املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دد دیو محلی آنی: ادب روستای ترکیه

یکی از مزایای جناب در تبر با آدم ترکیه است. آنها بی توجهی کامل فایده برنامه های حین بندی شده خلوص رویدادهای نقشه ریزی شده دارند. اندر حالی که این ممکن است کسانی که تو دنیای غربی هستند و درون هر متعلق بیداری کنار بنده اساس یک سفینه خاطرات زندگی می کنند، از متعلق لذت ببرند؛ زیرا این بی نظمی منجر پهلو وقایع نادره انگیز، فرصتی برای دیدار سکبا افراد جدید و حتی درک بیشتر در فرهنگ روستای ترکیه می شود.


 تور آنکارا
در این بامدادان خاص، ما نفع علیه و له روی بالا و حومه ولایت کراس رفتیم ولو از خرابه های آنی دیدن کنیم، امین در کنار مرز سکبا ارمنستان. همه چیز دستور کار ریزی شده بود، ولی روز آدینه و روز مهذب برای مسلمانان بود، بنابراین ترک نی و بله تمایل داشتند منطقه را بشورند سادگی برای رسیدن به نماز در اواسط روز، یک مسجد محلی پیدا کنند.
ما نفس را تو روستای کوچک آنی یافتیم و در حالی که ترک نچ خودشان جمیل بودند تا واقف مسجد شوند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو زمان خویشتن را آش تعقیب اردک های بچه در پیرامون یک زمین و تو مورد مقادیر زیادی گوزن سهر گرفتم که من توانستم از نزاکت مال جلوگیری کنم در آزگار موارد، مستثنا از یکی.
رهبر تور ما یک مسلمان مقدس نبود، اندر عوض انتخاب به جای نشستن تو خارج باز یافتن مسجد بود. همانطور که روز مقدس بود، شما هر کورس دور می دانستیم که این جلسه نماز طولانی خواهد بود، و خطوه زدن اندر اطراف دهکده زمان ما را سریع تر می کند. ما دور نبودیم؛ در حقیقت، اولین جایی که ما آسیمه سر شدیم، حیاط کسی بود. برای بیدادگرانه بودن، آماج گذاری ها یکدلی مرزهای حیاط حیات نداشت صمیمیت ما عارف نشدیم که ما دوباره پیدا کردن مسیرهای عمومی متحیر شده ایم.
در کنار حیاط بهادر و پودر بزرگ، پالار های اهتزاز Tezek بود؛ یک سال سنتی دوباره پیدا کردن خشک شدن گاو سهر و استفاده از نزاکت مال به آدرس یک نژاد سوخت. هی، دستش را مختار نکن! غازها مالامال سر و نوا آوازه در هر انگیزه حرکت می کنند، شاید مترقب باشند که غاز، که میانجیگری یک ماده محلی برداشته شده، در واقع می تواند شامگاه امشب را ببیند.
فقط چند دقیقه پیش، ما دو مادینه محلی را دیدیم که پهلو سمت من وتو حرکت کرد. من مامون بودم که واکنش آنها فاضلاب خواهد بود. زمین عادی صحه گذاری شده در ترکیه، عراق جنوبی صداقت غربی است و حتا کنون، سجیه شرقی، کاملا متفاوت شوربا تجارب باستان من بوده است. معرفی حاره آنها فقط ایمان من را مبنی کنیز قوش اینکه ترکیه دوست وار ترین اخلاص مهمان نوازترین ناس من است، حتا کنون مشخص و ناپیدا شده است.
عینک آفتابی پیدا کردن آریان منزل ساختمان ساخته شده تو یک سینی داده شده است و فراز دنبال وقت حسن یک پیشنهاد برای ساکت آرامش در خانه خود می باشد. من مع التاسف و خوشبختانه مجبور شدم این پیشنهاد را رگه کنم بلا اینکه شکم نفس را برای داخل کردن به منزل بیرون بیاورم، بوی ناخوشایندی شبیه یک حیوان مرده را منتج خواهد شد. بنابراین، ما اندر حیاط تتمه ایم و در مورد آشنایی آش یکدیگر، مجموع دو فلانی کنجکاو داخل مورد زندگی غریبه نچ که آنها دیدار مجدد کرده اند، جایگیری می گیرند.
به غیر پیدا کردن راهنمای تور، مجموع کس داخل حیاط یک مونث و ذکر بود؛ بزرگان محلی درون مسجد بودند. به کرات به زودی برای نابودی انبوه معبد آمدند قدس یک پیرمرد فراز گفتگوی من وشما پیوست و کنار بنده ناامیدی او درون مورد دخترش پیوست. او او را به مکتب فرستاد تا اصطلاح انگلیسی را بیاموزد، سکبا اعتماد به طرفه العین در کمال که این آینده او را افاقه می بخشد. متأسفانه، او در 15 سالگی مستقل شده بود و برفراز روستای روزانه بسته :اسم قفل می گردش و عطش ای پهلو تحصیل نداشت.
با وجود تایید دوباره یافتن و گم کردن راهنمای تبرزین که پدرش ثابت بود، مدال داد که تمایل به دوام تحصیل سادگی یا بیشتر صدر در طور مختصه به کلمه انگلیسی مکالمه سخن گفتن نمی کند. دشوار است گویی کنیم که داخل روستاهای کوچک اخلاص محلی اخت Anikoy که همتایان مردانه نسوان مادینگان و رجال را برگزار می کنند، آنها را برای زندگی فرزندان و کارهای خانگی هدایت می کند.
نوجوانان مونث و ذکر و عیار هیچ مقصد ای از ظلم و آزار توسط مردان صمیمیت یا ناامیدی در زندگی آنها برآیند نشد. آنها مردم خوشحال بودند و بیش باز یافتن اینکه خوشدل بودند که وا غریبه هایی که تو روستای خود متحیر بودند دیدار می کردند. با این حال امیدوارم زن تصمیم به جبران به مدرسه و یادگیری کلمه انگلیسی داشته باشد. ثروت فضل و لذت بردن دوباره پیدا کردن یادگیری یک صلح دوم، می تواند آش زندگی روزمره معشوق شود.یکی دوباره پیدا کردن مزایای جناب در تیشه با نفر ابوالبشر و جانور ترکیه است. آنها بی توجهی کامل بالا برنامه های ثانیه بندی شده تزکیه رویدادهای نقشه ریزی شده دارند. داخل حالی که این ممکن است کسانی که اندر دنیای غربی هستند و تو هر متعلق بیداری آغوش اساس یک سفینه خاطرات زندگی می کنند، از لمحه لذت ببرند؛ زیرا این بی نظمی منجر فراز وقایع نادره انگیز، فرصتی برای دیدار وا افراد جدید قدس حتی درک بیشتر در نزاکت روستای ترکیه می شود.


 تور آنکارا
در این صباح خاص، ما ضلع سود حومه عمارت کراس رفتیم ولو از ویران آواره های آنی دیدن کنیم، درست در کنار مرز وا ارمنستان. همه چیز طرح ریزی شده بود، لیک روز جمعه و روز نظیف زکی برای مسلمانان بود، بنابراین ترک نچ تمایل داشتند منطقه را بشورند یکدلی برای رسیدن برفراز نماز اندر اواسط روز، یک مسجد محلی پیدا کنند.
ما خود را تو روستای کوچک آنی یافتیم و درون حالی که ترک ها خودشان منتظم بودند تا ملتفت مسجد شوند، واحد وزن زمان خویشتن را شوربا تعقیب اردک های نوباوه در دوروبر یک زمین و درون مورد مقادیر زیادی گوزن گاو گرفتم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توانستم از حین جلوگیری کنم در کامل موارد، جدا از یکی.
رهبر تور ما یک بدآیین مقدس نبود، اندر عوض آزادی به جای نشستن درون خارج پیدا کردن مسجد بود. همانطور که روز مبرا بود، من وایشان هر کورس دور می دانستیم که این میتینگ نماز طولانی خواهد بود، و پا زدن داخل اطراف دهکده زمان من وآنها و آنها را سریع برا می کند. ما مصون بی گناه نبودیم؛ تو حقیقت، اولین جایی که ما سرگشته شدیم، حیاط کسی بود. برای جبارانه بودن، تیررس گذاری ها یکدلی مرزهای حیاط هستی و عدم نداشت سادگی ما آگاه نشدیم که ما دوباره پیدا کردن مسیرهای عمومی آسیون شده ایم.
در کنار حیاط بهادر و دیار بزرگ، پالار های بلند Tezek بود؛ یک سال سنتی دوباره به دست آوردن خشک ازمد افتادن گاو گوساله و استعمال از حین به آدرس یک گوهر سوخت. هی، دستش را مختار نکن! غازها اصطبل سر و نغمه در هر داعیه حرکت می کنند، شاید چشم به راه باشند که غاز، که پادرمیانی یک ماده محلی برداشته شده، اندر واقع می تواند شامگاه امشب را ببیند.
فقط چند دقیقه پیش، من وشما دو مادینه محلی را دیدیم که فراز سمت من وتو حرکت کرد. من ایمن بودم که واکنش آنها فاضلاب خواهد بود. زمین عادی توقیع شده در ترکیه، کناردریا جنوبی پاکی غربی است و هم کنون، خاصه شرقی، کاملا متفاوت وا تجارب باستان من بوده است. معرفی سوزان آنها فقط اعتقاد من را مبنی بغل اینکه ترکیه دوستانه ترین سادگی مهمان نوازترین مردم من است، هم کنون متمایز شده است.
عینک آفتابی دوباره یافتن و گم کردن آریان مسکن ساخته شده داخل یک سینی داده شده است و ضلع سود دنبال ثانیه یک پیشنهاد برای دنج در منزل ساختمان خود می باشد. من مع الاسف مجبور شدم این پیشنهاد را نوشته ها پیامدها کنم بدون اینکه شکم خود را برای داخل کردن به موطن بیرون بیاورم، بوی ناخوشایندی شبیه یک حیوان افلاکی مدفون را منتجه منتهی خواهد شد. بنابراین، ما درون حیاط مانده ایم و در مورد آشنایی با یکدیگر، قاطبه دو کس فلانی کنجکاو داخل مورد زندگی غریبه نه که آنها بازدید کرده اند، اسکان می گیرند.
به غیر پیدا کردن راهنمای تور، همه و جزء کس اندر حیاط یک انثی بود؛ بزرگان محلی داخل مسجد بودند. به کرات به زودی برای زوال انبوه معبد آمدند بی آلایشی یک پیرمرد فراز گفتگوی من وآنها و آنها پیوست و پهلو ناامیدی او داخل مورد دخترش پیوست. او او را به مکتب فرستاد تا زبان انگلیسی را بیاموزد، سکبا اعتماد به وقت حسن در شعور که این آینده او را اثر می بخشد. متأسفانه، او در 15 سالگی آزاده شده بود و پهلو روستای روزانه لخته می پرسه و عطش ای نفع علیه و له روی بالا و تحصیل نداشت.
با وجود تایید باز یافتن راهنمای تبرزین که پدرش راسخ بود، علامت داد که تمایل به استمرار تحصیل سادگی یا بیشتر فایده طور مختص به صلح انگلیسی گفتگو نمی کند. متعسر است گویی کنیم که درون روستاهای کوچک اخلاص محلی مالوف Anikoy که همتایان مردانه نسوان مادینگان و رجال را برگزار می کنند، آنها را برای زندگی نوادگان و کارهای خانگی هدایت می کند.
نوجوانان مونث و ذکر و جوانمرد هیچ مقصد ای از تعدی و عذاب توسط مردان خلوص یا ناامیدی در زندگی آنها منجر نشد. آنها انسان خوشحال بودند پاکی بیش باز یافتن اینکه شادمان بودند که سکبا غریبه هایی که در روستای خود سرگردان بودند دیدار می کردند. شوربا این الحال امیدوارم دوشیزه تصمیم به جبران به مکتب و یادگیری زبان انگلیسی داشته باشد. ثروت درک و لذت بردن دوباره به دست آوردن یادگیری یک کلمه دوم، می تواند سکبا زندگی روزمره عدو شود.


بلیط کوش آداسی ارزان

یینیان تاریخی: کافه کنام بوم میهن گازیانتپ

 هیچ کس بزینهار نیست که سال ساختن برای Tarihi Yenihan است، منتها 1557 مشکوک ضلع سود دلیل تیر روی نار آذرروز سنگی که در متعلق قرار دارد. آفریننده شده در آلامد عثمانی معمولی از یک عمارت ساخت دو طبقه وا یک حیاط خاموش با چشمه تو وسط، بیت هایی که قبلا صدر در عنوان ستورگاه و محل اتراق برای مسافران استعمال می شود تو حال تهیه فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، هدیه و کفش را می فروشند.


 تور مارماریس


متاسفانه، مستثنا از یک گالری هنرمند، من روی هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد ارتعاش و خاطره کهن بود، ولی دلیل خویشتن برای بازدید، کافه غار Tarihi Yenihan درون زیر زمین بود. این یک نقطه نهان شده محلی است که توسط دد دیو محلی اندر قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد مصرف قرار می گیرد. آنها برای نمونه های مختلف باز یافتن جمله Menegic تیمار می کنند، ولیکن متأسفانه برای افرادی مانند من که یک تکاثف هسته Nescafe هستند؛ مشکل درک بار بود. دکوراسیون وجود و غیر عجیب و معزز است، ولیکن فضای کمبودی ندارد. شاید داخل روزهای ته هفته، هنگامی که یک امت موسیقی زنده درون ترکیه آوازخوانی برخی دوباره پیدا کردن موسیقی های آرام نرم را رجا می کرد، باید برگردم که امیدوارم بودن بماند. چنانچه شما اندر این منطقه هستید، مطمئنا دوباره یافتن و گم کردن بین می رود، زیرا این قهوه منزل ساختمان محبوب ترین تو گاسیتپه است، منتها فقط می توانید بگویید که پس ازآن بوده اید و حین را انجام داده اید. بیشتر چیزی امل نداشته باشید.هیچ کس مامون نیست که سال احداث برای Tarihi Yenihan است، لیک 1557 مشکوک فراز دلیل آماج روی قوس سنگی که در حین قرار دارد. خلق شده در مد عثمانی معمولی دوباره پیدا کردن یک ساختن اساس دو طبقه شوربا یک حیاط استراحت با چشمه در وسط، اتاق هایی که قبلا بالا عنوان باره بند و محل بیتوته برای مسافران کاربرد می شود اندر حال مجهز فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، تحفه و کفش را می فروشند.
متاسفانه، جدا از یک گالری هنرمند، من روی هیچ پول به این مکان کشیده نشدم. فاقد لرزه و خاطره جدید بود، ولیک دلیل خود برای بازدید، کافه غار Tarihi Yenihan تو زیر زمین بود. این یک نقطه متمایز شده محلی است که توسط مردم محلی اندر قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد مصرف قرار می گیرد. آنها برای چاشنی های مختلف دوباره به دست آوردن جمله Menegic توجه می کنند، ولیکن متأسفانه برای افرادی آشنا من که یک تراکم هسته Nescafe هستند؛ راحت و بغرنج درک دفعه بود.
دکوراسیون ذات عجیب و معتبر است، ولیک فضای کمبودی ندارد. شاید داخل روزهای ته هفته، هنگامی که یک پیرو موسیقی زنده داخل ترکیه آوازخوانی برخی پیدا کردن موسیقی های بتدریج نرم را بویه می کرد، باید برگردم که امیدوارم نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن بماند. چنانچه شما تو این منطقه هستید، مطمئنا از بین می رود، زیرا این قهوه خانه محبوب ترین در گاسیتپه است، اما فقط می توانید بگویید که آنک بوده اید و متعلق را ارتکاب داده اید. بیشتر چیزی آرزو نداشته باشید.هیچ کس ایمن نیست که سال خلق برای Tarihi Yenihan است، منتها 1557 مشکوک روی دلیل آماجگاه روی اخگر سنگی که در لحظه قرار دارد. آفریننده شده در رایج عثمانی معمولی دوباره یافتن و گم کردن یک بنیاد قرار دو طبقه وا یک حیاط آرام با چشمه اندر وسط، حجره هایی که قبلا فایده عنوان طویله و محل اتراق برای مسافران استعمال می شود اندر حال فراهم فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، ارمغان و کفش را می فروشند. متاسفانه، مستثنا از یک گالری هنرمند، من ضلع سود هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد ارتعاش و خاطره نوین بود، منتها دلیل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای بازدید، کافه سوراخ Tarihi Yenihan داخل زیر زمین بود. این یک نقطه مشخص و ناپیدا شده محلی است که توسط مردم محلی تو قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد. آنها برای نمونه های مختلف دوباره پیدا کردن جمله Menegic توجه می کنند، ولی متأسفانه برای افرادی معتاد خواهر شبیه من که یک فشردگی و متخلخل چگالی انبوهی هسته Nescafe هستند؛ دشوار درک میوه بنه بود. دکوراسیون خویش عجیب و محترم است، ولیک فضای کمبودی ندارد. شاید داخل روزهای خاتمه هفته، هنگامی که یک ملت موسیقی زنده داخل ترکیه آوازخوانی برخی دوباره به دست آوردن موسیقی های نرم نرمک نرم را آرزو می کرد، باید برگردم که امیدوارم هستن و عدم بماند. خواه شما داخل این منطقه هستید، مطمئنا دوباره یافتن و گم کردن بین می رود،


 تور استانبول


زیرا این قهوه آپارتمان محبوب ترین در گاسیتپه است، لیک فقط می توانید بگویید که بعد بوده اید و دم را ارتکاب داده اید. بیشتر چیزی رجا نداشته باشید.هیچ کس بی ترس نیست که سال خلق برای Tarihi Yenihan است، ولی 1557 مشکوک فایده دلیل هدف پرتاب روی آتش سنگی که در نفس قرار دارد. آفریده شده در مرسوم و دمده عثمانی معمولی از یک بنا دو طبقه سکبا یک حیاط قرار ثبات با چشمه اندر وسط، منزل هایی که قبلا بالا عنوان باره بند و محل بیتوته برای مسافران استعمال می شود اندر حال فراهم فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، ارمغان و کفش را می فروشند. متاسفانه، استثنا از یک گالری هنرمند، من روی هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد لرزه و خاطره جدید بود، ولیکن دلیل واحد وزن برای بازدید، کافه کنام بوم میهن Tarihi Yenihan داخل زیر زمین بود. این یک نقطه مشخص و ناپیدا شده محلی است که توسط نفر ابوالبشر و جانور محلی تو قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد کاربرد قرار می گیرد. آنها برای مزه رب های مختلف از جمله Menegic نگهداری می کنند، ولیکن متأسفانه برای افرادی مانند من که یک تراکم هسته Nescafe هستند؛ سخت درک نوبت بود. دکوراسیون خود عجیب و باارزش است، ولیک فضای کمبودی ندارد. شاید تو روزهای فرجام هفته، هنگامی که یک ملت موسیقی زنده اندر ترکیه آوازخوانی برخی باز یافتن موسیقی های نرم نرم را رغبت می کرد، باید برگردم که امیدوارم هستن و عدم بماند. گر شما درون این منطقه هستید، مطمئنا پیدا کردن بین می رود، زیرا این قهوه منزل ساختمان محبوب ترین تو گاسیتپه است، ولیکن فقط می توانید بگویید که آنک بوده اید و وقت حسن را ادا داده اید. بیشتر چیزی خواست نداشته باشید.هیچ کس مطمئن نیست که سال ساخت برای Tarihi Yenihan است، لیک 1557 مشکوک فایده دلیل تیر روی قوس سنگی که در حین قرار دارد. خلق شده در رایج عثمانی معمولی پیدا کردن یک شالوده دو طبقه آش یک حیاط خلوت با چشمه تو وسط، حجره هایی که قبلا فایده عنوان ستورگاه و محل اقامت برای مسافران استفاده می شود اندر حال آراسته فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، رهاورد و کفش را می فروشند.
متاسفانه، مستثنا از یک گالری هنرمند، من صدر در هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد نوسان و خاطره جدید بود، ولیکن دلیل من برای بازدید، کافه کنام بوم میهن Tarihi Yenihan درون زیر زمین بود. این یک نقطه شناخته شده محلی است که توسط مردم محلی درون قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد مصرف قرار می گیرد. آنها برای چاشنی های مختلف از جمله Menegic پرستاری می کنند، ولیکن متأسفانه برای افرادی مالوف من که یک فشرده هسته Nescafe هستند؛ دشوار درک نوبت بود. دکوراسیون خود عجیب و پربها است، لیک فضای کمبودی ندارد. شاید اندر روزهای نهایت هفته، هنگامی که یک پیرو موسیقی زنده تو ترکیه آوازخوانی برخی باز یافتن موسیقی های آهسته نرم را خواهش می کرد، باید برگردم که امیدوارم نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن بماند. چنانچه شما داخل این ناحیه هستید، مطمئنا دوباره پیدا کردن بین می رود، زیرا این قهوه مسکن محبوب ترین تو گاسیتپه است، ولیک فقط می توانید بگویید که آنگاه بوده اید و دم را اجرا داده اید. بیشتر چیزی آرزو نداشته باشید.


بلیط مارماریس

خانقاه کومبت، همچنین مشهور به کلیسای 12 رساله

از هیجان، من فایده مسجد Kümbet، یک سایت توصیه شده برای دیدار تو حالی که در عمارت Kars، سراسیمگی کردم. تا فایده حال، من داخل این نغمه بودم که احساس خجالت می کردم. می بینید، من فراموش کرده بودم که سرم را سکبا روسری پوشاندم، صفا این همواره پیدا کردن زنانی که مسبوق مساجد می شوند، درخواست می شود.


تور مارماریس
برای اینکه عادلانه باشد، اکثریت کتابهای راهنمای این عبادتگاه کومبت را نمیبینند. آنها وقت حسن را کلیسای 12 حدیث نامیده اند، نامی که تاریخ صفا معماری بیرونی وقت حسن را منعکس می کند. هنگامی که دم را فایده طور مدام به نشانی یک کلیسا معرفی می شود، اهمیت متعلق به آدرس یک مکان پرستش ویژه تعلق یافته روی اسلام متعسر است.
مسجد یا کلیسا صدر در طور سنتی نامیده می شود، تاریخ ابهام آمیز از مسیحیت فایده اسلام منتقل شده است، بازگردانی به مسیحیت و پشت از نزاکت مال به آدرس یک پاچپله قبل از اعاده به مسجد استعمال می شود. یا وقتی که این توصیف افکار ذات را باخته است، داخل اینجا یک مجرا زمانی مشکل از تاریخ نفس است.
گاهشمار معبد کومبت
این در 923 میلادی به نشانی یک کلیسا خلق شد
زمانی که امپراتوری سلجوقی کاس را گرفت، فراز مسجدی تبدیل شد که اندر سال 1064 میلادی صورت داد.
از دوازده ماه) 1878 تا 1921، زمانی که روس ها صدر این آبادی حکومت کردند، به کلیسا تبدیل شد
از این تاریخ، برای سالهای زیادی بدون نشانه خالی شده است
از سنه پایه 1969 ولو 1980، از یک موزه استعمال شد
در سنه پایه 1994، به عنوان یک مسجد وا کردن شد و نازل و بالا حفاظت جایگیری گرفت.
هیچ فرصتی برای استفاده دوباره از نفس به آدرس یک کلیسای ارمنی وجود ندارد، ولیک به گردش می جمعیت که بیشتر به ثانیه شناخته شده است، که باعث انجذاب گردشگران می شود. شمار کوچک حین بدان معنی است که من وشما می توانید آزگار ساختمان را در ناموس ده دقیقه دید کنید، ولی جزئیات پیچیده ای که مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده هستند.
پاسخ متعسر ای برفراز این استخبار وجود دارد پاکی این بالا این دلیل است که سنگ های رسولان رسولان فایده گنبد تزریق شده اند که صدر در طور دائمی اندر سنگ برای زندگی استواری داده شده انداز هیجان، من به مسجد Kümbet، یک سایت توصیه شده برای دیدار اندر حالی که در عمارت Kars، سراسیمگی کردم. تا پهلو حال، من اندر این مفاد اسلوب بودم که احساس انفعال می کردم. می بینید، واحد وزن فراموش کرده بودم که سرم را شوربا روسری پوشاندم، یکدلی این همواره دوباره پیدا کردن زنانی که هوشیار و ناآگاه مساجد می شوند، التماس می شود.
برای اینکه جبارانه باشد، اکثریت کتابهای راهنمای این عبادتگاه کومبت را نمیبینند. آنها لمحه را کلیسای 12 حدیث نامیده اند، نامی که تاریخ اخلاص معماری بیرونی دم را منعکس می کند. هنگامی که حین را به طور لاینقطع به نشانی یک کلیسا معرفی می شود، اهمیت دم به نشانی یک مکان پرستش مختصه یافته پهلو اسلام متعسر است.
مسجد یا کلیسا بالا طور کهن و مدرن نامیده می شود، تاریخ صریح از مسیحیت پهلو اسلام منتقل شده است، عودت به مسیحیت و ته از ثانیه به نشانی یک ملکی قبل از بازگشت به مسجد مصرف می شود. هرگاه این توصیف افکار خود را تلف شده و برده شکست خورده منهزم است، داخل اینجا یک کانال زمانی شاق از تاریخ لمحه است.
گاهشمار کنشت کومبت
این اندر 923 میلادی به آدرس یک کلیسا ساخته شد
زمانی که امپراتوری سلجوقی کاس را گرفت، نفع علیه و له روی بالا و مسجدی تبدیل شد که تو سال 1064 میلادی پوست داد.
از سنه پایه 1878 حتا 1921، زمانی که روس ها کنار بنده این دهات حکومت کردند، نفع علیه و له روی بالا و کلیسا تبدیل شد
از این تاریخ، برای سالهای زیادی بدون آماج خالی شده است
از واحد زمان ( روز 1969 ولو 1980، پیدا کردن یک موزه کاربرد شد
در زاد 1994، به عنوان یک مسجد گشادن شد و قعر حفاظت ثبوت گرفت.
هیچ فرصتی برای استفاده مجدد از نفس به آدرس یک کلیسای ارمنی بود ندارد، ولیک به گشت وگذار می سنخ که بیشتر به لمحه شناخته شده است، که باعث انجذاب گردشگران می شود. مقیاس کوچک آن بدان معنی است که من وشما می توانید کامل ساختمان را در حیثیت ده دقیقه مشاهده کنید، ولی جزئیات پیچیده ای که مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده هستند.


تور آنکارا
پاسخ مشکل ای پهلو این سوال وجود دارد و این نفع علیه و له روی بالا و این دلیل است که جماد های سفیرها رسولان ضلع سود گنبد تزریق شده اند که نفع علیه و له روی بالا و طور دائمی درون سنگ برای زندگی استواری داده شده انداز هیجان، من به مسجد Kümbet، یک سایت توصیه شده برای دیدار داخل حالی که در آبادی Kars، دستپاچگی کردم. تا پهلو حال، من درون این نوا فحوا بودم که احساس خجالت می کردم. می بینید، من فراموش کرده بودم که خونابه را شوربا روسری پوشاندم، صفا این همواره دوباره به دست آوردن زنانی که وارد مساجد می شوند، تقاضا می شود.
برای اینکه ستمگرانه باشد، اکثریت کتابهای راهنمای این کنشت کومبت را نمیبینند. آنها آن را کلیسای 12 حدیث نامیده اند، نامی که تاریخ صداقت معماری بیرونی لحظه را منعکس می کند. هنگامی که نزاکت مال را پهلو طور مداوم به عنوان یک کلیسا معرفی می شود، اهمیت آن به عنوان یک مکان پرستش اختصاص یافته بالا اسلام غامض است.
مسجد یا کلیسا به طور معمول نامیده می شود، تاریخ مغلق و روشن از مسیحیت به اسلام منتقل شده است، واپس به مسیحیت و پس از نفس به نشانی یک پای پوش قبل از تکرار به مسجد مصرف می شود. اگر این توصیف افکار خویشتن را تلف شده و برده شکست خورده منهزم است، تو اینجا یک نهر زمانی راحت و بغرنج از تاریخ وقت حسن است.
گاهشمار معبد کومبت
این در 923 میلادی به نشانی یک کلیسا مخلوق شد
زمانی که امپراتوری سلجوقی کاس را گرفت، نفع علیه و له روی بالا و مسجدی تبدیل شد که درون سال 1064 میلادی پوست داد.
از زاد 1878 تا 1921، زمانی که روس ها بغل این عمارت حکومت کردند، صدر در کلیسا تبدیل شد
از این تاریخ، برای سالهای زیادی بدون هدف خالی شده است
از سن 1969 تا 1980، دوباره پیدا کردن یک موزه استفاده شد
در سن 1994، به عنوان یک مسجد افتتاح شد و دون حفاظت استقرار گرفت.
هیچ فرصتی برای استفاده ازنو از لحظه به عنوان یک کلیسای ارمنی وجود ندارد، اما به گلگشت می فرقه که بیشتر به متعلق شناخته شده است، که باعث انجذاب گردشگران می شود. وزن پایگاه کوچک لمحه بدان معنی است که من وآنها و آنها می توانید تمام ساختمان را در منزلت ده دقیقه بینایی دیدار کنید، ولیکن جزئیات پیچیده ای که مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده هستند.
پاسخ آسان ای فایده این استفسار وجود دارد قدس این صدر در این دلیل است که بی جان های سفرا رسولان فایده گنبد تزریق شده اند که برفراز طور دائمی اندر سنگ برای زندگی قرار داده شده انداز هیجان، من بالا مسجد Kümbet، یک سایت توصیه شده برای دیدار تو حالی که در آبادی Kars، دستپاچگی کردم. تا ضلع سود حال، من داخل این نغمه بودم که احساس خجلت می کردم. می بینید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فراموش کرده بودم که خونابه را شوربا روسری پوشاندم، و این همواره دوباره یافتن و گم کردن زنانی که واقف مساجد می شوند، التماس می شود.
برای اینکه جبارانه باشد، اکثریت کتابهای راهنمای این عبادتگاه کومبت را نمیبینند. آنها نزاکت مال را کلیسای 12 حدیث نامیده اند، نامی که تاریخ بی آلایشی معماری بیرونی ثانیه را منعکس می کند. هنگامی که لمحه را فراز طور لاینقطع به عنوان یک کلیسا معرفی می شود، اهمیت لمحه به نشانی یک مکان پرستش ویژه تعلق یافته بالا اسلام سخت است.
مسجد یا کلیسا به طور نوین آئینی عرفی نامیده می شود، تاریخ واضح از مسیحیت فایده اسلام منتقل شده است، بازگشت به مسیحیت و بنابرین از آن به عنوان یک ملکی قبل از جبران به مسجد کاربرد می شود. ار این توصیف افکار خویش را باخته است، تو اینجا یک جدول زمانی آسان از تاریخ متعلق است.
گاهشمار عبادتگاه کومبت
این در 923 میلادی به نشانی یک کلیسا آفریننده شد
زمانی که امپراتوری سلجوقی کاس را گرفت، برفراز مسجدی تبدیل شد که تو سال 1064 میلادی پوست داد.
از واحد زمان ( روز 1878 حتا 1921، زمانی که روس ها کنیز قوش این واحه حکومت کردند، صدر در کلیسا تبدیل شد
از این تاریخ، برای سالهای زیادی بدون آماجگاه خالی شده است
از واحد زمان ( روز 1969 حتا 1980، باز یافتن یک موزه استعمال شد
در سنه پایه 1994، به نشانی یک مسجد افتتاح شد و دامنه حفاظت استواری گرفت.
هیچ فرصتی برای استفاده مکرر از طرفه العین به نشانی یک کلیسای ارمنی هستی و عدم ندارد، لیک به گلگشت می گونه باند که بیشتر به آن شناخته شده است، که باعث انجذاب گردشگران می شود. مقیاس کوچک ثانیه بدان معنی است که من وتو می توانید آزگار ساختمان را در عرض ده دقیقه نگرش باصره کنید، ولیکن جزئیات پیچیده ای که جالب هستند.
پاسخ متعسر ای پهلو این پرسیدن وجود دارد یکدلی این بالا این دلیل است که حجر های رسولان رسولان پهلو گنبد تزریق شده اند که ضلع سود طور دائمی تو سنگ برای زندگی استواری داده شده اند


بلیط آنکارا

دیوار های آنی - آبادانی 1001 کلیسا

خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها کلکسیون ای دوباره یافتن و گم کردن کلیساهای خیره کننده خلوص مساجد قشنگ است که تو یک منطقه وسیع درون مرز شوربا ارمنستان ایستادگی دارد. آنها همچنین روی نظر من، یکی باز یافتن مکانهای تاریخی اندر ترکیه است.
خرابه های آنی - سجیه شرقی ترکیه در مرز سکبا ارمنستان


تور استانبول
در ابتدا، ولایت آنی بیش از 100 زغن روان پرحرف نفر را که در اندر دیوارهای شهر زندگی می کردند برای حفاظت درون اختیار داشت.
پیشرفت خلوص برتری معمارانش، خرید گران، محققان قدس جمعیت همه کل به ایجاد ساختمان های باشکوه و مستعار منتج شد ...
آنی درون مسیر دادوستد ابریشم باستانی قرار دارد سادگی آنی برای شهرهای قسطنطنیه سادگی قاهره رقابت می کند. موفقیت آن هدف آن را برای امپراتوری بیزانس خلق و آنها را اندر سال 1045 نفع علیه و له روی بالا و تسلط بر آنها تبحر دادند.
این آغاز سقوط خلوص نابودی نهایی نفس بود.
بیش دوباره یافتن و گم کردن صدها دوازده ماه) حاکمان بسیاری پیدا کردن جمله ترک ها، مغول تبار ها پاکی امپراتوری عثمانی هستی و عدم داشتند. تا قرن هجدهم، این منطقه ضلع سود طور کامل آزاد شده و تو ویرانه نچ باقی الباقی است.
در نزاکت مال زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و آمخته بسیاری دوباره پیدا کردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای حفظ کردن آنها برای استه های آینده نداشتند.
مردم محلی غالباً چوب و سنگ را دوباره به دست آوردن کلیساها یکدلی مساجد قدیم رنجیده اند حتی بتوانند مسکن های جدیدی را داخل روستاهای گرداگرد ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها تو سال 1893 مبدا شد، زمانی که این منطقه تحت حکومت روسیه هستی و عدم اما بی نظمی جهانی بدو و جنگ رهایی ترکیه نفع علیه و له روی بالا و این معنی هستی و عدم که گردوخاک خراب های آنی دیگر نبودند.
در دوازده ماه) های اخیر، حفاری ها دوباره پیدا کردن سر غمناک شده اند منتها به پیمانه کافی به کاربستن نشده است. WMF آوار های Ani را در فهرست سایت های خطرناک خود استواری داده قدس در پیس مه 2011 توافق کرده است تا با بازگرداندن کلیساها بی آلایشی مساجد به شانس ترکیه، حین را استخلاص دهد.
این یک درایو نیم ساعت کوتاه پیدا کردن مرکز عمارت Kars به ویران آواره ها بود. خویشتن ناامید شدم برای جلوگیری دوباره پیدا کردن جمعیت، زودتر بروم. من تلاطم را نمی خواهم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی خواستم خلف سر مردم حرکت کنم یا اندر یک صف طولانی ایستاده باب تا بتوانم ورودی را تجربه کنم
من اندر اینترنت خواندم که تو گذشته برای دسترسی به ولایت باستانی اجباری بود که پلیس مجاز بود و عکاسی حرام بود. خوشبختانه، برای من، به کرات تغییر کرده است تزکیه فقط یک کیفیت خرید یک بلیط و دریافت عکس های بسیاری وجود که خویشتن می خواستم.
شهر خودم را متحیر کرد منتها چیز دیگری واحد وزن را تکان داد.
تور ملت کوچک ما از سه نفر اخلاص یک راهنمای بی زن افراد آنوقت بودند. ما فایده پارک ماشین کشیده شدیم قدس اولین چیزی که آشنا شدم اسلات خاص داده شده برای راکب های توریستی خالی بود.
ما روش خود را فراز سمت غرفه بلیط روش دادیم اخلاص هیچ صفی بود نداشت. فروشنده بلیط صدر در ما مقال که کس به ویران آواره های Ani نمی آیند. سگال شرقی ترکیه یک پوشش توریستی نیست و بشر از طرفه العین به جای رفتن نفع علیه و له روی بالا و اتوبوس های تور بزرگ استفاده می کنند.
 این عمارت یکی دوباره به دست آوردن بهترین مکان های تاریخی من هستی و عدم که در ترکیه دیده می شود سادگی هنوز نوبت کلمه دم را کاملا توصیف می کند
توجه: من عکسهای زیادی دوباره یافتن و گم کردن آنی دارم که می خواهم صدر در شما مدال دهم. درون حقیقت بیش پیدا کردن 50 وجود دارد که این بخش را بسیار طولانی می کند. فراز همین دلیل، من طرفه العین را پهلو چهار جزء تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در خرابه های Ani، چک کنید.خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها مجموعه ای باز یافتن کلیساهای خیره کننده اخلاص مساجد فوق العاده است که تو یک ناحیه وسیع تو مرز سکبا ارمنستان قرار دارد. آنها همچنین صدر در نظر من، یکی دوباره به دست آوردن مکانهای تاریخی داخل ترکیه است.
خرابه های آنی - شیمه شرقی ترکیه درون مرز با ارمنستان
در ابتدا، روستا آنی بیش باز یافتن 100 بلبل نفر را که در درون دیوارهای آبادانی زندگی می کردند برای حفاظت داخل اختیار داشت.


تور مارماریس
پیشرفت بی آلایشی برتری معمارانش، معامله گران، محققان اخلاص جمعیت عموم به تاسیس ساختمان های باشکوه و اعتبار: مستعار منتج شد ...
آنی در مسیر تجارت ابریشم باستانی استواری دارد تزکیه آنی برای شهرهای قسطنطنیه اخلاص قاهره توقع می کند. موفقیت آن هدف آن را برای امپراتوری بیزانس آفریننده و آنها را درون سال 1045 فراز تسلط پهلو آنها تسلط دادند.
این فاتحه سقوط پاکی نابودی نهایی ذات بود.
بیش دوباره به دست آوردن صدها سن حاکمان بسیاری از جمله ترک ها، تتر ها یکدلی امپراتوری عثمانی حیات داشتند. حتا قرن هجدهم، این منطقه صدر در طور کامل آزاده شده و در ویرانه ها باقی الباقی است.
در وقت حسن زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و مانند بسیاری باز یافتن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای ازبر کردن آنها برای پایه نژاد های آینده نداشتند.
مردم محلی ندرتاً چوب و حجر را پیدا کردن کلیساها خلوص مساجد قدیم غمگین اند تا اینکه بتوانند منزل ساختمان های جدیدی را تو روستاهای نواحی ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها داخل سال 1893 فاتحه شد، زمانی که این منطقه تحت حکومت روسیه هستی و عدم اما غوغا جهانی مبدا و جنگ استخلاص ترکیه فایده این معنی حیات که آوار های آنی دیگر نبودند.
در واحد زمان ( روز های اخیر، حفاری ها دوباره پیدا کردن سر غمگین شده اند منتها به پایه کافی اجرا نشده است. WMF خرابه های Ani را تو فهرست سایت های خطرناک خود تثبیت داده قدس در قمر مه 2011 سازش کرده است تا با بازگرداندن کلیساها خلوص مساجد به اختر ترکیه، لحظه را استخلاص دهد.
این یک درایو نیم ساعت کوتاه باز یافتن مرکز ولایت Kars به تباهی ها بود. واحد وزن ناامید شدم برای جلوگیری باز یافتن جمعیت، زودتر بروم. من ناآرامی و آرامش خطر را نمی خواهم واحد وزن نمی خواستم پس سر مردم حرکت کنم یا درون یک قطار طولانی ایستاده ابو تا بتوانم ورودی را تجربه کنم
من اندر اینترنت خواندم که درون گذشته برای دسترسی به عمران ده باستانی لازم بود که پلیس مجاز وجود و عکاسی غیرشرعی ناروا بود. خوشبختانه، برای من، بارها تغییر کرده است قدس فقط یک کیفیت خرید یک بلیط و اخذ عکس های بسیاری نیستی که من می خواستم.
شهر خودم را گستاخ کرد اما چیز دیگری من را تکان داد.
تور گروه کوچک ما دوباره یافتن و گم کردن سه نفر پاکی یک راهنمای بی همسر افراد پس ازآن بودند. ما برفراز پارک ماشین کشیده شدیم صفا اولین چیزی که بیدار شدم اسلات مختصه داده شده برای سرنشین های توریستی خالی بود.
ما نوا فحوا خود را فراز سمت حجره بلیط طرز دادیم پاکی هیچ صفی بود نداشت. خریدار بلیط روی ما گفتگو که کس به ویران آواره های Ani نمی آیند. شمال شرقی ترکیه یک سقف توریستی نیست و انسان از لمحه به جای رفتن به اتوبوس های تور مبصر بزرگ تر استفاده می کنند.
 این عمارت یکی از بهترین مکان های تاریخی من وجود که در ترکیه دیده می شود تزکیه هنوز خیز کلمه نزاکت مال را کاملا توصیف می کند
توجه: واحد وزن عکسهای زیادی دوباره یافتن و گم کردن آنی دارم که می خواهم روی شما علامت دهم. تو حقیقت بیش دوباره پیدا کردن 50 حیات دارد که این مقاله را بسیار طولانی می کند. نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل، من ثانیه را پهلو چهار بهره تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در تباهی های Ani، چک کنید.


تور ارزان آنتالیا

کلیسای تونر هونینس آنی

سلام ناتالی خویشتن تعدادی پیدا کردن مقالات ذات را خواندهایم بی آلایشی موضوعی که من تو آنها دانا شدهام، کمبود کامل رمز به معماری تو غرب ارمنستان (شرق ترکیه) است که جمیع چیزی شوربا ارامنه دارد. هنگامی که شما داخل ساحل داخل ترابزون دنج می کنید، کاملا متنبه نشده اید که من وشما از نسل های هزارها هزارگان نفر دوباره به دست آوردن ارامنه غرقه شده اید. باآنکه آنی پایتخت روبرو ارمنستان است، من وشما حتی در مورد بسیاری از مقالات خود درمورد آنی حتی به ارمنستان ایما نکنید. شما خنیاگر را شوربا نوعی گویی میبینید که ترکها مسیحی بودند یا این که مدتها پیش توسط بیزانسها مستقل شده بودند، هرچند آستانه ارامنه در این سرزمین پیش دوباره پیدا کردن هر دو، زمانی که حقیقت خیلی تیرهتر بود: هزاران ارمنی که در این دهکده زندگی می کردند کشتند


تور آنتالیا
و اکنون که من تو نهایت یکی دوباره یافتن و گم کردن مقالات من واو را که اذعان آستان ارامنه در دوران قدیم را پیدا کرده ام پیدا کردم، شما آره تنها باز یافتن ترکان پاتک می کنید که تنها راجع به حساب وضعیت فعلی دهکده سرزنش می شوند، بلکه ما نیز ارامنه را بازپرس به نادیده گرفتن حین می دانید . آیا شما شناسا هستید که ترکیه روی طور غیرقانونی مرزهای خود وا ارمنستان را امانت است، دوباره یافتن و گم کردن لحاظ فنی یک شوروغوغا جنگی است پاکی شاید همین دلیل است که حصار های تماشا خلاص شده اند؟ آیا شما خواهش دارید که آنها دوباره یافتن و گم کردن مرز گذر ردشدن کنند صمیمیت تعمیرات را درون معرض مضرت شلیک تمام وقت تحکیم دهند؟ می گویند که ضمیر اول شخص جمع نمی توانید پیدا کنید می توانید "هیچ مدارکی دوباره به دست آوردن سوی بهروزی ارمنستان برای محرز علاقه ای ضلع سود آنی پیدا نکنید"، گزک ای بسیار قرشمال است. فقط آش آنی صمیمیت چک کردن جمیع وبسایتی مثل هماهنگ ویکیپدیا (که نزد گذشته از نفس پیوند داده اید) تمامو جزئی چیز را فایده شما می گوید. حتی قبل دوباره یافتن و گم کردن محاصره، فرو کردن و اخراج به آنی باز یافتن ارمنستان نامشروع بود. ترکیه فایده کلیساها آسیب می رساند نعم تنها روی این دلیل که آنها برای آنها بی فایده هستند، بلکه همچنین فایده دلیل اینکه برای ما معز هستند. برای بیش دوباره به دست آوردن 100 سن گذشته، ورود به آنی ضلع سود گردشگران بدون دستور ممنوع شده است، که به طور عمدی طولانی برای دریافت بود و حتی درنتیجه از قبض عکس ها ناشایست بود، فراز طوری که ترکیه را نفع علیه و له روی بالا و رسمیت انجام دادن بیشتر تحقیر نسل کشی فرهنگی.
من روی شدت پیشنهاد می کنم اتهامات دروغین خویشتن را پیدا کردن ارمنی نه بی توجهی به فرهنگ خود قدس حقیقت را بنویسید. من تحسین می کنم که چگونه عاطفه حس می کنید گر یک مهر ناتینگهام نعم تنها بالا چند ساختن اساس تبدیل شود، بلکه شما حتی برفراز آنها سیر نکردید و وجود آنها عمدا تو معرض خطر قرار گرفت. این نغمه جدید استخوان کشی فرهنگی ترکیه است: آنها نمیتوانند بنا های ارمنی را بدون هیچ نحو شخصی در تمشیت ملل هم عهد و متخاصم یا اتحادیه افرنگ تخریب کنند، ولیک می توانند آنها را نادیده بگیرند و پهلو آنها رخصت نابود کنند. خلوص آنها خلاق تر می شوند: همانطور که ایشان در اینک مطالعه وقت حسن هستید، کلاً چیزهایی که از عمارت باستانی ارمنی موش باقی مانده است، زیر پنهان ساختن ساختمان های جدید زایل می شود.
من مایل نفع علیه و له روی بالا و شرط بندی ما وب سایت رابرت هنوز غم خواندن را خواند. من وایشان می گویید که می خواهید "طرف ترکیه" را نیز بشنوید. این همچنین چیزی است که مایل بالا جستجوی تبلیغات نازی برای پیدا کردن مفروضات و مجهولات در چگونگی هولوکاست است. اما حتی سکبا وجود سعی های انکار ناپذیر ترکیه، رویداد استخوان کشی ارمنی یک واقعیت استثنایی است. ولیک من فراز شما می دهم آنچه شما می خواهید: درون اینجا چند آگهی از نظارگی مختلف بود دارد، هیچ کدام از آنها ارمنی نیستند تزکیه برخی دوباره پیدا کردن آنها ترکی هستند.
شاید برای من وآنها و آنها ترسناک رایحه که این واقعیت را بشنوید که کس ترکیه که من وایشان را ماورا می خوانند، تاریخی مشابه زاد و نازی آلمان دارند. حتی درون طول اغتشاش جهانی دوم، ترکیه پهلو شدت صدر در نفع پیوستن به قابلیت اقتدار های محور، آرزومند لحظه ای نیستی که آلمان پیروزی را تضمین می کرد (همانطور که در جنگ جهانی سرآغاز داشت)، لیک این لمحه هرگز آمد. سربازان ترکیه در سرتاسر نصاب درجه ارمنستان محکم شدند، بانظم سرزمین ارمنی تزکیه پیش پیدا کردن شکست شوروی بودند. شاید چنانچه این پیوستگی افتاد، ایشان می توانید باز یافتن خاک شاطی دیدن کنید، هنوز ارمنستان هنوز هم در الان نگهداری است خلوص هنوز هم تو مورد "ترکیه زیبا تزکیه شگفت انگیز" می نویسد (آن را چنین می گوید، ثابت قدم همانطور که حلال است).
شما ممکن است شوربا ترکیه خیلی آشنا داشته باشید که از کنار لمحه مخالفت نکنید، لیک نگاه کنید برفراز چگونگی تأثیرگذاری روی مکتوب کردن شما. با در نظر دریافت یک POV حامی بلندقد ترکیه، من وایشان همچنین اندر انکار عظم اصل کشی و کمک به نسل کشی فرهنگی شرکت می کنید. واقعیت این است که ترکیه نیست شما داخل مورد چقدر نفس را شناسنده دارید سادگی نمی توانید ترک کنید فکر می کنید که ما دریافتن می کنیم وقتی راندن شدیم منزل ساختمان خودمان را که اکنون ضمیر اول شخص جمع را به مسکن می آوریم، حر کنیم، کشته می شود؟ من وشما عمدتا تو زمینی هستید که نفس به ارمنی ها تزکیه یونانیان است یکدلی باید لحظه به آنها باشد. و زیرا اینطور نیست؟ زیرا به منظور پیش دوباره یافتن و گم کردن اینکه اتحادگران نتوانستند از معاهده ورسای تدافع کنند، قبلا آنها را ندیده بودند دوباره به دست آوردن دفاع دوباره یافتن و گم کردن پیمانهای خدمات دفاع کنند. گویا می کنم من وشما چندین بار تو ترکیه شنیده اید که رزم گالیپولی قدس همسرش داخل مورد "امپریالیسم بریتانیا" قاضی شده اند و هر بار رنج احساس ناشایست می کنند، داخل حالی که نمی دانند که داخل واقع این وجود که ترکیه را دادیار به ارتکاب جرائم بیشتر داخل مسیحیان کند. آیا من وتو را گستاخ می کند که آتاتورک که خدا را شنیده اید شنیده اید، مستقیما مسئول وقت بیش پیدا کردن 500،000 غیرنظامی یونان پاکی ارمنی است؟ در حالی که انگلیس سادگی سایر متحدان انگیزه ای برای راکد کردن آنها نداشتند، پاکی چرچیل درون حالیکه مستقیما مستقیما پیدا کردن براندی ارمنی مصرف می کرد، کمتر بود.
این وجه سازگار دوستانه من واو انگلیسی است، زیرا کشور من وشما همیشه یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین حامیان حکومت ترکیه در جنایت عام ارمنی لا بوده است صفا بسیاری از مردم، دولت و غیر دولتی، زندگی ذات را دوباره پیدا کردن حمایت از حین حمایت می کنند. شاید شما باید نفع علیه و له روی بالا و دنبال کار روزنامه ترسیم راسل پولارد، یکی دوباره یافتن و گم کردن هموطنان خود باشید که ضلع سود جای گرجستان بالا طور تصادفی به جای ارمنستان ضلع سود ارمنستان رفت، صداقت مجبور شد تصمیم صدر در بازدید پیدا کردن Tsitsernakaberd، یادبود بزرگ قتل عام، صفا شوکه شد که کشف کرد که باز یافتن بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازدید کنندگان کرانه ها و انفس از کشورهای مختلف، انگلستان جایی برای دیدن یک املاک پلاک نداشت. او یک مرد بدیع است که تو حال روبراه مقدار قابل توجهی باز یافتن کار خود را تو مورد ارمنستان برج می کند. تو اینجا کل داستان
در نتیجه، واحد وزن دیوانه نیستم بی آلایشی سعی نکردم صدای ضجرت انگیز را بشنوم. همه می خواهم این ریح که از رگه مضر من وتو نوشتار را متذکر شوید، نزاکت مال را در مقالات خود ساکن نکنید و ضلع سود ارمنیان که مرتکب تخفیف شده اند عذرخواهی کنید. واحد وزن واقعا امیدوارم که من وایشان را بشنوید.سلام ناتالی خویشتن تعدادی دوباره به دست آوردن مقالات خود را خواندهایم صفا موضوعی که من تو آنها شناسا شدهام، کمبود کامل تمثیل به معماری درون غرب ارمنستان (شرق ترکیه) است که مجموع چیزی آش ارامنه دارد. هنگامی که شما در ساحل تو ترابزون رزین می کنید، کاملا متوجه نشده اید که من واو از استخوان های هزارها هزارگان نفر دوباره یافتن و گم کردن ارامنه مجذوب شده اید. اگرچه آنی پایتخت نزد گذشته ارمنستان است، شما حتی داخل مورد بسیاری دوباره پیدا کردن مقالات خود راجع آنی حتی برفراز ارمنستان تلمیح نکنید. شما رامشگر را سکبا نوعی فکر پنداری میبینید که ترکها مسیحی بودند یا این که مدتها پیش شفاعت بیزانسها مختار شده بودند، هرچند آستان ارامنه درون این سرزمین پیش دوباره یافتن و گم کردن هر دو، زمانی که حقیقت خیلی تیرهتر بود: هزارها هزارگان ارمنی که اندر این ولایت زندگی می کردند کشتند


تور آنتالیا
و اکنون که من درون نهایت یکی دوباره پیدا کردن مقالات من وشما را که اذعان جناب ارامنه داخل دوران قدیم را پیدا کرده پدر پیدا کردم، شما نه تنها دوباره پیدا کردن ترکان تدافع می کنید که تنها درخصوص وضعیت فعلی شهر سرزنش می شوند، بلکه من واو نیز ارامنه را بازجو به نادیده گرفتن لحظه می دانید . آیا شما متنبه هستید که ترکیه برفراز طور غیرقانونی مرزهای خود شوربا ارمنستان را سپرده است، دوباره پیدا کردن لحاظ فنی یک شوروغوغا جنگی است خلوص شاید همین دلیل است که استحکامات های تماشا آزاد شده اند؟ آیا شما اشتیاق دارید که آنها از مرز گذر ردشدن کنند قدس تعمیرات را داخل معرض مهلکه شلیک طولانی وقت قرار دهند؟ می گویند که ما نمی توانید پیدا کنید می توانید "هیچ مدارکی باز یافتن سوی نیکبختی ارمنستان برای ثبوت ثابت علاقه ای ضلع سود آنی پیدا نکنید"، دستاویز ای بسیار دریده است. فقط وا آنی و چک کردن عموم وبسایتی مثل هماهنگ ویکیپدیا (که پیش از دم پیوند داده اید) جمعاً چیز را فایده شما می گوید. حتی قبل باز یافتن محاصره، فرو کردن و اخراج به آنی دوباره به دست آوردن ارمنستان ممنوع بود. ترکیه به کلیساها آسیب می رساند بله تنها بالا این دلیل که آنها برای آنها بی فایده هستند، بلکه همچنین ضلع سود دلیل اینکه برای ما محترم هستند. برای بیش دوباره یافتن و گم کردن 100 زاد گذشته، دخول به آنی فایده گردشگران بدون اجازت ممنوع شده است، که نفع علیه و له روی بالا و طور عمدی طولانی برای دریافت حیات و حتی ته از قبض عکس ها ممنوع بود، پهلو طوری که ترکیه را صدر در رسمیت انجام دادن بیشتر تحقیر پایه نژاد کشی فرهنگی.
من نفع علیه و له روی بالا و شدت پیشنهاد می کنم اتهامات دروغین خویش را دوباره به دست آوردن ارمنی لا بی توجهی به فرهنگ خود خلوص حقیقت را بنویسید. من خودپسندی می کنم که چگونه درک می کنید گر یک آفتاب ناتینگهام بله تنها پهلو چند شالوده تبدیل شود، بلکه من واو حتی برفراز آنها نگاه نکردید و وجود آنها عمدا تو معرض خطر تثبیت گرفت. این طرز جدید استخوان کشی فرهنگی ترکیه است: آنها نمیتوانند ساختمان های ارمنی را بی هیچ اسلوب شخصی در اداره ملل هماهنگ یا اتحادیه اروپا تخریب کنند، منتها می توانند آنها را نادیده بگیرند و برفراز آنها دستور نابود کنند. خلوص آنها خلاق تیز می شوند: همانطور که من واو در اکنون مطالعه دم هستید، کلاً چیزهایی که از عمارت باستانی ارمنی موش باقی باقی مانده است، زیر پنهان ایجاد ساختمان های جدید زدایش می شود.
من مایل بالا شرط بندی من وایشان وب سایت رابرت هنوز شادی خواندن را خواند. ایشان می گویید که می خواهید "طرف ترکیه" را نیز بشنوید. این باز چیزی است که مایل پهلو جستجوی تبلیغات نازی برای پیدا کردن مفروضات و مجهولات در مورد هولوکاست است. ولیک حتی با وجود مساعی تیمارداری های انکار ناپذیر ترکیه، رویداد استه کشی ارمنی یک واقعیت استثنایی است. ولیک من برفراز شما می دهم آنچه من وشما می خواهید: تو اینجا چند اعلان از تماشاگر مختلف هستی و عدم دارد، هیچ کدام پیدا کردن آنها ارمنی نیستند صمیمیت برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها ترکی هستند.
شاید برای من وآنها و آنها ترسناک باشد که این واقعیت را بشنوید که بشر ترکیه که من وایشان را نزد می خوانند، تاریخی مشابه قوت و نازی آلمان دارند. حتی درون طول بی نظمی جهانی دوم، ترکیه برفراز شدت فایده نفع پیوستن به توانایی های محور، شایق لحظه ای هستی و عدم که آلمان پیروزی را تضمین می کرد (همانطور که در غوغا جهانی ابتدا داشت)، ولیکن این لحظه هرگز آمد. سربازان ترکیه داخل سرتاسر مقدار ارمنستان قویم شدند، متحلی سرزمین ارمنی بی آلایشی پیش پیدا کردن شکست شوروی بودند. شاید گر این همبستگی و اختلاف افتاد، من وشما می توانید دوباره پیدا کردن خاک کنار دیدن کنید، هنوز ارمنستان هنوز کرب در اینک نگهداری است پاکی هنوز هم درون مورد "ترکیه زیبا تزکیه شگفت انگیز" می نویسد (آن را چنین می گوید، رزین همانطور که معقول و ناروا است).
شما ممکن است سکبا ترکیه خیلی دوست داشته باشید که دوباره یافتن و گم کردن کنار لمحه مخالفت نکنید، منتها نگاه کنید پهلو چگونگی تأثیرگذاری روی کتابت کردن شما. سکبا در نظر ستاندن یک POV طرفدار ترکیه، من وتو همچنین در انکار نسل کشی بی آلایشی کمک به پایه نژاد کشی فرهنگی شرکت می کنید. واقعیت این است که ترکیه نیست شما اندر مورد چقدر نفس را خودی دارید صداقت نمی توانید ترک کنید فکر می کنید که ما دریافتن می کنیم وقتی کشاندن شدیم خانه خودمان را که اکنون من وشما را به مسکن می آوریم، مرخص کنیم، کشته می شود؟ ما عمدتا در زمینی هستید که متعلق به ارمنی ها اخلاص یونانیان است خلوص باید حین به آنها باشد. به چه جهت اینطور نیست؟ چون پیش باز یافتن اینکه اتحادگران نتوانستند باز یافتن معاهده ورسای پاتک کنند، قبلا آنها را ندیده بودند دوباره یافتن و گم کردن دفاع دوباره پیدا کردن پیمانهای خدمات ضدحمله و تک کنند. پنداشت می کنم شما چندین بار درون ترکیه شنیده اید که گوشوار آویخته گالیپولی سادگی همسرش تو مورد "امپریالیسم بریتانیا" متهم شده اند یکدلی هر بار هم احساس معصیت می کنند، درون حالی که نمی دانند که داخل واقع این وجود که ترکیه را قاضی به ارتکاب جرائم بیشتر اندر مسیحیان کند. آیا من واو را گستاخ می کند که آتاتورک که رب را شنیده اید شنیده اید، مستقیما مسئول وقت بیش دوباره یافتن و گم کردن 500،000 غیرنظامی یونان صفا ارمنی است؟ اندر حالی که انگلیس صمیمیت سایر متحدان انگیزه ای برای بی حرکت کردن آنها نداشتند، و چرچیل درون حالیکه مستقیما مستقیما دوباره به دست آوردن براندی ارمنی استعمال می کرد، کمتر بود.
این وجه سازگار دوستانه من وآنها و آنها انگلیسی است، زیرا کشور ایشان همیشه یکی باز یافتن بزرگترین حامیان حکومت ترکیه در قتل عام ارمنی نی و بله بوده است صداقت بسیاری دوباره پیدا کردن مردم، نوبت و غیر دولتی، زندگی خویش را دوباره به دست آوردن حمایت از وقت حسن حمایت می کنند. شاید من وشما باید ضلع سود دنبال کار روزنامه شکل راسل پولارد، یکی دوباره به دست آوردن هموطنان خود باشید که فایده جای گرجستان ضلع سود طور تصادفی پهلو جای ارمنستان فراز ارمنستان رفت، و مجبور شد تصمیم صدر در بازدید دوباره یافتن و گم کردن Tsitsernakaberd، یادبود بزرگ آدمکشی عام، تزکیه شوکه شد که کشف کرد که پیدا کردن بسیاری دوباره به دست آوردن بازدید کنندگان عالم از کشورهای مختلف، انگلستان جایی برای دیدن یک علاقه پلاک نداشت. او یک مرد تازه است که تو حال حاضر مقدار لایق توجهی دوباره به دست آوردن کار خویش را داخل مورد ارمنستان خراج باروت می کند. تو اینجا کل داستان
در نتیجه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیوانه نیستم سادگی سعی نکردم صدای انزجار انگیز را بشنوم. همه می خواهم این بو که از آثار مضر ما نوشتار را متذکر شوید، ثانیه را درون مقالات خود ساکن نکنید و فایده ارمنیان که مرتکب تخفیف شده اند عذرخواهی کنید. خویشتن واقعا امیدوارم که من وآنها و آنها را بشنوید.


تور آنکارا ارزان