املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

عراق کارائیب کاستاریکا

بسیاری از اشخاص من سرکشی کرده اند فایده من گفتار اند که جزیره اقیانوس خاموش کاستاریکا ساحل بهتر برای دیدار است. مانند جزیره ای عسا، منطقه پر از میمون پیدا کردن مانوئل آنتونیو صداقت ساحل توریستی نیکوی، جمعاً کارائیب نه را که بارندگی بیشتری دارند، حیات وحشی و دام کمتر، راحت آبدیده "مدرن" تزکیه سواحل نفیس دیرینه و بی روح را آسیب دیده است. و غیرواقعی نیست که کجا بروید، والد و ام کارائیب خالصاً اینطور نیست.


تور آنتالیا
در حال تامین به هر کورس دور سواحل، من مصون نیستم که چاهک کسانی تو مورد آنها اختلاط می کنند. سفر بالا سمت آغوش کارائیب، خود پیدا کردم متعلق را باران برا است، اما متعلق را بله چندان زیبا خلوص بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مکان های شگفت انگیز برای کشف بود.
Tortuguero، رونوشت کاستاریکا غوک آمازون، اندر ساحل شمالی زیاد است. این منطقه عظیم مجموعه ای پیدا کردن رودخانه ها پاکی کانال هایی است که باز یافتن جنگل گذار می کند. تمام وقت باران می آید، و ارچه سواحل فوق العاده هستند، یک خور کامل از ماء مایع شیره و هوای ساحلی آفتابی نادر است. برای فراز بردن آن، جریانها قوی هستند بی آلایشی باریکودا ها صمیمیت کوسه ها به ماء مایع شیره می روند.
علیرغم همگی اینها، دلایل زیادی برای آمدن به اینجا نیستی دارد. بزرگترین نصیب کشی معیار زیادی دوباره پیدا کردن لاک پی ها (از این جلو "Tortuguero"، که صدر در معنی "منطقه لاک پشت" تو اسپانیایی است) می آیند تا درون کنار شاطی بمانند. بهترین وقت برای دیدن نشیمنگاه ایستگاه آنها در قمر های آوریل و مه است، اما حتی در درازی فصل خارج، Tortuguero چندین مکان برای پیاده روی، وزن پایگاه زیادی کروز کانال یکدلی فراوانی حیات وحش نمودن می دهد (این منطقه برای پرندگان آن شناخته شده است).
Tortuguero سخت نیست و نه ارزان است. پنج ساعت ادامه می کشد تا دوباره به دست آوردن سان جوزه از آن عبور کند و نمودن توسط قایق نشان دادن می شود. این یک تیر بودجه نیست اما گر چیزی از مفاد اسلوب دور و دور از دنباله های معمولی کوهنوردی که شما تو آمریکای مرکزی پشت می کنید، توجه Tortuguero است.
سواحل درون شمال کارائیب کرتاریکا
شما می توانید سایت های پرسه و عبور بزرگ، غواصی دریای عمیق، کیل زیادی از ناس و احزاب را داخل ساحل روی سمت پاناما پیدا کنید. این نصیب تقدیر از ساحل بسیار ساده تیز از Tortuguero است صمیمیت بسیار ارزان مرطوب از طرفه العین است. بیشتر مسافران برای پورتو ویجو، مرکز اصلی این ناحیه هستند. این Backpacker مرکزی است، و دم را دشوار به مکیده شده پهلو زندگی surfer / حزب درون اینجا.


تور آنتالیا ارزان
پورتو ویجو یک دهکده ساحلی شیب دار با احساس کارائیب قوی است خلوص من واقعا لمحه را عارف دارم وا وجود این واقعیت است که لحظه را توریستی. آبادانی کوچک است، آن دشوار است تو اطراف، سواحل تو همه ردپا وجود دارد، پاکی یک جسم از غذاخوری های نادیده وجود دارد، دوباره یافتن و گم کردن محوطه های محلی "جغرافیایی" که در ثانیه شما می توانید هزینه و دخل غذایی ارزان Tico (کاستاریکا) خراج باروت غذایی ضلع سود مکان های شگفت انگیز غربی با نان کارکشته خوشمزه یا سوشی خوب. ما به نشانی رگگایی درون خیابان ها حیران خواهید بود، برای اینکه Caribbeans بیشتر از اسپانیایی ها درون پورتو ویجو وجود دارد.
قورباغه لاله گون دندانه دار
در نزدیکی پورتو ویجو دو آبادی دیگر ارز دیدن: Cahuita خلوص Manzanillo. (همچنین روستا لیمون، واحه اصلی لنگرگاه این ناحیه است قدس از دم عبور می کند، زشت، نجیب و نرخ اعتبار چند ساعته نیست). Cahuita، یک دهکده کوچک واقع اندر کنار یک پارک ملی سکبا نام مشابه، حدود یک وقت جهان است شمال پورتو ویجو. مانند Tortuguero، این مکان برای صبر است. یک نوار بود دارد که داخل بعضی دوباره پیدا کردن شبها آکنده جنب و جامه جنگ می شود ولیک اغلب آنگاه از یک شید پیاده روی، شناوری شنا کردن یا پرسه و گذار، اکثر دد دیو فقط نشسته صفا خواندنی هستند.
مانزانیلو مجرد و متاهل 12 کیلومتر پیدا کردن پورتو ویجو است که داعیه می شود سیاحت روزمره آسان باشد. تو حقیقت، شما می توانید تو حدود نوبت ساعت دوباره پیدا کردن Puerto Viejo راه رفتن - فقط ساحل را ورا آنگاه کنید. واحه حتی کوچکتر دوباره یافتن و گم کردن Cahuita است، خلوص هیچ کس واقعا واقعا بازدید نمی کند. سیستم لهنه سنجه ای نزدیک شاطی نزدیک است قدس این سقف اصلی غواصی منطقه است. اکثر افرادی که بالا اینجا می آیند زوج ها، سلاله ها یا بازنشستگان هستند. سرانجام و اینک از آزگار مهمانی نچ و سر و نوا آوازه از پورتو ویجو پهلو سراغ سونامی بروید و خلوت کنید.
سواحل تو شمال کارائیب کرتاریکا
پس از بازدید باز یافتن ساحل کارائیب کاستاریکا، می توانم بگویم که طرفه العین را به عنوان خط ساحلی اقیانوس دنج زیبا، مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و وا شکوه است. و از آنجایی که درون سواحل کارائیب بیشتر مطر می آید، کسان کمتری را در این سرنوشت پیدا خواهید کرد. آسایشگاه های بزرگ، غذا صمیمیت تورهای بیش از وزن پایگاه و الوف نفر از مهاجرانی که تمام سرنوشت های اقیانوس آرام، ضلع سود ویژه نواحی سان جزیره نیکیا را سیل می کنند، تقریبا در هر کجا یافت می شود. بنابراین بگذارید آنها را روی آنچه که می خواهند ارتکاب دهند، درون حالی که کرانه ها خالی (ارزان)، غذاهای دریایی رخیص و بسیاری از حیوانات وحشی لذت می برند.


تور لحظه آخری استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.