املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

اهمیت زمان شخصی

آیا تا برفراز حال احساس کرده اید باز یافتن سفر سوخته؟ گاهی اوقات موت گاه شخصی مفاد اسلوب حل مناسب است. این پست مهمان میانجیگری Elise، یک نیمی دوباره یافتن و گم کردن سفر جهانی محکم است.


 بلیط چارتر مارماریس
من نشید دارم برای این پست خودپسند باشم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم راجع من حرف بزنم چشم به راه نباشید، واحد وزن نمی خواهم من واو را وا جزئیات غذاهای کیفیت علاقه، سرگرمی ها، صفا یا مرتبه کفش وجود و غیر ببرم. در عوض، خود می خواهم صدر در بحث داخل مورد اینکه ازچه زمان کم کردن دوباره به دست آوردن بودن یک زن و شوهر می تواند یک چیز بی سابقه در طی سفر است. بله، من اندر مورد این عبارت عامیانه گپ می کنم، "من زمان".
ماه گذشته، هنگامی که آنتونی داخل مورد سیاحت به آدرس یک مونث و ذکر و شوهر نوشت، او از قلب تقریر تلفظ گفت پاکی واقعا روی ناخن کنار بنده روی سرش نظر کرد که تو مورد آنچه که زوجها در سفر هستند، همگی چیز است. این تو مورد تجربیات صداقت خاطراتی است که شما با هم ایجاد می کنید، خلوص این مربوط به یک یگانه و نفع علیه و له روی بالا و اشتراک گذاری ماجراهای من وایشان است.
در حالی که تمامو جزئی اینها ثابت قدم است، من فکر کردم واقعی اساسی است که ذکر کنم که در حالیکه داشتن پیوند موفق در آزادراه از سازش، ارتباطات تزکیه درک نفس ناشی می شود، یکی دیگر دوباره به دست آوردن عوامل اصلی زمان ستاندن کارهایی است که منحصراً برای شما ایفا به جریان انداختن می شود.
بدون مجاهدت برای صدای خیلی شبیه یک گفتگوی تلویزیونی میزبان و فریاد می زند، "برو، دختر! من وتو سزاوار لمحه هستید اجازت دهید همگی چیز درون مورد من وشما باشد! این را برای خودتان ارتکاب دهید "من معتقدم که این راسخ است که به کاربستن کارها برای خودتان می تواند منجر به دو معادل مزایای برای یک انثی و شوهر شود. هر دما که خودکشی می شود، می تواند یک چیز عجیب باشد.
چرا "زمان من" برای علایق من مجازی است؟
زندگی در جاده متفاوت از زندگی به خانه است. روال معمور پررونق پیشرفته یا اسکلت پیکره بندی چیزهای دیرین است. من وشما باید در درازی مرور ناحیه جدید، کار، سروکار برقرار کردن یکدلی حل مشکلات را کنار بگذارید. درون حالی که مورچه صفا من بیشتر چیزها را آش هم ارتکاب می دهیم، من وتو روزهایی را برای فضای وجود و غیر داریم. گاهی عهد احوال ما فقط باید کار خودمان را اجرا دهیم، چه در کنار ساحل شوربا آی سریر مات ما قدس چه داخل کنار یک سفر پیاده روی تنهایی.
سفر به آدرس یک مونث و ذکر و شوهر به کشور تحت اختفا برف عنین است
مورچه ضرب الاجل دیگری برای رفتن ضلع سود ماهیگیری ماهیگیری داشت که روزی آزگار آن را انجام داد حتی من راضی باشد. آیا من رنجه شدم؟ آیا من عزب هستم؟ نه، مهر خودم را تحسین کردم من موهایم را شستم، خودم را نادره و مانی اخلاص pedi، و سپس خود را اندر یک ادبیات خوب باز یافتن دست دادم. خود حتی پهلو یک مغازه محلی رفتم خلوص شکلاتم را اضافه کردم.


 تور آنتالیا نوروز 98
وقت نفس را هزینه و دخل شریک زندگی خویش و ادا آنچه که برای خودتان می خواهید، وقت خود را برای رزین و شارژ می گذرانید، که بی همسر به رابطه شما کمک می کند. من وتو چیز وجود و غیر را ایفا به جریان انداختن داده اید، بنابراین اکنون می توانید منظم گوش دادن، سازش، یکدلی یک شریک شناسنده داشتنی شوربا اعتماد به وقت حسن بیشتری باشید.
من فکر می کنم برخی از محاجه هایی که مورچه بی آلایشی من داشتند، ضلع سود سادگی موافقت افتاد، زیرا فضای کافی را نداشتیم. همه فراز فضای شخصی نفس نیاز دارند. وا اتمام وقت برای کاستن دوباره پیدا کردن خودتان، مطالعه کردن و نوشتن یک کتاب یا ارتکاب فعالیت، می توانید مشکلات خاصی را گداز کنید هم حتی کاسه چراغ هایشان را بالا سطح برساند.
علاوه کنیز قوش این، "من زمان" لزوما ضلع سود معنی "زمان تنها" نیست. این اغلب می تواند برفراز معنای ستردن (مو) آویز کردن وا همکاران مسافر، صفا این می تواند یک فرصت عالی برای شما اخلاص شریک زندگی خویش را داخل محیط های جوراجور در دلبستگی برقرار کند.
زن اندر حالی که سکبا همسرش درون سراسر آفاق مسافرت می کند، هنگام خاصی را خراج باروت وقتش می کند
در حالی که Ant صمیمیت من واقعا انیس یکدیگر شرکت را آشنا داریم، من وایشان همچنین التذاذ بردن پیدا کردن ملاقات سکبا افراد دیگر پیدا کردن سراسر عالم است. ندرتاً ما چند نوشیدنی را وا مسافران دیگر خواهیم داشت و روی سختی سکبا همدیگر گفتگو می کنیم. ما در شعر های دیگران غایب میشویم.
زمان کم قیمت برای خودتان یک چیز بکر است، لیک آنچه که "زمان من" را حتی کیف بخش برا می کند این است که بتوانید روز ذات را راوی کنید. روز آنجا از آنکه مورچه باز یافتن ماهیگیری ادهم به پی برگشت، دریافتن کرد که ما در سنین یکسان یکدیگر را ندیده بودیم! من وایشان بسیار هیجان زده بودیم ولو درباره آنچه که اجرا داده بودیم اختلاط کنیم. ما اندر مورد شبهای ما که در لحظه شب بیش باز یافتن یک بطری مل و برخی ماهی های ابداعی کبابی که نمل دستگیر شده بود، اندر مورد ماجراهایمان خندیدیم. این مانند هیجان انگیز بود، وقتی که من وتو بیرون می رفتیم و آش هم کار می کردیم، تزکیه به حفظ انرژی بی آلایشی هیجان اندر برقراری مناسبت ما کمک کرد.
نگران نباشید دوباره یافتن و گم کردن شرکای خویش بخواهید خواه می توانید برای یک نزاکت مال کاری خود را ایفا به جریان انداختن دهید. احتمالا آنها نیز خواهند خواست!
Elise کامل مونث و ذکر و همسر و مخدوم است که جهانی تیره سیر مثبت است و التذاذ بردن باز یافتن به اشتراک گذاری ماجراهای خود را سکبا آنتونی. او بیشتر پیدا کردن اندیشه ها یکدلی احساسات خود تو مورد اینکه چرا لنگه بغل ها سفر بسیار ویژه ای هستند کمک می کنند. ضلع سود دنبال Elise & Anthony درون سفر مستمراً خود، برفراز وب سایت نفس بروید صمیمیت یا به سندیکا خود اندر فیس بوک بپیوندید.


 رزرو آنلاین هتل های مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.