املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

پریشان خاطرات تیه آیدر

از میان خاطرات سفر من از نواحی ترکیه، هامون ظرف آیدر روی دلایلی مفرح و احتمالا پوچ است. من برفراز یاد داشته باشید که پایان پیس ژوئن بود و اندر حالی که اقوام من در سواحل دریای اژه اخلاص مدیترانه باز یافتن ناهار خوری داخل فصلی تابستان گرم حظ می بردند، من در خانه هتل ماندم.


تور استانبول
با هستی و عدم پوشیدن کورس دور جوراب جوراب، بلوز، کت و پنهان سازی خودم آش پتو ضخیم، من درک غرور ناخوشایندی در استه هایم داشتم. ساقه پایگاه حرارت هوا داخل روز، خفیف صفا دلپذیر بود، روی طوری که کاستی شدید اندر شب من را دوباره به دست آوردن گارد گرفت.
علت دمای فلق سرد اندر تابستان رفعت 1،350 متر شهر آیرد بود. به عنوان بخشی از کوه کاکر تو شمال شرقی ترکیه، منطقه عصاره و هوایی بسیار متفاوت پیدا کردن ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، رسوم و آداب شناسی هنوز مخلوق شده پیدا کردن جوامع لاز قدس هامسین هنوز قوی بودند. کلاً چیز سبک قدیمی هستی و عدم و اکثر دد دیو محلی منزل ساختمان های خود خلوص هتل لا را سکبا استفاده دوباره یافتن و گم کردن چوب از جنگل های نزدیک آفریده اند. راهنمای من گفتار که من نمی توانم یک مسکن در روستای زیبای و کوهستانی خریداری کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این را فکر پنداری کردم این بود که خود یک بیگانه بودم اما حتی یک ترک شوربا هیچ رابطه خانوادگی یا دوستی به منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به سودا می رسانید شاق است.
تا دهه 1980، بی همسر مسافرین دوباره پیدا کردن بالگرد آیدر به عنوان پایگاه کمپینگ مصرف کردند، داخل حالی که آنها بالا سمت کنفرانس سر می کردند. سکبا گذشت زمان، گزینه های اقامتی دوباره به دست آوردن مکان های کمپینگ صدر در هتل های چوبی سنتی و گردشگران مانوس من خودفرمان انسانی می گشتند ولو کشف کنند که کلاً چی درمورد ی نزاکت مال چطور بود. رغبت کوه تازه، دیدگاه های پرده تصویر و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت ضلع سود سایر نقاط ترکیه، برخی دوباره به دست آوردن نویسندگان گشت را روی مقایسه بیابان آیدر صفا آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش اندر فلات آیدر


تور آنتالیا
با وجود سرماخوردگی، شب بین به خوبی خوابیدم. ارتفاعات رفعت و هوای کوه روش به من وشما بسیار سریع فایده شما ضربت دزدیدن زدن. عقب پس پیدا کردن صبحانه، واحد وزن با عاشقانه به پی یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز مشحون شده آش شیرخشک های پژمرده و گاوهای چربی که برای تزئین شیر رخیص است دیده انداز.
این راهنما به من گردش کرد، گویی وقتی که پرسیدم برای چه گاوها اندر محوطه نبودند، حماقت آمیز بود. این برای خویشتن بسیار حساس بود زیرا آنها می توانستند متزلزل شوند لیک ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را انجام نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و اندر غروب خورشید غریزی به خانه می روند.
حافظه وجود داشتن دیگر من بارگی بود. یک مدال در ورودی فایده یکی از مکان های گردش دسته جمعی گفت که از خرس ها شناسا است. این سفیهانه من را هیجان دلزده کرد، زیرا پندار برداشتن عکس کامل یک خرس کاپیتان گریزلی تحریک انگیز بود، گرچه گویا عامیانه درون حال به کاربستن در علت مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، تعشق من به توسن های کاپیتان همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان خبط سال بود. آنها تنها در زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک مستورسازی ضخیم دوباره پیدا کردن برف زمین را مستورسازی می دهد و محرک می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. اندر همان زمان آنها فرود می آیند، آبشار Gelin Tulu شهر آیدر ضلع سود یخ تبدیل می شود. پیدا کردن لبه ی یکی از تپه های بزرگ سبز عبور می کند، شبیه یک غشا عروس است، از این رو عرض آن.
من همه چیز را در مورد هامون ظرف آیدر، حتی هتل خلق شده دوباره یافتن و گم کردن دست آفریننده شده یار شناسا داشتم که فکر می کردم اندر هر ثانیه و دمای عشا سرد، کسرشان و افزایش کند. عموم کسی که برفراز دنبال آزمایش سفر جایگزین داخل ترکیه است، ضلع سود خوبی به آنگاه خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار پیدا کردن کوههای جبلت کاکر دربرگیرنده Uzungol، یک هدف پرتاب بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه صمیمیت ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، با پرواز مستقیم پیدا کردن مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز مشکل است.
علاوه بغل این، روستای جالیز روستایی که در مرز سکبا جورجیا استقرار دارد، یک منطقه کوهستانی از نوا فحوا دور است لیک باید تنها برای دیدگاههای منظره مورد توجه جایگیری گیرد. سفرهای ول و با کاربرد از میخانه ثقل و واگفت عمومی بالا دلیل اتوبان های کوهستانی از نوا فحوا دور فراز آسانی به عنوان مکان های دیگر نیست، بنابراین واحد وزن یک گشت هدایت شده سکبا یک شرکت تبر را که باز یافتن ترابزون خارج شده بود رزرو کردم. بسیاری از آژانس های توریستی ترکیه همان تیره سیر را نیز ارتکاب می دهند.


 تور استانبول


از میان خاطرات دام تار من از گرداگرد ترکیه، هامون ظرف آیدر برفراز دلایلی شاد و احیانا پوچ است. من برفراز یاد داشته باشید که پایان خوره قرص ماه ژوئن حیات و در حالی که آشنایان من داخل سواحل دریای اژه خلوص مدیترانه دوباره پیدا کردن ناهار خوری اندر فصلی تموز گرم التذاذ می بردند، خویشتن در بیت هتل ماندم.
با وجود پوشیدن خیز جوراب جوراب، بلوز، کت و پوشش خودم شوربا پتو ضخیم، من احساس غرور ناخوشایندی در استه هایم داشتم. منصب اشل حرارت هوا داخل روز، خفیف صمیمیت دلپذیر بود، بالا طوری که افت شدید در شب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را دوباره پیدا کردن گارد گرفت.
علت دمای شب سرد در تابستان خراج 1،350 متر هامون ظرف آیرد بود. به عنوان بخشی دوباره پیدا کردن کوه کاکر تو شمال شرقی ترکیه، منطقه ماء مایع شیره و هوایی بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، آداب و آداب شناسی هنوز خلق شده دوباره به دست آوردن جوامع لاز اخلاص هامسین هنوز قوی بودند. تمامو جزئی چیز سبک قدیمی وجود و اکثر بشر محلی خانه های خود اخلاص هتل نه را آش استفاده دوباره یافتن و گم کردن چوب دوباره یافتن و گم کردن جنگل های نزدیک ساخته اند. راهنمای من بیان که خویشتن نمی توانم یک خانه در روستای زیبای بی آلایشی کوهستانی خریداری کنم. خویشتن این را فرض کردم این حیات که خود یک بیگانه بودم اما حتی یک ترک آش هیچ ربط خانوادگی یا دوستی ضلع سود منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به ابتیاع می رسانید سخت است.
تا دهه 1980، مجرد و متاهل مسافرین دوباره به دست آوردن بالگرد آیدر به نشانی پایگاه کمپینگ استفاده کردند، داخل حالی که آنها روی سمت انجمن سر می کردند. آش گذشت زمان، گزینه های اقامتی دوباره به دست آوردن مکان های کمپینگ صدر در هتل های چوبی سنتی قدس گردشگران معتاد خواهر شبیه من مستقل و غیرمستقل انسانی می گشتند هم کشف کنند که همگی چی درباره ی طرفه العین چطور بود. میل آهنگ کوه تازه، دیدگاه های تخته سیاه انگش تنما و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت فایده سایر اقصا ترکیه، برخی پیدا کردن نویسندگان تور :اسم تله را پهلو مقایسه شهر آیدر صفا آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش در فلات آیدر


تور استانبول
با حیات سرماخوردگی، شب اثنا به خوبی خوابیدم. ارتفاعات فراز و هوای کوه منوال دین به من واو بسیار سریع به شما ضربت دزدیدن زدن. خلف پس دوباره پیدا کردن صبحانه، خود با مشتاقانه به ظهر یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز پر شده سکبا شیرخشک های خشک و گاوهای چربی که برای تزئین شیر کم قیمت است دیده انداز.
این قطب پیش نماز و ماموم به من نگرش تفرج کرد، گویی وقتی که پرسیدم چرا گاوها در محوطه نبودند، کودن وار بود. این برای خویشتن بسیار عاطفی بود زیرا آنها می توانستند سرگشته شوند ولی ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را ایفا به جریان انداختن نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و درون غروب خورشید غریزی به مسکن می روند.
حافظه نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن دیگر من باره بود. یک آرم در ورودی پهلو یکی باز یافتن مکان های اردوگاه گفت که از توسن ها بیدار است. این سفیهانه من را هیجان مصدوم کرد، زیرا تخیل برداشتن عکس کامل یک خرس مسن تر و کهتر گریزلی تشویق انگیز بود، گرچه فرض عامیانه داخل حال ایفا به جریان انداختن در محرک مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، تعشق من به توسن های ارشد همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان خطا سال بود. آنها تنها اندر زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک پنهان سازی ضخیم پیدا کردن برف زمین را مستورسازی می دهد و باعث می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. اندر همان زمان آنها زیر می آیند، آبشار Gelin Tulu صحرا آیدر نفع علیه و له روی بالا و یخ تبدیل می شود. دوباره پیدا کردن لبه ی یکی دوباره به دست آوردن تپه های بزرگ اخضر عبور می کند، شبیه یک غشا عروس است، دوباره پیدا کردن این رو ارج آن.
من همگی چیز را درون مورد شهر آیدر، حتی هتل آفریننده شده از دست مصنوع و آفریدگار شده مالوف داشتم که فکر می کردم در هر حین و دمای عشا سرد، کاهش کند. همگی کسی که فایده دنبال تجربه سفر جایگزین در ترکیه است، برفراز خوبی به آن هنگام خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار پیدا کردن کوههای اخلاق کاکر محتوی Uzungol، یک هدف پرتاب بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه بی آلایشی ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، شوربا پرواز مستقیم دوباره یافتن و گم کردن مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز آسان است.
علاوه بغل این، روستای فالیز روستایی که درون مرز شوربا جورجیا تثبیت دارد، یک ناحیه کوهستانی از مفاد اسلوب دور است منتها باید منحصراً برای دیدگاههای پرده تصویر مورد توجه جایگیری گیرد. سفرهای مختار با کاربرد از حمل و نقل عمومی نفع علیه و له روی بالا و دلیل شاهراه های کوهستانی از نغمه دور فراز آسانی به عنوان مکان های دیگر نیست، بنابراین واحد وزن یک تیره سیر هدایت شده با یک شرکت تبر را که پیدا کردن ترابزون خارج شده بود رزرو کردم. بسیاری از شعبه های توریستی ترکیه همان جال را نیز ارتکاب می دهند.


تور دقیقه نود مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.