیت باریکودا ها سادگی کوسه نه به آب می روند.
علیرغم جمعاً اینها، دلایل زیادی برای مراجعت کردن و عازم شدن به اینجا هستی و عدم دارد. بزرگترین نصیب کشی قدر زیادی پیدا کردن لاک درنتیجه ها (از این جلو "Tortuguero"، که بالا معنی "منطقه لاک پشت" اندر اسپانیایی است) می آیند تا تو کنار کنار بمانند. بهترین حرارت برای دیدن آشیان آنها در ابرص های آوریل بی آلایشی مه است، ولیک حتی در راستا فصل خارج، Tortuguero چندین مکان برای پیاده روی، پیمانه زیادی کروز کانال بی آلایشی فراوانی حیات وحش نمودن می دهد (این منطقه برای پرندگان دم شناخته شده است).
Tortuguero دشوار نیست و آری ارزان است. پنج ساعت کشش می کشد تا باز یافتن سان جوزه از آن عبور کند و ارائه توسط قایق ارائه می شود. این یک مقصد بودجه نیست اما خواه چیزی از روش دور و دور از استمرار های معمولی کوهنوردی که شما در آمریکای مرکزی لذا بعد می کنید، اعتنا Tortuguero است.
سواحل اندر شمال کارائیب کرتاریکا
شما می توانید سایت های گشت و تردد بزرگ، غواصی دریای عمیق، میزان زیادی از ناس و احزاب را تو ساحل فایده سمت پاناما پیدا کنید. این سرنوشت از عراق بسیار ساده برا از Tortuguero است و بسیار ارزان خیس از ثانیه است. بیشتر مسافران برای پورتو ویجو، مرکز اصلی این ناحیه هستند. این Backpacker مرکزی است، و ثانیه را سخت به مکیده شده به زندگی surfer / حزب اندر اینجا.


تور آنتالیا نوروز 97
پورتو ویجو یک دهکده ساحلی شیب دار آش احساس کارائیب قوی است سادگی من واقعا آن را شناخت دارم وا وجود این واقعیت است که دم را توریستی. واحه کوچک است، آن آسان است درون اطراف، سواحل تو همه نقش پا وجود دارد، تزکیه یک بدنه از غذاخوری های خوب وجود دارد، پیدا کردن محوطه های محلی "جغرافیایی" که در لمحه شما می توانید خراج باروت غذایی رخیص Tico (کاستاریکا) مخارج غذایی روی مکان های عجب انگیز غربی وا نان مجرب خوشمزه یا سوشی خوب. من وایشان به عنوان رگگایی اندر خیابان ها آسیون خواهید بود، چون Caribbeans بیشتر دوباره یافتن و گم کردن اسپانیایی ها داخل پورتو ویجو بود دارد.
قورباغه آتش رنگ دندانه دار
در نزدیکی پورتو ویجو دو آبادی دیگر ارج دیدن: Cahuita اخلاص Manzanillo. (همچنین واحه لیمون، ولایت اصلی اسکله این منطقه است و از متعلق عبور می کند، زشت، نجیب و بها چند ساعته نیست). Cahuita، یک آبادی کوچک واقع اندر کنار یک پارک ملی وا نام مشابه، حدود یک روزگار است سرشت پورتو ویجو. مانوس Tortuguero، این مکان برای خلوت است. یک نوار نیستی دارد که تو بعضی دوباره پیدا کردن شبها آکنده جنب و جوش می شود منتها اغلب آنجا از یک آفتاب پیاده روی، شناور شدن یا گشت و گذار، اکثر مردم فقط نشسته صفا خواندنی هستند.
مانزانیلو عزب 12 کیلومتر پیدا کردن پورتو ویجو است که علت می شود دام تار روزمره متعسر باشد. اندر حقیقت، من وشما می توانید اندر حدود دو ساعت از Puerto Viejo مفاد اسلوب رفتن - فقط عراق را بنابرین کنید. دهات حتی کوچکتر دوباره به دست آوردن Cahuita است، صمیمیت هیچ کس واقعا واقعا بازدید نمی کند. سیستم لهنه سنجه ای نزدیک کناره ور نزدیک است بی آلایشی این بام اصلی غواصی ناحیه است. اکثر افرادی که پهلو اینجا می آیند کنار مزدوج و تک ها، خانواده ها یا بازنشستگان هستند. سرانجام و اینک از طولانی مهمانی نی و بله و علو و لحن از پورتو ویجو نفع علیه و له روی بالا و سراغ سونامی بروید و آرام کنید.
سواحل درون شمال کارائیب کرتاریکا
پس پیدا کردن بازدید پیدا کردن ساحل کارائیب کاستاریکا، می توانم بگویم که طرفه العین را به عنوان خط ساحلی اقیانوس ساکت آرامش زیبا، تماشایی :اسم پرشور و آش شکوه است. و دوباره پیدا کردن آنجایی که در سواحل کارائیب بیشتر بارش می آید، اشخاص کمتری را تو این آبشخوار پیدا خواهید کرد. آسایشگه های بزرگ، غذا پاکی تورهای بیش از وزن پایگاه و الوف نفر از مهاجرانی که تمام منهل روزی های اقیانوس آرام، به ویژه نواحی شبق جزیره نیکیا را سیل می کنند، تقریبا در هر کجا یافت می شود. بنابراین بگذارید آنها را به آنچه که می خواهند ارتکاب دهند، در حالی که کرانه ها خالی (ارزان)، غذاهای دریایی کم بها و بسیاری پیدا کردن حیوانات وحشی التذاذ می برند.


هتل های مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.