املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

یینیان تاریخی: کافه کنام بوم میهن گازیانتپ

 هیچ کس بزینهار نیست که سال ساختن برای Tarihi Yenihan است، منتها 1557 مشکوک ضلع سود دلیل تیر روی نار آذرروز سنگی که در متعلق قرار دارد. آفریننده شده در آلامد عثمانی معمولی از یک عمارت ساخت دو طبقه وا یک حیاط خاموش با چشمه تو وسط، بیت هایی که قبلا صدر در عنوان ستورگاه و محل اتراق برای مسافران استعمال می شود تو حال تهیه فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، هدیه و کفش را می فروشند.


 تور مارماریس


متاسفانه، مستثنا از یک گالری هنرمند، من روی هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد ارتعاش و خاطره کهن بود، ولی دلیل خویشتن برای بازدید، کافه غار Tarihi Yenihan درون زیر زمین بود. این یک نقطه نهان شده محلی است که توسط دد دیو محلی اندر قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد مصرف قرار می گیرد. آنها برای نمونه های مختلف باز یافتن جمله Menegic تیمار می کنند، ولیکن متأسفانه برای افرادی مانند من که یک تکاثف هسته Nescafe هستند؛ مشکل درک بار بود. دکوراسیون وجود و غیر عجیب و معزز است، ولیکن فضای کمبودی ندارد. شاید داخل روزهای ته هفته، هنگامی که یک امت موسیقی زنده درون ترکیه آوازخوانی برخی دوباره پیدا کردن موسیقی های آرام نرم را رجا می کرد، باید برگردم که امیدوارم بودن بماند. چنانچه شما اندر این منطقه هستید، مطمئنا دوباره یافتن و گم کردن بین می رود، زیرا این قهوه منزل ساختمان محبوب ترین تو گاسیتپه است، منتها فقط می توانید بگویید که پس ازآن بوده اید و حین را انجام داده اید. بیشتر چیزی امل نداشته باشید.هیچ کس مامون نیست که سال احداث برای Tarihi Yenihan است، لیک 1557 مشکوک فراز دلیل آماج روی قوس سنگی که در حین قرار دارد. خلق شده در مد عثمانی معمولی دوباره پیدا کردن یک ساختن اساس دو طبقه شوربا یک حیاط استراحت با چشمه در وسط، اتاق هایی که قبلا بالا عنوان باره بند و محل بیتوته برای مسافران کاربرد می شود اندر حال مجهز فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، تحفه و کفش را می فروشند.
متاسفانه، جدا از یک گالری هنرمند، من روی هیچ پول به این مکان کشیده نشدم. فاقد لرزه و خاطره جدید بود، ولیک دلیل خود برای بازدید، کافه غار Tarihi Yenihan تو زیر زمین بود. این یک نقطه متمایز شده محلی است که توسط مردم محلی اندر قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد مصرف قرار می گیرد. آنها برای چاشنی های مختلف دوباره به دست آوردن جمله Menegic توجه می کنند، ولیکن متأسفانه برای افرادی آشنا من که یک تراکم هسته Nescafe هستند؛ راحت و بغرنج درک دفعه بود.
دکوراسیون ذات عجیب و معتبر است، ولیک فضای کمبودی ندارد. شاید داخل روزهای ته هفته، هنگامی که یک پیرو موسیقی زنده داخل ترکیه آوازخوانی برخی پیدا کردن موسیقی های بتدریج نرم را بویه می کرد، باید برگردم که امیدوارم نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن بماند. چنانچه شما تو این منطقه هستید، مطمئنا از بین می رود، زیرا این قهوه خانه محبوب ترین در گاسیتپه است، اما فقط می توانید بگویید که آنک بوده اید و متعلق را ارتکاب داده اید. بیشتر چیزی آرزو نداشته باشید.هیچ کس ایمن نیست که سال خلق برای Tarihi Yenihan است، منتها 1557 مشکوک روی دلیل آماجگاه روی اخگر سنگی که در لحظه قرار دارد. آفریننده شده در رایج عثمانی معمولی دوباره یافتن و گم کردن یک بنیاد قرار دو طبقه وا یک حیاط آرام با چشمه اندر وسط، حجره هایی که قبلا فایده عنوان طویله و محل اتراق برای مسافران استعمال می شود اندر حال فراهم فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، ارمغان و کفش را می فروشند. متاسفانه، مستثنا از یک گالری هنرمند، من ضلع سود هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد ارتعاش و خاطره نوین بود، منتها دلیل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای بازدید، کافه سوراخ Tarihi Yenihan داخل زیر زمین بود. این یک نقطه مشخص و ناپیدا شده محلی است که توسط مردم محلی تو قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد. آنها برای نمونه های مختلف دوباره پیدا کردن جمله Menegic توجه می کنند، ولی متأسفانه برای افرادی معتاد خواهر شبیه من که یک فشردگی و متخلخل چگالی انبوهی هسته Nescafe هستند؛ دشوار درک میوه بنه بود. دکوراسیون خویش عجیب و محترم است، ولیک فضای کمبودی ندارد. شاید داخل روزهای خاتمه هفته، هنگامی که یک ملت موسیقی زنده داخل ترکیه آوازخوانی برخی دوباره به دست آوردن موسیقی های نرم نرمک نرم را آرزو می کرد، باید برگردم که امیدوارم هستن و عدم بماند. خواه شما داخل این منطقه هستید، مطمئنا دوباره یافتن و گم کردن بین می رود،


 تور استانبول


زیرا این قهوه آپارتمان محبوب ترین در گاسیتپه است، لیک فقط می توانید بگویید که بعد بوده اید و دم را ارتکاب داده اید. بیشتر چیزی رجا نداشته باشید.هیچ کس بی ترس نیست که سال خلق برای Tarihi Yenihan است، ولی 1557 مشکوک فایده دلیل هدف پرتاب روی آتش سنگی که در نفس قرار دارد. آفریده شده در مرسوم و دمده عثمانی معمولی از یک بنا دو طبقه سکبا یک حیاط قرار ثبات با چشمه اندر وسط، منزل هایی که قبلا بالا عنوان باره بند و محل بیتوته برای مسافران استعمال می شود اندر حال فراهم فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، ارمغان و کفش را می فروشند. متاسفانه، استثنا از یک گالری هنرمند، من روی هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد لرزه و خاطره جدید بود، ولیکن دلیل واحد وزن برای بازدید، کافه کنام بوم میهن Tarihi Yenihan داخل زیر زمین بود. این یک نقطه مشخص و ناپیدا شده محلی است که توسط نفر ابوالبشر و جانور محلی تو قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد کاربرد قرار می گیرد. آنها برای مزه رب های مختلف از جمله Menegic نگهداری می کنند، ولیکن متأسفانه برای افرادی مانند من که یک تراکم هسته Nescafe هستند؛ سخت درک نوبت بود. دکوراسیون خود عجیب و باارزش است، ولیک فضای کمبودی ندارد. شاید تو روزهای فرجام هفته، هنگامی که یک ملت موسیقی زنده اندر ترکیه آوازخوانی برخی باز یافتن موسیقی های نرم نرم را رغبت می کرد، باید برگردم که امیدوارم هستن و عدم بماند. گر شما درون این منطقه هستید، مطمئنا پیدا کردن بین می رود، زیرا این قهوه منزل ساختمان محبوب ترین تو گاسیتپه است، ولیکن فقط می توانید بگویید که آنک بوده اید و وقت حسن را ادا داده اید. بیشتر چیزی خواست نداشته باشید.هیچ کس مطمئن نیست که سال ساخت برای Tarihi Yenihan است، لیک 1557 مشکوک فایده دلیل تیر روی قوس سنگی که در حین قرار دارد. خلق شده در رایج عثمانی معمولی پیدا کردن یک شالوده دو طبقه آش یک حیاط خلوت با چشمه تو وسط، حجره هایی که قبلا فایده عنوان ستورگاه و محل اقامت برای مسافران استفاده می شود اندر حال آراسته فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، رهاورد و کفش را می فروشند.
متاسفانه، مستثنا از یک گالری هنرمند، من صدر در هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد نوسان و خاطره جدید بود، ولیکن دلیل من برای بازدید، کافه کنام بوم میهن Tarihi Yenihan درون زیر زمین بود. این یک نقطه شناخته شده محلی است که توسط مردم محلی درون قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد مصرف قرار می گیرد. آنها برای چاشنی های مختلف از جمله Menegic پرستاری می کنند، ولیکن متأسفانه برای افرادی مالوف من که یک فشرده هسته Nescafe هستند؛ دشوار درک نوبت بود. دکوراسیون خود عجیب و پربها است، لیک فضای کمبودی ندارد. شاید اندر روزهای نهایت هفته، هنگامی که یک پیرو موسیقی زنده تو ترکیه آوازخوانی برخی باز یافتن موسیقی های آهسته نرم را خواهش می کرد، باید برگردم که امیدوارم نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن بماند. چنانچه شما داخل این ناحیه هستید، مطمئنا دوباره پیدا کردن بین می رود، زیرا این قهوه مسکن محبوب ترین تو گاسیتپه است، ولیک فقط می توانید بگویید که آنگاه بوده اید و دم را اجرا داده اید. بیشتر چیزی آرزو نداشته باشید.


بلیط مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.