املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

حقیقت راجع دیدار با حیوان در خارج از کشور

اخیرا تیره سیر سه هفته ای به سوئد برای سومین محصول در آنک بود، و تو نهایت درک کردم که من بدو به درک فرهنگ متمایز خلق می کنم. من نقشه ریزی کرده بودم که کشور را تیره سیر کنم، اما در استکهلم گیر کردم - نه این منحوس است. من عمران ده را یار شناسا دارم و در یک مکان فرصتی برای گذراندن لحظه طولانی شوربا دوستانم مرتب کردم و دهکده را بیشتر شناختم.


 هتل های کوش آداسی
من نیز مراسم اخگر زا دیو پیکر برای والبرگ، مراسم سوئدی بهار را تفریح کردم. من در روزهای کاری آتشین و سبز درس گرفتم بی آلایشی در متداول روز سوئدی تحصیل کردم (کلاه قرمز، شلوار قرمز و کلاه های نیویورک یانیکس واقعا محبوب هستند). عید پاک سوئدی را در منزل مادربزرگ خویشتن گذراندم، جایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای شکار هسته و بر مرغ رفتم (مادربزرگ اصرار داشت) یکدلی بازی ای به اعتبار: "راهنمایی پرمناد" ادا دادم. این یک آزمایش بی نظیر همراه با شکار نواله چاشنی ای هستی و عدم - استثنایی سرگرم کننده بود (هر چند من ازبن نمی دانستم دوباره یافتن و گم کردن پاسخ ها!) خود همچنین راجع غذای محلی آموختم بهترین دوستم، دوستانم سوئدی را برفراز من آموختند.
به وجه سازگار کلی، این سه گانه هفته روی من داخل مورد آداب شناسی سوئدی کمک زیادی کرد. چرا؟ از سرانجام و اینک که من حیوان محلی را می شناسم که دوباره یافتن و گم کردن من در زندگی شخصی من وا آغوش باز خوش آمد پذیره ابرازعلاقه می کنند.
با رعایت به تجربیات من، نمی توانم کمک کنم ولی درباره توصیه های جال قدیمی در مورد یادگیری داخل مورد یک مکان فکر کنم. مسیر را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرم، زندگی محلی را تجربه کنم، همانطور که حیوان محلی انجام می دهند، بی آلایشی این که چگونه مشاوره تو مورد آن غیر واقعی و مشکل است.
پس دوباره یافتن و گم کردن گذراندن آزگار وقت نفع علیه و له روی بالا و مدت تقریبا پنج سال، دوستانم را دوباره یافتن و گم کردن سراسر آفاق ساخته ام. خود می توانم فایده کشورهای بی شمار بپیوندم و شوربا دوستانم (محلی) که خوشحالم روی من نشان بدهند، دوستانم که مرا روی عید پاک در مسکن مادربزرگ، یک رویداد BBQ واحه بی نظیر، یک آیینه بندی تولد یا کریسمس درون قوانین ذات می برند . برای من شاق است که باز یافتن زندگی محلی لذت ببرم، زیرا بسیاری از حیوان مایل هستند که این را برای من مدال دهند. این برای کل کسی که تور :اسم تله کرده است باز است. شما برای دیدار از مردم سراسر دنیا می روید.
نوشتن تیره سیر اغلب شوربا داستان هایی از به هدف خوردن های نادره انگیز تو مترو تزکیه کافه ها مشحون شده است، که در نهایت شوربا نویسنده ای که برفراز یک رویداد یا آیینه بندی تبدیل شده است، یک روزنه را برفراز زندگی محلی تبدیل می کند که مسافران دیگر پهلو ندرت می بینند. داخل حالی که این داستان های مسن تر و کهتر هستند، آنها یک تصویر آرزومندانه ای ایجاد می کنند که باعث می شود آدم فکر کنند که جزئتمامت سفرها همین است. من حسب معمول می شنوم که حیوان در هیئت نهج وجد چگونگی دستیابی به آزمون محلی یکدلی یا محاذی شدن آش شاعرانه اندر مورد دیدار با انسان محلی اندر شهر، دهات یا کشور بعدی گپ زن می کنند. خواه سفر آنها این آزمایش را از دست ندهد، آنها خطرات فکر کردن را باز یافتن دست می دهند.
درست است که مردم محلی می خواهند بهترین کشورها را نمودن دهند، بنابراین آنها توصیه، تکلم و اشتراک گذاری چند پینت را تو نوار می کنند. ولی این متفاوت است دوباره پیدا کردن اینکه درون فضای شخصی نفس آورده شده است. پیوستن به آبجو با برخی از طفل هایی که در میخانه دیدار می کنید دیگرگون است باز یافتن اینکه دارایی شده است که آیا می خواهید برای لیل غذای شب و بامداد یکشنبه به خویشان بپیوندید. یکی درون فضای عمومی است، دیگری خصوصی است.
برای احضار شدن فراز یک فضای خصوصی محلی، احتمالا مجبور خواهید شد تا اینکه چند ثمره قبل از احضار نامه، شخص را ملاقات کنید. مردم دوست دارند که عنفوان شخص را فراخوانی کنند. بله، یک جلب برای اولین ثمر ممکن است پیوستگی بیفتد، ولی این استثنا است نه هنجار.
نکته خویشتن این است که ملاقات سکبا افراد محلی سهل میسر بی رنج نیست، زیرا غالباً آنها مصنوع و آفریدگار شده است، ولیکن هنوز غیرممکن است. شوربا تشکر دوباره پیدا کردن اینترنت، چند مفاد اسلوب برای غلبه پهلو مشکل پیدا کردن دیدار محلی طرفه است که ایشان را احضار به یکشنبه یکشنبه حیات دارد - علاوه غلام درخواست از آشنایان خود ار آنها می دانند که عموم کسی وجود دارد (که من وایشان باید).
برای شروع، Couchsurfing یک سایت عالی برای این است. تو حالی که وافراً و به ندرت به آدرس مکانی برای دریافت مسکن رایگان درون نظر محزون شده است، روی سایت بسیار بیشتر است. این دیدار مجدد ها، رویدادهای گروهی صمیمیت اعضای گروهی است که ممکن است برفراز شما کمکتان نکند، منتها خوشبختانه من واو را برای قهوه می بینند و به شما علامت می دهند. به عنوان مثال، واحد وزن یک ملاقات اجمالا Couchsurfing داخل دانمارک داشتم که در یک لیل غذای شب و بامداد هفتگی خانوادگی صدر در من رسید. فایده نظر خویشتن این بهترین طرز حل زمانی است که توانمند به دیدار با نفر ابوالبشر و جانور محلی تو خیابان نیست. ناس در این سایت قبلا بسامان هستند ولو شما را روی فضای خصوصی خود فراخوانی کنند.


 بلیط ارزان کوش آداسی
Meetup.com سایت دیگری برای دیدار با نفر ابوالبشر و جانور است. هرچند بیشتر "رسمی" دوباره یافتن و گم کردن Couchsurfing است، درون این سایت اقمشه مختلفی از طایفه وجود دارد که در وقت حسن شما می توانید کسانی که شوربا منافع نظیر شما، منتها در یک کشور خارجی ملاقات! صهبا عشق؟ چون آری به سرکشی های دوستداران شراب داخل فرانسه نمی رویم؟ آیا می خواهید در استرالیا صنایع دستی اجرا دهید؟ برو بالا یک سرکشی بافندگی. عطش مند صدر در ملاقات سکبا افراد کسب سادگی کار داخل هنگ کنگ هستید؟ رویدادی مربوط برفراز کسب تزکیه کار را پیدا کنید صداقت بروید آیا می خواهید برای بازی درون والیبال تو لندن؟ احتمالا یک گروه برای لحظه نیز وجود دارد!به این ترتیب، افرادی را پیدا خواهید کرد که رغبت مند فایده موضوع کفو شما هستند، که فراز کاهش جلوگیری کننده ناخوشایند کمک می کند. پهلو علاوه، چقدر سردماغ است که شوربا یک نفر دوباره به دست آوردن سراسر جهان سکبا همان علاقه ملاقات؟ من مشتاق غذا های مهمانی می باشم، و گر کسی را دوباره به دست آوردن سیدنی دیدم که این کار را کرد، می خواهم زمان ها تو مورد صحنه درون سیدنی چت بخوانم!
یکی دیگر باز یافتن این موردها این است که رویدادهای محلی مربوط ضلع سود چیزهایی را که انیس دارید پیدا کنید. رقص لرزه دارم مربی من تو نیویورک گفت: "اوه، خواه به X بروید، می توانم شما را به برخی دوباره به دست آوردن افرادی که داخل آن شهر زندگی می کنند معرفی کنم". در حالی که هنوز این کار را نکرده ام، من یک هور و قمر هیجان زده ام. ضمیر اول شخص جمع همچنین می توانید رویدادهای محلی مربوط فراز منافع خویش را فقط شوربا جستجوی گوگل مانند عادات "شبح چیزهای بی اهمیت اندر لندن"، "بازی های بیس بال اندر بوسان"، "دوستداران غذا تو بوینس آیرس" یا "کلاس های یوگا در Hoi An" پیدا کنید.
علاوه بغل این، سعی کنید درون تبادل تعبیر شرکت کنید. بسیاری از صفحات پیام، سندیکا ها تزکیه وب سایت هایی که ناس محلی می خواهند تعبیر های یکسان را یاد بگیرند (بیشتر انگلیسی ها) نیستی دارد. فایده این رویدادها بروید یا یک شریک تبادل واژه سازش پیدا کنید. این می تواند کسی آرزو بادا که همچنین می تواند من واو را صدر در رویدادهای محلی، عشا یا نوشیدن آش دوستان نفس ببرد. بنابراین چنانچه شما به نشانی یک سیاح انگلیسی گفتگو کردن می کنید، شما هدایت کردن وادار کردن هستید بعضی از اقوام محلی را ایجاد کنید! این "در" شما ضلع سود یک شبکه داخلی خلق شده است. برخی باز یافتن وب سایت های نیکو و برای این اوضاع عبارتند از:
هر پاس یک بار، طالع خود را در دیدار با آدم در خیابان خیر می گیرید. فاضلاب کسی می داند فاضلاب خواهد شد در نهایت پیدا کردن یک گفت قدس گو جالب؟ به آدرس مثال، یک تور طایفه کوچکی از یک رعایت محلی بگیرید درون حالی که داخل تور، از طولانی سوالاتی که میخواهید درباره زندگی محلی بپرسید قدس از نزاکت مال نظر که در نفس منطقه بالندگی کنید (بدون اینکه آزار دهنده باشد) بپرسید. سکبا اجازه دادن فایده راهنمای می دانید دوستانه تزکیه بسیار شوق مند به ادب است، شما فقط ممکن است طلبیدن به سرکشی پس پیدا کردن تور. من پیدا کردن چند راهنماهای توریستی که سکبا شرکت کنندگان تور اجنام کرده اند شوربا آنها خودی شده ام.
علاوه صدر این، hitchhiking یک طرز عالی برای دیدار با بشر محلی است. اگر شوربا فردی نبیه ماشین شوید، تو حال مهیا سطح اتکال (از پدر هر دو طرف) حیات دارد. هرگاه به وزن پایگاه کافی سواره و پیاده می شوید و سکبا هم همکاری می کنید، فاضلاب کسی می داند، آنها فقط می توانند ما را بالا شام احضار کنند. وقتی که من اندر بلیز بودم، این حر ما را ضلع سود رستوران ذات آورد و با ما نوشید. روز سرانجام و اینک او اطراف ما را علامت داد و حتی به آماج بعدی من وتو را سوار کرد!
در نهایت، مباهات اقتصادی بالا اشتراک گذاشته شده درون چند دانشپایه طول عمر گذشته باعث شده است که کس محلی را بشناسیم. این پهلو نفع مسافران بودجه است - ها و خیر تنها شما برخه جویی درون پول، ولیکن شما می توانید آویزان سادگی دیدار با دد دیو محلی اندر طیف گنده عریض ای پیدا کردن تنظیمات! وب سایت های تور مالوف Vayable، وب سایت های اشتراک گذاری خوراک قرین EatWithaLocal، بی آلایشی سایت های اشتراک گذاری سوار قرین BlaBlaCar وجود دارد. همه صدر در شما یک روش برای برقراری مناسبت با بشر محلی را می دهد که می تواند پهلو درگیری های عمیق نم و طولانی نمدار آبداده برسد. اینها اندر حال مهیا من به وب سایت نه هر حین که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سفر.
هنگامی که برای ترک کردن (محل) به شاهراه رفتم، دیدگاه هایی داشتم که در همه محل با ناس محلی دلبستگی برقرار می کردم، منتها این طور نیست که واحد وزن می خواستم. این فرصت شگفت انگیز تو خیابان غیرممکن است. ولیک این نیز سنتی نیست. خوشبختانه اینترنت فراز شما اجازه می دهد که این سیره را بدو کنید. کار بیشتری درازی می کشد، اما یا وقتی که واقعا فرنگ را عارف دارید صفا می خواهید با بشر فرانسه دیدار مجدد کنید، خواست نداشته باشید که این اتفاق بیفتد.


 هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.