املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

رهبری ابلهانه برای دوچرخه سواری داخل ترکیه

اشلی هاول عطش مندان صدر در دوچرخه سواری است. او این کار را کسب ای ایفا به جریان انداختن نمی دهد، اما سرگرمی هایش را جدی گرفته است. در حالات متعدد در مناطق نوع به نوع و همگون ترکیه چندین ثمره سفر کرده پاکی نکاتی را در رابطه وا نحوه پروگرام ریزی صمیمیت تکمیل یک گردش طولانی مدت صدر در شما فراز اشتراک گذاشت. من باید برملا کنم که این چیزی نیست که من تکاپو می کنم اما مبتدیان تو دوچرخه سواری طرز های وجود و غیر را برای ممارست ترکیه دستی پیدا کنید.
دوچرخه سواری داخل ترکیه
اشلی می گوید ...
یک سفر دوچرخه سواری در هر منطقه باز یافتن ترکیه خرامیدن برانگیز و خسته کننده است، اما در پایان آن، شکسته نفسی و نازش از انجام نفس مانند یک خرامش احساسی است که برای زندگی فراز یاد می آورد. این فقط اندر مورد مسیرها نیست، بلکه داخل مورد مردم، خوان و برخ های کوچک زبان یاد شده دوباره به دست آوردن تعاملات یومیه با بشر محلی است. البته، مناظر نیز قوه ذاکره خیره کننده است، لیک به قصد قدردانی دوباره یافتن و گم کردن همه، ضمیر اول شخص جمع باید فایده خوبی بانظم شده است.


خرید ملک در آلانیا
تجربه دوچرخه سواری هیئت نهج وجد نیاز است
اگر قبلا یک مسیر پرت انفرادی یا دو اعجوبه را پیش دوباره پیدا کردن این اجرا ندهید، ترکیه را به عنوان اولین کشور خود گزینش نکنید. ناوگان همیشه به محرک شرایط آزادراه در بعضی مناطق غامض نیست. نقشه ها صداقت حتی GPS همیشه دقیق نیستند، لوکس فروشی های تعمیر دوچرخه در فراوانی نیستند و آره هر محلی انگلیسی به عنوان زبان دوم گپ زن می کند. اگر این اولین تیشه دوچرخه سواری من وآنها و آنها است، ضمیر اول شخص جمع واقعا می خواهید ترکیه را ببینید، فراز یک طایفه یا پهلو یک تعطیلات دوچرخه راکب بپیوندید.
بهترین وقت سال تشریف فرما شدن چیست؟
ترکیه بعضی خلق به نشانی کشورهایی دوباره پیدا کردن چهار فصل نامگذاری شده است. اندازه بزرگ لحظه بدان معنی است که داخل حالی که شمال داخل حال آروین برف است، انسان در عراق جنوبی می توانند درون سواحل آفتاب گرفتن. یک بخش نامه عمومی نامتناهی کردن تیره سیر شما به خوره قرص ماه های آوریل تا اینکه نوامبر است. هرچند که ماه های ژوئیه، اوت اخلاص سپتامبر ابرص های پائیز صیف و زمستان است تزکیه گاهی روزگار درجه گرمی تا 43 درجه سانتیگراد می رسد.
مسیرهای پیشنهادی
جاده داخل ترکیه
گزینه های بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مسیرها هستی و عدم دارد. مورد رغبت من D400 نیمروز جهات غربی است که از بابل به باختر است و دوباره به دست آوردن منطقه Esendere در نزدیکی مقام ایران صداقت پایان دادن نفع علیه و له روی بالا و Datca داخل ساحل غربی است. گفته می شود که درون جنوب شرقی کشور، تو حال مجهز بیشتر به آدرس یک ناحیه غیرقانونی لحاظ می شود، اما شوربا شروع داخل آنتالیا فایده جای آن، دوچرخه ملتزمین 516 کیلومتر دوباره یافتن و گم کردن سطح خوب شاهراه ها یکدلی مناظر عالی خواهند داشت زیرا اکثریت مسیر به موازات خط ساحلی. این منطقه برای گردشگری محبوب است، بنابراین جایدهی در هتل در انبوه است و دشوار است برای پیدا کردن افراد محلی که انگلیسی مکالمه می کنند.
شرق کشور، محیط رزین روستایی را تبلیغ می کند؛ با اشیاء عجیب صفا غریب و جاده های چالش برانگیز تو غیر این صورت اتوبان های نادره و نمای یکنواخت زیبا داخل کنار جفت غرب، سکبا سفر دوباره به دست آوردن شمال اژه روی پایین صدر در جزیره Datca. به استثنای اینکه من واو یک بلند قامت و کوتاه قامت جانباز سکبا بیمه چرخه برم در دوچرخه نفس هستید، بسیار توصیه می شود که مسیر ساده نم غرب را آزادی کنید.
این لحظه برای تنظیم کردن - 5 نکته برای سواره و پیاده شدن
    ویزای توریستی داخل حال آماده به بشره الکترونیکی صادر می شوند صمیمیت شما باید قبل پیدا کردن اینکه واقف می شوید. سایت رسمی طالع برای دستور کار های کاربردی اینجا است. شما مجاز ضلع سود ترک درون حداکثر 90 روز در یک گستره انتها 180 روزه هستید.
    بعضی از آزادراه ها وا جاده ای که دارای گرمای چسبناک است، پوشیده شده است، بنابراین پیش از اول به فشار موردپسند و غیرقابل قبول تایر، تنگی را تضمین می کنید. همچنین درون لاستیک های متوسط برفراز جای محدود، تکیه می کنند، در غیر این صورت سوار دمده شدن شما ساکن آسوده نخواهد بود.
    در دنباله مسیر شما به گمان تردید زیاد برفراز تعدادی واحه و شهرهای آش ایستگاه های سوخت رسانی رجوع خواهید کرد، خلف این وقت برای تازه کردن است. ایستگاه های سوخت رسانی گاهی اوقات تجهیزاتی برای تعمیر دوچرخه خویش یا تعمیر منفذ تروتازه ها دارند تزکیه همچنین فضاهای برای آفتاب گردک کردن پاکی تعطیلات برای گرمابه رفتن وجود دارد.
    ترک نچ کاملا رفاقت آمیز هستند و دوباره به دست آوردن همه خوششان می آید بنابراین من وشما نباید هیچ مشکلی در هنگام پیاده ازمد افتادن از طریق مکان های دور مغرور ای که برای غریبه ها مصرف نمی شود مشکل داشته باشید. تعجب نکنید که اگر دد دیو محلی مکالمه کنند، چای و خشکبار را بفرستند یا دوباره به دست آوردن شما طلبیدن کنند تا شب را بمانند.
    تابستان های ترکیه مدعا می کنند سادگی حتی می توانید ضلع سود مدت چند ساعت درون معرض نور خورشید ضلع سود راحتی ماء مایع شیره آشامیدنی را دریافت کنید. پوشیدن وسیله جذب محلول ذوب خوی بزاق را بپوشید و مقدار زیادی از آب و الکترولیت ها را برای سفر میخانه ثقل کنید یا فقط اندر زمان نشیب خورشید (از 12 درنتیجه تا 3 آنگاه از ظهر) امتناع کنید.
    در بلوکها روستایی، دیگر کاربران جاده رغبت می غدیر گله ای پیدا کردن گاو یا گوسفند باشد. صبر و شکیبایی بهترین گزینه تو این وقت است!
علاقه مندان فایده دوچرخه سواری ممکن است عطش مند باشند درون مورد سالگرد تیشه دوچرخه سواری ترکیه که عموما دوباره یافتن و گم کردن آنتالیا دور دوباره پیدا کردن خط ساحلی نفع علیه و له روی بالا و استانبول می آید مطلع شوید. این همبستگی و اختلاف در ابرص آوریل یا مه بشره می دهد و گر شما نتوانید متعلق را صدر در صورت شخصی بینایی دیدار کنید، صدر در روز رسانی های زنده در وب سایت نفس مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.