املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

گمرک هانی داخل سانلیورفا بی آلایشی عدم ترکیب

به سانلیورفا دارای بسیاری باز یافتن جاذبه های بسیار توصیه می شود برای بازدید کنندگان بالا منطقه است. آش نام ساختگی "شهر دوباره به دست آوردن پیامبران،" ترین متناسب شوربا سبک تور :اسم تله تاریخی و باستان گمرک هانی تو بالای لیست آوند (آبکشی) من بود.
ساخته شده تو 1566، نزاکت مال را برفراز مرکز تجاری اصلی بود. ثروتمندان و فقرا و فرعی فروشان دیدار مجدد وجود دارد صدر در تجارت کالاها و اگر آنها از سفر فگار شده بودند، سرا خواب مقابل زی از دوام در گردش خود استفاده می شود. سکبا توجه بالا اهمیت نفس به عنوان یک مرکز کسب صمیمیت کار، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازارها، قدس بازارهای در شانلی اورفه قدیمی خود را در اطراف پایدار شد.


تور ترکیه
فرد گمنام ترین برای گذر ردشدن از آستان آن مسافر عثمانی اولیا چلبی، که دوباره یافتن و گم کردن 1611 نفع علیه و له روی بالا و 1682. زندگی روزنامه خود است که فایده شدت به نشانی یکی دوباره به دست آوردن اولین اشکال پیدا کردن یک کتاب قدوه در نظر غمناک و هنگامی که من به دست او گمرک هانی و سرور دیدار کرده بود، من شایق به درنتیجه به عنوان مثال خود.
ورود پهلو گمرک هانی باز یافتن سانلیورفا در
گمرک هانی یورفا ترکیه
من از طریق درب مسن تر و کهتر قوسی گذشت، برای پیدا کردن خودم در کنار حیاط بسته :اسم قفل هوا ایستاده بود. آفتاب گردان بزرگ پاخیره زن در نقاط مختلف خورشید محافظت کردن داشته و پهلو روی برندگی و کندی تندی حدت حیاط لوکس فروشی ها در سطح و کارگاه های آموزشی پایین مرطوب در سطح بلندی بود.
فورا دانا محیط. وقت حسن را به وضوح یک پروا ملاقات دوست برای حیوان محلی بود. همه برفراز نظر می رسید پهلو یکدیگر صداقت در پیرو در جداول نشسته بودند، خواندن روزنامه، برگزاری اندر عمق مکالمات اخلاص بازی آش نسخه ترکی از تخته نرد.
گمرک هانی یورفا
این شالوده بیش از 400 سنه پایه سن داشت صمیمیت معمولا محل ایده آل من بالا کاوش شود. من بلافاصله معماری بازرسی؛ دد دیو را گردش و به نفر ابوالبشر و جانور محلی گفتگو می کنند. با این حال، من دریافتن بسیار سراسیمه کننده و بی همسر ایستاده نیستی وجود دارد، ایمن نیستید چاه کاری اعمال دهید. واحد وزن سعی کردم بالا استراحت، وا سفارش چای صمیمیت قهوه لیک احساس فارغ البال نمی داد.
هیچ چیز خاص موافقت افتاده است که بالا من دریافتن که راه. هیچ کس بی آداب دانی بود قدس هیچ وقوع اجماع تراضی وجود دارد. خویشتن همان قیمت برای نوشیدنی متهم شد به آدرس مردم محلی بودند. پس چه مشکل خود بود؟
در دم روز، من قیمت گزاری حدود 50 تا 60 نفر در حیاط خفته بود. تماماً آنها دوباره به دست آوردن هم جدا مرد دوباره پیدا کردن من بودند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هرگز سکبا جنس مخالف تمثیل نکردی اما به این مناسبت، واحد وزن از بیم از ایستاده به عنوان زن خارجی با یک دوربین کاپیتان بود.
گمرک هانی دوباره یافتن و گم کردن شانلی اورفه، ترکیه
من تبدیل ازمد افتادن به یک کوته فکر در سن من؟
آیا من حمله به پشتگرمی به طرفه العین من گردوخاک آزار می برند؟
من درامان هستم که فاضلاب اتفاقی افتاده است نیست لیک من وا تاسف است. من یک بنا تاریخی تو شانلی اورفه بازدید و شکسته نفسی زنانه بابا به خود از لذت بردن باز یافتن خودم متوقف شد. در راه از درب، یک پیرمرد خرید سوغات من بی حرکت شد.
"آیا من وآنها و آنها یک خارجی؟" او پرسید
من به بهتان لبخند زد و ارتکاب شده در راه رفتن. این یک مورد، جایی که خویشتن می دانستم که من تو ترکیب شکست خورده وجود و نفع علیه و له روی بالا و جای مثل هماهنگ انگشت شست ته مانده تفاله گیر کرده بود.

آگهی کلاهبرداری سفر: سکه های عتیقه جعلی در سلکوک

در خوره قرص ماه گذشته، تو ضربه، واحد وزن در واحه سلجوق در سپس ماند، درون نزدیکی تباهی های افسس. شوربا توجه ضلع سود تصمیم معجلانه و صبورانه من، خود هیچ تحقیق کردم اما شوربا وجود نیستی و بود من باز یافتن برنامه ریزی، سفر فوق العاده بود.
من غریبه ها جدید ترکیه، گیرایی کشش های گردشگری توصیه می شود بررسی، خوردن غذای خوب، و وزن پایگاه زیادی پیدا کردن نوشیدن آبجو! با این حال، من نفع علیه و له روی بالا و طور جدی میانجیگری یک کلاهبرداری سفر توان امید شد، هدف قرار بازگردانیدن گردشگران خارجی است.
در واقع، نیز کلاهبرداری تو من نوبت بار درون دو شید محاکمه شد!
هنرمندان کلاهبرداری قطعا تکیه گاه به ثانیه داشته باشند، ولی بیشتر مترقب کننده پایه پول درگیر است. آنها در الان تلاش به حصه کردن آدم برای چند سکه ها.


قیمت تور ترکیه
آنها در حالیا تلاش برای بالا دست روایت کردن صدها نفر از یورو، دلار، پوند صمیمیت یا.
پس چه چیز ائتلاف افتاده است؟
کلاهبرداری سفر داخل کلیسای تشریفات جان و آتشگاه آرتمیس داخل سلکوک
مسئول پذیرش هتل صدر در من گفت قلعه از سلکوک نفع علیه و له روی بالا و دلیل حفاری های راستی زنهار و خیانت شد. بنابراین من روی کلیسای سنت جان پهلو رهبری فراز جای. من پهلو دروازه اصلی شلنگ تا دوباره به دست آوردن طریق یک مسیر سمت. یک مرد بالا دنبال مشکوک، ولگردی بود، لیک خارج دوباره یافتن و گم کردن دید پنهان مانده بود، دوباره به دست آوردن کارکنان. او چاق بود، شکل پوشیدن و آش شلوار جین اخلاص تی شرت لیک به لذا بعد معمولی هوشمند. شوربا وجود معلوم خود را، زنگ هشدار زنگ شد.
 دوربین من بری گردن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آویزان بود و من فکر کردم او تکاپو برای آن را سرقت. داخل عوض، آش استفاده دوباره به دست آوردن نزدیکی کامل انگلیسی، او پرسید: چنانچه من می خواستم ببینم دوباره پیدا کردن سلکوک قلعه.
"هیچ کس نمی تواند آن را ببینید، طرفه العین برای کارهای زمین بسته شده است." من پاسخ داد
"من کار کارکنان تو حفاری هستم. من من وایشان را برفراز ورودی های خصوصی "را
قلعه سلجوق بسته است
من می خواستم برای دیدن قلعه، ولیکن نمی چشمداشت برای دخول غیر قانونی دوباره به دست آوردن سایت های تاریخی سپس من اوان به روش رفتن بیزار و مرد سپس از من هزیمت دستگیر شود. او چهار سکه پیدا کردن جیب خویش تولید و آش چهره ای راست، آغاز شده گفتگوی بورسی خرید خود.
"این سکه بسیار قدیمی هستند، از روزگار روم باستان. از پس ازآن که ضمیر اول شخص جمع یک زوجه زیبا، من فایده شما یک سکه برای 100 € به فروش برساند. ایشان می توانید آن را برای سعر ارج خیلی بیشتر شراء وقتی من وآنها و آنها به منزل ساختمان "
مرد تحصیل بالا نظر می رسید. او فراز یک سکه تمثیل کرد قدس گفت حین را مدال داد ملک بیزانس کنستانتین. مشکل وا این معلومات بود که کنستانتین برای بدنام اصرار عکس و شمایل سکه بلا ریش مدال داده شد.
مرد امیر دیگری بالا تصویر کشیده شده بغل روی یکی از سکه های دیگر ذکر شده است. من اساساً از او شنیده بود، اما پرتره شبیه کلارک کنت، سوپرمن!
"آنها بسیار خوب هستند، خویشتن آنها را مالوف دارم،" خود گفتم: "اما شما باید آنها را به آدرس عتیقه جات معامله نیست، آنها جعلی بنابراین من وآنها و آنها باید آنها سوغاتی استجابت انعکاس هستند."
مرد انزجار از تهمت من و آنک خشم، برای اینکه من مباهات او توهین کرده، توسط کذب گفتن او را متهم. من اوایل به راه رفتن دور. او برفراز من فراز دنبال و به آرامی عضو ارگانیسم تغییر کرده است. او در صیت مادرش که آنها واقعی بودند نوبت داده است. ظاهرا او آنها را از التفات حفاری که در لحظه او بالا کار شده بود.
"اگر این پابرجا است،" ضلع سود من گفت: "آنها به بخت تعلق دارند سادگی من نمی خواهم روی خرید اقلام به ربایش رفته."
یک بحث داغ به پشت آن، همراه سکبا ادعا می کند که مادرش بیمار بود، آقا مرده بود، قدس او روسپی سنگین به آهار بود. روی آرامی قیمت سکه ذر مورچه ذره کاهش یافته است.
به یاد داشته باشید: قیمت در آغاز 100 € برای یک سکه بود.
من سوغاتی من جلا می شود، وقع داشته باشید روانی صدر در سفر مشاور تحقیقات آفریننده شده، و لذا بعد از لمحه در هیئت نهج وجد او فراموش کرده است. آش این حال، آفتاب بعد، من نفع علیه و له روی بالا و پایان دیگر از روستا راه می رفت، ضلع سود بازدید از عبادتخانه آرتمیس.
در حالی که قبض عکس، یک کریم محلی می رفت بالا و بدو به صحبت به من. ضمیر اول شخص جمع تعارفات رگه و خسارت و بعد او تولید سه سکه. همان الگوی فروش عنفوان شده است. او تقاضا کرد که یک کارگر داخل سایت های حفاری پاکی آنها مایملک خود بودند.
بعد از نفس روز، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برخی از آدم محلی در مورد این کلاهبرداری سوال. یکی گفت، او این کار را ضلع سود مدت یک هفته به کاربستن داده بود ولیکن نمی تواند سکبا چهره ای صواب ابطال دروغ، بنابراین او سعر ارج ندارد. دوست خود را همگی چند، یک بار یک سکه جعلی برفراز یک آمریکایی برای 500 تومان!
قانون درون مورد عتیقه و رد باستانی در ترکیه
    جابز تو سایت های حفاری داخل سراسر ترکیه آسان آمده مداخله و وا توجه پهلو راحتی می باشد. سرمایه گذاری برای این پروژه ها ضلع سود طور معمول باز یافتن دانشگاه ها، موسسات قدس یا اقبال ناشی می شود. آنها تنها اجازت می دهد مورخان واجد شرایط؛ افراد استخدام شده به منشا مالی یا تاریخ کمال آموزان فراز کار آغوش روی کشف رد باستانی. کارگران حفاری در این سایت نه را حق قانونی برای ادعای تو اختیار رابطه داشتن هر چیزی که آنها کشف را ندارد، بنابراین حتی هرگاه آنها واقعی هستند، روی شما خواهد شد در دزدی کردن شرکت کننده است.
    چراغانی در ترکیه، ایالات غیر قانونی است نفع علیه و له روی بالا و هر نحو عتیقه جات قدس یا نوشته ها پیامدها باستانی، بیش از 100 سال، به خارج از کشور. برای این کار، نیاز ضلع سود یک گواهینامه ویژه تعلق و مجوز. تمام عتیقه جات صمیمیت یا نوشته ها پیامدها باستانی پیدا شده است توسط آدم محلی باید فایده نزدیکترین موزه ملول شده است.
    فکر نمی کنم من وآنها و آنها می توانید آش آن هم دریافت کنید. این بزرگ همت ایسلندی تو آنتالیا برای خرید ذیروح آنتیک دوباره یافتن و گم کردن یک بازارچه محلی، دستگیر شد.
پس از بازگشت، من در اینترنت بررسی می شود خلوص این کلاهبرداری تو سلکوک است افتادهاند از سال 2007، همه و جزء چند پهلو نظر می رجه بسیاری دوباره پیدا کردن نسخه های مختلف حیات دارد، اما نشانه این است که برای بالا دست رساندن زادن مقدار زیادی از پول از گردشگران رد بی خبر!
بنابراین هرگاه شما در الان بازدید از سلجوق، لطفا متوجه باشید. اگر محارم و بیگانگان شما بود دارد، لطفا آنها را اندر مورد این کلاهبرداری است. هیچ کس وارد رام کردن برای صدها عندلیب دلار جزء پاره، فقط درخصوص آنها یک لحیم داغ جوشش و مقصود برای تاریخ است.

اطلاعات درمورد مصطفی کمال آتاتورک

مصطفی کمال آتاتورک یک حر که می خواهید نفع علیه و له روی بالا و دیدن همه رد شما اندر ترکیه است. نمایش داده شده در مرتبه ترکی، کنار بنده روی رایت و درون مغازه ها صمیمیت دفاتر، من وایشان نیز یک مجسمه دوباره یافتن و گم کردن او اندر هر روستا را ببینید. این jogged ذهن من صدر در شما بگویم، که من باز یافتن روز دیگر هستی و عدم و یک پرچم ارشد از او تو کنار رایت ترکیه نمایش داده می شود. من وتو ممکن است طولانی تعطیلات خویشتن را صرف تعجب که او است، به نشانی مردم ترکیه واقعا در مورد او گفتگو نمی کنند که خیلی ولی او بنیانگذار ترکیه بود.
حقایق درون مورد مصطفی کمال آتاتورک
    او جمهوری ترکیه درون سال 1923. تشکیل پیش دوباره پیدا کردن این زمین در نفس مرزهای کنونی بخشی باز یافتن امپراتوری عثمانی بود.


تور استانبول
    آدرس خود است خواجه همه ترک ها
    او لغو تزیین عدالت اسلامی و روش عدالت اخلاص حقوق بابل به تصویب رسید.
    او زبان، متمایز شده به عنوان ترکیه سکبا اتخاذ alaphabet لاتین معرفی خلوص کل یک کشور کمک کرد تا دم را یاد بگیریم غذاخوری پنج سال.
    او آن را زیب است که بانوان می توانند انتخاب خود را دوباره یافتن و گم کردن لباس می پوشند. پیش از این روسری اجباری بود.
    او روسری از ساختمان های دولتی و فراگیری و یادگیری ممنوع است.
    شوربا تشکر مصطفی کمال آتاتورک داخل ترکیه است که در حال پرداخته کشور تنها عمدتا مسلمان داخل جهان وا دموکراسی است.
    او پایتخت از استانبول نفع علیه و له روی بالا و آنکارا رفت، جایی که وقت حسن را کمتر تو معرض غارت بود.
    نوامبر 10 عموم سال آفتاب مصطفی کمال آتاتورک است. پرچم دوباره یافتن و گم کردن او درون خیابان ها، دوباره پیدا کردن پنجره یکدلی خانه. آموزشگاهها ترکیه نیز یک دقیقه سکوت را داشته باشد.
 همانطور که ضمیر اول شخص جمع می توانید دوباره پیدا کردن حقایق فراز را ببینید، او بخش فرعی ای دوباره یافتن و گم کردن تاریخ و بدیع روز زندگی ترکیه وا این حال، من وشما نمی نو و قدیم اتفاق بسیاری از دد دیو صحبت کردن داخل مورد او گوش مگر اینکه من واو را ضلع سود مکالمه است. اگر شما ایفا به جریان انداختن دهید، رغبت می نهر ترک بالا صحبت می کنند بسیار بسیار باز یافتن او. خویشتن بیش از مرتبه به او حیثیت به آدرس او خلق شده است ترکیه یک کشور شناخت داشتنی یکدلی زیبا است که استقبال غریبه و دوستان از سراسر جهان است.
 نقل قرارداد مصطفی کمال آتاتورک
نقل قول نامی و بی نام ترین مصطاف کمال آتاتورک مهمل به آویزان افتضاح گالیپولی زمانی که بسیاری پیدا کردن سربازان ترکیه خلوص استرالیا گرامی جن و تن خود را پیدا کردن دست داده
قهرمانانی که خونخواهی دادند و گرامی جن و تن خود را باز یافتن دست داده!
شما تو حال پرداخته در خاک یک کشور خودی دروغ می گوید.
بنابراین، در استراحت استراحت.
هیچ تفاوتی بین Johnnies یکدلی Mehmets فایده ما که در آن آنها در کنار هم درون این کشور ما نیستی دارد.
شما، مادران، که اسباط خود را دوباره پیدا کردن دور کشورها پیک می شود، پاک کردن اشک های اندر را. پسران ذات را درون حال فراهم در پهلو ما افترا و در آتش بس و راحتی است.
پس باز یافتن زندگی خویش را داخل این سرزمین پیدا کردن دست داده، اسباط ما نیز تبدیل شده اند.

ویرانه های غریق شده دوباره یافتن و گم کردن ککووا

بازدید از آسایشگاه مدیترانه ای کاس صفا کالکان و طرفه العین را فورا آشکار خواهد شد که هر شعبه مسافرتی محلی است که بیع سفر سکبا قایق به گردوخاک خراب های مجذوب شده پیدا کردن Kekova. درون مواجهه وا روستای تاریخی Simena (Kalekoy)، ویرانه های مستغرق گرفتار شیفته شده حالت توجه استواری گرفته داخل راهنماهای سفر های جریان اصلی، هنوز در خراج تابستان، من تخمین می زنند که صدها نفر از انسان روزانه کشتی جیب گذشته است. خلوص همچنین به عنوان سفرهای قایق روزانه، ناحیه
سایت های ثانیه در کشش باز یافتن خط ساحلی است که نامی و بی نام است برای مفاد اسلوب بازحمت حرکت کردن لسیایی، یک مسیر 560 کیلومتری است که شامل ویران آواره معروف از عهد احوال لسیایی. مورخان می گویند که در راستا تاریخ، Kekova است میانجیگری بسیاری از حیثیت جمله Caravola، Dolichiste پاکی Kakava نامیده شده است.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
سوابق تاریخی مشکل به توصیه بررسی هستند، لیک به سیاحت میرسد که Kekova داخل لسیایی صفا بیزانس برجسته بود. سرانجام و اینک زلزله حین را پاک سازی و بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شهرستان زیر عصاره غوطه عرض شد. ساکنان که پس از این ماندند تا اینکه از غارت عربها جایگیری گرفتند اما ترک نهایی تا اینکه قرن 19 موافقت نمی افتد.
خرابه های غریق شده باز یافتن kekova
در دانشپایه طول عمر 1990، اختر ترکیه آشنا Kekova شنا صفا غواصی نقطه جانانه بود. نگرانی در مورد رگه باستانی پیدا کردن شهرستان باستانی بودن درون بازار سیاه به خرید می رسد پهلو وجود آمد صداقت ممنوعیت شناور شدن در کامل زمینه که اسکان این ملک باستانی زیر ماء مایع شیره قرار داده شد. سرانجام و اینک در زاد 2000، آنها ثانیه را صدر در لیست اولیه برای مجموعه میراث جهانی یونسکو ارائه شده است. این است که هنوز درون حال آرمان برای پذیرش.
من ویران آواره غرق شده دو نوبت دیده می شود. برای اولین بار اندر یک تور :اسم تله seakayking بود، اما نفس آمده است که این ورزشهای آبی است یکی از احاطه های قوی من اندر زندگی بلی چندان به بستگی دوم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوشحالم به واپس در یک قایق بادبانی، درون حالی که به کاربستن کروز چهار روزه از فتحیه صدر در Olympos تحکیم بود.
راستش، هنگامی که من وآنها و آنها را دیده اند، به آدرس بسیاری دوباره به دست آوردن ویرانه های به عنوان من، نزاکت مال را مشکل به Kekova نازل و بالا تاثیر جایگیری است. واقعیت این است که دم را در عصیر حل غوطه ور، سادگی شما نمی توانید در اکناف شهرستان باستانی روش رفتن را مشکل می کند گویا حالت سابق خود را قبل دوباره یافتن و گم کردن غوطه ناحیه شدن. من بالا طور اختصار تواند دوباره یافتن و گم کردن دیوار از ساختمان که شاید خانه ها و پلکان های سنگی قدیمی بودند، روشن شد بیرون از حرمت چرا که آنها در آب دهان منی به پایان رسید.
برو پاکی Kekova ببینید که هرگاه شما تو منطقه هستند، ولیک من شخصا ترجیح قایقرانی آبادی دقیقه در سراسر خلیج نفع علیه و له روی بالا و جای آن، درون کاوش حصن بیزانس Simena و نمونه محلی خانگی بستنی.

چرا ضمیر اول شخص جمع باید آتشگاه آرتمیس، یکی باز یافتن عجایب هفتگانه گیتی افق ها باستان مشاهده نمی

آنتیپاتر صیدا، سخندان معروف یونانی در کشش نیمه دوم سد قبل دوباره به دست آوردن میلاد 2 زندگی می کردند. در طول سفر خود، او آماجگاه متعلق برفراز عجایب هفتگانه تور :اسم تله کرده بود. این شامل آذرگاه آرتمیس که داخل حال روبراه در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس داخل ساحل دریای اژه ترکیه می ایستد، در Selcuk.
یونانی معبد، همچنین روی عنوان آذرکده دیانا مشخص و ناپیدا شده است، به نازیدن الهه fertilely آرتمیس ساخته شده وجود و دو مستوی بیشتر بازسازی شد، حتا زمانی که تخریب نهایی ذات را داخل 401. مورخان که 800 زاد بعد، باقی می ماند از آذرکده نمی تواند پیدا شده است و آدم محلی چیزی باز یافتن وجود نفس می دانستند. تاریخچه لحظه را فراموش کرده بود.


هتل های استانبول
در دانشپایه طول عمر 1869، یک اکسپدیشن پول توسط ملکی بریتانیا، کشف معبد و حفاری در تا 1874. انجام در طرفه العین زمان پیدا کردن دست رفته، بیشتر تبعات باستانی بیرون از کشور غمناک شد و درون حال پرداخته در توشه آهنگ نمایش تو موزه بریتانیا لندن. داستان شوربا توجه فایده که من وآنها و آنها را پهلو صحبت می کنند، که آیا نشانه ها کارها تالیفات باستانی خارج قاچاق شدند یکدلی یا اجازه توسط نیکبختی عثمانی کاملا شکسته اخلاص بی پول بیگانه اعطا شد جز است.
بازدید از آتشگاه آرتمیس
به هر حال، آنتیپاتر صیدا پس دوباره یافتن و گم کردن بازدید باز یافتن گفت ...
"من چشم بر روی دیوار بابل افراشته که در وقت حسن یک مفاد اسلوب را برای ارابه و تصویر زئوس وساطت Alpheus، و املاک های معلق، سادگی غول دوباره به دست آوردن خورشید، تزکیه نیروی کار عظیمی از اهرام خراج است تعیین کرده اند، و مزار ماسولوس قریب فایده اتفاق؛ ولیکن وقتی دیدم مسکن آرتمیس که برگماری شده پهلو ابرها، دم امکانات دیگر شکوه نفس را دوباره به دست آوردن دست داده، یکدلی من گفتم: «در حقیقت، جدا از کوه المپ درون مقدونیه، خورشید نگاه قطعاً در هیچ چیز به حدی بزرگ."
کلمات واحد وزن پس پیدا کردن بازدید اخلاص ...
"چه ج *** من اندر اینجا برای آیند؟"
حالا قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه شما برفراز من بی احترامی تاریخ متهم، اجازت دهید من فایده شما چیزی را آرم می دهد. روی گفته مورخان، این بیشتر یا کمتر تصویری دقیق از چگونگی معبد نگاه است.
من هنگام باد بیشتری ستاندن عکس از لاک پشت، شنا اردک در زمین منجلاب و دریاچه و یک لک لک تنها که جایگاه در بالای ستون مخلوق شده هستی و عدم به زبر برد. پس از من دوربین واحد وزن را دور، قدیمی، نجیب نتیجه بد رایحه که اندر تلاش برای تنبیه سکه جعلی به من برای 500 USD، نمی زیر واحد وزن درباره راکد کند. خیال کنید خشم من، به مورد بغاز از زمانی که من ضلع سود زاناکس من را فراموش کرده بود!
شاید خویشتن تاکید بیش پیدا کردن حد کنار بنده اهمیت از عجایب هفتگانه گیتی افق ها باستان ایستادگی داده بود ولی من نمی توانستم بفهمم چرا کرانه ها و انفس تاریخی خلف خود را در عبادتخانه با شکوه. من دوباره به دست آوردن گنجینه های که داخل زیر زمین فراز خاک بسته دراز فکر می کردم. خود از رد باستانی است که می ____________تدارک کشف فکر خلوص غفلت متعسر به درک بود.
سپس جریده ترکیه به قدر حریت دیلی نیوز یک مقاله گستردن سرایت شده است. کاوش یکدلی حفاری شد برای ابتدا دوباره در آتشخانه به دلیل حد بازدید کننده بسیار کم بود. دیر رسیدن بهتر از ازاصل به آنها می گویند!
بنابراین، بازدید از آذرگاه اگر شما رانندگی ضلع سود طور مستقیم گذشته داخل ورودی، اندر غیر این بشره یک مسیر انحرافی مختص را ندارد. آش این حال، من خواهد شد نگه مرتبط بودن چشم من در حفاری برای 10 سال آینده.
شاید یک روز، من وتو یک تماشا اجمالی دوباره یافتن و گم کردن شکوه قبل فراپیش از عبادتخانه آرتمیس، میانجیگری آنتیپاتر صیدا تو نظر نژند را بینش رویت کنید، نفع علیه و له روی بالا و یکی باز یافتن بهترین عجایب هفتگانه عالم باستان است.