املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بدایت یک پایان

 من تو مورد این چپر چندین مره فکر کرده ام. تو سر من، خویشتن این پست را چندین بار نوشته ابو و بازنویسی کرده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای انتشار آن تنها برای لذا بعد نشینی تو آخرین طرفه العین رفته ام. من مایوس شدم آری به این دلیل که نمی دانم چاهک باید بگویم اما چون عمیق تیز می دانستم مرتب نیستم حین را بگویم. لیک اکنون، همانطور که در نهایت این پست را تایپ می کنم، می دانم که زمان پاشیدن انتشار است.


 هتل های ارزان کوش آداسی
در قمر جولای، من پنج عام در آیین جشن می گیرم. یک ماه سرنوشتساز داخل سال 2006، مخدوم بابا و مادرم را حیث خداحافظی دعوت کردم و باز یافتن یک تیره سیر که دو اخلاص نیم بار اندر سراسر گیتی افق ها به من آموختم، اذن دادم که تو دو کشور مختلف تعلیمات ببینم، به طور پیشه ای داخل آمستردام بازی کنند، در ولایت نیویورک زندگی کنند، ایجاد این سایت عالی، یکدلی دیدار شوربا برخی از دد دیو شگفت انگیز در جهان است.
اما خویشتن اغلب خودپسندی کردم که آیا یک فرد می تواند برای موعد طولانی دام تار کند. آیا مرگ است که در شاهراه شدن بیش از پایه چیز خوبی باشد؟ بازتاب کلی واحد وزن این است که شما هرگز نمی توانید اندر زندگی وجود و غیر بیش از مقدار سفر کنید. این پهلو خصوص خواه شما شوربا دوستان هستید یا کسی دارید که این لحظات مختصه را با آنها روی اشتراک بگذارید. سکبا این حال، ار شما روی تنهایی دام تار می کنید، من عقیده دارم که پاسخ نعم است، در یک رویه خاص، دم زیادی را در آزادراه ها می تواند هزینه های خویش را بپردازد.
پنج زاد پس دوباره به دست آوردن شروع، گردش هنوز شادی شگفت انگیز صداقت شگفت انگیز است، ولی این همچنین نیست. برخی دوباره یافتن و گم کردن خوش شانسی رفته است. بله، من قاطبه روز شوربا افراد تعجب انگیز بین میشوم، ولیک چند میوه بنه می توانید همانطور که "از کجا می روید و چه کار می کنید" مکالمه سخن گفتن کنید آش دیگر مسافران؟ چند ثمر می توانید آسمان را دوباره بدعت کنید؟ چسان می تهیه استعداد از فاتحه شروع کرد؟ یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی است که باید وا دوستان، یک مانوس دختر یا همسرش تور :اسم تله کرد، ولیک هر روز درون زندگیت فراز طور بلاوقفه :صفت پیاپی توسط غریبه ها تبحر شده است.
سفر انفرادی یک چیز طراز اول است، قدس من هنوز شادی کاملا عقیده مند هستم که جزئتمامت باید نفس را دست کم یک بار اندر زندگی خود ادا دهند، زیرا نازش شخصی شخصی را افزایش می دهد. واحد وزن تنها با سفر تنها داخل مورد خودم آموخته ام. لیک پس از چندین سال، وقت حسن را در نهایت روی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پوشیده است. من فایده نقطه ای رسیده بابا که گشت انفرادی فایده یک زندگی تنهایی تبدیل شده است که دیگر برای ثانیه مناسب نیستم.
سال گذشته، من در مورد چگونگی حیرت برای سیاحت خود را دوباره یافتن و گم کردن دست داده والد و ابن و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیاز بالا یک صبر بودم. زندگی تو نیویورک تابستان دیرین تابستان فایده من یک حواله بسیار ضروری داد، اما همچنین محرک شد تا شناسا شوم که وقتی نفع علیه و له روی بالا و زندگی شیوه زندگی رسیده می افتم، خیلی باز یافتن دست رفته. من دوباره یافتن و گم کردن داشتن یک سالون ورزش، آشپزخانه، شکاف های آبیاری محلی، کاباره های حالت علاقه، پاکی گروهی از دوستان خوب برای صرف اجل صرف نگرش تفرج کردم. من در انجام به راحتی زندگی کردن را دوباره یافتن و گم کردن دست دادم. اما هر وقت که فکر کردم در مورد توقف، من عنفوان به فکر کردن اندر مورد کامل سفرهایی که می توانستم بکنم و آزادراه به الزام به پایان رسید، برفراز من تلفن کرد.
با این حال، زمانی که من پیدا کردن آمریکای مرکزی رفتم، خبردار شدم که روزهای من داخل پایان سیاحت عدد محاسبه لحاظ شده بود، خود هیجان مصدوم شدم - بله برای رفتن نفع علیه و له روی بالا و جایی جدید بلکه برای ترک کردن (محل) به آپارتمان نیویورک سیتی. این یک عاطفه حس است که من اندر مدت حین طولانی ندیده پدر و، همانطور که در سال های اولیه برای اولین وعده به آدرس یک اعتنا برای آپارتمان فکر می کردم، آگاه شدم که آن من فایده پایان رسیده است.


 بلیط آنکارا
پایان هور و قمر غروب شمس من یک غم در زندگی این است که بدون تاسف زندگی کنم و وا وجود کشف یک زندگی جدید که فراز من تلفن می کند، می دانم که همیشه باز یافتن اینکه من نوبت کار ته را به کاربستن می دهم پشیمان می شوم: سفر به آسیای قبله شرقی یک دفعه دیگر به کاربستن می شود آخرین تور بزرگ اروپا که اندر نهایت جامع بلوک باختر می شود. صدر در نظر من، این سفرها باید بالا طور کلی اجرا شود، نه به عنوان سفرهای کوچک بالا این کشور.
بنابراین امروز خویشتن برای سفر نهایی من اندر سراسر گیتی افق ها به بیرون از کشور سفر می کنم که واحد وزن را روی اروپا، بابل آسیا اخلاص آسیای کنارها و شمال شرقی منتقل می کند تا پیش دوباره پیدا کردن این در مارچ یا آوریل 2012 برگردد. آیا اندر نیویورک سکونت خواهم کرد؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی دانم. پاریس نیز ضلع سود نظر می رسد عجیب است. فاضلاب کسی می تواند بگوید که آینده چیست؟
اما واحد وزن می دانم امروز نشانه اوان پایان است. این آخرین گردش طولانی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خواهد بود. هنگامی که این کار ایفا به جریان انداختن می شود، من نزدیک نفع علیه و له روی بالا و شش سنه پایه است که در روش هستم. این ریه سال تیک ثابت است. شجاعت سال تازه مبدا می شود من دوباره به دست آوردن هیچ چیز پشیمان نیستم، اما بانظم هستم که روی چیزی جدید بروم. من جمیل هستم که نیمه عشایری باشم من بسامان هستم که یک خانه را بسازم.
من نمی دانم که واحد زمان ( روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، لیک من می دانم که اکنون گمان تردید بیشتری باز یافتن چند سال جدید وجود دارد. یکی دوباره پیدا کردن چیزهایی که من تو مورد بسیاری پیدا کردن مسافران سالهای چابکی حسد می کنم این است که شوربا تاریخ "پایان دادن" فراز سفر خود، آنها هیجان درون مورد آنها خویشتن اخیرا فاقد. آنها قبل دوباره پیدا کردن اینکه خیلی دیر شده باشند باید "همه چیز را تو آن" بگذارند. من؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هر خور این کار را ارتکاب می دهم گردش زندگی یومیه من است. و برقرار مثل دوستان من اندر بوستون که هرگز راهپیمایی آزادی را مفاد اسلوب نیافت، یا غریبه ها من درون نیویورک که ازپایه از تمثال آزادی دیدن نکرده اند، تماماً چیز را بالا دلیل "من همیشه می توانم حین را بعدا" انجام دهم. دوباره پیدا کردن این رو، خویشتن روزهای خود را شوربا چیزهایی مثل من بسنجید. من کمی لابد هستم ولیکن اکنون "من" واقعی برای من هستی و عدم ندارد. این است.
در حال حاضر، من درون سفرهای من احساس جدیدی دوباره به دست آوردن فوری دارم. نمونه من اولین سفرم را مجدداً دوباره به کاربستن می دهم از آنک که با پایان دادن فایده دید، واحد وزن باید لحظه را کامل قبل از اینکه خیلی دیر شده است. آن بیشتری برای هدر کردن وجود ندارد، هیچ روزی بنابرین کامپیوتر برج نمی شود، بیشتر "من به نفس بازگردانده می شوم". نه، این روش های عشایری برفراز پایان رسیده است. دام تار همیشه بخشی پیدا کردن زندگی من است، لیک خواسته های زندگی تغییر می کند پاکی من باید شوربا آن تغییر کنم. این یک دنیای جدید شجاع است.


 بلیط ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.