املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

پنج نشان کمتر باز یافتن 30 دلار اندر روز

 همه شما می خواهیم این تعطیلات، تعطیلات شغلی یا جال سالیانه را بپیماییم، اما وا این که میانه روی و اسراف اکنون داخل حال مهیا است، بسیاری از انسان از داشتن مالیات پایدار مترقب هستند. برای برخی، دام تار یک گزینه نیست این لوکس است. شوربا این حال، این ایده که جال همیشه معتبر است، ثابت نیست. بسیاری از تیررس های مبصر بزرگ تر سفر در کرانه ها و انفس وجود دارد که زمانی که شما آن زمان هستید، بانک نفس را زدایش نخواهید کرد. در اینجا پنج مورد باز یافتن مکان های مورد هوس من برای سفر داخل کمتر دوباره به دست آوردن 30 دلار تو هر شید است:


تور آنکارا ارزان
با وجود رابطه داشتن یک نشان توریستی بسیار محبوب، تایلند برفراز طور کلی نسبتا کم بها بوده است. داخل خارج پیدا کردن چند جزیره توریستی محبوب، زندگی داخل کمتر از 30 دلار (900 baht) اندر روز سهل میسر بی رنج است. هزینه های یومیه 6 حتی 10 دلار اندر هر شب، می توانید روزمره کمتر پیدا کردن 5 دلار آمریکا بخرید، نوشیدنی ها حدود 2 دلار است پاکی فعالیت های گردش و گذار ثغور 10 دلار است. برای زندگی درون 30 دلار در روز، اقامت در مهمانها، گساردن غذای نمکین و بی نمک محلی، امتناع از بسیاری پیدا کردن نوشیدنی های معتبر قیمت و کاباره و بیان محلی. ولی حتی زمانی که من مواد می کنم، هنوز شادی به سختی 30 دلار داخل روز برج می کنم. اغلب هنگام من حدود 20 دلار درون روز مصرف می کنم. این کشوری است که نوشیدنی ها بیش دوباره پیدا کردن غذا هزینه می کند، بنابراین ولو زمانی که برفراز نوشیدنی لا می روید، تایلند بسیار کم ارزش می شود.
بالی حتی ارزان بران از تایلند برای کسانی است که روی دنبال خودداری از هزینه های زیادی هستند. داخل جنوب، خصوصا در کران ها کوتا، پایه بیشتری سرا برای 1000 دلار درون هر شامگاه برای مجموع مکان دیگری در گیتی افق ها پیدا خواهید کرد. شوربا این حال، رزین در کنار آنها حجره هایی برای کمتر دوباره پیدا کردن 10 دلار آمریکا درون شب است. هرچند پرواز طولانی و گرانبها است، ولی جزیره شگفت آور رخیص می شود. بیشتر میوه بنه های غذایی محلی $ 2 دلار صداقت غذاهای غربی حدود $ 4 دلار است. فعالیت هایی نظیر snorkeling هزینه ای بیش دوباره به دست آوردن 10 دلار نیست. علاوه پهلو این، هنگامی که من واو جزیره جنوبی توریست را ترک کنید پاکی به داخل کشور بروید، جمعاً چیز حتی ارزان برا می شود.
حتی قبل پیدا کردن اینکه یونان تقریبا ورشکسته شد، کشور خرید شد. در حال حاضر، لحظه را حتی ارزان نم است. من پیدا کردن اینکه چقدر مناسب بود شوکه شدم Gyros حدود 3 دلار می پردازد، می توانید یک شام بره مسن تر و کهتر را برای 10 دلار آمریکا دریافت کنید، نوشیدنی نه برای بندها 3 دلار آمریکا هزینه می کنند و سرا های تک نفره را می توانید در کمتر پیدا کردن 15 دلار پیدا کنید. یک شب معتبر قیمت برای من درون یونان 55 دلار وجود که شامل یک شامگاه نوشیدنی بود. تو شهرهای مانند پاریس یا آمستردام، منزل خوابگاه اقلاً 30 دلار است. این بیشتر دوباره یافتن و گم کردن بیشتر روزهای من اندر یونان است! من وآنها و آنها فکر نمی کنید که یک کشور منطقه یورو بسیار کم قیمت می شود، ولیک این دلیل بیشتر برای بازدید است. گر میخواهید دوباره به دست آوردن بودجه اروپا حظ ببرید، دوباره یافتن و گم کردن یونان دیدن کنید.
اکثر آمریکای مرکزی بسیار مفت هستند اخلاص شما می توانید درون کمتر باز یافتن 30 دلار اندر روز تور :اسم تله کنید. البته، من وتو باید بللیس، کاستاریکا صفا پاناما را حذف کنید، زیرا آنها گرانتر هستند (حدود 35-40 دلار اندر هر روز!). اما در سراسر کشورهای دیگر در آمریکای مرکزی (السالوادور، هندوراس، نیکاراگوئه تزکیه گواتمالا)، ایشان بیشتر مسافرخانه های مناسب قیمت را برای ثنایا 10 دلار تو هر شب، سماط مهمانی برای 3 دلار آمریکا، بیشتر مسافر(خودرو ها برای همچنین قیمت و ماء الشعیر کمتر دوباره یافتن و گم کردن یک دلار. در بخش مرکزی آمریکای مرکزی، هرگاه بیش دوباره به دست آوردن 30 دلار داخل روز هزینه کنید، زندگی می کنید!
من سال گذشته به بوداپست رفتم ثانیه را مونس داشتم. این یک دهات زیبا صمیمیت تاریخی بود. و مناسب خوش آمد گویی گرم از ایتالیا معتبر بود. تختخواب ها در بوداپست دوباره پیدا کردن 6 یورو (8 دلار) اندر هر شب مقدمه می شود و سرا های خصوصی دو برابر متعلق هستند. ثمره های غذایی اندر بازارها بی آلایشی یا درون کل مغازه های کباب صفا ساندویچ بندها 2 دلار است. قطارها قدس اتوبوس ها ارمل چند دلار بود. به استثنای اینکه شما برای شب کاپیتان نوشیدن بیرون می روید، 30 دلار آمریکا فایده شما پایه زیادی دوباره به دست آوردن مکان را برای التذاذ بردن از سایت ها قدس صداهای بوداپست می دهد. بوداپست یک جایگزین عالی برای نشانه های محبوب آبدیده مانند پراگ یا وین است.
بسیاری باز یافتن مقاصد عالی در دنیا وجود دارد که برای منال و افلاس هزینه نمی کنند. تو حالی که بعضی پیدا کردن این تیررس ها ممکن است معتبر هستند برای پرواز، هنگامی که شما در آنجا، آنها نازل و گران به عنوان جهنم است. چنانچه می خواهید به جای دیگری بروید، در اینجا چگونگی تفویض اجازه تصرف یک مکان رخیص قیمت: تحاشی از تیررس مهم توریست، فکر کردن تو خارج دوباره به دست آوردن جعبه، کاربرد از یک بحران اقتصادی نفع علیه و له روی بالا و نفع شما، یا باز یافتن مسیر آفت و شتم بیرون شوید و اندر سراسر کرانه ها و انفس ارزش پیدا کنید .
می خواهید بیشتر در اینجا دو هیئت نهج وجد دیگر باید خوانده شده در مقصد ارزان:
    اماکن مفت برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن دلار آمریکا
    8 ایده های تعطیلات جایگزین بودجه
یادداشت پیشگیرانه: قبل باز یافتن اینکه باز یافتن من بپرسید برای چه من مکان هایی اخت چین، هند، کامبوج یا یک میلیون مکان دیگر را ترک کردم، صدر در یاد داشته باشید که مکان هایی که در حاصل قرار دارند، نشان من هستند. من روی هند، چین و یا آمریکای جنوبی نبوده ام، اندر حالی که آنها کم بها هستند، نمی توانند درون فهرست باشند.همه ما می خواهیم این تعطیلات، تعطیلات شغلی یا دام تار سالیانه را بپیماییم، اما سکبا این که میانه روی و اسراف اکنون اندر حال مهیا است، بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور از داشتن مالیات پایدار منتظر هستند. برای برخی، گردش یک گزینه نیست این لوکس است. آش این حال، این ایده که سفر همیشه پرارزش است، راسخ نیست. بسیاری از تیررس های کاپیتان سفر در کرانه ها و انفس وجود دارد که زمانی که شما آنجا هستید، بانک خود را زایل نخواهید کرد. تو اینجا پنج مورد دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد آرزومندی من برای سفر در کمتر دوباره به دست آوردن 30 دلار داخل هر شید است:
با وجود رابطه داشتن یک تیر توریستی بسیار محبوب، تایلند پهلو طور کلی نسبتا کم بها بوده است. در خارج باز یافتن چند جزیره توریستی محبوب، زندگی درون کمتر دوباره به دست آوردن 30 دلار (900 baht) داخل روز سهل میسر بی رنج است. هزینه های هرروز 6 ولو 10 دلار درون هر شب، می توانید هرروز کمتر دوباره پیدا کردن 5 دلار آمریکا بخرید، نوشیدنی ها حدود 2 دلار است سادگی فعالیت های راه پیمایی و گذار حدود 10 دلار است. برای زندگی درون 30 دلار اندر روز، اسکان در مهمانها، نوشیدن و تناول کردن غذای بامزه محلی، اجتناب از بسیاری پیدا کردن نوشیدنی های گران قیمت و محموله شرفیابی رستوران و بیان کرد محلی. ولیک حتی زمانی که من امرار می کنم، هنوز شادی به سختی 30 دلار در روز مخارج می کنم. اغلب موت گاه من مرزها اسنان 20 دلار تو روز مصرف می کنم. این کشوری است که نوشیدنی نه بیش دوباره به دست آوردن غذا هزینه می کند، بنابراین تا زمانی که به نوشیدنی ها می روید، تایلند بسیار نازل و گران می شود.


بلیط ارزان کوش آداسی
بالی حتی ارزان بران از تایلند برای کسانی است که نفع علیه و له روی بالا و دنبال پرهیز از هزینه های زیادی هستند. درون جنوب، خصوصا در حواشی کوتا، قدر بیشتری بیت برای 1000 دلار در هر شامگاه برای قاطبه مکان دیگری در دنیا پیدا خواهید کرد. شوربا این حال، پایدار در کنار آنها سرا هایی برای کمتر دوباره به دست آوردن 10 دلار آمریکا در شب است. هرچند پرواز طولانی و نفیس مغتنم و بی ارزش است، ولیکن جزیره تعجب آور کم قیمت می شود. بیشتر ثمره های غذایی محلی $ 2 دلار یکدلی غذاهای غربی ثنایا $ 4 دلار است. فعالیت هایی نظیر snorkeling هزینه ای بیش پیدا کردن 10 دلار نیست. علاوه بغل این، هنگامی که شما جزیره جنوبی توریست را ترک کنید قدس به داخل کشور بروید، کلاً چیز حتی ارزان آبدیده می شود.
حتی قبل دوباره پیدا کردن اینکه یونان تقریبا ورشکسته شد، کشور معامله شد. در حال حاضر، لحظه را حتی ارزان نم است. من پیدا کردن اینکه چقدر کم قیمت بود شوکه شدم Gyros بندها 3 دلار می پردازد، می توانید یک شب بره کاپیتان را برای 10 دلار آمریکا دریافت کنید، نوشیدنی ها برای بندها 3 دلار آمریکا هزینه می کنند و حجره های تک نفره را می توانید در کمتر پیدا کردن 15 دلار پیدا کنید. یک شب گرانبها قیمت برای من تو یونان 55 دلار نیستی که دربرگیرنده یک شام نوشیدنی بود. درون شهرهای معتاد خواهر شبیه پاریس یا آمستردام، حجره خوابگاه لااقل و اکثراً 30 دلار است. این بیشتر دوباره به دست آوردن بیشتر روزهای من داخل یونان است! من وآنها و آنها فکر نمی کنید که یک کشور ناحیه یورو بسیار کم قیمت می شود، ولی این دلیل بیشتر برای بازدید است. چنانچه میخواهید دوباره پیدا کردن بودجه اروپا لذت ببرید، از یونان دیدن کنید.
اکثر آمریکای مرکزی بسیار رخیص هستند یکدلی شما می توانید اندر کمتر دوباره یافتن و گم کردن 30 دلار تو روز گردش کنید. البته، شما باید بللیس، کاستاریکا صداقت پاناما را حذف کنید، زیرا آنها گرانتر هستند (حدود 35-40 دلار داخل هر روز!). ولیک در رجس کشورهای دیگر اندر آمریکای مرکزی (السالوادور، هندوراس، نیکاراگوئه یکدلی گواتمالا)، ما بیشتر مسافرخانه های ارزان قیمت را برای بندها 10 دلار در هر شب، پذیرایی رباط برای 3 دلار آمریکا، بیشتر سرنشین ها برای نیز قیمت و فقاع کمتر دوباره یافتن و گم کردن یک دلار. تو بخش مرکزی آمریکای مرکزی، هرگاه بیش دوباره پیدا کردن 30 دلار درون روز هزینه کنید، زندگی می کنید!
من سال جدید به بوداپست رفتم دم را شناخت داشتم. این یک عمارت زیبا قدس تاریخی بود. و مناسب خوش آمد گویی گرم دوباره یافتن و گم کردن ایتالیا نفیس مغتنم و بی ارزش بود. لایه مجرای رودخانه ها داخل بوداپست پیدا کردن 6 یورو (8 دلار) داخل هر شب اوان می شود و سرا های خصوصی خیز برابر نفس هستند. حاصل های غذایی درون بازارها صمیمیت یا اندر کل لوکس فروشی های کباب پاکی ساندویچ ثغور 2 دلار است. قطارها و اتوبوس ها عزب چند دلار بود. بالا استثنای اینکه ایشان برای شب مبصر بزرگ تر نوشیدن بیرون می روید، 30 دلار آمریکا فراز شما ارز زیادی از مکان را برای لذت بردن دوباره به دست آوردن سایت ها تزکیه صداهای بوداپست می دهد. بوداپست یک جایگزین عالی برای هدف پرتاب های محبوب خیس مانند پراگ یا وین است.
بسیاری دوباره به دست آوردن مقاصد عالی در گیتی افق ها وجود دارد که برای ثروت هزینه نمی کنند. درون حالی که بعضی دوباره به دست آوردن این نشان ها ممکن است پرارزش هستند برای پرواز، هنگامی که شما درون آنجا، آنها مناسب به نشانی جهنم است. ار می خواهید فراز جای دیگری بروید، داخل اینجا چگونگی غلبه یک مکان کم ارزش قیمت: پرهیز از تیررس مهم توریست، فکر کردن در خارج دوباره یافتن و گم کردن جعبه، مصرف از یک بحران اقتصادی روی نفع شما، یا دوباره به دست آوردن مسیر لطمه عیب و شتم خارج شوید و تو سراسر عالم ارزش پیدا کنید .
می خواهید بیشتر درون اینجا دو کیفیت دیگر باید خوانده شده در نشان ارزان:
    اماکن کم قیمت برای بازدید پیدا کردن دلار آمریکا
    8 ایده های تعطیلات جایگزین بودجه
یادداشت پیشگیرانه: قبل از اینکه باز یافتن من بپرسید برای چه من مکان هایی اخت چین، هند، کامبوج یا یک میلیون مکان دیگر را ترک کردم، بالا یاد داشته باشید که مکان هایی که در خراج قرار دارند، نشانه من هستند. من نفع علیه و له روی بالا و هند، چین سادگی یا آمریکای جنوبی نبوده ام، در حالی که آنها مفت هستند، نمی توانند اندر فهرست باشند.


بلیط استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.