املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آیا هواپیمایی امتیاز ارز بدون هیچ زحمتی؟

نقاط هواپیمایی هستند تشویق انگیز برای دوستداران سفر کم قیمت به فقره هنگامی که من واو بسیاری از موفقیت های ذات شنیده ام. مردمی پرواز کلاس اوایل رایگان به تیررس عجیب صداقت غریب برای کنار هیچ چیز سرانجام و اینک از racking تا مایل بهره مند بوده اند - اخلاص گاهی روزگار تنها پس دوباره پیدا کردن ثبت پشتوانه برای کارت اعتباری پاداش-برنامه است.
اما شعر های ترسناک، صداقت یا حداقل شکایات، تو مورد طرح های دوردستها هواپیمایی نیز بود دارد. آنها گاهی عهد احوال یک وقع رپ بد را بپوشانید خرما، کاهش ارزش، اقصا ضعف، بها کار دم می توانید برای قیمت رتبه نقد اندر مسئولانه، خلوص نگرانی های دیگر.
خطوط هوایی آمریکا، هواپیمایی متحده، بی آلایشی خطوط هوایی دلتا - - تمام شده است بازسازی نقشه های وفاداری خویش یک منطقه سوی پیش و مرکز نفاق این واقعیت است که "سه بزرگ" است. سوئیچ رایجترین دوباره پیدا کردن سیستم اجرت مبتنی کنیز قوش مسافت پیموده شده به یک مبتنی غلام درآمد در سال و نو یا بیشتر است. به نشانی نام مدال می دهد، این صدر در معنی امتیاز یا مایل داخل رابطه آش چگونه مشتریان بسیار تو یک بلندپروازی صرف، به نشانی به فاصله آنها در حالا پرواز مخالف نشان دادن شده است.


تور آنتالیا
سوئیچ علامت داده شده است برفراز کاهش مکانت نقاط هواپیمایی و، پهلو یک معنا، همچنین جریمه مشتریان برای پیدا کردن بده وبستانها رفتارها بزرگ. سوئیچ اندر برنامه AAdvantage، برای مثال، در اعضای عمومی دیدن دستمزد خود نفع علیه و له روی بالا و نصف کاهش، اخلاص همچنین به عنوان خطوط هوایی روی کندن رابطه امتیازات.
هواپیمایی امتیاز
خطوط هوایی کوچکتر هنوز غم ارائه کارمزد مبتنی بغل مسافت پیموده شده، ولی برای کسانی که اغلب با محدودیتهای مختصه خود را آمده است. بسیاری از پرواز به نشانه محدود، برای مثال. داخل چنین مواردی، این مهم است که ریتم چگونه سست پیمان شما را ضلع سود یک خطوط هوایی مختصه و چگونه فراز خوبی به تیررس خود تراز سکبا برنامه سفر و یا اهداف خویش را قبل باز یافتن ارتکاب فراز یک پروگرام می باشد.
این حکم به ویژه درون صورتی که برنامه با هزینه سالانه و توانگری پردازش دیگر آمده است. مسافرانی که در واقع کاربرد از آزگار قدرت پردازش - آشنا سالن-شهرها، شبانه روزی تو اوایل، کیسه های چک رایگان، تزکیه غیره - صدر در طور طبیعی ممکن است سیستم پاداش ارزشمند تیز پیدا کنید. بهترین نغمه این است برای ارزیابی چه فراز هزینه های باز یافتن جیب برای همه قابلیت اقتدار پردازش شما لحن استفاده از، قدس پس پیدا کردن وزن کل برای خطوط هوایی مختلف در برابر هزینه های وفاداری نفس را. اکثر خطوط هوایی شکستن هزینه های وب سایت وجود و غیر را، که انگیزه می شود این فرایند بسیار ساده.
امضای کارت ویرجین امریکا ویزا، به آدرس مثال، نمودن می دهد شباشب روزی اوایل، دوردستها هواپیمایی برای مخارج به طور کلی، پاکی سایر امکاناتی برای 150 $. ولیکن برای مسافران که نمی خواهد قدرت و کردن روی برای کسانی که امکانات جلا از جیب خلوص که می خواهند طیف وسیع تری دوباره پیدا کردن مقصدهای که 25 شهرستانها ایالات متحده ویرجین امریکا بی آلایشی شرکای محدود، قفل درون ممکن است ارزش ثانیه را ندارد.
طرح زمان و پهنا پیموده شده خطوط هوایی آلاسکا نشان دادن می دهد اجرت مبتنی بغل مسافت پیموده شده صداقت دارای 16 خطوط هوایی شریک، باز یافتن جمله خطوط هوایی آمریکا، خطوط هوایی دلتا، سادگی بریتیش ایرویز. شرکت کنندگان می توانند پاداش آره فقط سکبا پروازهای رزرو، اما وا صرف پهلو روی کارت اعتباری کارمزد برنامه های خود اخلاص حتی ماندن وا هتل های شریک روی دست آورند. هواپیمایی ارائه می دهد حتی جزئیات داخل بهترین ضرب الاجل برای پیدا کردن صندلی جایزه های موجود، با مقصدهای محبوب طرح مائوئی تزکیه پالم اسپرینگز خلق لیست.
حتی این نقشه دارای امتیاز بالا، تمام چند، مایه را بپوشانید تاریخ - یکی دیگر پیدا کردن شکایت شایع داخل رابطه آش برنامه های پاداش. نطق و نوشتار می شود، یکی پیدا کردن عوامل مهم برای تعیین اینکه آیا اقصا هواپیمایی بها بدون هیچ زحمتی فرکانس و نرمش پذیری برای سفر خود را. خواه شما تمایل برفراز یک ارزش زیادی از اتاق تکان تحویل دادن وقتی که می آید را برای دقت ادخال و بیرون خرما، خاموشی ممکن است یک مشکل نیست. اما مردمی که به تعداد سفر نیست سادگی یا که یک پنجره کوچکتر نفع علیه و له روی بالا و فشار سفر روی ممکن است از انعطاف پذیری است که باز یافتن کارت های نقدی-تماس اعتباری می آید فراز جای آن، به عنوان مثال، خلوص یا دوباره به دست آوردن برنامه هایی که امکان به کارگیری مایل بروشور برفراز دیگر را فراز نفع کالا ها سادگی خدمات.
صحبت دوباره پیدا کردن کارت های اعتباری، کل مسافران که برای یک کارت اعتباری مربوط روی هواپیمایی آزادگی باید امان شوید که آنها تعداد های اعتباری لااقل و اکثراً 700 نفع علیه و له روی بالا و واجد شرایط برای اکثر کارت های سادگی که آنها در یک موقعیت برای مدیریت بدهی کارت اعتباری وجود و غیر هستید. برخی پیدا کردن مسافران، یا وقتی که آنها زرنگ و متنبه اضافی آش هزینه هستید، ممکن است گزینش کردن را دوباره پیدا کردن چند کارت های اعتباری جوراجور - فراز ویژه پیدا کردن برخی از عرضه قابل توجهی عطیه ثبت نام. این رویکرد توصیه نمی شود گر شما در حال برنامه ریزی برای قبض وام و غیرواقعی در آینده نزدیک و یا اگر شما مشکل دائم هزینه های مختلف، الزامات هزینه، تاریخ آهار و غیره.
همه در همه، دوردستها هواپیمایی درون واقع می تواند روی پرواز ول و و دیگر قابلیت اقتدار پردازش قصه و تاریخ است، که برای مسافران سادگی یا مکرر بودجه روشن ضمیر بزرگ منجر شود. اما بدون به کاربستن مشق شب ذات را صدر در یک دستور کار مرتکب نشده است. شیطان داخل جزئیات است، و بله همه پروگرام های اجر برابرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.