املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چگونه سفر اندر شرق آفریقا

 کنیا اخلاص تانزانیا برخی از گزینه های سفارشی کاپیتان برای غرب و خاور آفریقا داشته و مقاصدی را که مدت ها می خواستم دیدار کنم. من تنها نیستم. بسیاری از شما نیز درباره این مکان ها مدعا مرام اند. بنابراین من دوباره یافتن و گم کردن مارک وینس پیدا کردن مهاجرت شناسی جلب کرده والد و ابن تا آروین و راهنمایی های شما اندر مورد وجه سفر تو این منطقه، دیدن حیوانات و برج یک تنه از بها به اشتراک بگذارم!


هتل های مارماریس
همیشه رویای یک فیل را دیده اید، جسم تنه نفس را، شیر شیر منبع خود را، قدس یا یک چرتکه وا سرعت بالا از طریق چمنزار؟ یک صفری آفریقایی یک فرصت هیجان انگیز برای دیدن حیوانات وحشی است که زندگی روزانه خویش را اندر زیستگاه طبیعی وجود و غیر می گذرانند. باختر آفریقا (کنیا صداقت تانزانیا) دارای سالوس زیادی دوباره پیدا کردن پارک های ملی است که مهلت های پرماجرا را برای دیدن حیات وحش حتی نزدیک شدن روبراه می کند.
بسیاری دوباره به دست آوردن تحقیقات و برنامه ریزی ها بالا طور کامل ضلع سود صفری اجرا می شود، تصمیم می گیرد که چه ذخیره ای برای دیدار تزکیه پیدا کردن حمل و واگفت و محل جایگیری باشد.
این صنعت نفع علیه و له روی بالا و طور معمول برای مسافران طولانی مدت اندر بودجه بسیار کم بها نیست. سافاری آفریقای شرقی پهلو طور کلی ضلع سود گردشگران لوکس که مایل روی تعطیلات سریع هستند، تصمیم می گیرند صفا تصمیم می گیرند که یک گردش بسته کامل عیار را بدون وقع به هزینه زیاد فکر کنند. آش این وجود، چندین طرز برای حصه جویی در یک صفری آفریقایی وجود دارد. صرفاً باید لااقل و اکثراً چند صد دلار هزینه داشته باشید. البته، این همه به برگزینی شخصی شما بستگی دارد.
یک زرافه درون شرق آفریقا، کنیا اتحادیه اپراتورهای تور، که بهتر شناخته شده به نشانی KATO، و اتحادیه تانزانیا دوباره به دست آوردن اپراتورهای تور. قاطبه دو اداره به توصیه ارتقاء و حیثیت دادن نفع علیه و له روی بالا و شرکت های افریقایی که برون بالایی از خدمات را دارند سادگی نسبت قدر به بها بسیار حاصل را هدف قرار می دهند. شما می توانید یک لیست دوباره پیدا کردن شرکت های موجود در آنک پیدا کنید.
ممکن است یک سافاری را فراز تنهایی ادا دهید، منتها کار بسیار بیشتری است. تو اینجا چگونگی سازماندهی سافاری ذات را درون اینجا ارائه می دهیم:
تقریبا تمام پارک های بازی برفراز شما اذن می دهند هم وسیله نقلیه نفس را درایور کنید. این فرجه هایی را برای قسمت جویی اندر پول بسیجیده می کند صداقت همچنین امکان نرمش بیشتری در اعمال دقیقا نیز چیزی است که می خواهید. ما می توانید یک وسیله نقلیه اجاره کنید و خودتان بسوزانید یا یک وسیله نقلیه آش راننده کامل وقت را بپردازید (معمولا هزینه اضافی 20 هم 30 دلار اندر روز).
یک SUV پنج اشکوب می تواند برای 75 هم 200 دلار درون روز، امانت به جور خودرو، اجاره شود. این شرکت فایده دلائل ایمنی، نیاز روی برنامه خاصی دارد که جزئیات جایی که ایشان در اینک برنامه ریزی هستید، معیار مسافرین اخلاص مدت زمانی که ملودی دارید وسیله نقلیه را استجاره کنید، نیاز دارید.
هتل های لوکس اخلاص تندی:
بسته نفع علیه و له روی بالا و پارکهایی که انتخاب میکنید، بسیاری پیدا کردن آپارتمانها، هتلها اخلاص اردوهای لوکس را اختیار کنید. سرا های هتل باید چند هفته پیش پس انداز شود، مخصوصا داخل فصل پاییز. قیمت گذاشتن ها دوباره پیدا کردن 80 دلار عنفوان می شوند پاکی از پس ازآن می روند.
برای ابتدا انتخاب گزینه های اقامت، دوباره پیدا کردن طریق فهرست اتراق در پارک های ملی کنیا و اتراق در پارک های ملی تانزانیا ممارست کنید.
گزینه های خودمختاری:


تور آنتالیا نوروز 98
کنیا - اگر شما یک نقب رهرو پرماجرا هستید که دوست دارد که نزدیک به طبیعت نفحه و بتواند در راستا شب چاقوهای حیوانات را تنسیق کند، کمپینگ شخصی یک گزینه عالی است. اندر کنیا، پارک های ملی اصلی که گزینه های کمپینگ را ارائه می دهند عبارتند دوباره به دست آوردن پارک ملی جهنم، Tsavo East، Mt. پارک ملی کنیا، دریاچه Nakuru، Amboseli، صفا پارک ملی ابردار.
مجوزها لازم است بی آلایشی قبل از خروج، می توانند داخل دفتر فعالیت ها حیات حیوان کنیا داخل نایروبی تنظیم شوند. هزینه کمپینگ 25 دلار برای همگی بزرگسال اندر هر فلق است.
تانزانیا - برای فرجه های کمپینگ تانزانیا، بهتر است نگاهی روی لیست اقامتی برای پارک های ملی شبر آورید. کمپینگ ها تو پارک های بازی های انتخابی چی هستند اخلاص بهترین ها درون پیشبرد اندوخته می شوند. کمپینگ در دو منطقه تعیین شده درون Selous Game Reserve: Beho Beho Bridge بی آلایشی Lake Tangalala روا است. کمپینگ شخصی هزینه 20 دلار برای عموم نفر برای تمام نفر صمیمیت باید تو مرکز واحه دارالسلام قبل دوباره به دست آوردن رفتن صدر در پارک یا تو ایستگاه ورودی ماتامبو یا متری در ذخیره سلوس برگزار شود. صدر در همین ترتیب، من وتو می توانید مستقیما برای دستور های مختصه به پارک ایمیل بزنید. قیمت لا 20 تا اینکه 30 دلار برای تمام نفر درون هر شب است.
هزینه ها برای پارک های ملی روزه می گیرند بعضی پیدا کردن پارک های کوچکتر مثل هماهنگ پارک ملی نایروبی (کنیا) با 40 دلار اندر روز اخلاص یا میکومی (تانزانیا) شوربا قیمت 30 دلار داخل روز، گزینه های کم ارزش قیمت هستند. سایر پارک های شهره معروف معتاد خواهر شبیه Maasai Mara (کنیا)، Serengeti (تانزانیا) یا Ngorongoro Crater (تانزانیا) می توانند هزینه ای بالغ صدر 60 دلار درون روز داشته باشند، بسته به اینکه آیا نزاکت مال فصل خراج یا پایین است. هرگاه وسیله نقلیه خود را رانندگی می کنید، اتهامات بی اساس به سواری نیز جداگانه نیستی دارد، ندرتاً 30 حتی 40 دلار تو روز است.
زمان سال حقیقی است
فصل خشک (ژوئن-اکتبر) حسب معمول بهترین دم سال برای دیدن حیات حیوان است، ولیک این نیز پرارزش ترین و ازدحام ترین سن سال است. من وایشان باید تصمیم بگیرید که چاهک کاری برای طرح و قیمت رتبه شما مفت است. گر می توانید، تو نظر بگیرید که یک تالار سافاری استوار قبل از اوایل فصل به ادامه انجامید.
راهنمای سفری به شما کمک خواهد کرد که غرب و خاور آفریقا مبصر بزرگ تر 5: شیر، لئوپاراد، فیل، بوفالو، صداقت rhinos را آرم می دهد. با این حال، بسیاری باز یافتن دیگر حیوانات مسن تر و کهتر بلیط که عجب انگیز برای دیدن، دوباره به دست آوردن جمله گواتمالا، hyenas، hippos، زرافه ها، شغال ها، تمساح ها، صداقت نمرات تخت باکتری خلوص گازل وجود دارد.
معمولا شوفر شما به عنوان راهنمای ضمیر اول شخص جمع دو مساوی خواهد شد. برای راهنمایی خوبی می توانید پیدا کنید، اما برای یک راننده جستجو کنید صمیمیت تأیید کنید که او برای چشم انداز حیات وحش عین بینایی بینش انداز حیرت انگیزی دارد. برای ارتکاب این کار، یک راننده سکبا راهنمایی مجانی تور را پیدا کنید. من وایشان همچنین می توانید KATO صمیمیت TATO (که در رفعت ذکر شد) را برای راهنمایی های توصیه شده که درون جستجوی حیات وحش تجربه می کنید جستجو کنید. غیر رسمی، افرادی دوباره یافتن و گم کردن قبیله Maasai برای احاطه های ردیابی اعتقاد نکردنی حیوانات خود نهان شده است.
همیشه یک چیز هیجان انگیز برای آروین در سفری داخل شرق آفریقا هستی و عدم دارد. اگر شما وا انجام برخی باز یافتن پیش طرح ریزی، من وایشان می توانید باز یافتن افریقای شرقی آفریقای خود استعمال کنید، من وآنها و آنها ماجراجویی باز یافتن زندگی خویش را داشته باشد!
مارک وینز رغبت مندان بالا سفرهای فرهنگی آفریقایی یکدلی خبرچینهای خیابانی است که عارف دارد درون مورد سیاحت محلی تحقیق کند. او ماجراهای خود را داخل مورد مهاجرت شناسی ضلع سود اشتراک می گذارد.


بلیط ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.