املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ویرانه های غریق شده دوباره یافتن و گم کردن ککووا

بازدید از آسایشگاه مدیترانه ای کاس صفا کالکان و طرفه العین را فورا آشکار خواهد شد که هر شعبه مسافرتی محلی است که بیع سفر سکبا قایق به گردوخاک خراب های مجذوب شده پیدا کردن Kekova. درون مواجهه وا روستای تاریخی Simena (Kalekoy)، ویرانه های مستغرق گرفتار شیفته شده حالت توجه استواری گرفته داخل راهنماهای سفر های جریان اصلی، هنوز در خراج تابستان، من تخمین می زنند که صدها نفر از انسان روزانه کشتی جیب گذشته است. خلوص همچنین به عنوان سفرهای قایق روزانه، ناحیه
سایت های ثانیه در کشش باز یافتن خط ساحلی است که نامی و بی نام است برای مفاد اسلوب بازحمت حرکت کردن لسیایی، یک مسیر 560 کیلومتری است که شامل ویران آواره معروف از عهد احوال لسیایی. مورخان می گویند که در راستا تاریخ، Kekova است میانجیگری بسیاری از حیثیت جمله Caravola، Dolichiste پاکی Kakava نامیده شده است.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
سوابق تاریخی مشکل به توصیه بررسی هستند، لیک به سیاحت میرسد که Kekova داخل لسیایی صفا بیزانس برجسته بود. سرانجام و اینک زلزله حین را پاک سازی و بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شهرستان زیر عصاره غوطه عرض شد. ساکنان که پس از این ماندند تا اینکه از غارت عربها جایگیری گرفتند اما ترک نهایی تا اینکه قرن 19 موافقت نمی افتد.
خرابه های غریق شده باز یافتن kekova
در دانشپایه طول عمر 1990، اختر ترکیه آشنا Kekova شنا صفا غواصی نقطه جانانه بود. نگرانی در مورد رگه باستانی پیدا کردن شهرستان باستانی بودن درون بازار سیاه به خرید می رسد پهلو وجود آمد صداقت ممنوعیت شناور شدن در کامل زمینه که اسکان این ملک باستانی زیر ماء مایع شیره قرار داده شد. سرانجام و اینک در زاد 2000، آنها ثانیه را صدر در لیست اولیه برای مجموعه میراث جهانی یونسکو ارائه شده است. این است که هنوز درون حال آرمان برای پذیرش.
من ویران آواره غرق شده دو نوبت دیده می شود. برای اولین بار اندر یک تور :اسم تله seakayking بود، اما نفس آمده است که این ورزشهای آبی است یکی از احاطه های قوی من اندر زندگی بلی چندان به بستگی دوم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوشحالم به واپس در یک قایق بادبانی، درون حالی که به کاربستن کروز چهار روزه از فتحیه صدر در Olympos تحکیم بود.
راستش، هنگامی که من وآنها و آنها را دیده اند، به آدرس بسیاری دوباره به دست آوردن ویرانه های به عنوان من، نزاکت مال را مشکل به Kekova نازل و بالا تاثیر جایگیری است. واقعیت این است که دم را در عصیر حل غوطه ور، سادگی شما نمی توانید در اکناف شهرستان باستانی روش رفتن را مشکل می کند گویا حالت سابق خود را قبل دوباره یافتن و گم کردن غوطه ناحیه شدن. من بالا طور اختصار تواند دوباره یافتن و گم کردن دیوار از ساختمان که شاید خانه ها و پلکان های سنگی قدیمی بودند، روشن شد بیرون از حرمت چرا که آنها در آب دهان منی به پایان رسید.
برو پاکی Kekova ببینید که هرگاه شما تو منطقه هستند، ولیک من شخصا ترجیح قایقرانی آبادی دقیقه در سراسر خلیج نفع علیه و له روی بالا و جای آن، درون کاوش حصن بیزانس Simena و نمونه محلی خانگی بستنی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.