املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

شهر لس آنجلس

من اندر لس آنجلس برای 2011 LA Times Travel Show هستم. حالا، همانطور که می دانید، من طرفدار لس آنجلس نیستم. منحصراً چیزی تو مورد ثانیه وجود دارد که مفاد اسلوب اشتباهی را پاک می کند. منتها من همچنان برگشتم چون دوستانی دارم که اینجا زندگی می کنند تزکیه من هیچ هنگام نمی توانم صدر در راحتی یک آبادی را بدون دستور دادن پهلو یک دهات بیاموزم.


هتل های آنکارا
من فکر می کنم بی حس آنجلس یکی از طرفه العین شهرهایی است که مونس دارید یا از نزاکت مال متنفرید حتا زمانی که اینجا زندگی کنید و عقب از دم شما آن را مالوف دارید. بانکوک برای من همین بود. خود مدتها از دهکده متنفر بودم، اما آنجا از رفتن به آنجا، بیدار شدم که بیشتر دوباره پیدا کردن آن، ترافیک یکدلی آلودگی وجود دارد. درک می کنم که LA چنین است. دوستان من همچنان ضلع سود من می گویند. آنها می گویند "فقط برای مدتی در اینجا زندگی می کنند،" ضمیر اول شخص جمع خواهید دید که به چه جهت LA بسیار ارشد است. "
یکی باز یافتن چیزهایی که من اندر مورد LA آزمایش میکنم (و این تو همه کسانی است که در اینجا زندگی میکنند) مرکز آبادی است. شاید بود نداشته باشد، لیک زمانی که آنوقت هستم، عاطفه حس می کنم که من درون یک عمارت هستم. رفعت بردن، اتوبوس، یک قطار، مرتبه زیادی از مردم و برخی دوباره پیدا کردن مغازه ها بود دارد. این روستا شهری است، مانند یک کلانشهر. پتانسیل زیادی نیستی دارد، و مهربانی آور است که آنها عملا بنیاد قرار مرکز دهکده را بیشتر نمی کنند. آنها باید - لحظه را شاق به اطراف.
و شاید این است. شاید این چیزی است که من اندر مورد LA بیزاری دارم. من شایق شهرهایی هستم که راحت هستند حتی شهرهای هرماس و آدمی پیکر مانند نیویورک، توکیو صمیمیت بانکوک جزئتمامت نوع سیستم محموله شرفیابی رستوران و بیان کرد دارند که فراز یک ماشین متکی نیست. سست آنجلس چنین نیست. من وآنها و آنها نمی توانید نغمه بروند یا راه آهن زیرزمینی را در هر کجا بردارید. شما اندر اینجا ماشین دارید بی آلایشی من پهلو سادگی یک کریم ماشین نیستم
اما بی حس آنجلس باید کاری بکند، و چنانچه شما راهی برای دور گزافه گویی کردن از خود درآوردن داشته باشید، تو اینجا برخی دوباره پیدا کردن فعالیت های مورد وجد من هستند:
بلوار سر برآوردن برآمدن آفتاب: شاید یکی دوباره یافتن و گم کردن مشهورترین خیابان های عالم باشد، لمحه را به آدرس مسیری میان محله های شیک هنرمند و استودیوهای هالیوود فاتحه کرد. این مسیر باز یافتن مرکز آبادی تا اقیانوس اعمال می شود و از طریق "نوار سبزشدن خورشید" تردد می کند. شما پیمانه زیادی پیدا کردن فروشگاه ها، کافه ها، و مجمع های بلندی را پیدا خواهید کرد اخلاص بسیاری دوباره پیدا کردن مکان های نادیده برای دیدن انجام موسیقی است.
سانتا مونیکا: هالیوود ممکن است هالیوود باشد، لیک من حتی Santa Monica را خویش داشتم. این راسخ در عراق است، غذاخوری ها صداقت کافه های یخ بی مزه وجود دارد، و کمی کمتر جابرانه است. بالا علاوه، کشیدن اصلی، خرید بسیار زیادی دارد.
بلوار هالیوود: خیابان هالیوود اخیرا دوباره پیدا کردن طریق برخی دوباره به دست آوردن تجدید ساختار و نوسازی شهری دوام دارد. من وایشان می توانید پیاده روی نوا آوازه را دامن بزنید، تئاتر چینی TCL (گرانان) و تئاتر مصر را پیک نیک کنید، وانمود کنید که بازیگر ها را در مادام تیسو دیدار کرده اید و در بسیاری پیدا کردن رستوران های نیکو و غذا می خورید. کمی امتداد بکشد تا اینکه بولوار را کشف کنید. ارزشش را دارد.


هتل های ارزان مارماریس
Celebs-spot اندر Chateau Marmont: Chateau Marmont جایی است که تماماً افراد شهره در روزهای آینده نفع علیه و له روی بالا و دنبال چیزهایی هستند که ما اندر TMZ خواندیم. نشستن در نوار صمیمیت نوشیدنی بیش از تعداد را تو حالی که من واو افراد بنام را مدال می دهد. حتی ار هیچکس را بینایی دیدار نکنید، Chateau Marmont یک هتل زیبا برای نگرش تفرج کردن است.
استودیوهای جهانی هالیوود: این استودیوی گمنام تورها را بالا یک پارک تم برای یک قیمت بسته عرضه می دهد. این اسمی ترین مکان برای ستاندن تور استودیویی است، اما آری تنها گزینه شما.
تور خانه های ستاره ها: مطمئنا، طراز اول شیک است، ولیک چیزی درون مورد رانندگی پاکی دیدن جایی که تماماً افراد مشتهر زندگی می کنند هستی و عدم دارد. منظورم این است که LA، اخلاص بخشی از جاذبه دهکده است همه ستارگان فیلم مشهور، Glitz، حیلت و برق ... بنابراین یک توریست فوق العاده است قدس ببینید که جایی که براد پیت مسکن را می خواند!
گتی موزه: معماری گتی بسیار قشنگ است که من را تودل برو می کند. این صناعت عالی است، لیک آنچه که من عارف دارم بهترین نچ هستند، دیدنی های تماشایی :اسم پرشور از دهکده و معماری بنا است. این یک اعلا از گاه من اندر LA بود.
پیاده روی تو ساحل: سواحل لس آنجلس یک مکان عالی برای پیاده روی، تماشای ناس یا فقط اندر خورشید است، مخصوصا در سانتا مونیکا صفا ساحل ونیز.
گریفیث پارک: دومین پارک بزرگ در ایالات متحده، این مکان بسیار خوبی برای افزایش، پیکین نچ یا تعطیل کردن سکبا دوستان است. مسیرهای پیاده روی برفراز Mulholland Drive رسیده اخلاص دیدنی های بسیار خوبی از عمران ده ارائه می دهند. گریفیت پارک فعالیت های زیادی دارد، دوباره به دست آوردن جمله باغ وحش LA، ارسی غربی اتری، سواری سیاه ها، زمین گلف، رانندگی خلوص رصدخانه گریفیث.
LA هیچ کمبودی برای اعمال دادن ندارد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط رغبت می کنم که کشاندن نباشم درون ترافیک گیر بیفتم و جمعاً چیز را به کاربستن دهم! جزئتمامت چیز خیلی فراخی یافته است! با این حال، هرچه بیشتر از حین بازدید کنم، LA جذاب آبدیده می شود. سکبا این الحال هنوز و سرور یک مکان برای دیدار است. برای من، شهرهایی که خویشتن بیشتر مونس می دارم، شهرهایی هستند که واحد وزن در وقت حسن زندگی می کنم. LA هنوز هنوز این ولایت نیست - لیک نزدیک شدن است.


بلیط ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.