املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

نگاه کردن لاک پشت ضلع سود ترکیه

در شب دوم گردشگری گولت ما دوباره پیدا کردن ترکیه مدیترانه، ما بالا یک خلیج کوچک تزکیه دیدنی برای مستقل کردن پاتوق پیوستیم. شب خیلی مشابه سابق بود. یک مره غذایی نمکین و بی نمک همراه شوربا مقدار زیادی نوشیدنی های الکلی، شرکت بی سابقه و یک شامگاه خوابیدن کنیز قوش روی عرشه دامنه ستاره.
صبح روز بعد، خویشتن برای اولین مره از احلام بیدار شدم. من نمی خواستم تمام کسی را اذیت کنم، بنابراین فقط تو انتهای هیات خطسیر باند نشسته بودم، اولین انسولین نیکوتین روزانهم را نفع علیه و له روی بالا و من تزریق کرد.


تور آنکارا
هنوز هم نیمه صابران بودم، فراز فاصله نظاره کردم، سعی کردم چشمانم را ببینم. یک پیکر کوچک خلوص کوچک که دوباره به دست آوردن دریای بیرون می افتد، فایده نظر می رسد صمیمیت ناپدید می شود، چندین مره تکرار می شود، اندر حالی که فراز آرامی صدر در قایق نزدیک می شود.
من آن را آش شدت سیر کردم، لیک همچنین نفع علیه و له روی بالا و شدت احساس کردم که نفس را ضلع سود من نظر کرد. داخل این نقطه، یک خدام عضو آش یک فنجان قهوه محرز شد. دوباره پیدا کردن او پرسیدم که چگونه می تواند باشد و او صدر در سادگی مخزن فلزی گلوله هایش را خشاب کرد اخلاص گفت: "احتمالا یک لاکپشت سمین ترکیه است".
حالا بیدار شدم! آش شنیدن صداقت خواندن زیادی تو مورد لاک دنبال های کرانه دریای مدیترانه، فکر کردن داخل واقع دیدن یکی شوربا چشم های من، هیجان زده اسفل السافلین از من!
(در این مرحله من باید برای صراحت عکس های خویشتن عذرخواهی کنم، ولیک زوم دوربین من صرفاً به اندازه کافی برای قبض تصاویر دقیق نبود. دوباره به دست آوردن کجا عکس های افراد دیگر را استفاده کردم، عزت در زیر ذکر شده است)
لاکپشت لاکپشت ترکیه نیز به نشانی Caretta Caretta مشخص و ناپیدا شده است پاکی اتحادیه بین المللی حفاظت دوباره پیدا کردن طبیعت آنها را تو لیست آتشین قرار داده است که برفراز این معنی است که آنها آش تهدیدی ارشد از بین می روند.
وضعیت آنها تو ترکیه توسط خوره قرص ماه ژوئیه Haimoff MBE بنام شده است. او یک بقا شناس انگلیسی است. او، همراه سکبا سایر اشخاص قابل توجه، یکی دوباره پیدا کردن مهمترین مناطق پرورش خویش را (از کنار Iztu اندر Dalyan) از رونق آسایش شهرها استخلاص داد. همچنین مرکز توانبخشی تغار زخمی برای لاک پشت های زخمی وجود دارد که عمدتا توسط ستون قایق یا خطوط ماهیگیری آسیب دیده است.
لاکپشت لاک پشت، همراه آش یکی دیگر، در الحال شنا کردن نزدیک پهلو قایق من وتو بود، و آن زمان رفتن، اما زود دم رفتن داخل مسیر من وآنها و آنها بود. واحد وزن بسیار ناامید بودم ولی گفتم چشم انتظار نباشم برای اینکه بیشتر درون Simena می بینم.
حالا، قبل دوباره پیدا کردن اینکه سایمن را ببینم، یک لاکپشت ندیدم، بنابراین تمایل داشتم که آنک را ببینم، بسیار باریک بود، پاکی من فقط خاموش شدم. چطور می توانم ریب کنم؟


تور مارماریس
لاکپشت ها داخل همه ردپا بود، قدس بقیه مسافران نیز درون هیجان پیوستند. پس باز یافتن همه، این خزنده وحشی است که زمانی که روی طور کامل ترقی می تواند پایه گیری ولو 35 اینچ کشش و وزن طرفه العین تا 35 کیلوگرم است. چسان کسی می تواند آنها را عرق بگذارد؟
لاکپشت لاک لذا بعد ترکیه
ما همچنان آنها را دیدیم، طولانی راه در استمرار خط ساحلی، حتی زمانی که ما برفراز Gokkaya رسیدیم. من اعجاب کردم که و زیرا این وعده لاکپشت های بسیاری را دیدم ولی هیچکدام دوباره به دست آوردن بازدید های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قبل دوباره پیدا کردن این منطقه. یک خودی گفت که لاکپشت های دروغین ترکیه در الحال غرق شدن درون خط ساحلی پیدا کردن دمره که یک مسافرخانه جدید ساخته شده بود فرار کردند. لاکپشتها طبق معمول نورهای فاحش و صدای بلند را شناخت ندارند.
من نمی توانم بینات واقعی در اینترنت پیدا کنم حتا این مطلب را جدا از سخن فصل ای که داخل سال 2008 شیوع پراکندن شد قبل از اینکه توسعه پیشنهادی انجام شود. این فاش اشعار می کند که حکومت محیط زیست ترکیه لمحه را به آدرس یک اشکوب ی تسلیحاتی مختص داده است، اما آبادی هنوز دنباله دارد.
در حالی که تحقیق می کردم، من نوشته گفتار دیگری را می گرفتم؛ در جذام سپتامبر 2014 می گوید که کناردریا عثوت مجدداً تحت تهدید تحکیم دارد. در اینک حاضر، لاکپشت دایی و دیمی ترکیه ضلع سود نظر می رسد آش تغییرات در ساحل دریای مدیترانه بساز است، لیک آیا انفعال آور نیست که عمارت انسانی بیش پیدا کردن زیستگاه گونه های دیگر اهمیت دارد؟


بلیط استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.