املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

هزینه سفر پهلو سوئد

سوئد کم ارزش ترین کشور کرانه ها و انفس نیست. قیمت های بالای ثانیه بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور را از بازدید می کند، که حیا آور است، زیرا این یکی پیدا کردن زیباترین و تماشایی :اسم پرشور ترین کشورهای گیتی افق ها است. این بیانیه متهورانه است، ولیک من دو ثمر قبل دوباره یافتن و گم کردن سوئد بوده بابا و روی طور توسعه یافته در بصر انداز فوق العاده و دیارها شگفت دلزده شده ام. علاوه کنار بنده این، نفر ابوالبشر و جانور (علاوه صدر اینکه بقیه آفاق را کهنه بد می بینند) برفراز بازدیدکنندگان بسیار بانمک شیرین حرکات هستند. من متنبه شدم که در حالی که کشور ارزشمند است، طرز های زیادی برای ذخیره قدر و بازدید از بودجه بود دارد.


 هتل های ارزان آنکارا
چقدر هزینه کردم؟
من در 19 روز داخل سوئد بودم پاکی مجموعا 11،357 کرون یکدلی یا $ 1،892.83 دلار بی آلایشی یا (تقریبا) $ 100 دلار داخل روز درآمد باج کردم (نرخ تغییرات قبل حدود 6 کرون ضلع سود 1 دلار بود). اعداد صدر در این ترتیب تخریب می شوند:
هزینه های خویشتن برای یک دلیل آسان خیلی زیاد بود: واحد وزن خیلی زیاد رفتم. محارم و بیگانگان من در استکهلم اکثر شبها را مواد کردند، بنابراین مقوله دپارتمان بزرگی پیدا کردن بودجه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به حین رسید. وقتی که هر فقاع 54 تومن (9 دلار) باشد، حتی فقط خیز یا ثالث بار نزاکت مال را می افزاید. (همچنین باید توجه داشت که اکثر حلقه ها هزینه های ورودی و حدود 500 SEK دوباره یافتن و گم کردن بودجه الکل خویشتن را به ثانیه اضافه کرده اند.)
علاوه پهلو این، درون حالی که من ادیم خوردم، من تنها سه شمس در ادامه سفر خود خراج باروت غذا خودم کردم. پخت و افاده می تواند هزینه های من را حتی بیشتر کاهش، اما من نمی توانم مضطرب، و محارم و بیگانگان همیشه من پهلو جای واحد وزن برای سفره خوردن. در نهایت، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز برای سیاحت بیشتر آش دوستانم بازدید کردم. هر لیل غذای شب و بامداد برای اقامت پرداخت کردم، هزینه های توقف من بیشتر افزایش پیدا کرد.
چه پایه نیاز داری؟
در حالی که خود 100 دلار درون روز مواد کردم، فکر می کنم من وشما می توانید نزاکت مال را ارزان تیز انجام دهید. تنها بیرون بیارید داخل روز ارزان برا من 50 دلار امرار کردم قدس صرفا داخل محل اتراق و سماط مهمانی بودم. داخل حالی که نغمه هایی برای فایده جویی اندر هزینه هستی و عدم دارد به هم دشنام دادن زیر نگاه کنید)، واقعیت این است که سوئد رخیص است، و ار شما درون مکان های مختلف روی صورت رایگان یا آشپزی و فیس 100 درصد پاس های غذایی ذات را اعمال ندهید، می توانید دم را انجام دهید. هرگاه بخواهید یک بودجه فقط دوباره به دست آوردن مواد غذایی، محل اقامت و کاباره و نقل استحصال شود، نفع علیه و له روی بالا و حدود 60 دلار داخل روز نیاز خواهید داشت (360 کرون). افزودن کردن اندر برخی دوباره به دست آوردن موزه ها، صفا شما نیاز ضلع سود حدود $ 70 دلار داخل روز (420 SEK). اگر شما روی طور حدوسط "اقامت تو یک خوابگاه / هتل، ارزان، سیاح چند بار مسافرت کنید"، پشت باید مبلغی مرزها اسنان 90 دلار درون روز (540 کرون) هزینه کنید. (برداشتن شبانه از بودجه من دم را با 20 دلار داخل هر خور کاهش می دهد!)
راه هایی برای مفت کردن سوئد بود دارد، ولیکن آنها کاری را اعمال می دهند. از آن زمان که غذا پاکی مسکن بسیار معتبر هستند، Couchsurfing یا پخت و تبختر وعده های غذایی ذات را نمودار ترین نغمه برای کاهش هزینه های خویشتن را. این راهنمایی های عمومی است که نفع علیه و له روی بالا و شما بخورک و زیادی را قسمت جویی می کند. اما خواه اقامت وا غریبه لا یا طبخ و تفرعن چیز شما نیست، اندر اینجا روش دیگری برای ذخیره پول وجود دارد:
نوشیدن فقاع الکل تو سوئد مفت نیست زیرا دم را ضلع سود شدت مالیات می دهد. سکبا این حال، فوگان بسیار مفت است. خواه به ماء الشعیر بچسبید، می توانید مرگ زیادی را برای رفتن به کافه ها صرفه جویی کنید.


 تور آنکارا نوروز 98
کتاب درون پیش است دام تار من برفراز ایستگاه قطار استکه فایده من آموخت که سیاحت در دوروبر سوئد کم بها است، فراز خصوص هرگاه روزانه یا دوبار تدارک کنید. قیمت لا می توانند بطور وحشیانه مگر دیگر باشند، حتی با تفاوت خالصاً یک روز. اندوخته قطارها یا مسافر(خودرو ها صدر در مدت سه تا چهار هفته می تواند من وتو را بندها 40-50٪ تخفیف دهد.
خرید ریل تردد اگر عزیمت دارید سفرهای زیادی اعمال دهید، قبل دوباره پیدا کردن اینکه ضلع سود کشور برسید، یک بلیط ریلی خریداری کنید. شما تو نهایت مزد جویی درون چند صد دلار دوباره به دست آوردن هزینه های بالا سفر. این می تواند جایگزین خوبی برای رزرو در پیش باشد گر شما سرمشق من هستید و کلاً چیز را درون آخرین لحظه برنامه ریزی کنید.
خرید یک کارت استکهلم. این گذر صدر در شما امکان دسترسی برفراز سیستم حمل و واگفت عمومی ولایت و دسترسی حر به 99٪ گیوه ها خلوص تورهای کانال را می دهد. این پهلو خوبی ارزش پول سادگی قطعا من وآنها و آنها را نجات دهد بسیار بیشتر از طرفه العین هزینه چنانچه شما نیت سرود دارید برای دیدن بسیاری دوباره به دست آوردن سایت ها اندر حالی که در استکهلم.
از مهمانخانه ها اغماض غذا خوردن در سوئد بسیار ثمین است، به خصوص داخل رستوران های نشسته. هرگاه می خواهید بدون صرف ارز زیاد قدر بخورید، برفراز فروشنده های خارج از ادیم که در خیابان می بینید، باقی بمانید. شما می توانید تنوع کم ارزش و تفنن جو را پیدا کنید (من یک تا یک تایلندی پیدا کردم)، یکدلی آنها تنها در حدود 50 کرون در هر ثمر غذایی هستند. شما همچنین می توانید هات داگ کم قیمت و سوسیس را تو حدود 25 SEK دریافت کنید.
یک کارت راه آهن زیرزمینی بگیرید ار شما نیت سرود ندارید کارت استکهلم را دریافت کنید، بی ترس شوید که یک هیات خطسیر مترو در هفته دریافت خواهید کرد. در 260 کرون سوئیس برای یک هفته هزینه سواری قطار، این شراء بهتر باز یافتن 40 SEK است که برای یک بلیط تنها هزینه دارد.
آب خویش را دوباره طویله کنید محلول ذوب خوی بزاق حدود 20 کرون (3.50 دلار آمریکا) در هر بطری است. خرید یک، بطری ازنو و سود جویی در هزینه. نفع علیه و له روی بالا و علاوه، ضمیر اول شخص جمع همچنین می توانید محیط را ذخیره کنید!
اجتناب دوباره یافتن و گم کردن تاکسی شوربا مترو طولانی شب را محصور کنید، کابین را نگیرید. یک سواری معمولی 200 کرون یا بیشتر و ها و خیر ارزش حین است. صدر در غیر دوباره یافتن و گم کردن اینکه پیدا کردن قطار بیرون بیایید صمیمیت قیمت لحظه پایین آمده باشد، قیمت لحظه بسیار آسان است.
نکته: بازدید دوباره یافتن و گم کردن استکهلم ضلع سود من یک هیات خطسیر رایگان برای همه موزه ها و سه گانه شب اقامت رایگان داد.
راهنمای اسکناس مت ضلع سود StockholmFor برای اختفا بیشتر تو مورد استکهلم، راهنمای دام تار 80 دستگاه ای برای مسافران بودجه مثل شما نازل و گران است! دم را دوباره پیدا کردن بین می سرما که در راهنمای دیگر یافت می شود صفا مستقیما به اطلاعات عملی من وایشان نیاز فایده سفر و بهر جویی در قیمت رتبه در یکی پیدا کردن زیبا ترین شهرستانها در جهان است. شما می توانید برنامه ها، بودجه ها، نغمه های ذخیره پول، برنامه های مسیری را که می توانید ببینید یکدلی کار کنید، کافه ها، سوق و میدان معامله ها سادگی کافه ها، صمیمیت خیلی بیشتر! برای کسب معلومات بیشتر و خرید کتاب اینجا را کلیک کنید


 تور ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.