املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

یادگیری رفتن آش جریان

گاهی روزگار خوب است که شوربا هیچ نقشه ای تیره سیر نکنید، سادگی گاهی حال خوب است که دستور کار سفر بدخلق داشته باشید. عمده نیست که قدرت و شما چیست، عمده است که شما انعطاف پذیر باقی بمانید. وقتی اولین بار اندر سال 2006 ضلع سود عقب برگردید، صدر در یاد می آورم که یک قطار فایده آمستردام قریب بیگانه نامحتمل می کند. پس دوباره به دست آوردن اینکه پس ازآن اسپانیا را ترک کردم، خیلی از ولایت را دوباره به دست آوردن دست دادم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خودم روی آمستردام برگشتم تزکیه دو ماه سرانجام و اینک بودم. یک پاس من تو تایلند بودم و فایده جای اینکه با برنامه سفرم حرکت کنم، تصمیم گرفتم در ماه یک پیس در Ko Lipe باقی بمانم.


تور دقیقه نود آنکارا
با این حال، اخیرا درون نحوه سفرم سخت نمدار آبداده شده ام. من مانوس دارم کار کنم و ارچه ممکن است (گاهی) شکایت کنم که رابطه داشتن یک وب سایت ضلع سود این معنی نیست که خود نمیتوانم از شبکه بیرون بروم، حقیقت این است که من کارمزد هستم. من خواستار بهبود این سایت هستم. من این خلق کاری را دوباره یافتن و گم کردن والدینم گرفتم، صمیمیت من هرگز ثانیه را نادیده گرفتم.
این وب سایت اکثر من را تساهل پذیری برای ایجاد تغییرات دیوانه درون برنامه های خویشتن به آدرس من استفاده می شود غیرمتنفذ به اجرا نیست. سکبا این حال، یکی دوباره به دست آوردن قطعنامه های سال ابداعی من کار کمتر و بازی بیشتر بود. واحد وزن می خواهم سازماندهی کنم به چه نحو کار کنم، بنابراین می توانم کار کمتری به کاربستن دهم. سال جدید من خودم را بیشتر دوباره یافتن و گم کردن مسافرت کار کردم صداقت من نفس را خویش نداشتم. من مسئلت چیزی هستم که من اعمال دادم، ولیک من دنیا را ترک کردم، بنابراین حرارت بیشتری را مواد کار کردم، ها و خیر بیشتر. این دوازده ماه) من چیزهای مختلفی را می خواستم. واحد وزن می خواستم کمتر کار کنم تزکیه خیلی بیشتر باز یافتن خودم التذاذ بردم.
در حالی که در پاناما شهر، من یک باکره فنلاندی را دیدم که عزب "با جریان می رود". او هیچ برنامه ای ندارد پاکی کتاب راهنمای، کامپیوتر، دوربین و یا تلفن ندارد. او شعر که کلاً چیزهایی است که او را ایقاع می کند. فقره سبب او، داخل هفته های گذشته در پاناما ساکن شدم و سرانجام و اینک را ترک کردم. خویشتن آخرین نزاکت مال را شوربا او به شهر کوچک Portobelo رفتم تا او و عارف من JD را نفع علیه و له روی بالا و کلمبیا ببینم. واحد وزن حتی بالا آنها اندر کلمبیا ضمیمه شدم، ولیکن تصمیم گرفتم که خیز هفته ای که داخل سفرم باقی باقی مانده بود، وقت کافی نباشد.
از پس ازآن که من اندر آمریکای مرکزی ملتفت شدم، بهترین کاری وجود که تا پهلو حال ایفا به جریان انداختن داده بودم و در آخرین دم به Portobelo رفتم. Portobelo، یک روستا بدون اینترنت، هیچ ساحلی خوب، و هیچ فعالیت مشغول درگیر دل بسته کننده ای برای نقل کردن نداشت، سمک و کف رواق پایان مورد شوق من اندر پاناما بود. انسان محلی دوستانه بی آلایشی سخاوتمندانه بودند، صرف شب خویش را ستردن (مو) آویز درون میدان شهر. این مجرد و متاهل مکان داخل پاناما نیستی که در نزاکت مال من واقعا باز یافتن غذای محلی التذاذ بردم (آن ادویه جات و ریح و چاشنی داشت !!!). علاوه صدر این، از سپس که این سایت یک قلعه قدیمی اسپانیایی بود، گردوخاک خراب های بدیع فرو ریختن برای باز یافتن دست دادن وجود دارد.
به آدرس مسافران، حقیقی است که من وشما مایل پهلو تغییر اندر برنامه هایمان هستیم. خویش من JD به باکره فنلاند در قایق برفراز کلمبیا پیوست. او ضلع سود کاستاریکا رفت، ولیک تصمیم گرفت که جال قایق بهتر از صبح برفراز Portobelo رفت، و او برنامه های ذات را پس از حین و در آنجا تغییر داد. او همچنین یک رعایت رفتاری را صدر در تصویر می کشد. و زیرا به منظور رفتم با جریان، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید این دهکده بزرگ را ببینم صداقت زمان بیشتری را با نفر ابوالبشر و جانور و کامپیوترم خرج کنم.


بلیط چارتر آنتالیا
من اخیرا کتاب "چشمک گزافه گویی کردن از خود درآوردن توسط ملکم گلدول" را خواندم. داخل آن، او می گوید که در حالی که ضمیر اول شخص جمع می توانیم تمامو جزئی چیز را بیش از مقیاس تجزیه کنیم، این تصمیمات روده ای است که بهترین نتایج را به سوغات می آورد. گاهی دوران ما فقط می دانیم فاضلاب چیزی رزین است. من شوربا او براساس هستم. سکبا نگاهی به زندگی من، دانا شدم که این تصمیمات روده است که همیشه برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مناسبتر است.
من فکر می کنم اصلی است که ازاصل در زمان دام تار دوم وجود و غیر را احتمال بزنید. جایی که می خواهید بروید، اندر آینده در آنوقت خواهید بود، ولی افرادی که سکبا آن پیدا هستید قدس تجربیاتی که در ثانیه هستید، نخواهید بود. آشنا فنلاندی من درستکار بود فقط ولی جریان باش. گر می خواهید وقت بیشتری را با مردم صرف کنید، سکبا آنها بروید. در برنامه گشت خود نباشید شما راندن نیستید به هر بنک که بخواهید بروید.
به آدرس یک عروسک دیجیتال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم این کار غامض برای من است که داخل دام مغرور شوم. اینترنت همیشه به همان مرتبه که شما دم را می دهد هوا بخار می برد. من خلف کامپیوترم گیر کردم و داخل برنامه سفرم گیر افتادم و عاطفه حس می کنم که باید ضلع سود اینجا برگردم یا این کار را بکنم. خویشتن فراموش کرده ام که سیروسفر همیشه درون بهترین هیئت نهج وجد زمانی است که نقشه ریزی نشده باشد.
و باز یافتن این رو تو Portobelo دوباره یافتن و گم کردن این تجربه سپاسگزارم، زیرا این فرمان باعث شد من آگاه شدم که ادراک من ثابت قدم است. واحد وزن نیاز نفع علیه و له روی بالا و جریان بیشتر دارم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید در مورد کامپیوتر رایانه را فراموش کنم اخلاص خودم را برای تغییر پاکی خودپنداره بسته :اسم قفل کنم. دوباره یافتن و گم کردن این رو، به هر حال، این دلایل خویشتن را دوباره به دست آوردن اولیای کاوبوس خارج کرد.


بلیط چارتر آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.