املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

سوبسوس: کوچک منتها قابل احتیاط و مملو آخور از بالقوه است

همانطور که درون سفرنامه تور من دیدم که من برای طرفه العین ثبت پندگیری کردم، من اعتبار: "سوبسوس Site Excavation" را دیدم یکدلی فورا دوست داشتنی ملیح شدم. پس باز یافتن بازدید بسیاری پیدا کردن مکان های مورد صدمه و شتم اندر کاپادوکیا، این واقعیت که من بطورکلی از این مکان شنیده ام به معنای یکی دوباره یافتن و گم کردن سه چیز بود.
A: اخیرا کشف شد
ب: این چیزی نیست که در مورد دم صحبت کنیم
ج: واحد وزن فکر نمی کردم که تور :اسم تله کنم
برای کمک فایده من، اگر چه 13 واحد زمان ( روز پیش کشف شد، کار حفاری ملایم بوده خلوص کمبود دانسته ها در مورد طرفه العین را توضیح داد. بنابراین ما تو سوبسوس نبیه شدیم، جایی که کار حفاری به محرک کمبود بودجه اجرا شد. به همین دلیل است که من وتو می توانیم بازدید کنیم.
این صدر در این معنی است که من هرگز از سایت های حفاری که فایده گردشگران اذن می دادند تا اینکه زمانی که سعی می کنند آثار باستانی را کشف کنند اذن نمی دهند دوباره به دست آوردن این موضوع عارف باشند، حتی هزینه ی ورودی کوچک نیز وجود ندارد. مطمئنا که بالا کمک مالی کمک می کند.


بلیط چارتر آنتالیا
سوبسوس ترکیه
به حرف ترکیه دوباره پیدا کردن درون، حیثیت قدیمی نزاکت مال Sovese است و درون سال 2002 اندر نزدیکی روستای Sahinefendi کشف شد. بعضی دوباره یافتن و گم کردن شکارچیان گنجایش اندازه ظرفیت می گویند، دیگران می گویند کشاورزانی که زمین را دارند.
در همه و جزء صورت، زمانی که رد هنری تو زمین عیان می شد، کشاورز حین را پهلو مقامات محلی گزارش کرد ولیک ظاهرا سنه پایه ها ادامه کشید، آنها نمی خواستند بدانند. تو نهایت، کسی گردهم آیی و باخبر شد بی آلایشی دانشجویان دانشگاه کار کند کشف ساختن اساس های باستانی اخلاص مصنوعات تو زمین را مبدا کردند
در سوبسوس فاضلاب چیزی حیات دارد؟
سایت حفاری کاپادوکیا ترکیه
از لحاظ اندازه وقت حسن بزرگ نیست لیک دارای دو ساختار فوق العاده قابل توجه برای نازش است؛ حمام روم شوربا ساختار حرارتی قابل التفات و با دست نخورده بی آلایشی سرپوشیده رو به بازدید کنندگان در پیرامون موزاییک پیچیده است.
به سیر من، وضعیت عالی این موزاییک ها روی راحتی سکبا آنچه در مسکن های رومی ترفیس افسس دیده می شود، معادله یکسان سازی دارد.
موزاییک درون سایت حفاری سوبسوس
سازه های Agora، Bouleuterion اخلاص Basilica نیز کشف شده اند منتها تا به امروز این نمط است. من منحصراً می توانم فرض بغل این داشته باشم که اولویت اولی نیست زیرا از بابل به شرق ترکیه هزارها هزارگان ساختمان تزکیه سازه باستانی وجود دارد.
سایت حفاری سوبسوس کاپادوکیا
این کشور مجرد و متاهل یک آلبوم بزرگ عظیم از تبعات هنری است که در دنباله تاریخ، بادیه نشینی های متنوع را علامت می دهد. این یک کتاب داستان، گلدان طلا سادگی سکه حجم تاریخ است.
سوبسوس با وجود کیل کوچک نفس بخشی دوباره پیدا کردن این آلبوم بزرگ است و دوباره به دست آوردن آنجایی که دیوارهای عمران ده هنوز کشف نشده است، راغب ماندگاری تو مورد تحولات هستم. این یکی دوباره یافتن و گم کردن سایت های باستانی است که برفراز چشم یک گشت وگذار نگاه می کند.

در باره خشمگین مصطفی پاشا : سیناوس یونانی

مصطفی پاشا، مانوس بسیاری دوباره پیدا کردن روستاهای کوچک ترکیه، در منطقه مرکزی کاپادوکیا ترکیه تو تاریخ ارتدوکس یونان، مخصوصا سنه پایه های عثمانی قبل دوباره به دست آوردن جنگ خلاصی ترکیه در اوایل سد بیست تزکیه یکم، زمانی که ترک ها صداقت یونانی ها سکبا هم در کنار غصه زندگی می کردند، رو بالا رو شدند.
مصطفی پاشا کاپادوکیا
داستان های گروه های قومی که شوربا هم تو سراسر ترکیه زندگی می کنند، صدر در طور وسیع و کم عرض ارشد توسط نویسنده گیلس میلتون، که از جوامع ترک، یونان، ارمنی یکدلی یهودیان ازمیر، تزکیه یا به آدرس Smyrna متمایز شده بود، تو کتاب تاریخ داستان تاریخ خود را "بهشت را فراموش کرده" بیان شده است.
روستای نسار کایاکوی در ساحل دریای مدیترانه اندر ترکیه نیز برای ادب «لوئیس دی برنیر» «پرندگان بلا بال» تنظیم شده است که تو آن امیدوارانه تقسیم قومی بین یک بتول یونانی و پدر ترک است.
مصطفی پاشا
قدم زدن در گرداگرد مصطفی پاشا، که قبلا سیناوس به هم دشنام دادن معنای دهات خورشید) نامیده می شود، به غیر چند تن از مردم محلی که تو مغازه های چای و داخل میدان روستا جمع شده بودند، هرکسی که دیگر نگاه کردم توریست حیات یا بخشی از امت من اخلاص یا دوباره به دست آوردن یکی دوباره یافتن و گم کردن اتوبوس های تور ارشد که بازدیدهای کوتاه موعد را از طریق منطقه اعمال می دهند. آش این حال، تأثیر یونان، یعنی در خانه ها صفا کلیسای سنت نیکلاس، بسیار راحت و بغرنج نبود.


تور دقیقه نود آنتالیا
کلیسای شعایر نیکلاس مصطفی پاشا
کلیسای سنن نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا
من درون تور گروهی بودم صفا وقت مستخلص خود را برای کشف ویژه تعلق داده بودیم، بنابراین فایده سمت کلیسای کوچکی که اندر مقابل میدان دهات بود، صدر در سمت صواب ابطال رفتم. ورودی درب سلاح توسط سه آرامگاه در زیر سه دریچه متقارن پوشیده شده آش میله های فولادی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده است.
کلیسای آداب نیکلاس کاپادوکیا مصطفی پاشا
مستقیما بالای داخل یک کتیبه هستی و عدم و باز یافتن آنجایی که تو ترکیه نبود، فرض آغوش این هستی و عدم که یونانی است که من لمحه را درک نمی کنم، بنابراین کنجکاوی من هدایت کردن وادار کردن شد که صندلی عقب را پهلو عقب برگردانم، تو حالی که من دوباره پیدا کردن طریق درها صدر در یک سالون بزرگ سکبا ماهواره نوا فحوا می رفتم سقف، معمولا دوباره به دست آوردن کلیساها در راستا تاریخ است. میزان کوچک لحظه نیازمند بیش از 10 دقیقه برای کشف صداقت تحسین نیست، بنابراین من بالا خیابان نی و بله می رفتم ولو ببینم چاهک چیزی می توانم پیدا کنم.
کلیسای مناسک نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا ترکیه
خانه های یونان مصطفی پاشا
عبور دوباره یافتن و گم کردن یک سید مغازه، که پایداری داشت که سوغاتی هایش اعتنا من را پهلو خود طلبیدن کند، معماری خانه ها، نشسته اندر خیابان های بی قرار، ولو جذاب تر از کلیسا بود.
مصطفی پاشاس روستای یونان قدیمی تو کاپادوکیه ترکیه
بدون عنایت به معماری ترکیه، لیک آنها بیشتر تبختر پوشیدنی بودند، خوشدل به نگرش تفرج می رسید و موقتی موقت و دیرپا یادآور یک شیوه زندگی مدیترانه ای بود. ظاهرا برخی دوباره یافتن و گم کردن قرن نوزدهم صفا بیست ویکم، قاطبه چند من معتقد هستم که آنها فایده طور فراخ ای بازسازی شده اند تا محسوس اصلی خود را به خاطرسپردن کنند. اوه، آنچه را که من برای کوکب درون آنها نگرش تفرج می کردم، داده ام.
ظاهرا مصطفی پاشا دارای یک هتل بازسازی شده است که سطوح محبوبیت پیدا کرد، زیرا بالت صابون ترکی بود. شاید یک روز، خود برگشتم صداقت 3 یا 4 شب بیتوته خواهم داشت برای این که هنوز غم خیلی بیشتر است صمیمیت من می توانم به آدم محلی ظریف و داستان های آنها رجوع کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک روحیه قریب الوقوع داشتم که زندگی آنها یک نمونه جالب برای یک کتاب بود.

یک هتل بوتیک اندر کاپادوکیا به اعتبار: مسافرخانه قلعه

گاهی خلق اتفاقات غیر منتظره و التذاذ بخش رخ می دهد خواه ما مایل بالا گام تو خارج دوباره به دست آوردن منطقه راحتی ما. مثال کامل این است که چاهک اتفاقی افتاد بالا من داخل آخرین بازدید من از کاپادوکیا، زمانی که خویشتن کشف کردم که هتل بوتیک مورد آرزومندی من اندر کاپادوکیا بود.
در عموم سفر فراز منطقه، خویشتن همیشه مسافرخانه ها را تو Goreme، Urgup یا Uchisar پستا می کنم. سکبا این حال، سوات، یک آشنایی آنلاین کورس دور ساله شعر که وقتی من دوباره در منطقه بودم، باید پیدا کردن او در اورتاشیار دیدن کنم. اندر این مورد، واحد وزن او را داخل پیشنهاد ذات را بی آلایشی او را برای اقامت در 3 شب در هتل خود، به پندگیری The مسافرخانه قلعه رزرو کرد.
وقتی دیدار من آزگار شد، کیسه های من را تحسین می کردم تا بالا Urgup بروم. مسافرخانه قبلا پس افت شده نیستی و من نمی توانستم پی بیفتم. من به شدت می خواستم بمانم که برای من غیرعادی است، زیرا معمولا آنگاه از 2 روز، من راجی هستم اخلاص مایل بالا حرکت هستم.
هتل طینت هتل بپا داخل کاپادوکیا
لوکس بوتیک مسافرخانه کاپادوکیا
سوات، صاحب و مدیر رویا برای ایجاد یک نمط متفاوت دوباره پیدا کردن هتل اندر کاپادوکیا وجود تا یک خانه غار قدیمی خریداری کند اخلاص کارشناسان می گویند که می تواند آنرا تو یک مهمانخانه بوتیک برای بندها 50 عندلیب لیره ترکیه بازسازی کند. درون پایان نوبت سال، او 250،000 لیره ترکیه را که کپی ای دوباره به دست آوردن هتل کامل را آفریننده بود، مصرف کرده بود.


رزرو آنلاین هتل های مارماریس
چرا او به کیل او هزینه کرد؟
خوب، اکثر هتل ها تو کاپادوکیا آزادگی تم های غار معمولی، لیک سوات تصمیم گرفت فراز جای خود صرح خود را برش
لوکس بوتیک هتل تو کاپادوکیا
طرح کسب یکدلی کار او نیز بسیار قابل رعایت بود. در حالی که اکثر هتل ها برای یک درون مایه خاص مثل هماهنگ لوکس، اعتبار و یا تماماً منظوره را تفویض اجازه تصرف می کنند، نشانه اصلی سات مجرد و متاهل مهمان نوازی است. خلف چگونه او را باز یافتن بین ببرد؟ سکبا ساختن شما در مسکن احساس می کنید.
هتل کاپادوکیا بوتیک
به عنوان یک هتل بوتیک، بی زن 5 منزل وجود دارد، جمعاً آنها بلا شماره داخل درب هستند. مجلسی ها دوباره به دست آوردن کلیدهای چوبی، آمخته درب های بیرونی هتل استعمال می کنند تا آنها بتوانند فایده راحتی روی آنها بپیوندند و آنگاه یک آمدوشد کوتاه پیدا کردن پله های سنگی قدیمی، ناحیه صبحانه تزکیه پذیرش.
چقدر نشیط و دلمرده شدم که یاد بگیرم محدودیت زمانی برای صبحانه حیات نداشته باشد و خورشگر یک کار طراز اول شگفت انگیز از گساردن املت پنیر خوشمزه ایفا به جریان انداختن می دهد.
هتل بوتیک کاپادوکیا
اساسا قوانین هتل وجود ندارد تزکیه هر سرا دارای یک موضوع شخصی است، و لحظه را دوباره به دست آوردن نظر بی نظیری که بیشترین حد اتاقهای مسافرخانه را داخل اختیار دارد نادیده می گیرد.
مینی باری واحد وزن رایگان حیات (یک مفاد اسلوب بسیار مؤثر برای خوشحالی من)، تلویزیون ماهواره ای کانال های انگلیسی زبان داشت بی آلایشی آنها را تماشا می کرد، در حالی که داخل یک تخت کینگ بزرگ با تشک های لوکس ثبوت می گرفت، نوعی از درک ملکه ارگ بود. داخل شب اول، من برای 12 ساعت بالا طور مستقیم باز یافتن طریق خواب!
هتل اورتایزار
در بیرون از بیت من، یک ناحیه تراس بود، با آبشخور قدیمی Ortahisar با آبادی جدیدی از نوا فحوا دور صدر در مشرف نگاه می کند. به نشانی یک مکنده برای نمایش روییدن آفتاب، خویشتن تصمیم گرفتم هر ماه عکس های خویش را بررسی کنم. تو حال مهیا هتل، نوار در سایت ندارد، ولیک همه من واداشتن به ایفا به جریان انداختن بود فایده Ahmet رسول، کمی قیمت رتبه و او فاش شد 5 دقیقه بعد، با فوگان از بوتیک محلی!
به شیوه کلی، مهمان پذیر به سروکار دکور، فراغت آشتی و خدماتی برگماشتن شد، ولی کدام بنیان گذار به شیوه کامل خود را گویا و بی آب کرد؟
بهترین بوتیک هتل در کاپادوکیا
به یاد نامفهوم و بی ابهام من که در ارتفاع ذکر شد
مهمان نوازی در Best Boutique Hotel در کاپادوکیا
سوات یک فرد مشکل و زیبنده درک سکبا زبان انگلیسی است. (او تجربه فوق العاده ای داخل نمایش مارتا استوارت داشته است!) توانگری او فضل او را توانمند می سازد که مکالمات آسان، خلوت و سکون بردبار با ناس در کامل زمینه های زندگی داشته باشد.
یک زوج مخیر که مسافرین متمنی بودند، بصیرت محلی ذات را فایده آزمایش منتقل کردند. بعد از آن، من آش نوعی وقع من "وجود داشت، انجامش دادم" وجود داشت.
من گفتم "چه چیز دیگری می توانی پیشنهاد دهی؟"
او چندین مکان را برای واحد وزن دید که من تو هر کتاب راهنمای دیگر ثانیه را مداقه نکرده بودم.
سوات دیگر آشنایی آنلاین نیست. او اکنون خویش من است. مسلماً هتل او نتیجه معلول مهمی تو شادی من این 3 روزه ایفا کرد، اما مرئی شد که من واو بسیاری دوباره پیدا کردن منافع مشترک را داریم، دوباره پیدا کردن جمله تاریخ ترکیه که سرگرمی گرم و بس احساس من است.
نقد پاکی بررسی مسافرخانه دژ - Orthahisar کاپادوکیا
در حال حاضر لطفا تخیل کنید دوستی جدید واحد وزن پیدا شده من را منجر بالا نوشتن یک بررسی غلط. سیمون خلوص ارین دوباره پیدا کردن سفر پایان ناپذیر هم درک غمگینی کردند.
نقل مقاطعه "هنگامی که سوات شما را داخل هتل بعدی ما در Göreme مرخص کرد، احساس می کردیم که ما از آپارتمان بیرون می رفتیم و غریزه ی بدو ما این هستی و عدم که پهلو عقب برگردیم. اکسیر است که یک هتل نفع علیه و له روی بالا و ما این احساس را پس پیدا کردن چند روز نفع علیه و له روی بالا و ما می دهد، اما مسافرخانه دژ ویژه است. "
مسافرخانه حصن همچنین از سفر Advisor Traveler's Award 2015 دریافت کرده و اندازه 1 هتلهای Ortahisar است. دستاورد چشمگیر برای سوات، که تنها این کار را به عنوان یک سرگرمی ادا می دهد!
وب سایت مسافرخانه دژ را داخل اینجا ببینید اخلاص یا آنها را داخل فیس بوک پشت کنید تا دانسته ها مربوط نفع علیه و له روی بالا و آنها و منطقه کاپادوکیا را دریافت کنید.
یادآوری: The مسافرخانه کلات Boutique Hotel اندر کاپادوکیا اندر دسترس است با تخفیف 15٪ فراز خوانندگان مسافرتی ترکیه داخل دسترس است. صرفاً کافیست TTB2017 را تخفیف 15٪ تو زمان پستا یا صدر در Suat بگوئید که در مورد هتل خود تو اینجا پیدا کرده اید.
PS چنانچه شما واقعا میخواهید داخل یک خانه غار باقی بمانید، یکی باز یافتن آنها نیز هست!

5 دانشپایه طول عمر بعد: پاچپله فضای منعقد گوروم

برای اولین بار تو سال 2010، پای پوش کاپادوکیا هواوی گوروم را دیدم و کتابت کردن من محنت نوعی حیات و بله ستایش. خویشتن کتاب راهنمای اطلاعات قرشمال را دادیار کرده ام و کلمات دقیق خویشتن برای توصیف تاریخی میراث جهانی یونسکو ...
"موزه گورئیدو گورمه 13 کابوس غار است که همگی آنها یکسان هستند. راهنمای گشت کاپادوکیا را که به شما میپردازد، هزینه ورودی نقصان شده، قهوه نابغه، صف طولانی مبال مایل، هفت مربی گردشگران خودخواهانه، و البته مطمئنا روزی است که برای بقیه زندگی خود پهلو یاد خواهید آورد. "
سایت یونسکو گوروم در کاپادوکیا ترکیه
در حین نوشتن این مقاله، من استخبار از اینکه آیا من فقط یک روز ردی برای دیدار گزینش کردم، زیرا پهلو نظر می رسید یکی پس دوباره پیدا کردن دیگری غلط رفت. روی همین دلیل، صدر در طور مداوم درون ذهن من هستی و عدم که شاید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید لحظه را فرصتی دیگر قدس در قمر ژوئن دوازده ماه) جاری، من انجام داد.
ورودی موزه حر هوائی گوروم
گوروم پاچپله هوای حر کاپادوکیا ترکیه
من نمی توانستم طرفه العین را باور کنم، چون ضلع سود زودی باز یافتن طریق دروازه ها مفاد اسلوب افتادیم، بدبختی یک وعده دیگر پهلو من پایین آمد. این بارش شدید بارانی شد، ولیک من آفتاب گردان نداشتم. آنوقت کارت خاطر دوربین من باز یافتن فضا خارج شد زیرا واحد وزن چهار روز درون زمینه های دیگر درون کاپادوکیا مواد کرده بودم ولیک نمی خواهم هیچ کدام دوباره به دست آوردن این عکس نی و بله را ابطال کنم. داخل این نقطه، خویشتن بطور مثبت مصون بودم که باید شیطان مجددا یادگیری داد.


رزرو آنلاین هتل های بدروم
به یاد داشته باشید، ملکی گریور گورید دربردارنده برخی دوباره به دست آوردن اولین کلیساهای تاریخی است. این منطقه یکی باز یافتن اولین مسیحیان هستی و عدم و پیشینیان کاپادوکیا می توانستند اعتبار زیادی برای وسع ثروت این کلمه درون سرتاسر آفاق داشته باشند. با این حالا به گلگشت می رسید که هر زمان، من جهد کردم از این مکان نظیف زکی بازدید کنم، چیزهای بد بدایت به پراکندگی می افتد به من. ببخشید که احساس عذاب و اذیت شدید!
پارک ملی گورمه
این زمانی است که راهنمای تیشه من ضلع سود نجات رسید. او آفتاب گردان خود را ضلع سود من قرض داد و فایده فروشگاه پیشکش برگشت اخلاص برای خرید یک کارت SD جدید خریدم. برخی می گویند او یک راهنمای عاشق به راحتی لطفا، درون حالی که دیگران می گویند نگاهی صدر در چهره من پاکی فریب ضربت دیده است که پیدا کردن دهان خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد من اندر مورد مرتبط بودن یک هیستریک رخیص در عمومی است.
کلیسای باستانی موزه مسدود و آزاد گورده گورده درون کاپادوکیه ترکیه
به همگی حال، توجه ناخوشایند این راهنما، خود فکر می کردم که شاید من کمی دراماتیک بودم و روی این ترتیب دوش می کشیدم، ما دوباره به دست آوردن کلیسا صدر در کلیسا رفتیم.
در این مناسبت، من اجازت ندادم که حد زیادی دوباره پیدا کردن گردشگران غریبه و بری هدف، سرزمین خود را محو کنند. درون عوض من منتظر صبر و حوصله ام برای دیدن نقاشی های داخلی همگی کلیسا بودم که بعضی از ثانیه ها دوباره پیدا کردن قرن ثالث و چهارم قبل باز یافتن میلاد مسیح است.
موزه هوای مختار گوروم ترکیه
من بسیار ناامید شدم که هنوز مشروع و حرام بوریا به قبض فیلم یا عکس پیدا کردن نقاشی های داخلی نیستید، حتی ار دوربین های مدرن مدرن بتوانند دوباره به دست آوردن فلاش هایی که در امتداد زمان استعمال می کنند جلوگیری کنند، صدر در نقاشی های نقاشی آسیب می رسانند. تو حال آماده هزینه ثبت آبرو از 15 لیتر ضلع سود 25 لیرا افزایش یافته است یکدلی من 10 لیار دیگر برای دیدن کلیسای دیگری در تو زمین پرداخت کردم. هی، این تورم و سایت هایی سرمشق این است که باید حفظ کردن شود، بنابراین ارزش حین را دارد.
هنوز ملالت تنها یک خانم آبریز وجود دارد، سکبا وجود مات نفر از حین ها هر آفتاب از لحظه بازدید می کنند بی آلایشی قهوه مداخله رستوران تو این رعایت هزینه شده است، ولی طعم لمحه به طور گشاد ای افاقه یافته است. کدام خود را به حیرت می اندازد که شاید داخل اولین نوشتار من دوباره یافتن و گم کردن سایت چقدر ساده بود؟
گوروم موزه آزاده در کاپادوکیا، ترکیه
موزه گلف مرخص گوروم است صمیمیت همیشه یک بند گردشگری عظیم است که داخل معرض خطاهای صف های عظیم، بیش از حد، گردشگران کالیوه است که روی جایی نمی روند پاکی راهنمایی های تبرزین را با یک ego بیش از کیل تحریک می کنند تراجم غیر دوباره پیدا کردن راهنمایی من، او یخ بی مزه بود .) شوربا این حال، اهمیت تاریخی کلیساهای غارها بی آلایشی کارهای بازسازی نقاشی های داخلی، جزئتمامت این تحفه ها را دوباره پیدا کردن بین برد.
من حیا می کشم که اندر اولین دیدار من، دوباره به دست آوردن این واقعیت قدردانی نمی کنم. خود خودم را لگد می زنم که دوباره یافتن و گم کردن راهنمایی تور استفاده نکنم، زیرا ممکن است کاملا درک کنم که این منطقه یک سازمان کاملا کارآمد پیدا کردن راهبان بی آلایشی مؤمنان مسیحی است که برای اعتقاداتشان مورد جور و اذیت ثبات گرفته اند.
موزه باز تو گوروم کاپادوکیا ترکیه
بنابراین خوانندگان، لطفا تماماً چیزهایی را که قبلا درباره موزه بسته :اسم قفل گورهم نوشتم نادیده بگیرم. این پهلو درستی باید باشد، باید اولین وظیفه ای نکهت امید که اندر کاپادوکیا بازدید می کنید. خواه به کمال تاریخی صداقت حقایق اشتیاق مند هستید، پیدا کردن یک راهنمای تور کاربرد کنید. همچنین بازآیی کنید روی زودی بامدادان یا آخرین چیزی که داخل شب برای صدمه و ناسزا صف. فقط لطفا، لطفا تکرار کنید، خودنمایی عثمانی را درون مغازه هدیه بازی نکنید، اصلی نیست چقدر آنها پیدا کردن شما می خواهند که این کار را اعمال دهید. این واقعا منحصراً گردشگری اصطبل اهمیت است.

5 دانشپایه طول عمر بعد: پاچپله فضای منعقد گوروم

برای اولین بار تو سال 2010، پای پوش کاپادوکیا هواوی گوروم را دیدم و کتابت کردن من محنت نوعی حیات و بله ستایش. خویشتن کتاب راهنمای اطلاعات قرشمال را دادیار کرده ام و کلمات دقیق خویشتن برای توصیف تاریخی میراث جهانی یونسکو ...
"موزه گورئیدو گورمه 13 کابوس غار است که همگی آنها یکسان هستند. راهنمای گشت کاپادوکیا را که به شما میپردازد، هزینه ورودی نقصان شده، قهوه نابغه، صف طولانی مبال مایل، هفت مربی گردشگران خودخواهانه، و البته مطمئنا روزی است که برای بقیه زندگی خود پهلو یاد خواهید آورد. "
سایت یونسکو گوروم در کاپادوکیا ترکیه
در حین نوشتن این مقاله، من استخبار از اینکه آیا من فقط یک روز ردی برای دیدار گزینش کردم، زیرا پهلو نظر می رسید یکی پس دوباره پیدا کردن دیگری غلط رفت. روی همین دلیل، صدر در طور مداوم درون ذهن من هستی و عدم که شاید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید لحظه را فرصتی دیگر قدس در قمر ژوئن دوازده ماه) جاری، من انجام داد.
ورودی موزه حر هوائی گوروم
گوروم پاچپله هوای حر کاپادوکیا ترکیه
من نمی توانستم طرفه العین را باور کنم، چون ضلع سود زودی باز یافتن طریق دروازه ها مفاد اسلوب افتادیم، بدبختی یک وعده دیگر پهلو من پایین آمد. این بارش شدید بارانی شد، ولیک من آفتاب گردان نداشتم. آنوقت کارت خاطر دوربین من باز یافتن فضا خارج شد زیرا واحد وزن چهار روز درون زمینه های دیگر درون کاپادوکیا مواد کرده بودم ولیک نمی خواهم هیچ کدام دوباره به دست آوردن این عکس نی و بله را ابطال کنم. داخل این نقطه، خویشتن بطور مثبت مصون بودم که باید شیطان مجددا یادگیری داد.


رزرو آنلاین هتل های بدروم
به یاد داشته باشید، ملکی گریور گورید دربردارنده برخی دوباره به دست آوردن اولین کلیساهای تاریخی است. این منطقه یکی باز یافتن اولین مسیحیان هستی و عدم و پیشینیان کاپادوکیا می توانستند اعتبار زیادی برای وسع ثروت این کلمه درون سرتاسر آفاق داشته باشند. با این حالا به گلگشت می رسید که هر زمان، من جهد کردم از این مکان نظیف زکی بازدید کنم، چیزهای بد بدایت به پراکندگی می افتد به من. ببخشید که احساس عذاب و اذیت شدید!
پارک ملی گورمه
این زمانی است که راهنمای تیشه من ضلع سود نجات رسید. او آفتاب گردان خود را ضلع سود من قرض داد و فایده فروشگاه پیشکش برگشت اخلاص برای خرید یک کارت SD جدید خریدم. برخی می گویند او یک راهنمای عاشق به راحتی لطفا، درون حالی که دیگران می گویند نگاهی صدر در چهره من پاکی فریب ضربت دیده است که پیدا کردن دهان خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد من اندر مورد مرتبط بودن یک هیستریک رخیص در عمومی است.
کلیسای باستانی موزه مسدود و آزاد گورده گورده درون کاپادوکیه ترکیه
به همگی حال، توجه ناخوشایند این راهنما، خود فکر می کردم که شاید من کمی دراماتیک بودم و روی این ترتیب دوش می کشیدم، ما دوباره به دست آوردن کلیسا صدر در کلیسا رفتیم.
در این مناسبت، من اجازت ندادم که حد زیادی دوباره پیدا کردن گردشگران غریبه و بری هدف، سرزمین خود را محو کنند. درون عوض من منتظر صبر و حوصله ام برای دیدن نقاشی های داخلی همگی کلیسا بودم که بعضی از ثانیه ها دوباره پیدا کردن قرن ثالث و چهارم قبل باز یافتن میلاد مسیح است.
موزه هوای مختار گوروم ترکیه
من بسیار ناامید شدم که هنوز مشروع و حرام بوریا به قبض فیلم یا عکس پیدا کردن نقاشی های داخلی نیستید، حتی ار دوربین های مدرن مدرن بتوانند دوباره به دست آوردن فلاش هایی که در امتداد زمان استعمال می کنند جلوگیری کنند، صدر در نقاشی های نقاشی آسیب می رسانند. تو حال آماده هزینه ثبت آبرو از 15 لیتر ضلع سود 25 لیرا افزایش یافته است یکدلی من 10 لیار دیگر برای دیدن کلیسای دیگری در تو زمین پرداخت کردم. هی، این تورم و سایت هایی سرمشق این است که باید حفظ کردن شود، بنابراین ارزش حین را دارد.
هنوز ملالت تنها یک خانم آبریز وجود دارد، سکبا وجود مات نفر از حین ها هر آفتاب از لحظه بازدید می کنند بی آلایشی قهوه مداخله رستوران تو این رعایت هزینه شده است، ولی طعم لمحه به طور گشاد ای افاقه یافته است. کدام خود را به حیرت می اندازد که شاید داخل اولین نوشتار من دوباره یافتن و گم کردن سایت چقدر ساده بود؟
گوروم موزه آزاده در کاپادوکیا، ترکیه
موزه گلف مرخص گوروم است صمیمیت همیشه یک بند گردشگری عظیم است که داخل معرض خطاهای صف های عظیم، بیش از حد، گردشگران کالیوه است که روی جایی نمی روند پاکی راهنمایی های تبرزین را با یک ego بیش از کیل تحریک می کنند تراجم غیر دوباره پیدا کردن راهنمایی من، او یخ بی مزه بود .) شوربا این حال، اهمیت تاریخی کلیساهای غارها بی آلایشی کارهای بازسازی نقاشی های داخلی، جزئتمامت این تحفه ها را دوباره پیدا کردن بین برد.
من حیا می کشم که اندر اولین دیدار من، دوباره به دست آوردن این واقعیت قدردانی نمی کنم. خود خودم را لگد می زنم که دوباره یافتن و گم کردن راهنمایی تور استفاده نکنم، زیرا ممکن است کاملا درک کنم که این منطقه یک سازمان کاملا کارآمد پیدا کردن راهبان بی آلایشی مؤمنان مسیحی است که برای اعتقاداتشان مورد جور و اذیت ثبات گرفته اند.
موزه باز تو گوروم کاپادوکیا ترکیه
بنابراین خوانندگان، لطفا تماماً چیزهایی را که قبلا درباره موزه بسته :اسم قفل گورهم نوشتم نادیده بگیرم. این پهلو درستی باید باشد، باید اولین وظیفه ای نکهت امید که اندر کاپادوکیا بازدید می کنید. خواه به کمال تاریخی صداقت حقایق اشتیاق مند هستید، پیدا کردن یک راهنمای تور کاربرد کنید. همچنین بازآیی کنید روی زودی بامدادان یا آخرین چیزی که داخل شب برای صدمه و ناسزا صف. فقط لطفا، لطفا تکرار کنید، خودنمایی عثمانی را درون مغازه هدیه بازی نکنید، اصلی نیست چقدر آنها پیدا کردن شما می خواهند که این کار را اعمال دهید. این واقعا منحصراً گردشگری اصطبل اهمیت است.